Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Zeds
12. Jan 2017, 08:50 #1141

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7


11 Jan 2017, 18:46:46 @kexxx rakstīja:
iemetiet kāds pilnu vēstules tekstu, incanti palasīt


Offline
MMMax
12. Jan 2017, 09:25 #1142

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4

Man arī atnāca
Pagaišajā reizē TA atgāzes bija 0.001..
Offline
Kaross
12. Jan 2017, 11:24 #1143

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Aizmirstiet par tiem update piedāvājumiem.
Pirmkārt neviens nevar pārbaudīt CSDD vai jūsu auto ir veikts šis update.
Otrkārt tas update noteikti nav nekas labs priekš auto.
Treškārt ja ir jau kaut kas programmēts - chiptuning, DPF , EGR vai jebkas cits - tas viss pazudīs un būs standarta softs.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Jan 2017, 11:25:19 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Belluuns
22. Jan 2017, 23:28 #1144

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: quattro

kāds var pateikt cik 3,0tdi q patērē no pieredzes?
Offline
Kaross
22. Jan 2017, 23:34 #1145

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atkarīgs kura gada un kāds dzinējs. 204zs, 231zs, 240zs vai 313 zs. 2005.gada-2008.gadam ap 9-10litriem vidējais. Pārsvarā visi miruši tie auto, ar beigtām sprauslām. Jaunāki gadi jau mazāk.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Jan 2017, 23:35:18 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
DrumB
22. Jan 2017, 23:36 #1146

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Nesportojot vidēji 10-11 litri, ja runājam par A6 C6.
Offline
Belluuns
22. Jan 2017, 23:40 #1147

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: quattro

231hp, 08' tā jau likās ka mistiski tie 7 litri, nekādi nevar tādos skaitļos iebraukt. Dpf likvidets, nevaru saprast, likās par daudz rij, ir jēga dzīt slēgties pie kompja?
Offline
Mizx
22. Jan 2017, 23:42 #1148

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6257

Braucu ar:


22 Jan 2017, 23:40:28 @Belluuns rakstīja:
231hp, 08' tā jau likās ka mistiski tie 7 litri, nekādi nevar tādos skaitļos iebraukt. Dpf likvidets, nevaru saprast, likās par daudz rij, ir jēga dzīt slēgties pie kompja?
DPF likvidēšana šim neko nedod.
Offline
rucha
22. Jan 2017, 23:43 #1149

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

Man 225 zs uz c6 nesportojot 8-9 vidējais.
Offline
Belluuns
22. Jan 2017, 23:46 #1150

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: quattro

Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Offline
Kaross
23. Jan 2017, 00:54 #1151

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

8-9 litri parasti ir labam, nenobrauktam auto.
Elementārākais parasti ir beigtas sprauslas. Beigti DPF, swirl flaps, EGR u.t.t. Kā arī kārbas muftas problēmas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
zhimis
23. Jan 2017, 10:30 #1152

Kopš: 05. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 193

Braucu ar: dīzeli

tā ir taisnība, ka šiem audi c6 3.0tdi facelift ir krietni mazāk problēmu ar sprauslām un kārbu?
Offline
semo
23. Jan 2017, 10:40 #1153

Kopš: 30. Dec 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 67

Braucu ar: četriem riņķiem

manam vidējais ap 10 litriem uz simts. A6 C6 3,0 q
Offline
Jonix
23. Jan 2017, 10:40 #1154

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


22 Jan 2017, 23:46:00 @Belluuns rakstīja:
Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Nepareiza programmēšana arī ir iespēja pie palielināta patēriņa.
Samērā bieži dēļ automātizētajiem DPF atslēgšanas risinājumiem samazinās griezes moments no 1400 līdz 2200RPM.
Efekts ir līdzīgs kā ar neveiksmīgi restaurētām turbīnām - palielinās degvielas patēriņš.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
BirdzniekuJanis
23. Jan 2017, 10:50 #1155

Kopš: 27. Apr 2016

No: Ainaži

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu


23 Jan 2017, 10:30:47 @zhimis rakstīja:
tā ir taisnība, ka šiem audi c6 3.0tdi facelift ir krietni mazāk problēmu ar sprauslām un kārbu?


Visticamāk, ka taisnība.
Kaut dēļ fakta vien, ka negriežas jau 500k un pirmais kilometrs
Offline
Jonix
23. Jan 2017, 11:59 #1156

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

FL ir nedaudz vājākas ķēdes, bet jau uzlabotie spriegotāji, līdz ar to graboņa arī ir retāk.

Kopumā dzinējs gandrīz 1:1

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
janchikz
23. Jan 2017, 12:14 #1157

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Mazak problemu ir jau ar 171kw 3.0TDi
Offline
Jonix
23. Jan 2017, 12:44 #1158

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Mazāk problēmu ir ar 176kW FL modeli. Tikai DPF gan lielākoties ir sliktākā stāvoklī un retāk palīdz atdzīvināšanas metodes.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Pivot
23. Jan 2017, 13:09 #1159

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits

Kāds Audi no mūsdienu autiņiem vispār ir ņemams?
Cik sapotu, tad FWD ar multitroniku ir jāaizmirst kā suga. Kārbām resurss bieži vien nesasniedz pat 120k km. Ja manuālu negribas, tad atliek quattro ar s tronic. Ja A6, tad jau tikai 3.0tdi...
Offline
IELEJAM
23. Jan 2017, 13:15 #1160

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3221

Braucu ar: prieku

Jā, vai patiešām C6 faceliftam ar 2.0tdi un pie dīlera veiktām apkopēm, respektīvi multitronicam eļļa mainīta ik pēc 60k, būs kapi šā vai tā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo