Online
Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E34
Autors | Ziņojums |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| Izmesta nauda taisīt par kko normālu, jo pat vadojums mašīnai ir pats nabadzīgākais un ja vien negrasies pārmetināt VIN, tad nākotnē pārdot tādu konstruktoru par normālu cenu būs nereāli.
Ja gribam normālus E34, tad krājam naudu vai ņemam aizdevumu un meklējam, meklējam, meklējam!
Un nevajag mūžīgi aprobežoties ar LV tirgus piedāvājumiem. | Offline | | |
Hazard | | Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
03 Oct 2018, 17:11:32 @Nello rakstīja:
03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:
03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?
Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.
Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.
Kāpēc?
Principā ir tā, ja esi datortārps via ofisa darbinieks, tad tev to nevajag. Letak una trak bus paņemt gatavu no DE vai ASV (100% lētāk būs).
Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve. [ Šo ziņu laboja Hazard, 04 Oct 2018, 11:29:37 ] | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
04 Oct 2018, 11:27:22 @Hazard rakstīja:
03 Oct 2018, 17:11:32 @Nello rakstīja:
03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:
03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?
Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.
Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.
Kāpēc?
Principā ir tā, ja esi datortārps via ofisa darbinieks, tad tev to nevajag. Letak una trak bus paņemt gatavu no DE vai ASV (100% lētāk būs).
Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.
Tuvās gaismas ar korektoriem...., vaitad visi lukturi nav vienādi e34? Tam baltajam būris izskatījās, un pēc čoma teiktā, labā stāvoklī.. Apsveru domu, ka varētu savu TDSu pārmest uz tādu buņdžu, bet nez, veselais saprāts bremzē, jo laiks to visu pārskrūvēt | Offline | | |
Hazard | | Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
04 Oct 2018, 11:36:25 @Nello rakstīja:
04 Oct 2018, 11:27:22 @Hazard rakstīja:
03 Oct 2018, 17:11:32 @Nello rakstīja:
03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:
03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?
Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.
Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.
Kāpēc?
Principā ir tā, ja esi datortārps via ofisa darbinieks, tad tev to nevajag. Letak una trak bus paņemt gatavu no DE vai ASV (100% lētāk būs).
Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.
Tuvās gaismas ar korektoriem...., vaitad visi lukturi nav vienādi e34? Tam baltajam būris izskatījās, un pēc čoma teiktā, labā stāvoklī.. Apsveru domu, ka varētu savu TDSu pārmest uz tādu buņdžu, bet nez, veselais saprāts bremzē, jo laiks to visu pārskrūvēt
Nu ir bomzu edition bez korektoriem kur tikai regulejama skruve un otrs, kuriem ir korektori(525i+ mašinam) Tas kā sīkumos daudz atškiribu, kā piemeram lukturos.
Nuuu ja TDS var ņemties, tas pats 518i elekotrinikā. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6748
Braucu ar: E34
| Šitais pēc bildēm līmējās kopā ar ierakstīto? Bez VIN laikam nepateiks.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...bb5-a07950990f7f
ir viens 530 pa lēto uzradies, bet tas ruslans ??? | Offline | | |
Hazard | | Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
|
04 Oct 2018, 12:11:00 @bum_bumz rakstīja:
Šitais pēc bildēm līmējās kopā ar ierakstīto? Bez VIN laikam nepateiks.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...bb5-a07950990f7f
ir viens 530 pa lēto uzradies, bet tas ruslans ???
wat? kas ta sapr kosmosu apr pliku 525tds? | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6748
Braucu ar: E34
|
04 Oct 2018, 12:18:02 @Hazard rakstīja:
04 Oct 2018, 12:11:00 @bum_bumz rakstīja:
Šitais pēc bildēm līmējās kopā ar ierakstīto? Bez VIN laikam nepateiks.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...bb5-a07950990f7f
ir viens 530 pa lēto uzradies, bet tas ruslans ???
wat? kas ta sapr kosmosu apr pliku 525tds?
gribēt ir viens, protams
primārais E34 gadījumā tomēr ir bundža
gribi apģērbtu, skaties uz F10
ja E34 nerada foršas sajūtas iesēžoties un braucot, bet svarīgākais ir elektrologi, tad ... | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.
Nav E34 ar 168mm reduktoru, 518i ir reduktors vidējā korpusā kā 520i, gals ar 4 skrūvēm kā E28 un E30.[ Šo ziņu laboja Krabiz, 04 Oct 2018, 14:35:45 ] | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
04 Oct 2018, 11:41:35 @Hazard rakstīja:
04 Oct 2018, 11:36:25 @Nello rakstīja:
04 Oct 2018, 11:27:22 @Hazard rakstīja:
03 Oct 2018, 17:11:32 @Nello rakstīja:
03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:
03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?
Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.
Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.
Kāpēc?
Principā ir tā, ja esi datortārps via ofisa darbinieks, tad tev to nevajag. Letak una trak bus paņemt gatavu no DE vai ASV (100% lētāk būs).
Ja pats skruvē, tad lai uztiasit pilnigu 525i, faktiski vajag visu donoru. Jo 525i pilniba citi vadi, cita provodka, LKM, Chech control... Moduļi, tuvas gaismas ar korektoriem, ka jau mineja bremzes nekadas, redkutors mazais (ne 18. Tur viss auto bus japarbuve.
Tuvās gaismas ar korektoriem...., vaitad visi lukturi nav vienādi e34? Tam baltajam būris izskatījās, un pēc čoma teiktā, labā stāvoklī.. Apsveru domu, ka varētu savu TDSu pārmest uz tādu buņdžu, bet nez, veselais saprāts bremzē, jo laiks to visu pārskrūvēt
Nu ir bomzu edition bez korektoriem kur tikai regulejama skruve un otrs, kuriem ir korektori(525i+ mašinam) Tas kā sīkumos daudz atškiribu, kā piemeram lukturos.
Nuuu ja TDS var ņemties, tas pats 518i elekotrinikā.
Augstuma regulācija lampām ir arī 520i, TDS utt. Ir vai nav viņa vairāk atkarīgs no ražošanas gada, principā nebija nebija tikai pirmajiem gadiem kkādos variantos. Pēc tam visiem bija. | Offline | | |
Smell | | Kopš: 16. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 333
Braucu ar: e30,e28,e34,c6 4f
| Nopirkšu v8 kardānu, unītim bagāžnieka vāka apšuvumu. Pm vai 282o313divi | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
03 Oct 2018, 16:41:08 @Krabiz rakstīja:
03 Oct 2018, 16:26:39 @5STAR rakstīja:
Cik esmu manījis m tech sliekšņi nāca tiem kam bija rūpnīcas m paka un standartā visiem feisliftiem.
Faclift ir 1992.gadā, sliekšņu uzlikas standartā no 1994.gada kopā ar plato resti.
Atvainojos, bet nav tāds konkrēts FL gads priekš e34. Viņam katru gadu bija kkādas izmaiņas. Durvis piem updeitoja 1991/09. Platās nāsis visi pārējie modeļi arī dabūja 1992 vai 1993. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
03 Oct 2018, 18:12:59 @Krabiz rakstīja:
Izmesta nauda taisīt par kko normālu, jo pat vadojums mašīnai ir pats nabadzīgākais un ja vien negrasies pārmetināt VIN, tad nākotnē pārdot tādu konstruktoru par normālu cenu būs nereāli.
Ja gribam normālus E34, tad krājam naudu vai ņemam aizdevumu un meklējam, meklējam, meklējam!
Un nevajag mūžīgi aprobežoties ar LV tirgus piedāvājumiem.
Karoch tagad pats pārbūvēju TDS uz 528i(pagaidām 2.8 ). Ja nākotnē neinteresē pto mašīnu pārdot ar profitu un taisi pats priekš sevis, tad manuprāt poh par konstruktoru. Karoch lietas kas mainās:
Vadojums, bet var iztikt tikai ar priekšējās daļas maiņu, no ugunssienas līdz aizmugurei var atstāt esošo pa lielam. Vajadzēs loģiski citu spidometru, BET būtībā bez tā visa var iztikt, jautājums tikai vai gribas check control un paziņojumus spidometrā.
Aizmugurējais tilts, jo dīzeļiem, 520i un uz leju ir mazais tilts
Reduktoram vajadzēs stiprinājumus un vāku no 525i+
Protams Motors, stiprinājumi, kārba un kardāns
Degvielas sūknis un vēlams arī pašu bāku nomainīt. Viņas starp dīzeli un benzīnu mazliet atšķiras.
Ja pārtaisa no dīzeļa uz benzīnu vai otrādi, tad motortelpā ir jāurbj nost stiprinājumi un jāpiemetina pareizie(filtrs, stūres past bačoks utt)
Bremzes - priekšā būs neventilējamās ja ir dīzelis, 520i un uz leju, bet tikai sedaniem, touringiem ventilējamās
Visticamāk ka radiatori, bet sev es atstāšu TDS radiatoru ar atsevišķo bačoku, jo tas ir vislielākais pieejamais, neskaitot M5 radiatoru.
Atsperes vēl jāskatās vai nemainās, dīzeļiem toch priekšējās ir niknākas un 518i laikam bija visvājākās loģiski.
Priekšējais pusrāmis paliek tas pats, tur nekādu atšķirību starp modeļiem. | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
04 Oct 2018, 14:47:43 @Mixzzz rakstīja:
03 Oct 2018, 16:41:08 @Krabiz rakstīja:
03 Oct 2018, 16:26:39 @5STAR rakstīja:
Cik esmu manījis m tech sliekšņi nāca tiem kam bija rūpnīcas m paka un standartā visiem feisliftiem.
Faclift ir 1992.gadā, sliekšņu uzlikas standartā no 1994.gada kopā ar plato resti.
Atvainojos, bet nav tāds konkrēts FL gads priekš e34. Viņam katru gadu bija kkādas izmaiņas. Durvis piem updeitoja 1991/09. Platās nāsis visi pārējie modeļi arī dabūja 1992 vai 1993.
Nain, man ir 93/12 (salikšanas dat.) un ar šaurajām nāsīm bija.. Platās bija pēc 94 gada.. | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| Nav konkrēta datuma facelift, bet 1991.gada beigas un 1992.gada pirmais pusgads ir laiks, kad piedzīvo visvairāk izmaiņas/jauninājumus.
Platā priekša 1993.gads tikai V8(ķip esot arī 1992.gada pašu beigu modeļi, bet neviens tāds nav sastapts), no 1994.gada visiem modeļiem, ieskaitot M5 + standarta modeļiem sliekšņu uzlikas. | Offline | | |
5STAR | | Kopš: 17. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 115
Braucu ar: e34
| Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
04 Oct 2018, 17:19:32 @5STAR rakstīja:
Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Nu vienk ir redzēti pilnīgi pliki 520i pēc 90.g ar regulāciju... | Offline | | |
|
5STAR | | Kopš: 17. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 115
Braucu ar: e34
|
04 Oct 2018, 17:23:49 @Mixzzz rakstīja:
04 Oct 2018, 17:19:32 @5STAR rakstīja:
Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Nu vienk ir redzēti pilnīgi pliki 520i pēc 90.g ar regulāciju...
Protams ir, pats arī esmu redzējis un apskaudis | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
04 Oct 2018, 17:26:40 @5STAR rakstīja:
04 Oct 2018, 17:23:49 @Mixzzz rakstīja:
04 Oct 2018, 17:19:32 @5STAR rakstīja:
Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Nu vienk ir redzēti pilnīgi pliki 520i pēc 90.g ar regulāciju...
Protams ir, pats arī esmu redzējis un apskaudis
Jāsaka gan ka uzlikt viņus ir elementāri... No elektronikas viedokļa vispār nekā tur nav gandrīz. | Offline | | |
5STAR | | Kopš: 17. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 115
Braucu ar: e34
|
04 Oct 2018, 18:45:20 @Mixzzz rakstīja:
04 Oct 2018, 17:26:40 @5STAR rakstīja:
04 Oct 2018, 17:23:49 @Mixzzz rakstīja:
04 Oct 2018, 17:19:32 @5STAR rakstīja:
Ar tiem lukturu korektoriem ir kā ir
Man pašam ir 89. gada maija ražojums 525i pēc papīriem un man tās fīčas nenāca, tik cik štekeri motortelpā ir.
Nu vienk ir redzēti pilnīgi pliki 520i pēc 90.g ar regulāciju...
Protams ir, pats arī esmu redzējis un apskaudis
Jāsaka gan ka uzlikt viņus ir elementāri... No elektronikas viedokļa vispār nekā tur nav gandrīz.
Nu jā, bet man tajā pusē stāv sekretka un nav īsti kur viņu pārvilkt citur. Man arī ir labi izkāpt ārā ar skrūvgriezi rokā un pret sienu saregulēt, ja ir vajadzība | Offline | | |
-SAIMNIEKS- | | Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 383
Braucu ar: sanesi +/- 5m
| ja ir korektori, tad jau ari var ar skruvgriezni pieregulet! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|