Autors | Ziņojums |
Zeds | 12. Jan 2017, 08:50 |
#1141
|
|
Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1923
Braucu ar: Q7
|
11 Jan 2017, 18:46:46 @kexxx rakstīja:
iemetiet kāds pilnu vēstules tekstu, incanti palasīt
|
Offline | |
|
MMMax | 12. Jan 2017, 09:25 |
#1142
|
|
Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
| Man arī atnāca
Pagaišajā reizē TA atgāzes bija 0.001.. |
Offline | |
|
Kaross | 12. Jan 2017, 11:24 |
#1143
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Aizmirstiet par tiem update piedāvājumiem.
Pirmkārt neviens nevar pārbaudīt CSDD vai jūsu auto ir veikts šis update.
Otrkārt tas update noteikti nav nekas labs priekš auto.
Treškārt ja ir jau kaut kas programmēts - chiptuning, DPF , EGR vai jebkas cits - tas viss pazudīs un būs standarta softs.[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Jan 2017, 11:25:19 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Belluuns | 22. Jan 2017, 23:28 |
#1144
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9642
Braucu ar: quattro
| kāds var pateikt cik 3,0tdi q patērē no pieredzes? |
Offline | |
|
Kaross | 22. Jan 2017, 23:34 |
#1145
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Atkarīgs kura gada un kāds dzinējs. 204zs, 231zs, 240zs vai 313 zs. 2005.gada-2008.gadam ap 9-10litriem vidējais. Pārsvarā visi miruši tie auto, ar beigtām sprauslām. Jaunāki gadi jau mazāk. [ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Jan 2017, 23:35:18 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
DrumB | 22. Jan 2017, 23:36 |
#1146
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Nesportojot vidēji 10-11 litri, ja runājam par A6 C6. |
Offline | |
|
Belluuns | 22. Jan 2017, 23:40 |
#1147
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9642
Braucu ar: quattro
| 231hp, 08' tā jau likās ka mistiski tie 7 litri, nekādi nevar tādos skaitļos iebraukt. Dpf likvidets, nevaru saprast, likās par daudz rij, ir jēga dzīt slēgties pie kompja? |
Offline | |
|
Mizx | 22. Jan 2017, 23:42 |
#1148
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6257
Braucu ar:
|
22 Jan 2017, 23:40:28 @Belluuns rakstīja:
231hp, 08' tā jau likās ka mistiski tie 7 litri, nekādi nevar tādos skaitļos iebraukt. Dpf likvidets, nevaru saprast, likās par daudz rij, ir jēga dzīt slēgties pie kompja?
DPF likvidēšana šim neko nedod. |
Offline | |
|
|
rucha | 22. Jan 2017, 23:43 |
#1149
|
|
Kopš: 14. Aug 2005
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 5348
Braucu ar: QUATTRO
| Man 225 zs uz c6 nesportojot 8-9 vidējais. |
Offline | |
|
Belluuns | 22. Jan 2017, 23:46 |
#1150
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9642
Braucu ar: quattro
| Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi |
Offline | |
|
Kaross | 23. Jan 2017, 00:54 |
#1151
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 8-9 litri parasti ir labam, nenobrauktam auto.
Elementārākais parasti ir beigtas sprauslas. Beigti DPF, swirl flaps, EGR u.t.t. Kā arī kārbas muftas problēmas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
zhimis | 23. Jan 2017, 10:30 |
#1152
|
|
Kopš: 05. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 193
Braucu ar: dīzeli
| tā ir taisnība, ka šiem audi c6 3.0tdi facelift ir krietni mazāk problēmu ar sprauslām un kārbu? |
Offline | |
|
semo | 23. Jan 2017, 10:40 |
#1153
|
|
Kopš: 30. Dec 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 67
Braucu ar: četriem riņķiem
| manam vidējais ap 10 litriem uz simts. A6 C6 3,0 q |
Offline | |
|
Jonix | 23. Jan 2017, 10:40 |
#1154
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
22 Jan 2017, 23:46:00 @Belluuns rakstīja:
Nu jā man tad tas pats, par dpf aizdomājos varbūt nav pareizi izprogrammēts, huj zin. Laikam jau viss pareizi
Nepareiza programmēšana arī ir iespēja pie palielināta patēriņa.
Samērā bieži dēļ automātizētajiem DPF atslēgšanas risinājumiem samazinās griezes moments no 1400 līdz 2200RPM.
Efekts ir līdzīgs kā ar neveiksmīgi restaurētām turbīnām - palielinās degvielas patēriņš.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
BirdzniekuJanis | 23. Jan 2017, 10:50 |
#1155
|
|
Kopš: 27. Apr 2016
No: Ainaži
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu
|
23 Jan 2017, 10:30:47 @zhimis rakstīja:
tā ir taisnība, ka šiem audi c6 3.0tdi facelift ir krietni mazāk problēmu ar sprauslām un kārbu?
Visticamāk, ka taisnība.
Kaut dēļ fakta vien, ka negriežas jau 500k un pirmais kilometrs |
Offline | |
|
Jonix | 23. Jan 2017, 11:59 |
#1156
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| FL ir nedaudz vājākas ķēdes, bet jau uzlabotie spriegotāji, līdz ar to graboņa arī ir retāk.
Kopumā dzinējs gandrīz 1:1
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
|
janchikz | 23. Jan 2017, 12:14 |
#1157
|
|
Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Mazak problemu ir jau ar 171kw 3.0TDi |
Offline | |
|
Jonix | 23. Jan 2017, 12:44 |
#1158
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Mazāk problēmu ir ar 176kW FL modeli. Tikai DPF gan lielākoties ir sliktākā stāvoklī un retāk palīdz atdzīvināšanas metodes.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
Pivot | 23. Jan 2017, 13:09 |
#1159
|
|
Kopš: 22. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 140
Braucu ar: vī eits
| Kāds Audi no mūsdienu autiņiem vispār ir ņemams?
Cik sapotu, tad FWD ar multitroniku ir jāaizmirst kā suga. Kārbām resurss bieži vien nesasniedz pat 120k km. Ja manuālu negribas, tad atliek quattro ar s tronic. Ja A6, tad jau tikai 3.0tdi... |
Offline | |
|
IELEJAM | 23. Jan 2017, 13:15 |
#1160
|
|
Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3221
Braucu ar: prieku
| Jā, vai patiešām C6 faceliftam ar 2.0tdi un pie dīlera veiktām apkopēm, respektīvi multitronicam eļļa mainīta ik pēc 60k, būs kapi šā vai tā? |
Offline | |
|