Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Ervalds
07. Sep 2018, 09:07 #11301

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11509

Braucu ar: sliktu piemēru

Tā tad tā.
Tas 540 tourings tiek jaukts laukā.

Vairs nav pieejami:
Dzinejs,
automātiskā kārba,
Pusasis,
Reduktors,
Durvju apšuvumi,
Aizm durvju elektromotori logiem,
Pr. Bampers,
Fl priekšējā reste.



Auto komplektācija:
Pilnais obc,
Priekšējie benķi elektro, ādas, apsildāmi,kkas vel pumpejas. (Vizuāli pabriesmīgi)
Lielā lūka,
Fl spoguļu korpusi,
Un tad paliek viss pārējais bez augšējā saraksta.
Virsbūves daļas pārsvarā ar rūsu.


Pm šeit vai arī labāk whatsupp 2620 sesi sesi sesi sesi.
Attiecīgi bildes būtu uz tefonu.
Offline
Nello
10. Sep 2018, 22:16 #11302

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


07 Sep 2018, 08:33:42 @Mixzzz rakstīja:

06 Sep 2018, 22:03:53 @Nello rakstīja:

06 Sep 2018, 21:45:36 @Jurchixx rakstīja:
Protams, ka nāca! Pašam bija ar m paku un melniem griestiem no zavoda

Žēl, ka tikai sedanam melnie griesti oem bija...
Kur problēma pārvilkt griestus ar ko vien vēlies?

Nav problēma, vnk tourings ir apdalīts... Ja arī bija oem touringam tumšie griesti, tad ļoti maz eksemplāriem, mošk tikai mkām, jo netā ļoti maz info...
Offline
Krabiz
11. Sep 2018, 07:42 #11303

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

OEM melno griestu un M-Tech vnk ir ļoti maz, jo tajos gados bija cita domāšana un prioritātes cilvēkiem.

Ja nekļūdos, tad, piemēram Zviedrijā no visiem pārdotajiem E34, tikai dažas mašīnas tika pasūtītas ar paku.


Bloķi gan bija daudz, jo tie mūsdienu naudā maksāja ap 400 eur
Offline
Nello
11. Sep 2018, 11:41 #11304

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


11 Sep 2018, 07:42:02 @Krabiz rakstīja:
OEM melno griestu un M-Tech vnk ir ļoti maz, jo tajos gados bija cita domāšana un prioritātes cilvēkiem.

Ja nekļūdos, tad, piemēram Zviedrijā no visiem pārdotajiem E34, tikai dažas mašīnas tika pasūtītas ar paku.


Bloķi gan bija daudz, jo tie mūsdienu naudā maksāja ap 400 eur

Tikpat cik tagad nopisti maksā Bet vispār nez kā ar v8, bet uz 6 podu versijām maz ir manīti bloķi..
Offline
Agriits520
12. Sep 2018, 13:13 #11305

Kopš: 07. Apr 2011

Ziņojumi: 690

Braucu ar: BMW E34 E30

Pārdodu orģinālos M5 bamperus priekš E34 800E


https://www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts....html?1536747214
Offline
Sabulz
14. Sep 2018, 11:01 #11306

Kopš: 14. Sep 2018

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Kādā secībā būtu jāvieno nost motors priekš swapa? un kā buutu viss pareizaak to dariit (izcelt iecelt)?
Offline
attack3er
20. Sep 2018, 16:27 #11307

Kopš: 12. Aug 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Labi sedekli, bez defektiem, aizniem vietu- 20eur.
Durvju apsuvumi pardoti.
PM vai 2637nulle851




Offline
tutiks1234
22. Sep 2018, 12:54 #11308

Kopš: 10. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 86

Braucu ar: E34

uz detalam e34 sedans melns. ir sedinatas atsperes. info pa tel. 24965821
Offline
jepciks
24. Sep 2018, 19:48 #11309

Kopš: 09. Feb 2016

Ziņojumi: 176

Braucu ar:

e34touring tds dalas

*koka apdare, ieskaitot-
FL panelis
Cimdu nodalijums
Dala zem stures
Prieksejie apsuvumi
Vidusskonsule,pilnam komplektam pietrukst aizmugurejie apsuvumi. 45e

*melni adas prieksejie benki 25e
*touring bagaznieka diezgan labs 20e
*prieksejais buferis laba stavokli 15e-pardots
*aizmugurejas pasaziera durvis 15e
*FL brille 15e
*v8 kardans 25e
*originalais blaupunkt bmw pastiprinatajs 20e

Dzineja dalas
*augstspiediena suknis 50e
*starteris 15e
*interkulers 20e
*ellas radiators 10e
*stures past suknis 15e
oem pikstuli pie durvim.
29338955
Offline
Turbomen
25. Sep 2018, 11:38 #11310

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..

Labrat iegadasos prieks sporta stures pareju un ari sturi kadu mazo sporta, prieks prefacelift .
Offline
L33V
25. Sep 2018, 14:22 #11311

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: e34


05 Sep 2018, 01:36:03 @L33V rakstīja:
Ir lieki sedana sēdekļi, pelēki, ar apsildi un nesaplēsti.


100€

26146872



80 eiro, Bauska
Offline
Nello
28. Sep 2018, 15:21 #11312

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Offline
malkijs
28. Sep 2018, 15:38 #11313

Kopš: 30. Mar 2017

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

E34 M21 sedana detaļas. Izjaukts, vienīgais kas nav salons un motors, pārējais viss ir. Durvis, kapoti, bāka, elektronika, kārba u.t.t.

22026283
Offline
Mixzzz
29. Sep 2018, 00:06 #11314

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Sep 2018, 15:21:46 @Nello rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Par ko ir runa?
Offline
TD91
01. Oct 2018, 18:20 #11315

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


29 Sep 2018, 00:06:48 @Mixzzz rakstīja:

28 Sep 2018, 15:21:46 @Nello rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Par ko ir runa?

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/518/gxjjk.html
Offline
Nello
03. Oct 2018, 15:21 #11316

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


01 Oct 2018, 18:20:04 @TD91 rakstīja:

29 Sep 2018, 00:06:48 @Mixzzz rakstīja:

28 Sep 2018, 15:21:46 @Nello rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Par ko ir runa?

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/518/gxjjk.html

Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?
Offline
5STAR
03. Oct 2018, 16:26 #11317

Kopš: 17. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: e34


03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:

01 Oct 2018, 18:20:04 @TD91 rakstīja:

29 Sep 2018, 00:06:48 @Mixzzz rakstīja:

28 Sep 2018, 15:21:46 @Nello rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Par ko ir runa?

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/518/gxjjk.html

Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?

Cik esmu manījis m tech sliekšņi nāca tiem kam bija rūpnīcas m paka un standartā visiem feisliftiem.
Offline
Krabiz
03. Oct 2018, 16:41 #11318

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


03 Oct 2018, 16:26:39 @5STAR rakstīja:
Cik esmu manījis m tech sliekšņi nāca tiem kam bija rūpnīcas m paka un standartā visiem feisliftiem.


Faclift ir 1992.gadā, sliekšņu uzlikas standartā no 1994.gada kopā ar plato resti.
Offline
Krabiz
03. Oct 2018, 16:46 #11319

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?


Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.

Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.
Offline
Nello
03. Oct 2018, 17:11 #11320

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:

03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?


Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.

Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.

Kāpēc?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo