Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
laimislaimimigais
24. Jun 2017, 23:22 #1241

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Ir dzirdēts termins " pārgāze" , bet precīzu definīciju nevar atrast.
Par to kārbu, iesaku sākumā veikt apkopi.
Offline
gintc
20. Jul 2017, 11:48 #1242

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Atvainojos, bet slinkums lasīt visu topku, īsumā lūdzu kādi +-, kas tur vājās vietas! Paldies!
Skatos māsai uz Audi a4 B8 2009.g. 105kw/143zs FWD automāts!
Offline
Gulbis89
20. Jul 2017, 13:18 #1243

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 35

Braucu ar: F-Pace, E87


20 Jul 2017, 11:48:13 @gintc rakstīja:
Atvainojos, bet slinkums lasīt visu topku, īsumā lūdzu kādi +-, kas tur vājās vietas! Paldies!
Skatos māsai uz Audi a4 B8 2009.g. 105kw/143zs FWD automāts!



Nemācēšu pateikt īsti vājās vietas, bet braucu ar šādu (manuālo kārbu) sešus gadus nobraukums 260000km paša 180000km, nomainīta putekļu gumija pusasij, radiātora ventilātors un dubultmasas spararats, nekas cits bez parastām apkopēm nav darīts!
Offline
karlsonss
20. Jul 2017, 13:51 #1244

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Jo lielaaks noskreejiens jo vairaak vaajo vietu
Offline
MMMax
20. Jul 2017, 13:56 #1245

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


20 Jul 2017, 13:18:45 @Gulbis89 rakstīja:

20 Jul 2017, 11:48:13 @gintc rakstīja:
Atvainojos, bet slinkums lasīt visu topku, īsumā lūdzu kādi +-, kas tur vājās vietas! Paldies!
Skatos māsai uz Audi a4 B8 2009.g. 105kw/143zs FWD automāts!



Nemācēšu pateikt īsti vājās vietas, bet braucu ar šādu (manuālo kārbu) sešus gadus nobraukums 260000km paša 180000km, nomainīta putekļu gumija pusasij, radiātora ventilātors un dubultmasas spararats, nekas cits bez parastām apkopēm nav darīts!


radiātora ventilātors ir visiem šim gada audi, C6 tā pati problēma

[ Šo ziņu laboja MMMax, 20 Jul 2017, 13:56:22 ]

Offline
MMMax
21. Jul 2017, 15:59 #1246

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4

http://www.tvnet.lv/auto/auto_pasaule/669699-au..._000_dizelmasinu
Offline
Belluuns
28. Aug 2017, 19:28 #1247

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: quattro

liekas ka kādam pulciņam te bij a6 3,0tdi. cik interesējos tad nereti šiem motoriem starters negrib griezt. esot tipa slimība un tas ir normāli. Plusa vads, kas nāk no drošinātaja kastes līdz starterim/ģeneratoram pie vainas. piepīpējamā klemmes čaula nav pietiekami saspiesta, vads silst.
Offline
Kaross
29. Aug 2017, 00:25 #1248

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nesaprotu, jautājuma zīmes nebija galā teikumiem. Tas ta kā stāstījums, lai citi zinātu vai vairāk jautā publiski?
Rēcīgi gan tiem "starteristiem" paskaidrot ka tādos gadījumos tur starteris "nepričom". Neesmu vēl redzējis no tiem desmitiem A6 3.0TDI nevienu beigtu plusa vadu. Visiem ir bijušas beigtas - pilošas sprauslas. Starteris parasti negriež, tad kad auto ir pastāvējis 5-10 minūtes. Tajā laikā degviela no sprauslām sapil degkamerā un startējot ir hidrotrieciens. Uzreiz startējot otrreiz atkal viss ir labi.
Ja tā ir slimība, tad tikai to kapeiku mīlētāju galvās. Neies taču ieguldīt 2000 Euro tajā lamatā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Aug 2017, 00:26:39 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Belluuns
29. Aug 2017, 00:48 #1249

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: quattro

Es to uzrakstīju, jo tas var būt variants kāpēc negriež kā tecīla . Ko vēl varu rakstīt, ja pēc vada "remonta" tas vairs nesilst un griež jebatj kā?
Offline
J_E
29. Aug 2017, 08:01 #1250

Kopš: 27. Nov 2014

Ziņojumi: 276

Braucu ar:

jautājums par 2.0TDi BRE
vai parasti viegli nak arā sparauslas?

otrs jautājums vispārīgi par CR
cik (normali) ilgi/ātri pēc dzinēja noslāpēšanas degvielas reikā nokrīt spiediens? piemeram no tukšgaitas 400bar.
Offline
Kaross
29. Aug 2017, 09:15 #1251

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Aug 2017, 00:48:39 @Belluuns rakstīja:
Es to uzrakstīju, jo tas var būt variants kāpēc negriež kā tecīla . Ko vēl varu rakstīt, ja pēc vada "remonta" tas vairs nesilst un griež jebatj kā?


Nu tad uzrakstīji nepilnīgi. Negriež reizēm un griež lēni kā tavā gadījumā ir 2 dažādas lietas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Belluuns
29. Aug 2017, 09:49 #1252

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: quattro


29 Aug 2017, 09:15:13 @Kaross rakstīja:

29 Aug 2017, 00:48:39 @Belluuns rakstīja:
Es to uzrakstīju, jo tas var būt variants kāpēc negriež kā tecīla . Ko vēl varu rakstīt, ja pēc vada "remonta" tas vairs nesilst un griež jebatj kā?


Nu tad uzrakstīji nepilnīgi. Negriež reizēm un griež lēni kā tavā gadījumā ir 2 dažādas lietas.

Ja vari, piedod
Bet tad ir tipiska kaite tas vads vai nē?
Offline
Pufaix
29. Aug 2017, 10:08 #1253

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1726

Braucu ar: NC700XD, gludekli

Vadi pavecākam VAG-am, mauprāt, tipiska kaite

2007.g. Tourans - vadi pūst uz nebēdu - bija kkādi kas iet uz EGR/DPF sensoriem iepuvuši, tad atpakaļgaitas sensoram, tagad pēkšņi rāda kluči nodiluši, lai gan visi ir bez sensoriem

Interesēja vai kāds ir licis šo: 7M3499349A Subframe Spacer Plates

Tikko TA pa nullēm izgāju, bet pie virziena maiņas dažreiz ir skaļš troksis, nevaru īsti saprast no kurienes

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 29 Aug 2017, 10:15:25 ]

Offline
MMMax
29. Aug 2017, 11:22 #1254

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4

VW Sharan arī tas pats
Izpuva visi vadi durvīs, beigās mašīna nevērās ciet
Bet vecums arī ja, 10 gadi mašīnai
Offline
Kaross
29. Aug 2017, 11:58 #1255

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Aug 2017, 09:49:56 @Belluuns rakstīja:

29 Aug 2017, 09:15:13 @Kaross rakstīja:

29 Aug 2017, 00:48:39 @Belluuns rakstīja:
Es to uzrakstīju, jo tas var būt variants kāpēc negriež kā tecīla . Ko vēl varu rakstīt, ja pēc vada "remonta" tas vairs nesilst un griež jebatj kā?


Nu tad uzrakstīji nepilnīgi. Negriež reizēm un griež lēni kā tavā gadījumā ir 2 dažādas lietas.

Ja vari, piedod
Bet tad ir tipiska kaite tas vads vai nē?


Neessmu gan dzirdējis. Cik man ir bijusi darīšana, tad parasti tās ir sprauslas. Pēdējā laikā it sevišķi 10 mašīnām no 15 ir beigtas. 2004.-2007.gads.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ATB
29. Aug 2017, 12:01 #1256

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5264

Braucu ar: ♛ ♛

Cik nobraukumi apmērm?
Offline
Kaross
29. Aug 2017, 12:28 #1257

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

300000+km. Pārsvarā gan 350 000+km. Tas arī ir šo sprauslu kalpošanas ilgums.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Reyno
29. Aug 2017, 15:09 #1258

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 530d

Kas varētu būt par vainu?
Golf 5 2.0tdi 140hp
Tukšgaitā patēriņu rāda 0,2l/h
Braucot vidēji arī 2x mazāk kā vajadzētu.
Šķiet ka darbojas arī tā, ka nedaudz par mazu degvielas.
Sprasulas, turbo un pārējās lietas ok.
Softs standarta.
Ir kādi varianti?
Offline
Jonix
29. Aug 2017, 15:22 #1259

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Aug 2017, 15:09:09 @Reyno rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?
Golf 5 2.0tdi 140hp
Tukšgaitā patēriņu rāda 0,2l/h
Braucot vidēji arī 2x mazāk kā vajadzētu.
Šķiet ka darbojas arī tā, ka nedaudz par mazu degvielas.
Sprasulas, turbo un pārējās lietas ok.
Softs standarta.
Ir kādi varianti?
Sprauslas, nepareiza to kalibrācija, nekorekti uzlikta zobene vai ECU.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
beerzinsh
29. Aug 2017, 15:45 #1260

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2551

Braucu ar:

Kungi, nav gan par 2.0, bet par Audi- kā tad ir ar tiem C6, 3.0TDI+ quattro, ap 2006-2007 gadu?!
Kārbas? Sprauslas? Kas vēl? Cik korekti to var pārbaudīt tas pats Mollers pirmsiegādē?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo