Autors | Ziņojums |
Ervalds | |
Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11509
Braucu ar: sliktu piemēru
| Tā tad tā.
Tas 540 tourings tiek jaukts laukā.
Vairs nav pieejami:
Dzinejs,
automātiskā kārba,
Pusasis,
Reduktors,
Durvju apšuvumi,
Aizm durvju elektromotori logiem,
Pr. Bampers,
Fl priekšējā reste.
Auto komplektācija:
Pilnais obc,
Priekšējie benķi elektro, ādas, apsildāmi,kkas vel pumpejas. (Vizuāli pabriesmīgi)
Lielā lūka,
Fl spoguļu korpusi,
Un tad paliek viss pārējais bez augšējā saraksta.
Virsbūves daļas pārsvarā ar rūsu.
Pm šeit vai arī labāk whatsupp 2620 sesi sesi sesi sesi.
Attiecīgi bildes būtu uz tefonu. |
Offline | |
|
Nello | |
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
07 Sep 2018, 08:33:42 @Mixzzz rakstīja:
06 Sep 2018, 22:03:53 @Nello rakstīja:
06 Sep 2018, 21:45:36 @Jurchixx rakstīja:
Protams, ka nāca! Pašam bija ar m paku un melniem griestiem no zavoda
Žēl, ka tikai sedanam melnie griesti oem bija...
Kur problēma pārvilkt griestus ar ko vien vēlies?
Nav problēma, vnk tourings ir apdalīts... Ja arī bija oem touringam tumšie griesti, tad ļoti maz eksemplāriem, mošk tikai mkām, jo netā ļoti maz info... |
Offline | |
|
Krabiz | |
Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| OEM melno griestu un M-Tech vnk ir ļoti maz, jo tajos gados bija cita domāšana un prioritātes cilvēkiem.
Ja nekļūdos, tad, piemēram Zviedrijā no visiem pārdotajiem E34, tikai dažas mašīnas tika pasūtītas ar paku.
Bloķi gan bija daudz, jo tie mūsdienu naudā maksāja ap 400 eur |
Offline | |
|
Nello | |
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
11 Sep 2018, 07:42:02 @Krabiz rakstīja:
OEM melno griestu un M-Tech vnk ir ļoti maz, jo tajos gados bija cita domāšana un prioritātes cilvēkiem.
Ja nekļūdos, tad, piemēram Zviedrijā no visiem pārdotajiem E34, tikai dažas mašīnas tika pasūtītas ar paku.
Bloķi gan bija daudz, jo tie mūsdienu naudā maksāja ap 400 eur
Tikpat cik tagad nopisti maksā Bet vispār nez kā ar v8, bet uz 6 podu versijām maz ir manīti bloķi.. |
Offline | |
|
Agriits520 | |
Kopš: 07. Apr 2011
Ziņojumi: 690
Braucu ar: BMW E34 E30
| Pārdodu orģinālos M5 bamperus priekš E34 800E
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts....html?1536747214 |
Offline | |
|
Sabulz | |
Kopš: 14. Sep 2018
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Kādā secībā būtu jāvieno nost motors priekš swapa? un kā buutu viss pareizaak to dariit (izcelt iecelt)?
|
Offline | |
|
attack3er | |
Kopš: 12. Aug 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar:
| Labi sedekli, bez defektiem, aizniem vietu- 20eur.
Durvju apsuvumi pardoti.
PM vai 2637nulle851
|
Offline | |
|
tutiks1234 | |
Kopš: 10. Oct 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 86
Braucu ar: E34
| uz detalam e34 sedans melns. ir sedinatas atsperes. info pa tel. 24965821 |
Offline | |
|
|
jepciks | |
Kopš: 09. Feb 2016
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
| e34touring tds dalas
*koka apdare, ieskaitot-
FL panelis
Cimdu nodalijums
Dala zem stures
Prieksejie apsuvumi
Vidusskonsule,pilnam komplektam pietrukst aizmugurejie apsuvumi. 45e
*melni adas prieksejie benki 25e
*touring bagaznieka diezgan labs 20e
*prieksejais buferis laba stavokli 15e-pardots
*aizmugurejas pasaziera durvis 15e
*FL brille 15e
*v8 kardans 25e
*originalais blaupunkt bmw pastiprinatajs 20e
Dzineja dalas
*augstspiediena suknis 50e
*starteris 15e
*interkulers 20e
*ellas radiators 10e
*stures past suknis 15e
oem pikstuli pie durvim.
29338955 |
Offline | |
|
Turbomen | |
Kopš: 15. Sep 2009
Ziņojumi: 1063
Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..
| Labrat iegadasos prieks sporta stures pareju un ari sturi kadu mazo sporta, prieks prefacelift . |
Offline | |
|
L33V | |
Kopš: 04. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 239
Braucu ar: e34
|
05 Sep 2018, 01:36:03 @L33V rakstīja:
Ir lieki sedana sēdekļi, pelēki, ar apsildi un nesaplēsti.
100€
26146872
80 eiro, Bauska
|
Offline | |
|
Nello | |
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu? |
Offline | |
|
malkijs | |
Kopš: 30. Mar 2017
No: Madona
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
| E34 M21 sedana detaļas. Izjaukts, vienīgais kas nav salons un motors, pārējais viss ir. Durvis, kapoti, bāka, elektronika, kārba u.t.t.
22026283 |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
28 Sep 2018, 15:21:46 @Nello rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Par ko ir runa? |
Offline | |
|
TD91 | |
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
|
29 Sep 2018, 00:06:48 @Mixzzz rakstīja:
28 Sep 2018, 15:21:46 @Nello rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Par ko ir runa?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/518/gxjjk.html |
Offline | |
|
Nello | |
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
01 Oct 2018, 18:20:04 @TD91 rakstīja:
29 Sep 2018, 00:06:48 @Mixzzz rakstīja:
28 Sep 2018, 15:21:46 @Nello rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Par ko ir runa?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/518/gxjjk.html
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija? |
Offline | |
|
|
5STAR | |
Kopš: 17. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 115
Braucu ar: e34
|
03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
01 Oct 2018, 18:20:04 @TD91 rakstīja:
29 Sep 2018, 00:06:48 @Mixzzz rakstīja:
28 Sep 2018, 15:21:46 @Nello rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties balto touringu 1.8 uz borbet A diskiem un zilo salonu?
Par ko ir runa?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/518/gxjjk.html
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?
Cik esmu manījis m tech sliekšņi nāca tiem kam bija rūpnīcas m paka un standartā visiem feisliftiem. |
Offline | |
|
Krabiz | |
Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
03 Oct 2018, 16:26:39 @5STAR rakstīja:
Cik esmu manījis m tech sliekšņi nāca tiem kam bija rūpnīcas m paka un standartā visiem feisliftiem.
Faclift ir 1992.gadā, sliekšņu uzlikas standartā no 1994.gada kopā ar plato resti. |
Offline | |
|
Krabiz | |
Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?
Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.
Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav. |
Offline | |
|
Nello | |
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
03 Oct 2018, 16:46:10 @Krabiz rakstīja:
03 Oct 2018, 15:21:34 @Nello rakstīja:
Šodien nogāju garām, izskatās tīri ok... Ja tādu 1.8 pārbūvēt uz 6 cilindriem, dzinēja kronšteinu stiprinājuma vietas der? Un kā ar aizmugurējo tiltu, stiprinājuma vietas viņiem vienādas? Konkrēti pārbūve uz TDS vai 525i.. Plastmasas sliekšņi bija opcija?
Pusrāmis tāds pats, aizm. tilts tāds pats ar 188mm reduktoru, bremzes gan laikam priekšā neventilējamas.
Sameklē pilnu swapu no E34 un met iekšā 6 cyl, bet jēga, protams, taisīt kko no 518i nav.
Kāpēc? |
Offline | |
|