Online
Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Lafter | 27. Sep 2020, 19:51 |
#1221
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
27 Sep 2020, 18:21:45 @_Eddy_ rakstīja:
Lafters arii basnjas stumj. Ja onboard chargerim kaada faaze ir tumsha, to mana ilgu laiku pirms vispaar nelaadee.
Ja nelaadee, tad visticamaak kaada cita HV komponente ir beigusies, nelaadee ir tikai viena no paziimeem, parasti tur ir veel 4-5 alerti.
Ja izbrauc tukshu, tad lohiem lohu probleemas. 12v batt tuksha. Pieliek pie 12v supporta, pamodina auto un laadee kameer nelabi paliek.
Kàdas bašnas?? Man halle viking īrē dežūrtelpas transportam. Cilvēki, kas viņas vadā, vai pārkrauj noteikti jau nu labāk zin par Tevi. Un ja es runajos ar viņiem, tad man powera viedoklis Nav vispār aktuāls. Es ļoti atvainojos, bet tiešām- es personigi tomēr ticēšu cilvēkiem, kas tos auto savāc ceļmalās un nogādā uz centriem pēdējos gadus. Un daļa ir ar uzlādi. Ka vienk nelādē. Tur jau čaliem ir instrukcijas. Kas un kā. Ja izbraukts, ved uz tuvāko lādēšanas staciju. Ja neņem. Ved prom uz servisu.
Par konkrēto nelādēšanu jau topica pirmsākumos rakstīju. Tā problēma ir no paša sākuma teslai. Bet lai nu būtu.
Konkrētais benzītankā nebija izbraukts tukšs. Bet palika range 80km. Lādēt vairs nelādē un basta. Ne ar fast, ne ar parasto. Pirms tam jau bija mēģinājuši citur lādēt. Tas pats. Vienk saprata, ka labāk lai to auto savāc tagad, nekā nekurienes vidū. [ Šo ziņu laboja Lafter, 27 Sep 2020, 20:02:02 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
qa | 27. Sep 2020, 21:07 |
#1222
|
| Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1407
Braucu ar:
| Arī esmu dzirdējis runas Norge par Teslas slikto kvalitāti,bet vairāk par S un pašiem pirmajiem 3,jo tur piegādes spieda.
Bet ir jāsaprot,ka El vāģi ir uz palikšanu. Lasīju šodien par jauno Id4 un cenām(Norge),manuprāt simpātisks auto par simpātisku cenu un normālu range.
Kāds būs lietoto tirgus,grūti spriest,bet manuprāt El vērtība pec 100 000km būs mazāka,nekā diesel&benzīna auto,jo tomēr baterijas ir dārgas un nebūt ne mūžīgas.
Atcerējos gadus 15 atpakaļ baterijas instrumentus,knapi pastrādāt varēja,šodien neviens vairs īsti pat vadu vairs nestiepj,jo viss ir pieejams uz bačām un daudz parocīgāk.
Elektro jau ir un būs un pie tā jāpierod. | Offline | | |
kaprons | 27. Sep 2020, 21:28 |
#1223
|
| Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| es starp citu Norgē dzīvoju 1930 Aurskog
un tur bija Think rūpnīca, kura nobankrotēja gadus 10 vai nu jau 15 atpakaļ
tas tik bija verķis | Offline | | |
smudo | 01. Oct 2020, 15:39 |
#1224
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ta pa istam aukstumu sajutis Janvari un Februari - sis septembris tomer bija loti silts. Starp citu sodien no rita Agenskalna redzeju VW ID.3! | Offline | | |
JankyLV | 01. Oct 2020, 17:00 |
#1225
|
| Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3039
Braucu ar: imperialblau
| | Offline | | |
smudo | 01. Oct 2020, 18:46 |
#1226
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
01 Oct 2020, 16:22:54 @Nixx rakstīja:
01 Oct 2020, 15:39:15 @smudo rakstīja:
Ta pa istam aukstumu sajutis Janvari un Februari - sis septembris tomer bija loti silts. Starp citu sodien no rita Agenskalna redzeju VW ID.3!
Var tā arī teikt. Nu ka nevis Sept bija liels patēriņš, bet Augustā mazs. 16.x kwh/100 laikam bija Aug.
Cik skatos, Teslai pilsētā ir padaudz. Jo baigi silda. Pa lielceļiem un garākā gabalā tad smuki izlīdzinās
ID3 bija ar LV nr ? Es Sept sākumā redzēju ar D
Manuprat bija LV numurs - balta krasa, iespejams, ka tad pats demo auto, ko JankyLV ielika - Mollers jau dodot test drive vismaz no pagajusas nedelas. | Offline | | |
Jurchixx | 01. Oct 2020, 18:54 |
#1227
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Izstādē tak arī kaut kāds bija uz lv numuriem šķiet bet nebija balts | Offline | | |
barney | 01. Oct 2020, 21:10 |
#1228
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
| Šodien redzēju ID3 tirkīza zilā/zaļā krāsā ar LV numuriem uz Krasta ielas | Offline | | |
|
_Eddy_ | 01. Oct 2020, 21:12 |
#1229
|
| Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
27 Sep 2020, 19:51:13 @Lafter rakstīja:
27 Sep 2020, 18:21:45 @_Eddy_ rakstīja:
Lafters arii basnjas stumj. Ja onboard chargerim kaada faaze ir tumsha, to mana ilgu laiku pirms vispaar nelaadee.
Ja nelaadee, tad visticamaak kaada cita HV komponente ir beigusies, nelaadee ir tikai viena no paziimeem, parasti tur ir veel 4-5 alerti.
Ja izbrauc tukshu, tad lohiem lohu probleemas. 12v batt tuksha. Pieliek pie 12v supporta, pamodina auto un laadee kameer nelabi paliek.
Kàdas bašnas?? Man halle viking īrē dežūrtelpas transportam. Cilvēki, kas viņas vadā, vai pārkrauj noteikti jau nu labāk zin par Tevi. Un ja es runajos ar viņiem, tad man powera viedoklis Nav vispār aktuāls. Es ļoti atvainojos, bet tiešām- es personigi tomēr ticēšu cilvēkiem, kas tos auto savāc ceļmalās un nogādā uz centriem pēdējos gadus. Un daļa ir ar uzlādi. Ka vienk nelādē. Tur jau čaliem ir instrukcijas. Kas un kā. Ja izbraukts, ved uz tuvāko lādēšanas staciju. Ja neņem. Ved prom uz servisu.
Par konkrēto nelādēšanu jau topica pirmsākumos rakstīju. Tā problēma ir no paša sākuma teslai. Bet lai nu būtu.
Konkrētais benzītankā nebija izbraukts tukšs. Bet palika range 80km. Lādēt vairs nelādē un basta. Ne ar fast, ne ar parasto. Pirms tam jau bija mēģinājuši citur lādēt. Tas pats. Vienk saprata, ka labāk lai to auto savāc tagad, nekā nekurienes vidū.
Joprojaam basnjas...
un jaa, es zinaashu labaak, kaa Tu un kaa vinji.
Ar laadee/nelaadee paarbauda vai tiesaam vnk nav tuksha baterija. Ja nelaadee, tad nav nekaadas saistiibas ar nelaadee, jo ir iemesls kaapeec nelaadee. Kam nav nekaadas saistiibas ar (c) vnk atsaka laadeet[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 01 Oct 2020, 21:13:42 ] | Offline | | |
CP17 | 04. Oct 2020, 08:21 |
#1230
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| future is now
https://carbuzz.com/news/chinas-new-ev-looks-li...-royce-and-tesla
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
uldens1 | 04. Oct 2020, 10:17 |
#1231
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
04 Oct 2020, 08:21:13 @CP17 rakstīja:
future is now
https://carbuzz.com/news/chinas-new-ev-looks-li...-royce-and-tesla
tā vien liekas ka nākamā powera paaudze blatos ar ķīniešu auto | Offline | | |
jaks | 04. Oct 2020, 10:46 |
#1232
|
| Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Tagad jau blato ar visu sadzīvi, auto tik palicis pēdējais | Offline | | |
GirtzB | 04. Oct 2020, 12:21 |
#1233
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
02 Oct 2020, 08:43:47 @Nixx rakstīja:
27 Sep 2020, 11:47:53 @Lafter rakstīja:
26 Sep 2020, 22:10:34 @Marrakesh rakstīja:
Tātad rezumē ir tāds, ja elektrodrapks (Tesla) ir nebraucams tad tas ir velkams. Attiecīgi tālu = dārgi.
Runājot par cenas attiecību pret iekšdedzes dzinēju ir vērts parēķināt. Kādu 5 gadu griezumā, piemēram. Cik varētu būt fināla cipari attiecībā pret EV. Šobrīd gan ir nojausma, ka attiecīgi tas gala cipars varētu būt par labu dīzelim/benzīnam, jo tomēr pie mums attiecīgas klases auto ir krietni lētāki. Norvēģijā elektroauto jau ir ikdiena, bet tas ir skaidrojams ar vienkāršu matemātiku, jo pie tās atbalsta sistēmas ietaupījums ir redzams pat īpaši nerēķinot
Un uz evakuatora vinas ir redzamas tikpat bieži, kā parastās ļerkatas.
Nomirušas. Kuras ved uz centru. Liek rindā. Un tad pāris mēnešus braukā ar baudāmu hibiridu.
Aizvakar tuksu teslu piesledzot, rāda ka uzladeta. Nu nelādē ne pa kam. No benzintanka izdzina. Nevar sedet ieksa, kamer viking atbrauc līst pipec ārā. Teizu lai pis pari ceļam uz kafūzi un gaida savu nabaga evakuatoru. Vienk iebraucu pildīt veco labo diesel un gimene, kā putnu bars spieto zem jumta 9 vakarā un nezin kur iet. Tas auto nav nemirstīgs un lūzt tieši tikpat bieži, kā parastie triperi. Un kā pašā topica sakuma, sen atpakal- tad tiesi ar lādēšanu problemas ir biežākās. Ja domā, ko nopirksi elektro tacku un gadus brauksi bēdu nezinādams, tad man ir sliktas ziņas. Un ja ta lamata nobruks.. NO ta ir problema.. bet Lv tā varetu būt katastrofa.
Ar laiku tas protams tiks sakārtots un tā ir nākotne. Bet tā, ka tas auto i bullet proof- tā nav. Vini plīst. Un uz evakuatoriem no elektro auto tiešām vairākums ir teslas. Bet tas noteikti tāpēc, ka viņu ir daudz vairāk, kā citu elektro modeļu. Propocionāli. Pieļauju, ka plīst visi vienādi. Nav tā, ka Tesla būtu sliktaka. Katram savi kāši. Teslai cik dzirdets tiešām atsaka lādēšanu. Un bieži.
Protams, blakus nestāvēju, neko nezinu, bet nu kopā iedomājamies situāciju. Lai vieglāk uztvert - mūsu domu experimentā būs nevis Tesla, bet kaut kāda ICE mašīna. Kaut vai tāda, kurai nosaukumā 3 burti
Pēcpusdienā izbraucāt no mājas, jums ir range ~ 350 km. Kad ir atlikumā ~ 10 litri, jūs iebraucat b-tankā. Nevar atvērt bāku. Viss pārējais funkcionē
Zvans servisam, tie sūta evakuatoru (kas būs kaut kad)
Jūsu tālākie darbības varianti, izvēlieties vienu:
a) booking.com tuvākā viesnīca, braucat uz turieni un attiecīgi pārvirzāt evakuatoru uz viesnīcas pagalmu
b) zvans draugam, lai atbrauc pretī. Mašīnu lai savāc vācējs. Pēc starta uzstādījumiem redzams, ka tālāk par 200 km nevarat būt
c) ejat uz mašīnu, ieslēdzat apsildi, netflix (ar bākas atlikumu pietiks apm 5 stundām). Gaidāt evakuatoru, kas aizvedīs gan mašīnu gan jūs uz starta punktu
d) Jūs esat pilnīgs norvēģis, tāpēc staigājat lietū pa šosejas malu, meklējat palīdzību no garāmbraucošiem čigāniem
Nevar atvērt bāku auto neiestājas, jo ja ir kļuda ar bākas slēdzeni, tad bagāžniekā ir trosīte, ko pavelkot to mehāniski atvelk vaļā slēdzeni. Attiecīgi šādas primitīvas problēmas ICE auto nepastāv.
Tas būtu tas līdzīgi kā, ja elektroauto būtu rezerves backup barošanas štekeris kaut kur bagāžas nodalījumos, kur var pieslēgt ārējo "emergency" bateriju, kura iznomājama ikkatrā labā benzintankā(tm) lai nokļutu limp low power mode līdz servisa centram.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | 04. Oct 2020, 12:23 |
#1234
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| P.s. Tesla 2.0
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
CP17 | 04. Oct 2020, 12:41 |
#1235
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
04 Oct 2020, 12:23:45 @GirtzB rakstīja:
P.s. Tesla 2.0
iespaidiigi, bet imho bik cita kategorija, ne? hvz
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
smudo | 04. Oct 2020, 15:34 |
#1236
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Vakar PCL sezonas noslēguma pasākumā satiku paziņu, kas ir retro un youngtimer auto entuziats un viņam to ir vairāki un ļoti labā kvalitātē - vecākajam auto ir 80 gadi Izrādās, ka pirms pāris nedēļām AMG mersi nomainījis pret Model 3 LR. Saka, ka katru dienu nobrauc ap 150-170 km (jo dzīvo 50km no Rīgas) un kā ikdienas pārvietotājs esot OK. Liels bonuss esot sab. transporta joslas. Savukārt, cits vakar jauiegūts paziņa esot pasūtījis Taycan, ko sola piegādāt gada beigās un mainīs nost Panameru. Pamazām tie, kas var atļauties jaunus auto, sāk pieņemt EV kā idienas auto, bet daudz, kas ir testējuši to pašu Taycan, saka, ka turpinās braukt ar ICE, kamēr būs iespēja, jo EV nesagādā pozitīvas emocijas, lai arī kā pārvietotājs esot OK. ES jau vairākas valstis paziņojušas par jaunu ICE auto reģistrācijas aizliegumu no 2030., 2032. vai 2035. gada. | Offline | | |
|
_Eddy_ | 04. Oct 2020, 19:23 |
#1237
|
| Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
04 Oct 2020, 12:21:49 @GirtzB rakstīja:
02 Oct 2020, 08:43:47 @Nixx rakstīja:
27 Sep 2020, 11:47:53 @Lafter rakstīja:
26 Sep 2020, 22:10:34 @Marrakesh rakstīja:
Tātad rezumē ir tāds, ja elektrodrapks (Tesla) ir nebraucams tad tas ir velkams. Attiecīgi tālu = dārgi.
Runājot par cenas attiecību pret iekšdedzes dzinēju ir vērts parēķināt. Kādu 5 gadu griezumā, piemēram. Cik varētu būt fināla cipari attiecībā pret EV. Šobrīd gan ir nojausma, ka attiecīgi tas gala cipars varētu būt par labu dīzelim/benzīnam, jo tomēr pie mums attiecīgas klases auto ir krietni lētāki. Norvēģijā elektroauto jau ir ikdiena, bet tas ir skaidrojams ar vienkāršu matemātiku, jo pie tās atbalsta sistēmas ietaupījums ir redzams pat īpaši nerēķinot
Un uz evakuatora vinas ir redzamas tikpat bieži, kā parastās ļerkatas.
Nomirušas. Kuras ved uz centru. Liek rindā. Un tad pāris mēnešus braukā ar baudāmu hibiridu.
Aizvakar tuksu teslu piesledzot, rāda ka uzladeta. Nu nelādē ne pa kam. No benzintanka izdzina. Nevar sedet ieksa, kamer viking atbrauc līst pipec ārā. Teizu lai pis pari ceļam uz kafūzi un gaida savu nabaga evakuatoru. Vienk iebraucu pildīt veco labo diesel un gimene, kā putnu bars spieto zem jumta 9 vakarā un nezin kur iet. Tas auto nav nemirstīgs un lūzt tieši tikpat bieži, kā parastie triperi. Un kā pašā topica sakuma, sen atpakal- tad tiesi ar lādēšanu problemas ir biežākās. Ja domā, ko nopirksi elektro tacku un gadus brauksi bēdu nezinādams, tad man ir sliktas ziņas. Un ja ta lamata nobruks.. NO ta ir problema.. bet Lv tā varetu būt katastrofa.
Ar laiku tas protams tiks sakārtots un tā ir nākotne. Bet tā, ka tas auto i bullet proof- tā nav. Vini plīst. Un uz evakuatoriem no elektro auto tiešām vairākums ir teslas. Bet tas noteikti tāpēc, ka viņu ir daudz vairāk, kā citu elektro modeļu. Propocionāli. Pieļauju, ka plīst visi vienādi. Nav tā, ka Tesla būtu sliktaka. Katram savi kāši. Teslai cik dzirdets tiešām atsaka lādēšanu. Un bieži.
Protams, blakus nestāvēju, neko nezinu, bet nu kopā iedomājamies situāciju. Lai vieglāk uztvert - mūsu domu experimentā būs nevis Tesla, bet kaut kāda ICE mašīna. Kaut vai tāda, kurai nosaukumā 3 burti
Pēcpusdienā izbraucāt no mājas, jums ir range ~ 350 km. Kad ir atlikumā ~ 10 litri, jūs iebraucat b-tankā. Nevar atvērt bāku. Viss pārējais funkcionē
Zvans servisam, tie sūta evakuatoru (kas būs kaut kad)
Jūsu tālākie darbības varianti, izvēlieties vienu:
a) booking.com tuvākā viesnīca, braucat uz turieni un attiecīgi pārvirzāt evakuatoru uz viesnīcas pagalmu
b) zvans draugam, lai atbrauc pretī. Mašīnu lai savāc vācējs. Pēc starta uzstādījumiem redzams, ka tālāk par 200 km nevarat būt
c) ejat uz mašīnu, ieslēdzat apsildi, netflix (ar bākas atlikumu pietiks apm 5 stundām). Gaidāt evakuatoru, kas aizvedīs gan mašīnu gan jūs uz starta punktu
d) Jūs esat pilnīgs norvēģis, tāpēc staigājat lietū pa šosejas malu, meklējat palīdzību no garāmbraucošiem čigāniem
Nevar atvērt bāku auto neiestājas, jo ja ir kļuda ar bākas slēdzeni, tad bagāžniekā ir trosīte, ko pavelkot to mehāniski atvelk vaļā slēdzeni. Attiecīgi šādas primitīvas problēmas ICE auto nepastāv.
Tas būtu tas līdzīgi kā, ja elektroauto būtu rezerves backup barošanas štekeris kaut kur bagāžas nodalījumos, kur var pieslēgt ārējo "emergency" bateriju, kura iznomājama ikkatrā labā benzintankā(tm) lai nokļutu limp low power mode līdz servisa centram.
Teslai bagaazniekaa ir charge port emergency release un ir arii 12v jump posti. Vieniigi visbiezhaak limp mode vietaa ir evakuators. | Offline | | |
Elviss | 04. Oct 2020, 19:51 |
#1238
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22125
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Visi labie ice auto jau ir uzražoti, lai jau aizliedz. Tie, kas gribēs gan jau izdomas veidu kā citur reģistrēt.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
bum_bumz | 04. Oct 2020, 20:05 |
#1239
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
| Kad tur jūlijā DE reģistrēti 8K jauni tosteri, toties 212K fosīlie
Aizliegt varēs Latvijā un visi kā jēri paklausīs, bet ne jau rietumeiropā.
Šitādā paskatā un formā EV nebūs nākotne, jāgaida no īlena kautkas cits | Offline | | |
smudo | 04. Oct 2020, 20:47 |
#1240
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Julija bija problemas ar EV piegadem (tai skaita VW). Uz gada beigam tiek prognozets, ka Vacija EV bus 10% no tirgus, kas, protams, vel arvien nav loti daudz. Vacijas valdiba tiesi tagad spriez kad un vai noteikt konkretu aizlieguma datumu ICE auto. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|