Online
Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Jonix | 23. Jan 2017, 13:15 |
#1161
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Domu gājiens pareizs. Tikai uz kādu ražošanas gadu vairāk skaties?
S-tronic kārbām gan ir vadības bloku problēma, kur tie mirst nost neatkarībā no ekspluatācijas slodzes.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
janchikz | 23. Jan 2017, 13:46 |
#1162
|
| Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Mazak problemu ir jau ar 171kw motoru, ja salidzinam ar 1.paaudzes 3.0dizeli kuram bija 165 kw !!! | Offline | | |
janchikz | 23. Jan 2017, 13:47 |
#1163
|
| Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
23 Jan 2017, 13:09:59 @Pivot rakstīja:
Kāds Audi no mūsdienu autiņiem vispār ir ņemams?
Cik sapotu, tad FWD ar multitroniku ir jāaizmirst kā suga. Kārbām resurss bieži vien nesasniedz pat 120k km. Ja manuālu negribas, tad atliek quattro ar s tronic. Ja A6, tad jau tikai 3.0tdi...
ja runa iet par c6 tad var nemt ari 2.7 dizeli vai sakot no 2006.gada beigam ar 171 kw 3.0dizeli | Offline | | |
laimislaimimigais | 26. Jan 2017, 18:44 |
#1164
|
| Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
23 Jan 2017, 10:40:40 @Jonix rakstīja:
22 Jan 2017, 23:46:00 @Belluuns rakstīja:
Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Nepareiza programmēšana arī ir iespēja pie palielināta patēriņa.
Samērā bieži dēļ automātizētajiem DPF atslēgšanas risinājumiem samazinās griezes moments no 1400 līdz 2200RPM.
Efekts ir līdzīgs kā ar neveiksmīgi restaurētām turbīnām - palielinās degvielas patēriņš.
225zs c6 3.0d nepareizi izprogrammēt dpf, ir nereāli!
Esmu redzējis tādus auto ar izslēgtiem dpf, kuri taisīti tepat, nākuši no LT, kā arī vācijas, gan ar manuālu solution, gan fiksos remūverus, vienīgais ko tie fiksie varianti sadara ir tas, ka praktiski visi kļūdu kodi tiek nodzēst un šim konkrētajam auto tie ir ap +/- 200dažādas kļūdas, kuras nav jāaiztiek!
Un uz tā rēķina, ka šie DTC kodi tiek nodzēsti, auto paliek bez pašdiagnostikas, pastāv iespēja ka palielināts patēriņš, vai neatsaucīgs dzinējs pie zemiem rpm. 1400-2200rpm būs tehnisks defekts, kuru caur kompi vairs neviens neredz, jo nav vairs iekš ecu augstāk minētie kļūdu kodi-DTC.
Cheers | Offline | | |
Modrs | 26. Jan 2017, 19:01 |
#1165
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| vag 1,9 tdi-pd 74kW
stāvot uz vietas un no tukšgaitas apgriezieniem nedaudz viegli un lēni piespiežot gāzi, motors vibrē Pēc ~ 1300 apgriezieniem uz augšu viss ir ok. Un šis joks ir manīts arī citiem šādiem motoriem. Un kopš auto iegādes tā ir.
Sīkums, bet nepatīkami. kas tas ir....? | Offline | | |
dzuris | 26. Jan 2017, 19:12 |
#1166
|
| Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
26 Jan 2017, 19:01:32 @Modrs rakstīja:
vag 1,9 tdi-pd 74kW
stāvot uz vietas un no tukšgaitas apgriezieniem nedaudz viegli un lēni piespiežot gāzi, motors vibrē Pēc ~ 1300 apgriezieniem uz augšu viss ir ok. Un šis joks ir manīts arī citiem šādiem motoriem. Un kopš auto iegādes tā ir.
Sīkums, bet nepatīkami. kas tas ir....?
Divmasnieks, ne tu pirmais nepedejais lartigi iedod izdirsties un ari jutisi | Offline | | |
Modrs | 26. Jan 2017, 19:21 |
#1167
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| nekomfortabla sajūta ir slogojot zemos apgriezienos. Nu tipa kā ar otro dīzeļgolfu. bet, iespējams, dēļ tā, ka balstiekārtā poliuretāna bukses. Es regulāri iztīru katalizatoru, un tad nekas tāds nav... | Offline | | |
Riibeklis | 26. Jan 2017, 19:24 |
#1168
|
| Kopš: 10. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 193
Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ
| šeit arī ieliki PU bukses ?
| Offline | | |
|
dzuris | 26. Jan 2017, 19:27 |
#1169
|
| Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Ja vibretu tuksgaita tad varetu sprauslas kaski meklet. Kadu bridi atpakal vienam ar b6Q bija ta pat. Nedaudz pievibreja un bija nomainijs kardanu, pusasis aizmugure, visas motora paduskas un jau mekleja pie ka sprauslas aizvest, bet es sim teicu ka lieku likmi uz sparratu un trapiju 10. | Offline | | |
Jonix | 27. Jan 2017, 11:57 |
#1170
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
26 Jan 2017, 18:44:16 @laimislaimimigais rakstīja:
23 Jan 2017, 10:40:40 @Jonix rakstīja:
22 Jan 2017, 23:46:00 @Belluuns rakstīja:
Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Nepareiza programmēšana arī ir iespēja pie palielināta patēriņa.
Samērā bieži dēļ automātizētajiem DPF atslēgšanas risinājumiem samazinās griezes moments no 1400 līdz 2200RPM.
Efekts ir līdzīgs kā ar neveiksmīgi restaurētām turbīnām - palielinās degvielas patēriņš.
225zs c6 3.0d nepareizi izprogrammēt dpf, ir nereāli!
Esmu redzējis tādus auto ar izslēgtiem dpf, kuri taisīti tepat, nākuši no LT, kā arī vācijas, gan ar manuālu solution, gan fiksos remūverus, vienīgais ko tie fiksie varianti sadara ir tas, ka praktiski visi kļūdu kodi tiek nodzēst un šim konkrētajam auto tie ir ap +/- 200dažādas kļūdas, kuras nav jāaiztiek!
Un uz tā rēķina, ka šie DTC kodi tiek nodzēsti, auto paliek bez pašdiagnostikas, pastāv iespēja ka palielināts patēriņš, vai neatsaucīgs dzinējs pie zemiem rpm. 1400-2200rpm būs tehnisks defekts, kuru caur kompi vairs neviens neredz, jo nav vairs iekš ecu augstāk minētie kļūdu kodi-DTC.
Cheers
Tas var būt tehnisks defekts, tomēr parasti tā klientam tiek iestāstīts
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
laimislaimimigais | 27. Jan 2017, 19:18 |
#1171
|
| Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
27 Jan 2017, 11:57:36 @Jonix rakstīja:
26 Jan 2017, 18:44:16 @laimislaimimigais rakstīja:
23 Jan 2017, 10:40:40 @Jonix rakstīja:
22 Jan 2017, 23:46:00 @Belluuns rakstīja:
Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Nepareiza programmēšana arī ir iespēja pie palielināta patēriņa.
Samērā bieži dēļ automātizētajiem DPF atslēgšanas risinājumiem samazinās griezes moments no 1400 līdz 2200RPM.
Efekts ir līdzīgs kā ar neveiksmīgi restaurētām turbīnām - palielinās degvielas patēriņš.
225zs c6 3.0d nepareizi izprogrammēt dpf, ir nereāli!
Esmu redzējis tādus auto ar izslēgtiem dpf, kuri taisīti tepat, nākuši no LT, kā arī vācijas, gan ar manuālu solution, gan fiksos remūverus, vienīgais ko tie fiksie varianti sadara ir tas, ka praktiski visi kļūdu kodi tiek nodzēst un šim konkrētajam auto tie ir ap +/- 200dažādas kļūdas, kuras nav jāaiztiek!
Un uz tā rēķina, ka šie DTC kodi tiek nodzēsti, auto paliek bez pašdiagnostikas, pastāv iespēja ka palielināts patēriņš, vai neatsaucīgs dzinējs pie zemiem rpm. 1400-2200rpm būs tehnisks defekts, kuru caur kompi vairs neviens neredz, jo nav vairs iekš ecu augstāk minētie kļūdu kodi-DTC.
Cheers
Tas var būt tehnisks defekts, tomēr parasti tā klientam tiek iestāstīts
Doma bija tāda, ka tehnisko defektu nevar diagnosticēt caur kabeli, jo remūveris ir izdzēsis visus kļūdu kodus!
Tātad dzinējs strādā nepareizi ir defekti utt, bet diagnostika rāda, ka viss ir super, perfekts auto!
Risinājums šādām problēmām ir! Var atlikt šos iztrūkstošos DTC kodus atpakaļ un tad slēgt pie diagnostikas un iespējams ieraudzīt zilus brīnumus!
| Offline | | |
bum_bumz | 27. Jan 2017, 23:15 |
#1172
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6796
Braucu ar: E34
|
23 Jan 2017, 13:47:40 @janchikz rakstīja:
23 Jan 2017, 13:09:59 @Pivot rakstīja:
Kāds Audi no mūsdienu autiņiem vispār ir ņemams?
Cik sapotu, tad FWD ar multitroniku ir jāaizmirst kā suga. Kārbām resurss bieži vien nesasniedz pat 120k km. Ja manuālu negribas, tad atliek quattro ar s tronic. Ja A6, tad jau tikai 3.0tdi...
ja runa iet par c6 tad var nemt ari 2.7 dizeli vai sakot no 2006.gada beigam ar 171 kw 3.0dizeli
240ZS jāņem. Daudzmaz iet un 4.5-5.5 L uz šosejas var izspiest. Kāds nu tur vidējais, ir variants, ka var taupīt un ka var arī braukt ar smagu kāju.
Jau pāri 260K, 80K pa LV, pavasarī būs 4 gadi. Dzinējam, piekarei nekas nav mainīts, kā no rūpnīcas | Offline | | |
VMR | 27. Jan 2017, 23:37 |
#1173
|
| Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Mazāk par 6.5 nebūs, parasti ap 7 pa šosi | Offline | | |
Mr_Rums | 29. Jan 2017, 20:04 |
#1174
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e83
| Man sanāca savu Seatu (2.0 tdi, dsg) aizdzīt uz diagnostiku SEAT PĀRSTĀVNIECĪBU "Autobravā" Biķernieku ielā. Bija jaudas zudumi. Diagnosticēja kļūdu EGRā, jātīra vai jāmaina. NNu bet tur itkā dārgi -aizvedu uz senāk izmantotu servissu pie Brasas tilta. NNu tur veči vismaz kapotu atvēra -izrādās ka pie turbīnas kaut kāda spiediena priekškamera izrūsējusi, apmainīja un atkal ir 9sec/100km/h. | Offline | | |
smudo | 30. Jan 2017, 21:12 |
#1175
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Vai kādam ir pieredze ar aktuālo WAG 2,0 tdi 190zs dzinēju chip tuning? Tiem ir SRC sistēma (AdBlue). Vai tas kaut kādā veidā ietekmē chip tuning iespējas - teorētiski nevajadzētu. [ Šo ziņu laboja smudo, 30 Jan 2017, 22:59:13 ] | Offline | | |
Kaross | 30. Jan 2017, 22:28 |
#1176
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ar 190zs konkrēti nav bijusi, bet 2.0 BiTDI (132kw, 180zs) jeb biturbo ir diezgan daudz taisīti. Biežāk T5 virsbūvēs. Nekādu problēmu.
SCR sistēmai kaitēt ir grūtāk kā DPF. Ja DPF var sabeigt pie pārāk agresīva chiptuninga, tad SCR nē.
Šis gan laikam vēl ir ar vienu turbīnu Passat versijā.
Tiesa neviens pat nevarēja šos auto nočipot divas nedēļas atpakaļ, jo nebija vēl iespējas nolasīt/ierakstīt softu. Nu jau tas ir oficiāli pieejams ja izmanto pareizos, jaunākos instrumentus.
Tā ka pieredzi var tikai gaidīt tuvākajā laikā.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 30 Jan 2017, 22:35:58 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
laimislaimimigais | 31. Jan 2017, 01:50 |
#1177
|
| Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
30 Jan 2017, 22:28:41 @Kaross rakstīja:
Ar 190zs konkrēti nav bijusi, bet 2.0 BiTDI (132kw, 180zs) jeb biturbo ir diezgan daudz taisīti. Biežāk T5 virsbūvēs. Nekādu problēmu.
SCR sistēmai kaitēt ir grūtāk kā DPF. Ja DPF var sabeigt pie pārāk agresīva chiptuninga, tad SCR nē.
Šis gan laikam vēl ir ar vienu turbīnu Passat versijā.
Tiesa neviens pat nevarēja šos auto nočipot divas nedēļas atpakaļ, jo nebija vēl iespējas nolasīt/ierakstīt softu. Nu jau tas ir oficiāli pieejams ja izmanto pareizos, jaunākos instrumentus.
Tā ka pieredzi var tikai gaidīt tuvākajā laikā.
Ir divi veidi, kā šo konkrēto 140kw passatu b8 var nolasīt/ierakstīt. Obd vai boot un caur boot jau sen var izdarīt visu iespējamo.
Bet ja negrib, tad var gaidīt atbilstoša obd protocola update.
Vienīgā problēma ir tas, ka lielākā daļa vēl apkalpojas pie dīlera un pēc chiptuninga aizbraucot pie dīlera(tur nevens neko neredz un nesaprot, bet tad kad dīleris uztaisa update, čips un samaksātā nauda par tūni izkūp gaisā.
| Offline | | |
smudo | 31. Jan 2017, 07:29 |
#1178
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
31 Jan 2017, 01:50:01 @laimislaimimigais rakstīja:
30 Jan 2017, 22:28:41 @Kaross rakstīja:
Ar 190zs konkrēti nav bijusi, bet 2.0 BiTDI (132kw, 180zs) jeb biturbo ir diezgan daudz taisīti. Biežāk T5 virsbūvēs. Nekādu problēmu.
SCR sistēmai kaitēt ir grūtāk kā DPF. Ja DPF var sabeigt pie pārāk agresīva chiptuninga, tad SCR nē.
Šis gan laikam vēl ir ar vienu turbīnu Passat versijā.
Tiesa neviens pat nevarēja šos auto nočipot divas nedēļas atpakaļ, jo nebija vēl iespējas nolasīt/ierakstīt softu. Nu jau tas ir oficiāli pieejams ja izmanto pareizos, jaunākos instrumentus.
Tā ka pieredzi var tikai gaidīt tuvākajā laikā.
Ir divi veidi, kā šo konkrēto 140kw passatu b8 var nolasīt/ierakstīt. Obd vai boot un caur boot jau sen var izdarīt visu iespējamo.
Bet ja negrib, tad var gaidīt atbilstoša obd protocola update.
Vienīgā problēma ir tas, ka lielākā daļa vēl apkalpojas pie dīlera un pēc chiptuninga aizbraucot pie dīlera(tur nevens neko neredz un nesaprot, bet tad kad dīleris uztaisa update, čips un samaksātā nauda par tūni izkūp gaisā.
Pirms apkopes vienkārši jāpasaka, ka ir pārrakstīta programma un neveic update - tas ir tavs auto. Man ar to nav bijušas nekādas problēmas līdz šim. | Offline | | |
DKristaps | 24. Feb 2017, 00:14 |
#1179
|
| Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| Kāds var pateikt cik ir normāls ellas paterins b7 2.0 tfsi [ Šo ziņu laboja DKristaps, 24 Feb 2017, 00:21:06 ] | Offline | | |
VMR | 24. Feb 2017, 07:52 |
#1180
|
| Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Par eļļu cilvēks prasīja 1-1.5 l jāpiegāž starp maiņām | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|