Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Jonix
23. Jan 2017, 13:15 #1161

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Domu gājiens pareizs. Tikai uz kādu ražošanas gadu vairāk skaties?

S-tronic kārbām gan ir vadības bloku problēma, kur tie mirst nost neatkarībā no ekspluatācijas slodzes.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
janchikz
23. Jan 2017, 13:46 #1162

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Mazak problemu ir jau ar 171kw motoru, ja salidzinam ar 1.paaudzes 3.0dizeli kuram bija 165 kw !!!
Offline
janchikz
23. Jan 2017, 13:47 #1163

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


23 Jan 2017, 13:09:59 @Pivot rakstīja:
Kāds Audi no mūsdienu autiņiem vispār ir ņemams?
Cik sapotu, tad FWD ar multitroniku ir jāaizmirst kā suga. Kārbām resurss bieži vien nesasniedz pat 120k km. Ja manuālu negribas, tad atliek quattro ar s tronic. Ja A6, tad jau tikai 3.0tdi...
ja runa iet par c6 tad var nemt ari 2.7 dizeli vai sakot no 2006.gada beigam ar 171 kw 3.0dizeli
Offline
laimislaimimigais
26. Jan 2017, 18:44 #1164

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


23 Jan 2017, 10:40:40 @Jonix rakstīja:

22 Jan 2017, 23:46:00 @Belluuns rakstīja:
Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Nepareiza programmēšana arī ir iespēja pie palielināta patēriņa.
Samērā bieži dēļ automātizētajiem DPF atslēgšanas risinājumiem samazinās griezes moments no 1400 līdz 2200RPM.
Efekts ir līdzīgs kā ar neveiksmīgi restaurētām turbīnām - palielinās degvielas patēriņš.



225zs c6 3.0d nepareizi izprogrammēt dpf, ir nereāli!
Esmu redzējis tādus auto ar izslēgtiem dpf, kuri taisīti tepat, nākuši no LT, kā arī vācijas, gan ar manuālu solution, gan fiksos remūverus, vienīgais ko tie fiksie varianti sadara ir tas, ka praktiski visi kļūdu kodi tiek nodzēst un šim konkrētajam auto tie ir ap +/- 200dažādas kļūdas, kuras nav jāaiztiek!
Un uz tā rēķina, ka šie DTC kodi tiek nodzēsti, auto paliek bez pašdiagnostikas, pastāv iespēja ka palielināts patēriņš, vai neatsaucīgs dzinējs pie zemiem rpm. 1400-2200rpm būs tehnisks defekts, kuru caur kompi vairs neviens neredz, jo nav vairs iekš ecu augstāk minētie kļūdu kodi-DTC.




Cheers
Offline
Modrs
26. Jan 2017, 19:01 #1165

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

vag 1,9 tdi-pd 74kW

stāvot uz vietas un no tukšgaitas apgriezieniem nedaudz viegli un lēni piespiežot gāzi, motors vibrē Pēc ~ 1300 apgriezieniem uz augšu viss ir ok. Un šis joks ir manīts arī citiem šādiem motoriem. Un kopš auto iegādes tā ir.

Sīkums, bet nepatīkami. kas tas ir....?
Offline
dzuris
26. Jan 2017, 19:12 #1166

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


26 Jan 2017, 19:01:32 @Modrs rakstīja:
vag 1,9 tdi-pd 74kW

stāvot uz vietas un no tukšgaitas apgriezieniem nedaudz viegli un lēni piespiežot gāzi, motors vibrē Pēc ~ 1300 apgriezieniem uz augšu viss ir ok. Un šis joks ir manīts arī citiem šādiem motoriem. Un kopš auto iegādes tā ir.

Sīkums, bet nepatīkami. kas tas ir....?


Divmasnieks, ne tu pirmais nepedejais lartigi iedod izdirsties un ari jutisi
Offline
Modrs
26. Jan 2017, 19:21 #1167

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nekomfortabla sajūta ir slogojot zemos apgriezienos. Nu tipa kā ar otro dīzeļgolfu. bet, iespējams, dēļ tā, ka balstiekārtā poliuretāna bukses. Es regulāri iztīru katalizatoru, un tad nekas tāds nav...
Offline
Riibeklis
26. Jan 2017, 19:24 #1168

Kopš: 10. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ

šeit arī ieliki PU bukses ?
Offline
dzuris
26. Jan 2017, 19:27 #1169

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Ja vibretu tuksgaita tad varetu sprauslas kaski meklet. Kadu bridi atpakal vienam ar b6Q bija ta pat. Nedaudz pievibreja un bija nomainijs kardanu, pusasis aizmugure, visas motora paduskas un jau mekleja pie ka sprauslas aizvest, bet es sim teicu ka lieku likmi uz sparratu un trapiju 10.
Offline
Jonix
27. Jan 2017, 11:57 #1170

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


26 Jan 2017, 18:44:16 @laimislaimimigais rakstīja:

23 Jan 2017, 10:40:40 @Jonix rakstīja:

22 Jan 2017, 23:46:00 @Belluuns rakstīja:
Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Nepareiza programmēšana arī ir iespēja pie palielināta patēriņa.
Samērā bieži dēļ automātizētajiem DPF atslēgšanas risinājumiem samazinās griezes moments no 1400 līdz 2200RPM.
Efekts ir līdzīgs kā ar neveiksmīgi restaurētām turbīnām - palielinās degvielas patēriņš.



225zs c6 3.0d nepareizi izprogrammēt dpf, ir nereāli!
Esmu redzējis tādus auto ar izslēgtiem dpf, kuri taisīti tepat, nākuši no LT, kā arī vācijas, gan ar manuālu solution, gan fiksos remūverus, vienīgais ko tie fiksie varianti sadara ir tas, ka praktiski visi kļūdu kodi tiek nodzēst un šim konkrētajam auto tie ir ap +/- 200dažādas kļūdas, kuras nav jāaiztiek!
Un uz tā rēķina, ka šie DTC kodi tiek nodzēsti, auto paliek bez pašdiagnostikas, pastāv iespēja ka palielināts patēriņš, vai neatsaucīgs dzinējs pie zemiem rpm. 1400-2200rpm būs tehnisks defekts, kuru caur kompi vairs neviens neredz, jo nav vairs iekš ecu augstāk minētie kļūdu kodi-DTC.




Cheers
Tas var būt tehnisks defekts, tomēr parasti tā klientam tiek iestāstīts

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
laimislaimimigais
27. Jan 2017, 19:18 #1171

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


27 Jan 2017, 11:57:36 @Jonix rakstīja:

26 Jan 2017, 18:44:16 @laimislaimimigais rakstīja:

23 Jan 2017, 10:40:40 @Jonix rakstīja:

22 Jan 2017, 23:46:00 @Belluuns rakstīja:
Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Nepareiza programmēšana arī ir iespēja pie palielināta patēriņa.
Samērā bieži dēļ automātizētajiem DPF atslēgšanas risinājumiem samazinās griezes moments no 1400 līdz 2200RPM.
Efekts ir līdzīgs kā ar neveiksmīgi restaurētām turbīnām - palielinās degvielas patēriņš.



225zs c6 3.0d nepareizi izprogrammēt dpf, ir nereāli!
Esmu redzējis tādus auto ar izslēgtiem dpf, kuri taisīti tepat, nākuši no LT, kā arī vācijas, gan ar manuālu solution, gan fiksos remūverus, vienīgais ko tie fiksie varianti sadara ir tas, ka praktiski visi kļūdu kodi tiek nodzēst un šim konkrētajam auto tie ir ap +/- 200dažādas kļūdas, kuras nav jāaiztiek!
Un uz tā rēķina, ka šie DTC kodi tiek nodzēsti, auto paliek bez pašdiagnostikas, pastāv iespēja ka palielināts patēriņš, vai neatsaucīgs dzinējs pie zemiem rpm. 1400-2200rpm būs tehnisks defekts, kuru caur kompi vairs neviens neredz, jo nav vairs iekš ecu augstāk minētie kļūdu kodi-DTC.




Cheers
Tas var būt tehnisks defekts, tomēr parasti tā klientam tiek iestāstīts




Doma bija tāda, ka tehnisko defektu nevar diagnosticēt caur kabeli, jo remūveris ir izdzēsis visus kļūdu kodus!

Tātad dzinējs strādā nepareizi ir defekti utt, bet diagnostika rāda, ka viss ir super, perfekts auto!

Risinājums šādām problēmām ir! Var atlikt šos iztrūkstošos DTC kodus atpakaļ un tad slēgt pie diagnostikas un iespējams ieraudzīt zilus brīnumus!

Offline
bum_bumz
27. Jan 2017, 23:15 #1172

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6796

Braucu ar: E34


23 Jan 2017, 13:47:40 @janchikz rakstīja:

23 Jan 2017, 13:09:59 @Pivot rakstīja:
Kāds Audi no mūsdienu autiņiem vispār ir ņemams?
Cik sapotu, tad FWD ar multitroniku ir jāaizmirst kā suga. Kārbām resurss bieži vien nesasniedz pat 120k km. Ja manuālu negribas, tad atliek quattro ar s tronic. Ja A6, tad jau tikai 3.0tdi...
ja runa iet par c6 tad var nemt ari 2.7 dizeli vai sakot no 2006.gada beigam ar 171 kw 3.0dizeli

240ZS jāņem. Daudzmaz iet un 4.5-5.5 L uz šosejas var izspiest. Kāds nu tur vidējais, ir variants, ka var taupīt un ka var arī braukt ar smagu kāju.
Jau pāri 260K, 80K pa LV, pavasarī būs 4 gadi. Dzinējam, piekarei nekas nav mainīts, kā no rūpnīcas
Offline
VMR
27. Jan 2017, 23:37 #1173

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Mazāk par 6.5 nebūs, parasti ap 7 pa šosi
Offline
Mr_Rums
29. Jan 2017, 20:04 #1174

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: e83

Man sanāca savu Seatu (2.0 tdi, dsg) aizdzīt uz diagnostiku SEAT PĀRSTĀVNIECĪBU "Autobravā" Biķernieku ielā. Bija jaudas zudumi. Diagnosticēja kļūdu EGRā, jātīra vai jāmaina. NNu bet tur itkā dārgi -aizvedu uz senāk izmantotu servissu pie Brasas tilta. NNu tur veči vismaz kapotu atvēra -izrādās ka pie turbīnas kaut kāda spiediena priekškamera izrūsējusi, apmainīja un atkal ir 9sec/100km/h.
Offline
smudo
30. Jan 2017, 21:12 #1175

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Vai kādam ir pieredze ar aktuālo WAG 2,0 tdi 190zs dzinēju chip tuning? Tiem ir SRC sistēma (AdBlue). Vai tas kaut kādā veidā ietekmē chip tuning iespējas - teorētiski nevajadzētu.

[ Šo ziņu laboja smudo, 30 Jan 2017, 22:59:13 ]

Offline
Kaross
30. Jan 2017, 22:28 #1176

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ar 190zs konkrēti nav bijusi, bet 2.0 BiTDI (132kw, 180zs) jeb biturbo ir diezgan daudz taisīti. Biežāk T5 virsbūvēs. Nekādu problēmu.
SCR sistēmai kaitēt ir grūtāk kā DPF. Ja DPF var sabeigt pie pārāk agresīva chiptuninga, tad SCR nē.
Šis gan laikam vēl ir ar vienu turbīnu Passat versijā.
Tiesa neviens pat nevarēja šos auto nočipot divas nedēļas atpakaļ, jo nebija vēl iespējas nolasīt/ierakstīt softu. Nu jau tas ir oficiāli pieejams ja izmanto pareizos, jaunākos instrumentus.
Tā ka pieredzi var tikai gaidīt tuvākajā laikā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 30 Jan 2017, 22:35:58 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
laimislaimimigais
31. Jan 2017, 01:50 #1177

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


30 Jan 2017, 22:28:41 @Kaross rakstīja:
Ar 190zs konkrēti nav bijusi, bet 2.0 BiTDI (132kw, 180zs) jeb biturbo ir diezgan daudz taisīti. Biežāk T5 virsbūvēs. Nekādu problēmu.
SCR sistēmai kaitēt ir grūtāk kā DPF. Ja DPF var sabeigt pie pārāk agresīva chiptuninga, tad SCR nē.
Šis gan laikam vēl ir ar vienu turbīnu Passat versijā.
Tiesa neviens pat nevarēja šos auto nočipot divas nedēļas atpakaļ, jo nebija vēl iespējas nolasīt/ierakstīt softu. Nu jau tas ir oficiāli pieejams ja izmanto pareizos, jaunākos instrumentus.
Tā ka pieredzi var tikai gaidīt tuvākajā laikā.




Ir divi veidi, kā šo konkrēto 140kw passatu b8 var nolasīt/ierakstīt. Obd vai boot un caur boot jau sen var izdarīt visu iespējamo.
Bet ja negrib, tad var gaidīt atbilstoša obd protocola update.
Vienīgā problēma ir tas, ka lielākā daļa vēl apkalpojas pie dīlera un pēc chiptuninga aizbraucot pie dīlera(tur nevens neko neredz un nesaprot, bet tad kad dīleris uztaisa update, čips un samaksātā nauda par tūni izkūp gaisā.
Offline
smudo
31. Jan 2017, 07:29 #1178

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


31 Jan 2017, 01:50:01 @laimislaimimigais rakstīja:

30 Jan 2017, 22:28:41 @Kaross rakstīja:
Ar 190zs konkrēti nav bijusi, bet 2.0 BiTDI (132kw, 180zs) jeb biturbo ir diezgan daudz taisīti. Biežāk T5 virsbūvēs. Nekādu problēmu.
SCR sistēmai kaitēt ir grūtāk kā DPF. Ja DPF var sabeigt pie pārāk agresīva chiptuninga, tad SCR nē.
Šis gan laikam vēl ir ar vienu turbīnu Passat versijā.
Tiesa neviens pat nevarēja šos auto nočipot divas nedēļas atpakaļ, jo nebija vēl iespējas nolasīt/ierakstīt softu. Nu jau tas ir oficiāli pieejams ja izmanto pareizos, jaunākos instrumentus.
Tā ka pieredzi var tikai gaidīt tuvākajā laikā.




Ir divi veidi, kā šo konkrēto 140kw passatu b8 var nolasīt/ierakstīt. Obd vai boot un caur boot jau sen var izdarīt visu iespējamo.
Bet ja negrib, tad var gaidīt atbilstoša obd protocola update.
Vienīgā problēma ir tas, ka lielākā daļa vēl apkalpojas pie dīlera un pēc chiptuninga aizbraucot pie dīlera(tur nevens neko neredz un nesaprot, bet tad kad dīleris uztaisa update, čips un samaksātā nauda par tūni izkūp gaisā.



Pirms apkopes vienkārši jāpasaka, ka ir pārrakstīta programma un neveic update - tas ir tavs auto. Man ar to nav bijušas nekādas problēmas līdz šim.
Offline
DKristaps
24. Feb 2017, 00:14 #1179

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Kāds var pateikt cik ir normāls ellas paterins b7 2.0 tfsi

[ Šo ziņu laboja DKristaps, 24 Feb 2017, 00:21:06 ]

Offline
VMR
24. Feb 2017, 07:52 #1180

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Par eļļu cilvēks prasīja 1-1.5 l jāpiegāž starp maiņām
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo