Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
karlsonss
24. Feb 2017, 08:56 #1181

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


24 Feb 2017, 00:14:03 @DKristaps rakstīja:
Kāds var pateikt cik ir normāls ellas paterins b7 2.0 tfsi


nez par tfsi, bet par tdi uzreiz pateica ka ellju eed, man uz 30k km intervaalu 1 l jaapielej kkur peec 25k km
bet pazvani diilerim, par zvanu vinji naudu neprasiis, runaa latviski, ir laipni un pieklaajiigi... vaardu sakot nebaidies.
Offline
Jonix
24. Feb 2017, 09:12 #1182

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


24 Feb 2017, 00:14:03 @DKristaps rakstīja:
Kāds var pateikt cik ir normāls ellas paterins b7 2.0 tfsi
Literaturās ir norādīts pat līdz 1L uz 2000km

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
AF
24. Feb 2017, 09:17 #1183

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nū tas ir normāli turbo motoram, jo viss atkarīgs no slodzes.
Offline
smudo
24. Feb 2017, 11:12 #1184

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

2,0tfsi dzinejiem, ipasi sakuma bija noverojama liels ellas paterins, kas pedejos paris gados ir daleji noversts, un palicis pienemama limeni, kad japielej 1 - 2 l uz mainas intervalu. Turklat ir lasits, ka tas lielaks bija tiesi Audi izpildijuma, kad daudzos gadijumos dileris (par LV nezinu) lika jaunu dzineju. 2012. gada 2,0tdi ellas pieliesana pirmajis 60k km nav bijusi vajadziga. 1,8tfsi pie tada pasa brauksanas stila nedaudz bija japielej, bet nekas daudz.
Offline
DKristaps
24. Feb 2017, 11:35 #1185

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām


24 Feb 2017, 09:12:34 @Jonix rakstīja:

24 Feb 2017, 00:14:03 @DKristaps rakstīja:
Kāds var pateikt cik ir normāls ellas paterins b7 2.0 tfsi
Literaturās ir norādīts pat līdz 1L uz 2000km

tas kas literaturas ir viens, bet cik reali viņi ed, cik skaitas daudz ?
Offline
Modrs
24. Feb 2017, 19:54 #1186

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


24 Feb 2017, 09:17:05 @AF rakstīja:
Nū tas ir normāli turbo motoram, jo viss atkarīgs no slodzes.


Nu ne tikai tas...
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
AF
24. Feb 2017, 20:10 #1187

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Blin tu, tieši pats gribēju ielikt šo video.
Offline
oswald
24. Feb 2017, 20:16 #1188

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1813

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Demagos jau nu baigs...runà ģēlu dažos video..bet nu tur kur sāka to free energy ibadlajeva endžinu būvēt imgho aizrāva grāvī...

[ Šo ziņu laboja oswald, 24 Feb 2017, 20:16:31 ]

Offline
Modrs
24. Feb 2017, 20:27 #1189

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Es nevaru atrast video par Современные ГОВНОМОТОРЫ, bet bija video, kur 2.0TDI 180Zs T5 caravellē bija beigts un pagalam. Ja pareizi atceros, tad tie motori ir uz vecā 1,9 TDI bāzes taisīti.

Tas nozīmē, ka čipotāji grib uzčipot jau tā uzčipotu motoru, kuram ir nekāds resurss. Not bad, boss level

edit:
2,0 TDI CAA CCH bloks 140 kW


1,9 TDI ALH bloks 66kW

[ Šo ziņu laboja Modrs, 24 Feb 2017, 20:47:59 ]

Offline
AF
24. Feb 2017, 21:01 #1190

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nejau čipotājs vainīgs galvenokārt, parasti atbrauc klients un prasa bugatti izspiest no passerati , par agregātu stāvokłiem vispār nerunāsim.
Offline
kere8
24. Feb 2017, 21:10 #1191

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

tiem pajauniem dizeliem sulinja ja no rupnicas tika paspiesta labi
Offline
uldens1
24. Feb 2017, 21:13 #1192

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16307

Braucu ar:


24 Feb 2017, 20:16:13 @oswald rakstīja:
Demagos jau nu baigs...runà ģēlu dažos video..bet nu tur kur sāka to free energy ibadlajeva endžinu būvēt imgho aizrāva grāvī...
nu diezgan daudz kur viņs rauj grāvī,ari ar suproteka slavinašanu
Offline
janzi
27. Feb 2017, 22:10 #1193

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1507

Braucu ar: D Power

Problēma ar dzesēšanas šķidruma "zušanu".
BRAUCOT pazūd dzesēšanas šķidrums, ja auto darbojas tukšgaitā uz vietas, tad nepazūd (pat darbinot 5-6h no vietas)
Nekādas peļķes zem auto nemanu!
Eļļas līmenis paliek nemainīgs un baltus dūmus arī nemanu.
Zudums apm 0,5l uz 300km
Varbūt kādam ir versijas?
Offline
Mixxx2005
27. Feb 2017, 23:59 #1194

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Sveiki 130zs 1.9pd motoram tukšgaitā vibrācija(kā spararatam un raustas visas gaismas(salons un tuvās)), izslēdzot gaismas vibrācija jūtami samazinās, praktiski pazūd pavisam. Ir dienas, kad viss ir kārtībā arī ar gaismām.

Vag-com neko vairāk ,kā par motora spilvenu neko nesaka, kur servisā pateica, ka itkā spilveni esot vēl labi.

Kurā virzienā sākt meklēt problēmu?

Var gadīties ,ka sprauslu pravodkai ir īssavienojums?

Tandēmsūknis?

Ģenerators?
Offline
uldens1
28. Feb 2017, 00:18 #1195

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16307

Braucu ar:


27 Feb 2017, 23:59:58 @Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki 130zs 1.9pd motoram tukšgaitā vibrācija(kā spararatam un raustas visas gaismas(salons un tuvās)), izslēdzot gaismas vibrācija jūtami samazinās, praktiski pazūd pavisam. Ir dienas, kad viss ir kārtībā arī ar gaismām.

Vag-com neko vairāk ,kā par motora spilvenu neko nesaka, kur servisā pateica, ka itkā spilveni esot vēl labi.

Kurā virzienā sākt meklēt problēmu?

Var gadīties ,ka sprauslu pravodkai ir īssavienojums?

Tandēmsūknis?

Ģenerators?
pie gaismu raustišanas varetu but brivrumba ģeneratoram
Offline
MMMax
28. Feb 2017, 06:17 #1196

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


27 Feb 2017, 23:59:58 @Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki 130zs 1.9pd motoram tukšgaitā vibrācija(kā spararatam un raustas visas gaismas(salons un tuvās)), izslēdzot gaismas vibrācija jūtami samazinās, praktiski pazūd pavisam. Ir dienas, kad viss ir kārtībā arī ar gaismām.

Vag-com neko vairāk ,kā par motora spilvenu neko nesaka, kur servisā pateica, ka itkā spilveni esot vēl labi.

Kurā virzienā sākt meklēt problēmu?

Var gadīties ,ka sprauslu pravodkai ir īssavienojums?

Tandēmsūknis?

Ģenerators?


Pārbaudi sprauslas!
Offline
dzuris
28. Feb 2017, 06:23 #1197

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


27 Feb 2017, 23:59:58 @Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki 130zs 1.9pd motoram tukšgaitā vibrācija(kā spararatam un raustas visas gaismas(salons un tuvās)), izslēdzot gaismas vibrācija jūtami samazinās, praktiski pazūd pavisam. Ir dienas, kad viss ir kārtībā arī ar gaismām.

Vag-com neko vairāk ,kā par motora spilvenu neko nesaka, kur servisā pateica, ka itkā spilveni esot vēl labi.

Kurā virzienā sākt meklēt problēmu?

Var gadīties ,ka sprauslu pravodkai ir īssavienojums?

Tandēmsūknis?

Ģenerators?


Demferis vai spara rats pie slodzes var sakt vibret. Kludas par paduskam ir tiri no vibracijas. Bet rikpat labi taa var but sprauslas ari.
Offline
Mixxx2005
28. Feb 2017, 08:37 #1198

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


28 Feb 2017, 06:17:11 @MMMax rakstīja:

27 Feb 2017, 23:59:58 @Mixxx2005 rakstīja:
Sveiki 130zs 1.9pd motoram tukšgaitā vibrācija(kā spararatam un raustas visas gaismas(salons un tuvās)), izslēdzot gaismas vibrācija jūtami samazinās, praktiski pazūd pavisam. Ir dienas, kad viss ir kārtībā arī ar gaismām.

Vag-com neko vairāk ,kā par motora spilvenu neko nesaka, kur servisā pateica, ka itkā spilveni esot vēl labi.

Kurā virzienā sākt meklēt problēmu?

Var gadīties ,ka sprauslu pravodkai ir īssavienojums?

Tandēmsūknis?

Ģenerators?


Pārbaudi sprauslas!


Pēc vag-com abām sprauslu grupām viss kārtibā.
Oscilogrāfs pieslēdzot pie salona apgaismojuma parādīja šādu bildi


Periods 0,4s ,bet sprauslai būtu 1/(900/60) = 0,67, ja saprotu pareizi, tad ģenerators nav 1:1 ar kloķvārpstu sajūgts un tur arī izskatās ,ka ir problēma?

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 28 Feb 2017, 08:40:45 ]

Offline
Mixxx2005
28. Feb 2017, 08:41 #1199

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


28 Feb 2017, 08:39:49 @cufiks rakstīja:
Ğenerators 1:1 ar kloķvārpstu...?!

Pastāsti vairāk




Viens pilns kloķvārpstas apgrieziens nav viens pilns ģeneratora apgrieziens
Offline
Mixxx2005
28. Feb 2017, 08:58 #1200

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


28 Feb 2017, 08:50:47 @cufiks rakstīja:
Tas ir tā, kā obligāti? Hz, kāds ratio sanāk siksnas pārvadā griežot ģenğeri...



Vecīt, tāpēc jau es jautāju vai tā ir vai tā nav, kas te tik sarežģīts? Gribēji paspīdēt nesanāca.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo