Online
Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Mixxx2005 | 28. Feb 2017, 09:10 |
#1201
|
| Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Nevajag uzreiz apvainoties. Līdz šim nav bijusi saskare ar šāda veida problēmu, tāpēc jau šeit jautāju.
Mana ideja ir ,ka vienai no trim fāzēm iespējams ir problēma un tā rezultātā ir pīķis.
Labprāt dzirdētu arī tavu versiju par iespējamām problēmām un risinājumiem.[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 28 Feb 2017, 09:24:02 ] | Offline | | |
Mr_Rums | 28. Feb 2017, 09:32 |
#1202
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e83
|
27 Feb 2017, 22:10:11 @janzi rakstīja:
Problēma ar dzesēšanas šķidruma "zušanu".
BRAUCOT pazūd dzesēšanas šķidrums, ja auto darbojas tukšgaitā uz vietas, tad nepazūd (pat darbinot 5-6h no vietas)
Nekādas peļķes zem auto nemanu!
Eļļas līmenis paliek nemainīgs un baltus dūmus arī nemanu.
Zudums apm 0,5l uz 300km
Varbūt kādam ir versijas?
Manējam autiņam, pie līdzīgiem simptomiem, bija jāmaina ūdens sūknis. | Offline | | |
kvatra | 28. Feb 2017, 09:36 |
#1203
|
| Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1168
Braucu ar: Audi Quattro
| Parasti jau šiem pie tosola problēmā ir galvā vaina, slodzē zūd, tukšagitā nē. Vēl par pārbaudīt plastmasas flanci pie galvas. | Offline | | |
cmax | 28. Feb 2017, 09:48 |
#1204
|
| Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1078
Braucu ar:
|
28 Feb 2017, 09:10:55 @Mixxx2005 rakstīja:
Nevajag uzreiz apvainoties. Līdz šim nav bijusi saskare ar šāda veida problēmu, tāpēc jau šeit jautāju.
Mana ideja ir ,ka vienai no trim fāzēm iespējams ir problēma un tā rezultātā ir pīķis.
Labprāt dzirdētu arī tavu versiju par iespējamām problēmām un risinājumiem.
Ne VW bet ar beigtu ģeneratora skriemeli mirgoja salona apgaismojums tukšgaitā, skriemeli nomainīju vairs neesmu skatījies
Vakarā varu uzmest aci. | Offline | | |
Kaross | 28. Feb 2017, 09:52 |
#1205
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Feb 2017, 09:02:23 @cufiks rakstīja:
Nahren, lai ğeneratoram apgriezieni mainītos? Jamam ir sava vieta un savs skriemeļa diametrs, lai nodrošinātu optimālos RPM un lādēšanas strāvu... Ja esi kko sasipis, tad tā arī saki... Ğenerators ar visu savu diožu bloku nahren nevar nodrošināt stabilu voltāžu, to nodrošina un stabilizē aķis.
Nezinu ko Tu te streso, bet cilvēks uzdeva normālu jautājumu un doma viņam bija pareiza. Ģenerators negriežas 1:1 pret kloķvārpstu. Ir dažādi skriemeļu diametri, attiecīgi pārnesums - dažādi griešanās ātrumi. Ģenerators noteikti griežas ātrāk par kloķvārpstu, jo ir mazāks skriemelis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | 28. Feb 2017, 09:52 |
#1206
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Bet nu pirmais ar ko ir jāsāk ir sprauslas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | 28. Feb 2017, 18:01 |
#1207
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
27 Feb 2017, 23:59:58 @Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki 130zs 1.9pd motoram tukšgaitā vibrācija(kā spararatam un raustas visas gaismas(salons un tuvās)), izslēdzot gaismas vibrācija jūtami samazinās, praktiski pazūd pavisam. Ir dienas, kad viss ir kārtībā arī ar gaismām.
Vag-com neko vairāk ,kā par motora spilvenu neko nesaka, kur servisā pateica, ka itkā spilveni esot vēl labi.
Kurā virzienā sākt meklēt problēmu?
Var gadīties ,ka sprauslu pravodkai ir īssavienojums?
Tandēmsūknis?
Ģenerators?
Sāc ar ģeneratoru un aķi (vai arī otrādāk). Lai kā būtu ar sprauslām, ir maza iespēja, ka dēļ tām reāli raustīsies gaisma.
Vēl jau ir opcija, ka ieslēdzot gaismas dēļ gļuka vados sāk pulsēt kāds liels patērētājs, piemēram kvēlsveču relejs.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Mixxx2005 | 28. Feb 2017, 18:25 |
#1208
|
| Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
|
28 Feb 2017, 18:01:10 @Jonix rakstīja:
27 Feb 2017, 23:59:58 @Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki 130zs 1.9pd motoram tukšgaitā vibrācija(kā spararatam un raustas visas gaismas(salons un tuvās)), izslēdzot gaismas vibrācija jūtami samazinās, praktiski pazūd pavisam. Ir dienas, kad viss ir kārtībā arī ar gaismām.
Vag-com neko vairāk ,kā par motora spilvenu neko nesaka, kur servisā pateica, ka itkā spilveni esot vēl labi.
Kurā virzienā sākt meklēt problēmu?
Var gadīties ,ka sprauslu pravodkai ir īssavienojums?
Tandēmsūknis?
Ģenerators?
Sāc ar ģeneratoru un aķi (vai arī otrādāk). Lai kā būtu ar sprauslām, ir maza iespēja, ka dēļ tām reāli raustīsies gaisma.
Vēl jau ir opcija, ka ieslēdzot gaismas dēļ gļuka vados sāk pulsēt kāds liels patērētājs, piemēram kvēlsveču relejs.
Pastāsti vairāk?
Ir tā, ka rītos pēc piedarbināšanas var dzirdēt ,kā viens relejs panelī raustās vaļā/ciet, pēc minūtes pāriet.
Ir iespēja ,ka arī darba temperatūrā relejs jokus taisa ,kā rezultātā gļuki? (tirkšķis panelī minūti pēc starta vairs nav)
Par sprauslām, kā jau teicu, vag-com rāda abas sprauslu grupas ,ka ir okey. Tāpat arī frekvence pīķim īsti neatbilst sprauslu signālam.
Ar sprauslu pārbaudi domāts ņemt arā un vest uz testu kādā dīzeļu centrā? Vai var kā savādāk arī pārbaudīt? | Offline | | |
|
Jonix | 28. Feb 2017, 18:32 |
#1209
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
28 Feb 2017, 18:25:46 @Mixxx2005 rakstīja:
28 Feb 2017, 18:01:10 @Jonix rakstīja:
27 Feb 2017, 23:59:58 @Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki 130zs 1.9pd motoram tukšgaitā vibrācija(kā spararatam un raustas visas gaismas(salons un tuvās)), izslēdzot gaismas vibrācija jūtami samazinās, praktiski pazūd pavisam. Ir dienas, kad viss ir kārtībā arī ar gaismām.
Vag-com neko vairāk ,kā par motora spilvenu neko nesaka, kur servisā pateica, ka itkā spilveni esot vēl labi.
Kurā virzienā sākt meklēt problēmu?
Var gadīties ,ka sprauslu pravodkai ir īssavienojums?
Tandēmsūknis?
Ģenerators?
Sāc ar ģeneratoru un aķi (vai arī otrādāk). Lai kā būtu ar sprauslām, ir maza iespēja, ka dēļ tām reāli raustīsies gaisma.
Vēl jau ir opcija, ka ieslēdzot gaismas dēļ gļuka vados sāk pulsēt kāds liels patērētājs, piemēram kvēlsveču relejs.
Pastāsti vairāk?
Ir tā, ka rītos pēc piedarbināšanas var dzirdēt ,kā viens relejs panelī raustās vaļā/ciet, pēc minūtes pāriet.
Ir iespēja ,ka arī darba temperatūrā relejs jokus taisa ,kā rezultātā gļuki? (tirkšķis panelī minūti pēc starta vairs nav)
Par sprauslām, kā jau teicu, vag-com rāda abas sprauslu grupas ,ka ir okey. Tāpat arī frekvence pīķim īsti neatbilst sprauslu signālam.
Ar sprauslu pārbaudi domāts ņemt arā un vest uz testu kādā dīzeļu centrā? Vai var kā savādāk arī pārbaudīt?
Precizē arī kāds auto, PD130 nāca vairākos samērā atšķirīgos auto.
Sprauslu stends PD neko labu nepateiks, lielākā daļa lietotās neatbildīs Bosch specenei, tas arī viss, protams, redzēs arī to, ka ir pilnībā mirusi, bet tam stendu nevajag
Pameklē kurš relejs tikšķ.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Mixxx2005 | 28. Feb 2017, 18:45 |
#1210
|
| Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Audi b6 AWX motors. Par ūdeņiem releju kastē un vadības blokos arī esmu lasījis.
Kādi vēl varianti bez stenda pārbaudīt sprauslu dzīvību?
Īsumā, brīvdienās pameklēšu tirkšķi un paskatīšos ,kas vispār releju kastē notiek. Ja tur viss būs ok, jānoņem nost vāks un jāpačakarē signāla savienojumu, kaut kā tā? | Offline | | |
Jonix | 28. Feb 2017, 21:56 |
#1211
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Vari jau baudīt, bet ja raustās spriegums, pirmām kārtām problēma ir jāmeklē automašīnas kopējā elektrosistēmā, nevis dzinēja sprauslās.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | 28. Feb 2017, 22:13 |
#1212
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Feb 2017, 18:45:57 @Mixxx2005 rakstīja:
Audi b6 AWX motors. Par ūdeņiem releju kastē un vadības blokos arī esmu lasījis.
Kādi vēl varianti bez stenda pārbaudīt sprauslu dzīvību?
Īsumā, brīvdienās pameklēšu tirkšķi un paskatīšos ,kas vispār releju kastē notiek. Ja tur viss būs ok, jānoņem nost vāks un jāpačakarē signāla savienojumu, kaut kā tā?
Nav variantu bez stenda.
Ģenerators noteikti neraustīs dzinēju, ja nu vienīgi brīvrumba ir noķīlējusi un paša ģeneratora gultņi sāk ķīlēt.
Internetā risinājumi neatradīsi. Cik tur tā darba noraut ģeneratoru uzlikt uz stenda un sprauslas izraut, uzlikt uz stenda?! Nemaksā tas kosmosu. Ar abām lietām varu palīdzēt un viss būs skaidrs.
Reizēm izbeidzas dzinēja vadības barošanas relejs, bet tad gaitā var noraustīt visu mašīnu, bet ne jau periodiski ar noteikti amplitūdu tukšgaitā. Un tad parasti mašīna slāpst.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Mixxx2005 | 28. Feb 2017, 23:07 |
#1213
|
| Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Sporta pēc pats pamocīšos, ja neko neatradīšu, tad jaunnedēļ gan jau tiks meklēts serviss. Paldies par sakarīgajām atbildēm | Offline | | |
bum_bumz | 28. Feb 2017, 23:34 |
#1214
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6796
Braucu ar: E34
|
28 Feb 2017, 23:07:32 @Mixxx2005 rakstīja:
Sporta pēc pats pamocīšos, ja neko neatradīšu, tad jaunnedēļ gan jau tiks meklēts serviss. Paldies par sakarīgajām atbildēm
Ilgi meklēji to lamatu un še tev, prijehaļi. | Offline | | |
IELEJAM | 11. Apr 2017, 08:10 |
#1215
|
| Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3221
Braucu ar: prieku
| Mūžsenais jautājums. Ir iespēja tikt pie feisliftota A6 C6 3.0tdi quattro 239zs vagona ar saprātīgu nobraukumu un 2010. gadu. Kārba automāts, apkopies pie dīlera. Vai ir pamats bažām? | Offline | | |
Dzhonatans | 11. Apr 2017, 08:19 |
#1216
|
| Kopš: 21. Oct 2016
Ziņojumi: 205
Braucu ar:
|
11 Apr 2017, 08:10:50 @IELEJAM rakstīja:
Mūžsenais jautājums. Ir iespēja tikt pie feisliftota A6 C6 3.0tdi quattro 239zs vagona ar saprātīgu nobraukumu un 2010. gadu. Kārba automāts, apkopies pie dīlera. Vai ir pamats bažām?
Nav,ja vien ir pietiekami naudas pectam par ko vinju apkopt un uzturet... Vecs dizels ir naudas kapseeta,nevis ekonomija | Offline | | |
|
IELEJAM | 11. Apr 2017, 08:32 |
#1217
|
| Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3221
Braucu ar: prieku
|
11 Apr 2017, 08:19:18 @Dzhonatans rakstīja:
11 Apr 2017, 08:10:50 @IELEJAM rakstīja:
Mūžsenais jautājums. Ir iespēja tikt pie feisliftota A6 C6 3.0tdi quattro 239zs vagona ar saprātīgu nobraukumu un 2010. gadu. Kārba automāts, apkopies pie dīlera. Vai ir pamats bažām?
Nav,ja vien ir pietiekami naudas pectam par ko vinju apkopt un uzturet... Vecs dizels ir naudas kapseeta,nevis ekonomija
~170k, vecs, vai vēl nē? Man to vajag kā otro mašīnu, ikdienas darbiem ir kedijs, ar šo brauktu līdz ~15k gadā. Dzīvoju puslaukos, ziema, sniegi, dubļi. Patreiz man bez kedija ir divi, pa īstam veci dīzeļi, T4 ar 2.5 un A4 ar 1.9, abiem gan jau pa pus miljonam un ja nu kas arī tām mašīnām ir taisīts, tad viss kas izņemot dzinējus. Vēlos kaut ko objektīvāku, nevis "vecs dīzelis naudas kapsēta". | Offline | | |
Belluuns | 11. Apr 2017, 09:15 |
#1218
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9642
Braucu ar: quattro
| Tak neklausies kapeikjākļus. Laicīgas eļļas maiņas un dīzels no tanka nevis kannas. Sāku pārliecināties ka nopis mašīnu te nevis atdzen ar mega nobraukumu jau nopistu. | Offline | | |
Jonix | 11. Apr 2017, 09:24 |
#1219
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Apr 2017, 08:10:50 @IELEJAM rakstīja:
Mūžsenais jautājums. Ir iespēja tikt pie feisliftota A6 C6 3.0tdi quattro 239zs vagona ar saprātīgu nobraukumu un 2010. gadu. Kārba automāts, apkopies pie dīlera. Vai ir pamats bažām?
Ja auto ir puslīdz ok, tad būs dinamisks un samērā ekonomisks auto.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
AAE | 11. Apr 2017, 11:35 |
#1220
|
| Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Nah priekš 15k gadā pirkt dīzeli?
Vēl jo vairāk tādu, kuram ir potenciāls labi pasmelt no ģimenes rezervēm? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|