Online
Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
shmurger | 06. Sep 2020, 17:29 |
#1121
|
| Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Minoritāšu problēmas. | Offline | | |
toolis | 06. Sep 2020, 19:39 |
#1122
|
| Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1787
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
06 Sep 2020, 15:32:57 @Nixx rakstīja:
Vakar biju ev tusā Stāmerienā. Bij norm Teslu gangs imho 1/4 daļa.
Parunāju ar i3 pilotu. Servisa īpašnieks no Siguldas. BMW entuziasts.
Citāts: skatoties ar kādam problēmām brauc klienti (iešprices sys, turbo, visa auspuff sadaļa), pāriet jebkāda vēlme braukt ar ice auto.
Citāta beigas
domāju, ka braukt uz servisu ar visādām elektronikas, bms, baterijas moduļu, visu sensoru un citas šņagas problēmām varētu būt 5x jautrāk. ja pateikt, ka tev turbīnai ir psc un jāmaina vai ģenerators nelādē var katrs igors, ar šīm problēmām tev hz kas spēs palīdzēt [ Šo ziņu laboja toolis, 06 Sep 2020, 21:13:06 ] | Offline | | |
Kaross | 06. Sep 2020, 21:24 |
#1123
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pats interesantākais sāksies tad, kad tie Igori un Vasjas sāks līst iekšā arī šajos auto. Jo tādiem parasti ir drosme līst visur, kur nav nekādas sajēgas. Tikai iekšdedzes dzinēji pieļauj kļūdas un duraku līkrocību. Šeit tas beigsies ar letālām sekām.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
uldens1 | 06. Sep 2020, 21:28 |
#1124
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
06 Sep 2020, 21:24:51 @Kaross rakstīja:
Pats interesantākais sāksies tad, kad tie Igori un Vasjas sāks līst iekšā arī šajos auto. Jo tādiem parasti ir drosme līst visur, kur nav nekādas sajēgas. Tikai iekšdedzes dzinēji pieļauj kļūdas un duraku līkrocību. Šeit tas beigsies ar letālām sekām.
kas nu tur diži ko līst,kvēpenieki nav ko izprogrammēt | Offline | | |
kaprons | 06. Sep 2020, 22:27 |
#1125
|
| Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| es ja būtu servisnieks uzprogramētu(ķīnas) makreja autopilotu
(ja nu kādreiz aiziet līkumā pa taisno nu soore rallijā tak arī tā notiek) | Offline | | |
DeeCee | 06. Sep 2020, 22:36 |
#1126
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
06 Sep 2020, 21:24:51 @Kaross rakstīja:
Pats interesantākais sāksies tad, kad tie Igori un Vasjas sāks līst iekšā arī šajos auto. Jo tādiem parasti ir drosme līst visur, kur nav nekādas sajēgas. Tikai iekšdedzes dzinēji pieļauj kļūdas un duraku līkrocību. Šeit tas beigsies ar letālām sekām.
LLP
labāk lai tie dpf griezēji piebeidz sevi kā indē citus
interesanti ka LV ir ar glābšanas dienestu apmācībām
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja DeeCee, 06 Sep 2020, 22:45:04 ] | Offline | | |
jurrus | 06. Sep 2020, 22:47 |
#1127
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
06 Sep 2020, 22:36:25 @DeeCee rakstīja:
interesanti ka LV ir ar glābšanas dienestu apmācībām
Spied "Play", lai skatītos video!
Katram EV ražotājam ir par modeli instrukcija kur drīkst, kur nedrīkst griezt, kas ir jāizdara, lai droši liet ūdeni u.t.t. Uzskatāms materiāls, bet gribētos praktiski.
| Offline | | |
toolis | 06. Sep 2020, 22:58 |
#1128
|
| Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1787
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
06 Sep 2020, 22:47:59 @jurrus rakstīja:
Katram EV ražotājam ir par modeli instrukcija kur drīkst, kur nedrīkst griezt, kas ir jāizdara, lai droši liet ūdeni u.t.t. Uzskatāms materiāls, bet gribētos praktiski.
praktiski ir tā, ka visiem ir emergency disconect kabelis un drošinātāji. izrauj kabeli un griez kur tu gribi.
runājot par degšanu, tesla iesaka dzēst ar ūdeni https://www.tesla.com/sites/default/files/downl...nse_Guide_en.pdf | Offline | | |
|
cipargalva | 08. Sep 2020, 23:07 |
#1129
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
08 Sep 2020, 22:31:37 @Nixx rakstīja:
inverters
Vai tad nevienojāmies saukt par invertoriem? | Offline | | |
by_magnus | 09. Sep 2020, 07:54 |
#1130
|
| Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1878
Braucu ar: melno
|
08 Sep 2020, 22:31:37 @Nixx rakstīja:
06 Sep 2020, 19:39:48 @toolis rakstīja:
06 Sep 2020, 15:32:57 @Nixx rakstīja:
Vakar biju ev tusā Stāmerienā. Bij norm Teslu gangs imho 1/4 daļa.
Parunāju ar i3 pilotu. Servisa īpašnieks no Siguldas. BMW entuziasts.
Citāts: skatoties ar kādam problēmām brauc klienti (iešprices sys, turbo, visa auspuff sadaļa), pāriet jebkāda vēlme braukt ar ice auto.
Citāta beigas
domāju, ka braukt uz servisu ar visādām elektronikas, bms, baterijas moduļu, visu sensoru un citas šņagas problēmām varētu būt 5x jautrāk. ja pateikt, ka tev turbīnai ir psc un jāmaina vai ģenerators nelādē var katrs igors, ar šīm problēmām tev hz kas spēs palīdzēt
Teslai daži nopietnie bloki, katrs ar savu pašdiagnozi
centrālais kompis,
Čārdžeris AC ->DC
BMS
bača
inverters
motors
Katrs no tiem diezgan "binārs", nu vai nu iet vai nē
Zin kā, filosofet var viens teslas īpašnieks ar teslas foruma teorētiskām zināšanamām. Vot,kad būs kāda bēda te, kad pļurkts un tā tesla pārvērtīsies par stacionāru mantu novietni, tad sākās tā īstā jautrība. Te uz vietas īsti neviens neko nepalīdzēs, kur te tuvākā vieta? Polija? Somija? SWE? Nu i ej tagad evakuē uz turieni utt.
Tesla ir kruts verķis, cik pašam nācies saskarties un te labam čomam viņas ir tuvu 10. Visas paši jauc, slēdzās klāt, čort viņ zin ko tur burās ar viņām. Grāmatiņair lasīta. Kamēr iet ir ahujenna | Offline | | |
shmurger | 09. Sep 2020, 09:50 |
#1131
|
| Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Ko tieši viņi/š tur jauc tām teslām? Un kam slēdzas klāt? Neko nevarēja saprast. | Offline | | |
by_magnus | 09. Sep 2020, 10:15 |
#1132
|
| Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1878
Braucu ar: melno
|
09 Sep 2020, 09:50:02 @shmurger rakstīja:
Ko tieši viņi/š tur jauc tām teslām? Un kam slēdzas klāt? Neko nevarēja saprast.
Lai baigi saprastu, tad jāraksta palags divu lapu garumā. Visu jauc, . Vajag kontaktus- PM | Offline | | |
elbruss | 09. Sep 2020, 10:44 |
#1133
|
| Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1003
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Kā es saprotu, tad Teslas neautorizētajiem skrūvētājiem galvenā problēma ir aizsardzība pašā softā. Respektīvi, ja nomaina kādu bloku, tad uzreiz vajag to "piekodēt" mašīnas galvenajā datorā, citādi pateiks, ka neatpazīst.
Un šo piekodēšanu bez Tesla ziņas īsti nevar veikt, jo tur aizsardzība pret šādiem darboņiem. | Offline | | |
by_magnus | 09. Sep 2020, 12:34 |
#1134
|
| Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1878
Braucu ar: melno
|
09 Sep 2020, 11:09:31 @Nixx rakstīja:
09 Sep 2020, 10:15:30 @by_magnus rakstīja:
09 Sep 2020, 09:50:02 @shmurger rakstīja:
Ko tieši viņi/š tur jauc tām teslām? Un kam slēdzas klāt? Neko nevarēja saprast.
Lai baigi saprastu, tad jāraksta palags divu lapu garumā. Visu jauc, . Vajag kontaktus- PM
Domāju, ka Magnuss domā t-service.lv
Viņi velk iekšā baulētas (Liepojā tā saka ) mašīnas un konstruē konstruktorus
Ir ir tie paši. Nu cik nu konstruktori, pārsvarā jau vnk uzsistas, Ir protams arī kāds kiborgs .
Tesla, protams, ka visādīgi grib, lai viņu programmatūrā nevar ielīst, bet ,,,, sen jau var | Offline | | |
DeeCee | 14. Sep 2020, 19:14 |
#1135
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| normāli nobrauca ar elektrisko HD(bez atbalsta, ne kā "Long Way Up"
https://www.revzilla.com/common-tread/long-haul...ctric-motorcycle | Offline | | |
viagris | 17. Sep 2020, 09:48 |
#1136
|
| Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4699
Braucu ar:
|
17 Sep 2020, 09:04:38 @Nixx rakstīja:
Tiem, kam brilles īsti vairs nerāda:
Tu domā policistus, kuri nepamanīja Tevi pārkāpjam ātrumu vai kam? | Offline | | |
|
smudo | 17. Sep 2020, 09:48 |
#1137
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Sep 2020, 09:04:38 @Nixx rakstīja:
Tiem, kam brilles īsti vairs nerāda:
Sigulda - Rīga
33 minūtes
50 km
8 kwh
0.99 €
16kWh/100km ir labs rādītājs uz šosejas! Lai arī vidējais beigās ir 89km/h, kas faktiski ir samērā pateicīgs ātrums priekš EV (no ekonomijas viedokļa) - tomēr, redzu, ka ir bijuši daži posmi ar 130km/h, kas jau vairs nav nekāds taupīgais režīms – pieņemu, ka pie tāda ātruma bija ap 21-22kwh uz 100km (protams, ka to var ietekmēt ceļavējš utml. apstākļi)? Laika apstākļi gan arī bija samērā labi - 25 grādi. Man ar A6 būtu kādi 3-3,5EUR degvielas izmaksas šādā plūdenā šosejas režīmā - trīs reizes dārgāk, bet jāatzīst, ka liela daļa no tā ir AN izmaksas + PVN uz AN Pret jauna auto iegādes un uzturēšanas izmaksām degvielas izmaksas ir sīkums, ja, protams, nebrauc 40-50k km gadā. Jāskatās, ko Tesla paziņos nākamo otrdien - ceru, ka būs kādi būtiski jaunumi saistībā ar baterijām. Bet pat ja būs, tad pieņemu, ka jaunās baterijas viņi sākumā liks TOP modeļiem, lai nebūtu kanibālisms attiecībā pret esošajiem modeļiem, kad neviens tos vairs nevēlētos pirkt, jo pēc gada būs lielāks range/labāks performance par to pašu vai zemāku cenu.
| Offline | | |
alnisg | 18. Sep 2020, 11:41 |
#1138
|
| Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
| Degvielas vai enerģijas patēriņš uz 100 km jau ir ... tāds no ekonomijas konteksta izrauts parametrs. Ja runā par ekonomiju, tad tā konkrētā drapaka ekonomiskais rādītājs uz 100 km ir visi izdevumi ... tajā skaitā arī drapaka tirgus vērtības kritums tajos 100 km. Un tad var runāt par to, cik kas maksā pret saņemto attiecīgā komforta līmeni. Nav nekāda ekonomija nopirkt baigi dārgu autiņu, kas patērē maz degvielas vai enerģijas..., ja vēl arī vaig' irties ar visādām lādēšanas neērtībām un citiem komforta un kustības brīvības ierobežojumiem... | Offline | | |
karro | 18. Sep 2020, 11:59 |
#1139
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4617
Braucu ar: studentu variantu
| Degvielas izmaksas kopumā, ja saskaita visas apkopes, remontus, auto vērtības kritumus, apdrošināšanas, tiešām sastāda labi, ja trešo daļu (manā gadījumā - ar dzīvi pieredzējušu mopēdu) no ar auto saistītiem izdevumiem. Šo saprast labi palīdz excelis .
Bet elektroauto ir štelle, un, patīk mums tas vai nē - nākotne. Mēs, šķiet, esam tai posmā, kur pirms ~gadsimta bija zirdzinieki vs auto. Rezultātā savs zirgs izjādēm mūsdienās ir diezgan turīgu ļaužu izprieca; es neizslēdzu, ka pēc pārdesmit gadiem līdzīga situācija būs ar iekšdedzes dzinējiem automašīnās, tikai jāskatās, vai būs vēl kāds, kas tās mašīnas ražos; zirgiem ar to vienkāršāk [ Šo ziņu laboja karro, 18 Sep 2020, 12:05:23 ] | Offline | | |
RS7 | 20. Sep 2020, 14:51 |
#1140
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=325...=100000942516550 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|