Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E34
Autors | Ziņojums |
sravi | | Kopš: 20. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: e34
| Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?[ Šo ziņu laboja sravi, 06 Jan 2019, 23:07:51 ] | Offline | | |
Hazard | | Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?
Pilns internets ar to. Maini stures kolonku ja ir tik liela vēlme, bet labak butu vnk tad mtech3 uzlicis. | Offline | | |
malkijs | | Kopš: 30. Mar 2017
No: Madona
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
| Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem? | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?
Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.
Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.[ Šo ziņu laboja Krabiz, 07 Jan 2019, 12:47:25 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
07 Jan 2019, 12:46:06 @Krabiz rakstīja:
07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?
Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.
Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.
Ok....Sāksim ar to, ka lai noņemtu amīti kā tādu, ir salons tā vai tā jāpajauc un no tā neizvairīsies. Tas nav nekas traģisks.
Ir pilns internets ar to kā atbrīvoties no SLS. Galvenais ir uztaisīt tā, lai tas šķidrums turpina iet pa riņķi un viss būs ok. Principā var savienot trubu no sūkņa ar abratku un visam vajadzētu strādāt, pārējo var ravēt nost vienk.
Nomainīt gan sūkni, gan pašu stūres reduktoru būs pietiekami liels čakars, līdz ar to iesaku atstāt kā ir, it īpaši ja reduktoram nav pārāk lielas luftes.
Atsperes ir +/- 15e/gab, balsti 10-15e/gab un amīši atkarībā no vēlmēm, līdz ar to materiālos jārēķina vismaz kkādus 130-140e kā minimums... Ar normāliem amjiem jau ~200e. Viss atkarīgs, kādas atlaides tev veikalos ir.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 07 Jan 2019, 12:57:40 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
05 Jan 2019, 07:24:20 @Krabiz rakstīja:
15k ir lēti, bet cik no citiem resursiem sapratu, tad tā ir sākumcena izsoles formātā.
Ja nemaldos, tad nesen jauns barnfind 525i(M50) aizgāja par ~ 25k
nu huizin, 15k par pliku 520i, kurš VARBŪT strādā, baigi nepārliecina :/ Nerunājot par to, ka tur gan jau viss būs sakaltis. Piekare maybe būs izmantojama. Tie 525i jau cits stāsts bet arī pliki izskatījās Turklāt tur dažiem nepieciešama pārkrāsošana.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 07 Jan 2019, 13:01:01 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
07 Jan 2019, 00:52:00 @Hazard rakstīja:
06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?
Pilns internets ar to. Maini stures kolonku ja ir tik liela vēlme, bet labak butu vnk tad mtech3 uzlicis.
Vai arī meklē Mtech 2, kurš der vēlākiem e34 un lkm arī e36 | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?
Jāmaina stūres stienis, no stūtes līdz šlicēm, nekas traks, tik ir viena skrūve, kuru nāksies ar meiseli un āmuru padauzīt, jo viņa ir vnk kā sēne apaļa, un ja pareizi atceros, tad logutīrītāju slēdzi vajag no tāspašas vecā tipa sistēmas un laikam arī kontaktgrupa bija jāmaina.. Ja gribi mainīt, meklē visu stūres apkari no pre feislifta, un viss būs ok.. Ja ir stūrē spilvens, mošk tiešām maini uz mt3.. Es savam uzliku mt2, tagad ar vecumu saprotu, ka nebūtu slikti, ja būtu stūre ar strādājošu spilvenu... | Offline | | |
|
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?
Vajag parastos amīšus, atsperes, atbalstus, sūknim ir divi vārsti,kuri atbild par spiedienu, viņi jaaizravē laukā un būs ok.. Kas ar trubām, piemirsies.. | Offline | | |
malkijs | | Kopš: 30. Mar 2017
No: Madona
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
|
07 Jan 2019, 12:55:58 @Mixzzz rakstīja:
07 Jan 2019, 12:46:06 @Krabiz rakstīja:
07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?
Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.
Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.
Ok....Sāksim ar to, ka lai noņemtu amīti kā tādu, ir salons tā vai tā jāpajauc un no tā neizvairīsies. Tas nav nekas traģisks.
Ir pilns internets ar to kā atbrīvoties no SLS. Galvenais ir uztaisīt tā, lai tas šķidrums turpina iet pa riņķi un viss būs ok. Principā var savienot trubu no sūkņa ar abratku un visam vajadzētu strādāt, pārējo var ravēt nost vienk.
Nomainīt gan sūkni, gan pašu stūres reduktoru būs pietiekami liels čakars, līdz ar to iesaku atstāt kā ir, it īpaši ja reduktoram nav pārāk lielas luftes.
Atsperes ir +/- 15e/gab, balsti 10-15e/gab un amīši atkarībā no vēlmēm, līdz ar to materiālos jārēķina vismaz kkādus 130-140e kā minimums... Ar normāliem amjiem jau ~200e. Viss atkarīgs, kādas atlaides tev veikalos ir.
Man stāv no viena izjaukta sedana visi amīši ar atsperēm un atbalstiem, stāv arī stūres reduktors, kolona jeb kā viņu tur sauc. Tātad sanāk ka šiem modeļiem ir ražīgāks pastiprinātāja sūknis, lai piebarotu to SLS sistēmu?
| Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
07 Jan 2019, 15:14:15 @malkijs rakstīja:
07 Jan 2019, 12:55:58 @Mixzzz rakstīja:
07 Jan 2019, 12:46:06 @Krabiz rakstīja:
07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?
Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.
Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.
Ok....Sāksim ar to, ka lai noņemtu amīti kā tādu, ir salons tā vai tā jāpajauc un no tā neizvairīsies. Tas nav nekas traģisks.
Ir pilns internets ar to kā atbrīvoties no SLS. Galvenais ir uztaisīt tā, lai tas šķidrums turpina iet pa riņķi un viss būs ok. Principā var savienot trubu no sūkņa ar abratku un visam vajadzētu strādāt, pārējo var ravēt nost vienk.
Nomainīt gan sūkni, gan pašu stūres reduktoru būs pietiekami liels čakars, līdz ar to iesaku atstāt kā ir, it īpaši ja reduktoram nav pārāk lielas luftes.
Atsperes ir +/- 15e/gab, balsti 10-15e/gab un amīši atkarībā no vēlmēm, līdz ar to materiālos jārēķina vismaz kkādus 130-140e kā minimums... Ar normāliem amjiem jau ~200e. Viss atkarīgs, kādas atlaides tev veikalos ir.
Man stāv no viena izjaukta sedana visi amīši ar atsperēm un atbalstiem, stāv arī stūres reduktors, kolona jeb kā viņu tur sauc. Tātad sanāk ka šiem modeļiem ir ražīgāks pastiprinātāja sūknis, lai piebarotu to SLS sistēmu?
Jā, SLS ir savs sūknis, bačoks arī lielāks.. Gliemezis nav jaaiztiek.. | Offline | | |
sravi | | Kopš: 20. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: e34
|
07 Jan 2019, 14:35:44 @Nello rakstīja:
06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?
Jāmaina stūres stienis, no stūtes līdz šlicēm, nekas traks, tik ir viena skrūve, kuru nāksies ar meiseli un āmuru padauzīt, jo viņa ir vnk kā sēne apaļa, un ja pareizi atceros, tad logutīrītāju slēdzi vajag no tāspašas vecā tipa sistēmas un laikam arī kontaktgrupa bija jāmaina.. Ja gribi mainīt, meklē visu stūres apkari no pre feislifta, un viss būs ok.. Ja ir stūrē spilvens, mošk tiešām maini uz mt3.. Es savam uzliku mt2, tagad ar vecumu saprotu, ka nebūtu slikti, ja būtu stūre ar strādājošu spilvenu...
Tās kuras ir ar skrūvi, viņām diametrs mazāks, varbūt smieklīgi, bet neredz spidometru | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
07 Jan 2019, 17:19:28 @sravi rakstīja:
07 Jan 2019, 14:35:44 @Nello rakstīja:
06 Jan 2019, 23:07:09 @sravi rakstīja:
Varbūt kāds ir par to runājis, bet es neko neatradu.
Kas jums zināms par stūres maiņu, esot divu veidu pievilkšanas ar skrūvi un uzgriezni? Nopirku Mtech2 un nelien virsū.
Kādi risinājumi?
Jāmaina stūres stienis, no stūtes līdz šlicēm, nekas traks, tik ir viena skrūve, kuru nāksies ar meiseli un āmuru padauzīt, jo viņa ir vnk kā sēne apaļa, un ja pareizi atceros, tad logutīrītāju slēdzi vajag no tāspašas vecā tipa sistēmas un laikam arī kontaktgrupa bija jāmaina.. Ja gribi mainīt, meklē visu stūres apkari no pre feislifta, un viss būs ok.. Ja ir stūrē spilvens, mošk tiešām maini uz mt3.. Es savam uzliku mt2, tagad ar vecumu saprotu, ka nebūtu slikti, ja būtu stūre ar strādājošu spilvenu...
Tās kuras ir ar skrūvi, viņām diametrs mazāks, varbūt smieklīgi, bet neredz spidometru
Mt2 ir divi varianti diametram.. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
07 Jan 2019, 15:14:15 @malkijs rakstīja:
07 Jan 2019, 12:55:58 @Mixzzz rakstīja:
07 Jan 2019, 12:46:06 @Krabiz rakstīja:
07 Jan 2019, 09:18:07 @malkijs rakstīja:
Var kāds padalīties ar pieredzi cik vienkārši nomainīt aizmugurējo SLS (self leveling suspension) uz parastajiem amartiņiem?
Jāmaina atbalsti, amīši un atsperes, lai tiktu līdz atbalstiem ir kārtīgi jāpajauc bagāžnieka sānu paneļi touringā, sedanā vienkāršāk. Amīšus mēdz būt grūti dabūt nost no apakšējiem stiprinājumiem.
Jālikvidē svira pie stabilizatora, šķidruma trauks(aizmugurē) un trubas, iesaku uzreiz meklēt ATF paredzētu gliemezi un stūres sūkni, jo tie bieži nomirst salaižot trubas kopā, bet ir dzirdēti arī veiksmīgi gadījumi, kad var tur atstāt CHF sistēmu.
Ok....Sāksim ar to, ka lai noņemtu amīti kā tādu, ir salons tā vai tā jāpajauc un no tā neizvairīsies. Tas nav nekas traģisks.
Ir pilns internets ar to kā atbrīvoties no SLS. Galvenais ir uztaisīt tā, lai tas šķidrums turpina iet pa riņķi un viss būs ok. Principā var savienot trubu no sūkņa ar abratku un visam vajadzētu strādāt, pārējo var ravēt nost vienk.
Nomainīt gan sūkni, gan pašu stūres reduktoru būs pietiekami liels čakars, līdz ar to iesaku atstāt kā ir, it īpaši ja reduktoram nav pārāk lielas luftes.
Atsperes ir +/- 15e/gab, balsti 10-15e/gab un amīši atkarībā no vēlmēm, līdz ar to materiālos jārēķina vismaz kkādus 130-140e kā minimums... Ar normāliem amjiem jau ~200e. Viss atkarīgs, kādas atlaides tev veikalos ir.
Man stāv no viena izjaukta sedana visi amīši ar atsperēm un atbalstiem, stāv arī stūres reduktors, kolona jeb kā viņu tur sauc. Tātad sanāk ka šiem modeļiem ir ražīgāks pastiprinātāja sūknis, lai piebarotu to SLS sistēmu?
Tām sistmēmām ir tandēma sūknis. Izmanto stūres reduktors + SLS vai ASC+T. Viņam ir 2 atsevišķi nodalījumi, ja nemaldos, katra ar savu ieeju un izeju. | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
07 Jan 2019, 12:59:42 @Mixzzz rakstīja:
nu huizin, 15k par pliku 520i, kurš VARBŪT strādā, baigi nepārliecina :/ Nerunājot par to, ka tur gan jau viss būs sakaltis. Piekare maybe būs izmantojama. Tie 525i jau cits stāsts bet arī pliki izskatījās Turklāt tur dažiem nepieciešama pārkrāsošana.
Ir vairāki raksti par tiem auto un informācija tajos ir dažāda. Protams, ka darba daudz, bet ir pietiekami daudz cilvēku pasaulē, kas ir gatavi maksāt lielu naudu par nebrauktiem 80.-90. gadu auto. 520i pirkt, protams, ir marasms, to es neizcēlu, jo domāju, ka tas ir pats par sevi saprotams. | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Kā ir ar spoguļu stikliņiem, katalogā ir labais, kreisais, bet cik ir sakrāti,parastie, sfēriskie viņi ir vienādi, otrā pusē rakstīts L, R... | Offline | | |
|
Agriits520 | | Kopš: 07. Apr 2011
Ziņojumi: 690
Braucu ar: BMW E34 E30
| Rezerves daļas no e34. Kā arī M5 bamperi un lietie diski.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts....html?1547211408
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts....html?1547211425 | Offline | | |
5STAR | | Kopš: 17. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 115
Braucu ar: e34
| Pārdodu pagrieziena slēdzi ar BC funkciju (2 pini), der pirmsfeisa e34/e32. 15 eur
Dreiliņi, PM
| Offline | | |
vertikal | | Kopš: 10. Dec 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 274
Braucu ar: e39 530iA
| Pārdod divus e34 detaļām.
Ir arī balta haube, brille, brūnas ādas priekšējie sēdekļi u.c sīkumi kurus nepaspēju nobildēt.
Ja kas interesē tad zvaniet vai caur whatsapp - 26209816 Ogre
Ja bildes nestrādā - https://files.fm/u/6d23a23q
https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0007.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0008.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0011.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0014.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
https://files.fm/u/6d23a23q#/view/IMG-20190117-WA0015.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);"> [ Šo ziņu laboja vertikal, 17 Jan 2019, 21:21:38 ] | Offline | | |
Smokeys | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: e32 ,f15
| Maza iespēja, bet Kādam nav lieks flancis kārbai ar pāreju uz m62?
https://failiem.lv/u/gku78nws
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|