Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Krabiz
03. Oct 2018, 18:12 #11321

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Izmesta nauda taisīt par kko normālu, jo pat vadojums mašīnai ir pats nabadzīgākais un ja vien negrasies pārmetināt VIN, tad nākotnē pārdot tādu konstruktoru par normālu cenu būs nereāli.


Ja gribam normālus E34, tad krājam naudu vai ņemam aizdevumu un meklējam, meklējam, meklējam!

Un nevajag mūžīgi aprobežoties ar LV tirgus piedāvājumiem.
Offline
Hazard
04. Oct 2018, 11:27 #11322

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


03 Oct 2018, 17:11:32 @Nello rakstīja:

03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:

03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?


Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.

Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.

Kāpēc?


Principā ir tā, ja esi datortārps via ofisa darbinieks, tad tev to nevajag. Letak una trak bus paņemt gatavu no DE vai ASV (100% lētāk būs).

Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.

[ Šo ziņu laboja Hazard, 04 Oct 2018, 11:29:37 ]

Offline
Nello
04. Oct 2018, 11:36 #11323

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


04 Oct 2018, 11:27:22 @Hazard rakstīja:

03 Oct 2018, 17:11:32 @Nello rakstīja:

03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:

03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?


Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.

Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.

Kāpēc?


Principā ir tā, ja esi datortārps via ofisa darbinieks, tad tev to nevajag. Letak una trak bus paņemt gatavu no DE vai ASV (100% lētāk būs).

Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.

Tuvās gaismas ar korektoriem...., vaitad visi lukturi nav vienādi e34? Tam baltajam būris izskatījās, un pēc čoma teiktā, labā stāvoklī.. Apsveru domu, ka varētu savu TDSu pārmest uz tādu buņdžu, bet nez, veselais saprāts bremzē, jo laiks to visu pārskrūvēt
Offline
Hazard
04. Oct 2018, 11:41 #11324

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


04 Oct 2018, 11:36:25 @Nello rakstīja:

04 Oct 2018, 11:27:22 @Hazard rakstīja:

03 Oct 2018, 17:11:32 @Nello rakstīja:

03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:

03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?


Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.

Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.

Kāpēc?


Principā ir tā, ja esi datortārps via ofisa darbinieks, tad tev to nevajag. Letak una trak bus paņemt gatavu no DE vai ASV (100% lētāk būs).

Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.

Tuvās gaismas ar korektoriem...., vaitad visi lukturi nav vienādi e34? Tam baltajam būris izskatījās, un pēc čoma teiktā, labā stāvoklī.. Apsveru domu, ka varētu savu TDSu pārmest uz tādu buņdžu, bet nez, veselais saprāts bremzē, jo laiks to visu pārskrūvēt


Nu ir bomzu edition bez korektoriem kur tikai regulejama skruve un otrs, kuriem ir korektori(525i+ mašinam) Tas kā sīkumos daudz atškiribu, kā piemeram lukturos.
Nuuu ja TDS var ņemties, tas pats 518i elekotrinikā.
Offline
bum_bumz
04. Oct 2018, 12:11 #11325

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6748

Braucu ar: E34

Šitais pēc bildēm līmējās kopā ar ierakstīto? Bez VIN laikam nepateiks.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...bb5-a07950990f7f

ir viens 530 pa lēto uzradies, bet tas ruslans ???
Offline
Hazard
04. Oct 2018, 12:18 #11326

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


04 Oct 2018, 12:11:00 @bum_bumz rakstīja:
Šitais pēc bildēm līmējās kopā ar ierakstīto? Bez VIN laikam nepateiks.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...bb5-a07950990f7f

ir viens 530 pa lēto uzradies, bet tas ruslans ???


wat? kas ta sapr kosmosu apr pliku 525tds?
Offline
bum_bumz
04. Oct 2018, 12:47 #11327

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6748

Braucu ar: E34


04 Oct 2018, 12:18:02 @Hazard rakstīja:

04 Oct 2018, 12:11:00 @bum_bumz rakstīja:
Šitais pēc bildēm līmējās kopā ar ierakstīto? Bez VIN laikam nepateiks.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...bb5-a07950990f7f

ir viens 530 pa lēto uzradies, bet tas ruslans ???


wat? kas ta sapr kosmosu apr pliku 525tds?

gribēt ir viens, protams
primārais E34 gadījumā tomēr ir bundža
gribi apģērbtu, skaties uz F10
ja E34 nerada foršas sajūtas iesēžoties un braucot, bet svarīgākais ir elektrologi, tad ...
Offline
Krabiz
04. Oct 2018, 14:03 #11328

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.


Nav E34 ar 168mm reduktoru, 518i ir reduktors vidējā korpusā kā 520i, gals ar 4 skrūvēm kā E28 un E30.

[ Šo ziņu laboja Krabiz, 04 Oct 2018, 14:35:45 ]

Offline
Mixzzz
04. Oct 2018, 14:13 #11329

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


04 Oct 2018, 11:41:35 @Hazard rakstīja:

04 Oct 2018, 11:36:25 @Nello rakstīja:

04 Oct 2018, 11:27:22 @Hazard rakstīja:

03 Oct 2018, 17:11:32 @Nello rakstīja:

03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:

03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?


Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.

Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.

Kāpēc?


Principā ir tā, ja esi datortārps via ofisa darbinieks, tad tev to nevajag. Letak una trak bus paņemt gatavu no DE vai ASV (100% lētāk būs).

Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.

Tuvās gaismas ar korektoriem...., vaitad visi lukturi nav vienādi e34? Tam baltajam būris izskatījās, un pēc čoma teiktā, labā stāvoklī.. Apsveru domu, ka varētu savu TDSu pārmest uz tādu buņdžu, bet nez, veselais saprāts bremzē, jo laiks to visu pārskrūvēt


Nu ir bomzu edition bez korektoriem kur tikai regulejama skruve un otrs, kuriem ir korektori(525i+ mašinam) Tas kā sīkumos daudz atškiribu, kā piemeram lukturos.
Nuuu ja TDS var ņemties, tas pats 518i elekotrinikā.
Augstuma regulācija lampām ir arī 520i, TDS utt. Ir vai nav viņa vairāk atkarīgs no ražošanas gada, principā nebija nebija tikai pirmajiem gadiem kkādos variantos. Pēc tam visiem bija.
Offline
Smell
04. Oct 2018, 14:19 #11330

Kopš: 16. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 333

Braucu ar: e30,e28,e34,c6 4f

Nopirkšu v8 kardānu, unītim bagāžnieka vāka apšuvumu. Pm vai 282o313divi
Offline
Mixzzz
04. Oct 2018, 14:47 #11331

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


03 Oct 2018, 16:41:08 @Krabiz rakstīja:

03 Oct 2018, 16:26:39 @5STAR rakstīja:
Cik esmu manījis m tech sliekšņi nāca tiem kam bija rūpnīcas m paka un standartā visiem feisliftiem.


Faclift ir 1992.gadā, sliekšņu uzlikas standartā no 1994.gada kopā ar plato resti.
Atvainojos, bet nav tāds konkrēts FL gads priekš e34. Viņam katru gadu bija kkādas izmaiņas. Durvis piem updeitoja 1991/09. Platās nāsis visi pārējie modeļi arī dabūja 1992 vai 1993.
Offline
Mixzzz
04. Oct 2018, 15:00 #11332

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


03 Oct 2018, 18:12:59 @Krabiz rakstīja:
Izmesta nauda taisīt par kko normālu, jo pat vadojums mašīnai ir pats nabadzīgākais un ja vien negrasies pārmetināt VIN, tad nākotnē pārdot tādu konstruktoru par normālu cenu būs nereāli.


Ja gribam normālus E34, tad krājam naudu vai ņemam aizdevumu un meklējam, meklējam, meklējam!

Un nevajag mūžīgi aprobežoties ar LV tirgus piedāvājumiem.
Karoch tagad pats pārbūvēju TDS uz 528i(pagaidām 2.8 ). Ja nākotnē neinteresē pto mašīnu pārdot ar profitu un taisi pats priekš sevis, tad manuprāt poh par konstruktoru. Karoch lietas kas mainās:

Vadojums, bet var iztikt tikai ar priekšējās daļas maiņu, no ugunssienas līdz aizmugurei var atstāt esošo pa lielam. Vajadzēs loģiski citu spidometru, BET būtībā bez tā visa var iztikt, jautājums tikai vai gribas check control un paziņojumus spidometrā.

Aizmugurējais tilts, jo dīzeļiem, 520i un uz leju ir mazais tilts

Reduktoram vajadzēs stiprinājumus un vāku no 525i+

Protams Motors, stiprinājumi, kārba un kardāns

Degvielas sūknis un vēlams arī pašu bāku nomainīt. Viņas starp dīzeli un benzīnu mazliet atšķiras.

Ja pārtaisa no dīzeļa uz benzīnu vai otrādi, tad motortelpā ir jāurbj nost stiprinājumi un jāpiemetina pareizie(filtrs, stūres past bačoks utt)

Bremzes - priekšā būs neventilējamās ja ir dīzelis, 520i un uz leju, bet tikai sedaniem, touringiem ventilējamās

Visticamāk ka radiatori, bet sev es atstāšu TDS radiatoru ar atsevišķo bačoku, jo tas ir vislielākais pieejamais, neskaitot M5 radiatoru.

Atsperes vēl jāskatās vai nemainās, dīzeļiem toch priekšējās ir niknākas un 518i laikam bija visvājākās loģiski.




Priekšējais pusrāmis paliek tas pats, tur nekādu atšķirību starp modeļiem.
Offline
Nello
04. Oct 2018, 15:45 #11333

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


04 Oct 2018, 14:47:43 @Mixzzz rakstīja:

03 Oct 2018, 16:41:08 @Krabiz rakstīja:

03 Oct 2018, 16:26:39 @5STAR rakstīja:
Cik esmu manījis m tech sliekšņi nāca tiem kam bija rūpnīcas m paka un standartā visiem feisliftiem.


Faclift ir 1992.gadā, sliekšņu uzlikas standartā no 1994.gada kopā ar plato resti.
Atvainojos, bet nav tāds konkrēts FL gads priekš e34. Viņam katru gadu bija kkādas izmaiņas. Durvis piem updeitoja 1991/09. Platās nāsis visi pārējie modeļi arī dabūja 1992 vai 1993.

Nain, man ir 93/12 (salikšanas dat.) un ar šaurajām nāsīm bija.. Platās bija pēc 94 gada..
Offline
Krabiz
04. Oct 2018, 16:20 #11334

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Nav konkrēta datuma facelift, bet 1991.gada beigas un 1992.gada pirmais pusgads ir laiks, kad piedzīvo visvairāk izmaiņas/jauninājumus.

Platā priekša 1993.gads tikai V8(ķip esot arī 1992.gada pašu beigu modeļi, bet neviens tāds nav sastapts), no 1994.gada visiem modeļiem, ieskaitot M5 + standarta modeļiem sliekšņu uzlikas.
Offline
5STAR
04. Oct 2018, 17:19 #11335

Kopš: 17. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: e34

Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Offline
Mixzzz
04. Oct 2018, 17:23 #11336

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


04 Oct 2018, 17:19:32 @5STAR rakstīja:
Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Nu vienk ir redzēti pilnīgi pliki 520i pēc 90.g ar regulāciju...
Offline
5STAR
04. Oct 2018, 17:26 #11337

Kopš: 17. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: e34


04 Oct 2018, 17:23:49 @Mixzzz rakstīja:

04 Oct 2018, 17:19:32 @5STAR rakstīja:
Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Nu vienk ir redzēti pilnīgi pliki 520i pēc 90.g ar regulāciju...

Protams ir, pats arī esmu redzējis un apskaudis
Offline
Mixzzz
04. Oct 2018, 18:45 #11338

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


04 Oct 2018, 17:26:40 @5STAR rakstīja:

04 Oct 2018, 17:23:49 @Mixzzz rakstīja:

04 Oct 2018, 17:19:32 @5STAR rakstīja:
Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Nu vienk ir redzēti pilnīgi pliki 520i pēc 90.g ar regulāciju...

Protams ir, pats arī esmu redzējis un apskaudis
Jāsaka gan ka uzlikt viņus ir elementāri... No elektronikas viedokļa vispār nekā tur nav gandrīz.
Offline
5STAR
04. Oct 2018, 19:32 #11339

Kopš: 17. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: e34


04 Oct 2018, 18:45:20 @Mixzzz rakstīja:

04 Oct 2018, 17:26:40 @5STAR rakstīja:

04 Oct 2018, 17:23:49 @Mixzzz rakstīja:

04 Oct 2018, 17:19:32 @5STAR rakstīja:
Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Nu vienk ir redzēti pilnīgi pliki 520i pēc 90.g ar regulāciju...

Protams ir, pats arī esmu redzējis un apskaudis
Jāsaka gan ka uzlikt viņus ir elementāri... No elektronikas viedokļa vispār nekā tur nav gandrīz.

Nu jā, bet man tajā pusē stāv sekretka un nav īsti kur viņu pārvilkt citur. Man arī ir labi izkāpt ārā ar skrūvgriezi rokā un pret sienu saregulēt, ja ir vajadzība
Offline
-SAIMNIEKS-
04. Oct 2018, 20:14 #11340

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m

ja ir korektori, tad jau ari var ar skruvgriezni pieregulet!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo