Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
shmurger
06. Sep 2020, 17:29 #1121

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

Minoritāšu problēmas.
Offline
toolis
06. Sep 2020, 19:39 #1122

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


06 Sep 2020, 15:32:57 @Nixx rakstīja:
Vakar biju ev tusā Stāmerienā. Bij norm Teslu gangs imho 1/4 daļa.

Parunāju ar i3 pilotu. Servisa īpašnieks no Siguldas. BMW entuziasts.

Citāts: skatoties ar kādam problēmām brauc klienti (iešprices sys, turbo, visa auspuff sadaļa), pāriet jebkāda vēlme braukt ar ice auto.
Citāta beigas





domāju, ka braukt uz servisu ar visādām elektronikas, bms, baterijas moduļu, visu sensoru un citas šņagas problēmām varētu būt 5x jautrāk. ja pateikt, ka tev turbīnai ir psc un jāmaina vai ģenerators nelādē var katrs igors, ar šīm problēmām tev hz kas spēs palīdzēt

[ Šo ziņu laboja toolis, 06 Sep 2020, 21:13:06 ]

Offline
Kaross
06. Sep 2020, 21:24 #1123

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pats interesantākais sāksies tad, kad tie Igori un Vasjas sāks līst iekšā arī šajos auto. Jo tādiem parasti ir drosme līst visur, kur nav nekādas sajēgas. Tikai iekšdedzes dzinēji pieļauj kļūdas un duraku līkrocību. Šeit tas beigsies ar letālām sekām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
06. Sep 2020, 21:28 #1124

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


06 Sep 2020, 21:24:51 @Kaross rakstīja:
Pats interesantākais sāksies tad, kad tie Igori un Vasjas sāks līst iekšā arī šajos auto. Jo tādiem parasti ir drosme līst visur, kur nav nekādas sajēgas. Tikai iekšdedzes dzinēji pieļauj kļūdas un duraku līkrocību. Šeit tas beigsies ar letālām sekām.
kas nu tur diži ko līst,kvēpenieki nav ko izprogrammēt
Offline
kaprons
06. Sep 2020, 22:27 #1125

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

es ja būtu servisnieks uzprogramētu(ķīnas) makreja autopilotu
(ja nu kādreiz aiziet līkumā pa taisno nu soore rallijā tak arī tā notiek)
Offline
DeeCee
06. Sep 2020, 22:36 #1126

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


06 Sep 2020, 21:24:51 @Kaross rakstīja:
Pats interesantākais sāksies tad, kad tie Igori un Vasjas sāks līst iekšā arī šajos auto. Jo tādiem parasti ir drosme līst visur, kur nav nekādas sajēgas. Tikai iekšdedzes dzinēji pieļauj kļūdas un duraku līkrocību. Šeit tas beigsies ar letālām sekām.

LLP
labāk lai tie dpf griezēji piebeidz sevi kā indē citus

interesanti ka LV ir ar glābšanas dienestu apmācībām

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 06 Sep 2020, 22:45:04 ]

Offline
jurrus
06. Sep 2020, 22:47 #1127

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


06 Sep 2020, 22:36:25 @DeeCee rakstīja:

interesanti ka LV ir ar glābšanas dienestu apmācībām

Spied "Play", lai skatītos video!


Katram EV ražotājam ir par modeli instrukcija kur drīkst, kur nedrīkst griezt, kas ir jāizdara, lai droši liet ūdeni u.t.t. Uzskatāms materiāls, bet gribētos praktiski.
Offline
toolis
06. Sep 2020, 22:58 #1128

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


06 Sep 2020, 22:47:59 @jurrus rakstīja:

Katram EV ražotājam ir par modeli instrukcija kur drīkst, kur nedrīkst griezt, kas ir jāizdara, lai droši liet ūdeni u.t.t. Uzskatāms materiāls, bet gribētos praktiski.


praktiski ir tā, ka visiem ir emergency disconect kabelis un drošinātāji. izrauj kabeli un griez kur tu gribi.

runājot par degšanu, tesla iesaka dzēst ar ūdeni https://www.tesla.com/sites/default/files/downl...nse_Guide_en.pdf
Offline
cipargalva
08. Sep 2020, 23:07 #1129

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


08 Sep 2020, 22:31:37 @Nixx rakstīja:
inverters

Vai tad nevienojāmies saukt par invertoriem?
Offline
by_magnus
09. Sep 2020, 07:54 #1130

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno


08 Sep 2020, 22:31:37 @Nixx rakstīja:

06 Sep 2020, 19:39:48 @toolis rakstīja:

06 Sep 2020, 15:32:57 @Nixx rakstīja:
Vakar biju ev tusā Stāmerienā. Bij norm Teslu gangs imho 1/4 daļa.

Parunāju ar i3 pilotu. Servisa īpašnieks no Siguldas. BMW entuziasts.

Citāts: skatoties ar kādam problēmām brauc klienti (iešprices sys, turbo, visa auspuff sadaļa), pāriet jebkāda vēlme braukt ar ice auto.
Citāta beigas





domāju, ka braukt uz servisu ar visādām elektronikas, bms, baterijas moduļu, visu sensoru un citas šņagas problēmām varētu būt 5x jautrāk. ja pateikt, ka tev turbīnai ir psc un jāmaina vai ģenerators nelādē var katrs igors, ar šīm problēmām tev hz kas spēs palīdzēt



Teslai daži nopietnie bloki, katrs ar savu pašdiagnozi
centrālais kompis,
Čārdžeris AC ->DC
BMS
bača
inverters
motors

Katrs no tiem diezgan "binārs", nu vai nu iet vai nē



Zin kā, filosofet var viens teslas īpašnieks ar teslas foruma teorētiskām zināšanamām. Vot,kad būs kāda bēda te, kad pļurkts un tā tesla pārvērtīsies par stacionāru mantu novietni, tad sākās tā īstā jautrība. Te uz vietas īsti neviens neko nepalīdzēs, kur te tuvākā vieta? Polija? Somija? SWE? Nu i ej tagad evakuē uz turieni utt.

Tesla ir kruts verķis, cik pašam nācies saskarties un te labam čomam viņas ir tuvu 10. Visas paši jauc, slēdzās klāt, čort viņ zin ko tur burās ar viņām. Grāmatiņair lasīta. Kamēr iet ir ahujenna
Offline
shmurger
09. Sep 2020, 09:50 #1131

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

Ko tieši viņi/š tur jauc tām teslām? Un kam slēdzas klāt? Neko nevarēja saprast.
Offline
by_magnus
09. Sep 2020, 10:15 #1132

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno


09 Sep 2020, 09:50:02 @shmurger rakstīja:
Ko tieši viņi/š tur jauc tām teslām? Un kam slēdzas klāt? Neko nevarēja saprast.


Lai baigi saprastu, tad jāraksta palags divu lapu garumā. Visu jauc, . Vajag kontaktus- PM
Offline
elbruss
09. Sep 2020, 10:44 #1133

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Kā es saprotu, tad Teslas neautorizētajiem skrūvētājiem galvenā problēma ir aizsardzība pašā softā. Respektīvi, ja nomaina kādu bloku, tad uzreiz vajag to "piekodēt" mašīnas galvenajā datorā, citādi pateiks, ka neatpazīst.
Un šo piekodēšanu bez Tesla ziņas īsti nevar veikt, jo tur aizsardzība pret šādiem darboņiem.
Offline
by_magnus
09. Sep 2020, 12:34 #1134

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno


09 Sep 2020, 11:09:31 @Nixx rakstīja:

09 Sep 2020, 10:15:30 @by_magnus rakstīja:

09 Sep 2020, 09:50:02 @shmurger rakstīja:
Ko tieši viņi/š tur jauc tām teslām? Un kam slēdzas klāt? Neko nevarēja saprast.


Lai baigi saprastu, tad jāraksta palags divu lapu garumā. Visu jauc, . Vajag kontaktus- PM


Domāju, ka Magnuss domā t-service.lv


Viņi velk iekšā baulētas (Liepojā tā saka ) mašīnas un konstruē konstruktorus


Ir ir tie paši. Nu cik nu konstruktori, pārsvarā jau vnk uzsistas, Ir protams arī kāds kiborgs .

Tesla, protams, ka visādīgi grib, lai viņu programmatūrā nevar ielīst, bet ,,,, sen jau var
Offline
DeeCee
14. Sep 2020, 19:14 #1135

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

normāli nobrauca ar elektrisko HD(bez atbalsta, ne kā "Long Way Up"
https://www.revzilla.com/common-tread/long-haul...ctric-motorcycle
Offline
viagris
17. Sep 2020, 09:48 #1136

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4699

Braucu ar:


17 Sep 2020, 09:04:38 @Nixx rakstīja:
Tiem, kam brilles īsti vairs nerāda:

Tu domā policistus, kuri nepamanīja Tevi pārkāpjam ātrumu vai kam?
Offline
smudo
17. Sep 2020, 09:48 #1137

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


17 Sep 2020, 09:04:38 @Nixx rakstīja:
Tiem, kam brilles īsti vairs nerāda:
Sigulda - Rīga
33 minūtes
50 km
8 kwh
0.99 €



16kWh/100km ir labs rādītājs uz šosejas! Lai arī vidējais beigās ir 89km/h, kas faktiski ir samērā pateicīgs ātrums priekš EV (no ekonomijas viedokļa) - tomēr, redzu, ka ir bijuši daži posmi ar 130km/h, kas jau vairs nav nekāds taupīgais režīms – pieņemu, ka pie tāda ātruma bija ap 21-22kwh uz 100km (protams, ka to var ietekmēt ceļavējš utml. apstākļi)? Laika apstākļi gan arī bija samērā labi - 25 grādi. Man ar A6 būtu kādi 3-3,5EUR degvielas izmaksas šādā plūdenā šosejas režīmā - trīs reizes dārgāk, bet jāatzīst, ka liela daļa no tā ir AN izmaksas + PVN uz AN Pret jauna auto iegādes un uzturēšanas izmaksām degvielas izmaksas ir sīkums, ja, protams, nebrauc 40-50k km gadā. Jāskatās, ko Tesla paziņos nākamo otrdien - ceru, ka būs kādi būtiski jaunumi saistībā ar baterijām. Bet pat ja būs, tad pieņemu, ka jaunās baterijas viņi sākumā liks TOP modeļiem, lai nebūtu kanibālisms attiecībā pret esošajiem modeļiem, kad neviens tos vairs nevēlētos pirkt, jo pēc gada būs lielāks range/labāks performance par to pašu vai zemāku cenu.
Offline
alnisg
18. Sep 2020, 11:41 #1138

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:

Degvielas vai enerģijas patēriņš uz 100 km jau ir ... tāds no ekonomijas konteksta izrauts parametrs. Ja runā par ekonomiju, tad tā konkrētā drapaka ekonomiskais rādītājs uz 100 km ir visi izdevumi ... tajā skaitā arī drapaka tirgus vērtības kritums tajos 100 km. Un tad var runāt par to, cik kas maksā pret saņemto attiecīgā komforta līmeni. Nav nekāda ekonomija nopirkt baigi dārgu autiņu, kas patērē maz degvielas vai enerģijas..., ja vēl arī vaig' irties ar visādām lādēšanas neērtībām un citiem komforta un kustības brīvības ierobežojumiem...
Offline
karro
18. Sep 2020, 11:59 #1139

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: studentu variantu

Degvielas izmaksas kopumā, ja saskaita visas apkopes, remontus, auto vērtības kritumus, apdrošināšanas, tiešām sastāda labi, ja trešo daļu (manā gadījumā - ar dzīvi pieredzējušu mopēdu) no ar auto saistītiem izdevumiem. Šo saprast labi palīdz excelis .

Bet elektroauto ir štelle, un, patīk mums tas vai nē - nākotne. Mēs, šķiet, esam tai posmā, kur pirms ~gadsimta bija zirdzinieki vs auto. Rezultātā savs zirgs izjādēm mūsdienās ir diezgan turīgu ļaužu izprieca; es neizslēdzu, ka pēc pārdesmit gadiem līdzīga situācija būs ar iekšdedzes dzinējiem automašīnās, tikai jāskatās, vai būs vēl kāds, kas tās mašīnas ražos; zirgiem ar to vienkāršāk

[ Šo ziņu laboja karro, 18 Sep 2020, 12:05:23 ]

Offline
RS7
20. Sep 2020, 14:51 #1140

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=325...=100000942516550
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo