Online
Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1168
Braucu ar: Audi Quattro
| VW daļu lētums ir mīts Jāliek tikai oriģinālās daļas, kas maksā diezgan. Ja liek lēto galu, tad pēc 10 k nāksies mainīt atkal. Pēc pieredzes aizmugurējai piekarei nenāksies mainīt neko vismaz 200 tk km , priekša ik pa 70-100 tk jāpārlasa Dīzeļiem mūžīgā problēma ar turbīnām un elektroniku. VW "check engine" ir ikdiena
Ja ņem, tad ar DSG 6 pakāpju kārbu. [ Šo ziņu laboja kvatra, 16 Mar 2011, 17:17:45 ] | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| b5 priekšā ir 8 sviras katrai galā lodveida balsts.
kādreiz laba svira maksāja 40-70 LVL
parasti pa vienai nekad nejūk - uzreiz 3-4 + darbs + savirze, maz nelikās.
tagad var restaurēt vai likt visu ko. Es izvēlētos antīko C4 vai B6 drīzāk, vai Vectru 2,2Dti vai kā tur. | Offline | | |
GTis | | Kopš: 11. Nov 2005
No: Bauska
Ziņojumi: 208
Braucu ar: M550XD, E30 330i
|
16 Mar 2011, 16:49:35 Ekimons rakstīja:
16 Mar 2011, 16:38:47 GTis rakstīja:
Ar DI sarkano ir 131zs, labs variants.
Sešiniecei, gan jēgu neredzu
Sestais sešiniecei ir tikpat garš kā piektais pieciniecei. Pārējie tikai īsāki.
tiešām, vai pats izdomāji?
Nē, pats pārbaudīju. | Offline | | |
GTis | | Kopš: 11. Nov 2005
No: Bauska
Ziņojumi: 208
Braucu ar: M550XD, E30 330i
|
16 Mar 2011, 16:52:29 al13n rakstīja:
16 Mar 2011, 16:51:29 tralla33 rakstīja:
B5 priekšējai piekarei viss pilns komplekts 135Ls. Manuprāt tas nav dārgi.
kaut kāds SWAG vai cits sūds, kurš izjuks pēc 20k km?
Par sešinieci -
pats braucis ar tādu neesmu, bet pārvietojos ar piecinieci 115zs + INC čips. man liekas, ka varētu būt diez ko neforši vēl biežāk pa robiem mētāt pilsētā dīzelim jau tas prieks, ka var kvai ar vienu robu visu pilsētu izbraukāt patēriņā starpību īpaši nejūtot
Fakts! | Offline | | |
s-line | | Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2578
Braucu ar: kūtiņu
| ko sakat par sho modelju multitronic 7 pakāpju kārbām? konkrēti A4(b7) nobraukums 200k(orģināls) un sāk kkā pa garu vilkt! no sākuma ir doma vnk eļļu kārbā nomainīt beidzot! | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9642
Braucu ar: quattro
| restaureetaa tjaga pa deshaku iet kaadi 20k km, labaak atbalstu vieteejo janku, kursh kautko ar rokaam izdara nekaa zhiideljus peerko jaunas tjagas kur nuveel lemforderu pa 50ls/gb taa cena neatsver produkta veertiibu | Offline | | |
Marchs | | Kopš: 19. Jun 2002
No: Jelgava
Ziņojumi: 1418
Braucu ar:
| tieši dsg kārba ir problēma dēļ dārgā spararata un vipār, noiet viņa kaut kur ap 30 - 60 tk km, atkarībā no veiksmes pakāpes. touranam, passatam, gan jau audi arī, visiem jau tās daļas ir vienādas. 2.5 tdi v6 apkopes izmaksas uz siksnām ir ap 200LS, visi ruļļi, siksnas, h2o sūknis. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?
niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa | Offline | | |
|
LAKSHMI | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1692
Braucu ar: LAKSHMI
| Cenu ziņā VW būs mazliet lētāks nekā Audi....tas būs toč skatoties izsoles Vācijā.Pats tiko paņēmu divus VW vienu ar 140 zs otru ar 170zs.Cik ir pabraukts ar tiem domāju ka VW un Audi ir vienādi....mazliet klusāks ir Audi.Izmaksas uzturēšanā +/- būs vienādas.Ja meklēs detaļas kaut kur citur būs točna lētākas neka pie dīleriem. gan Audi gan VW
Es uzticīgs pagaidām esmu BMW [ Šo ziņu laboja niky5, 16 Mar 2011, 20:06:09 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
16 Mar 2011, 20:04:57 VWfans rakstīja:
16 Mar 2011, 19:36:14 karlsonss rakstīja:
16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?
niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa
Šis izskatās baudāms, vai ne?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nklnm.html
aha
tik tas PD errors | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| jauks, tik 130zs izskatās pēc nafig nevajadzīgās PD laimes/nelaimes | Offline | | |
al13n | | Kopš: 04. Sep 2008
Ziņojumi: 641
Braucu ar:
| Pēc facelift bez PD, manuprāt, nemaz nenāk | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
16 Mar 2011, 20:14:45 al13n rakstīja:
Pēc facelift bez PD, manuprāt, nemaz nenāk
mazie laiam ir bez PD, srakanie jau ar PD.
biju saciereejies uz kkaadu A4 Q nedaudz papeetiiju ))
[ Šo ziņu laboja karlsonss, 16 Mar 2011, 20:21:23 ] | Offline | | |
tralla33 | | Kopš: 14. Dec 2007
No: Smiltene
Ziņojumi: 161
Braucu ar: 4x4, FWD, RWD
|
16 Mar 2011, 16:52:29 al13n rakstīja:
16 Mar 2011, 16:51:29 tralla33 rakstīja:
B5 priekšējai piekarei viss pilns komplekts 135Ls. Manuprāt tas nav dārgi.
kaut kāds SWAG vai cits sūds, kurš izjuks pēc 20k km?
Par sešinieci -
pats braucis ar tādu neesmu, bet pārvietojos ar piecinieci 115zs + INC čips. man liekas, ka varētu būt diez ko neforši vēl biežāk pa robiem mētāt pilsētā dīzelim jau tas prieks, ka var kvai ar vienu robu visu pilsētu izbraukāt patēriņā starpību īpaši nejūtot
Tapēc jau nevajag pirkt sūdu.
Par restaurētām ķegām labāk nerunāsim- atcerieties, ka metāls arī nogurst. 2 gadījumus jau zinu, ka alumīnijs pārlūzt uz pusēm. | Offline | | |
e28addicted | | Kopš: 19. Nov 2008
Ziņojumi: 1571
Braucu ar:
|
16 Mar 2011, 20:04:57 VWfans rakstīja:
16 Mar 2011, 19:36:14 karlsonss rakstīja:
16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?
niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa
Šis izskatās baudāms, vai ne?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nklnm.html
pasāts un baudāms? kā tad
salona apdare b5 pasātiem ir briesmīga [ Šo ziņu laboja e28addicted, 16 Mar 2011, 20:23:54 ] | Offline | | |
al13n | | Kopš: 04. Sep 2008
Ziņojumi: 641
Braucu ar:
|
16 Mar 2011, 20:16:24 karlsonss rakstīja:
16 Mar 2011, 20:14:45 al13n rakstīja:
Pēc facelift bez PD, manuprāt, nemaz nenāk
mazie laiam ir bez PD, srakanie jau ar PD.
biju saciereejies uz kkaadu A4 Q nedaudz papeetiiju ))
VW Passat B5 (AFN: 03/96-08/99, AHU: 08/96-08/00, AHH: 05/98-08/00)
Pēc facelift ir tikai PD
| Offline | | |
|
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
16 Mar 2011, 20:23:34 e28addicted rakstīja:
16 Mar 2011, 20:04:57 VWfans rakstīja:
16 Mar 2011, 19:36:14 karlsonss rakstīja:
16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?
niknaakie laikam at PD naaca atkal var remonta gadiijumaa
Šis izskatās baudāms, vai ne?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...at-b5/nklnm.html
pasāts un baudāms? kā tad
salona apdare b5 pasātiem ir briesmīga
Ganjau vazam labaakam pilniigi normaals un pietiekosh auto prieksh ikdienas vajadziibaam. Un ja runa ir par 5.5 tad tur ar salonu viss ir labi. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 2005 gada 2.5tdi 120kw ir ok? | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Ja ir kopts, tad nevajadzētu būt nekādām problēmām. 2.5 ir jūtīgs uz apkopēm.
Paturpinot par 2.0 TDI tēmu. Vai tam motoram ir jābūt sakaļam? Vakar vienu skatījos un bija ļoti skaļš salīdzinoši. Pat 1.9 ir klusāks. | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| 2.5 ir problemātisks dzinējs, vari pirkt kā vasaras auto | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|