Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E34
Autors | Ziņojums |
Robiitis | | Kopš: 10. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
24 Apr 2018, 08:47:48 @Robiitis rakstīja:
Meklēju gaišās ādas salonu, ja ir kādam - PM!
Obligāti vismaz priekšējos beņķus.
Touring bagažnieka pagriezienus pirms FL.
| Offline | | |
barons13 | | Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 214
Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto
|
30 Apr 2018, 01:22:50 @kurils rakstīja:
joprojam ir interese pec laba e34. neticu ka tadu vairs nav
pa so kadam nav kss zinams? ir doma apskatit
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/aknfj.html
Ir zināms, mans bijušais auto.
Long storry short - kopš 2006 gada tas auto ir nobraucis apmēram 2k km.
2006-2007 nomētājās zem koka, pēctam līdz 2014 gadam mētājās garažā nekustināts. Ā, nē, laikam vienreiz tika izvilkts, lai pa Vosu paslīpētu.
Laikam 2014 gada vasarā uznāca liela vēlme pieķerties, bet tikpat ātri noplaka. Tālāk par melno TA tas tā arī netika. Tā turpināja mētāties garažā.
Pagājušajā vasarā pārdevu nafig,m nākamais čalis dabūja caur TA.
Auto bija dzīvi redzējis, 2000šo sākumā regulāri tika griezts līdz ierobežotājam.
Uz pārdošanas brīdi dzinējam bija kkādas dzeses problēmas, regulāri bija spiediens radiatorā. Bundža bija tāda so-so. Nākamais čalis pēc manis to nopūta no apakšas ar kkādu pretkorozijas sūdu, bet fakts ir tāds, ka ceļot uz domkrata priekšējā pasažiera puse tam sūdam ielūza. Nezinu ko tagad ir sataisijuši vai sametinājuši. Radiators motortelpā turējās uz savilcējiem. Pie 140 tam triperim bija kaut kādas vibrācijas - iespējams tie r17 diski bija krietni līki, neatceros jau vairs. Bija mūžīgs gemarojs ar slēdzenēm, centralka nestrādāja un katra atslēga tam sūdam bija savādāka - ar aizdedzes atslēgu varēja atslēgt pasažiera pusi tikai. Bagažnieks neslēdzās vispār. Skatos, ka tagad ir iemīcīts ādas salons no semaka, bet vispār tam bija auduma recaro - ne visai svaigs gan. Griesti bija pelēki un nokarājušies.
Pēc idejas tas auto varbūt vēl ir ceļams, bet jārēķinās ar daudziem sīkiem gļukiem, kas prasa pacietību un nervus - tas arī bija lielākais iemesls, kāpēc man tas auto izbessija un nolēmu ar to nepisties.
Pluss - labs rūpnīcas aprīkojums. Recaro, shadowline, telefons, visi el logi, el spoguļi. Tam bija custom shortshifters, taisīts vēl iekš xenon.lv, ja pareizi atceros. Zem haubes mētājās xenona bloki, spuldzes tika izņemtas uz TA un kaut kur papistas. Ā, tam ir Facelift purns, bet auto ir preface un tā haube ir draņķīgā stāvoklī - vajag citu. Pa lielam viss tyas purns nebija pārāk smuks un prasija uzmanību. Ja durvis nav mainītas, atī tās 99%, ka vajadzēs citas, jo apakšas bija nopuvušas. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
09 May 2018, 14:30:45 @barons13 rakstīja:
30 Apr 2018, 01:22:50 @kurils rakstīja:
joprojam ir interese pec laba e34. neticu ka tadu vairs nav
pa so kadam nav kss zinams? ir doma apskatit
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/aknfj.html
Ir zināms, mans bijušais auto.
Long storry short - kopš 2006 gada tas auto ir nobraucis apmēram 2k km.
2006-2007 nomētājās zem koka, pēctam līdz 2014 gadam mētājās garažā nekustināts. Ā, nē, laikam vienreiz tika izvilkts, lai pa Vosu paslīpētu.
Laikam 2014 gada vasarā uznāca liela vēlme pieķerties, bet tikpat ātri noplaka. Tālāk par melno TA tas tā arī netika. Tā turpināja mētāties garažā.
Pagājušajā vasarā pārdevu nafig,m nākamais čalis dabūja caur TA.
Auto bija dzīvi redzējis, 2000šo sākumā regulāri tika griezts līdz ierobežotājam.
Uz pārdošanas brīdi dzinējam bija kkādas dzeses problēmas, regulāri bija spiediens radiatorā. Bundža bija tāda so-so. Nākamais čalis pēc manis to nopūta no apakšas ar kkādu pretkorozijas sūdu, bet fakts ir tāds, ka ceļot uz domkrata priekšējā pasažiera puse tam sūdam ielūza. Nezinu ko tagad ir sataisijuši vai sametinājuši. Radiators motortelpā turējās uz savilcējiem. Pie 140 tam triperim bija kaut kādas vibrācijas - iespējams tie r17 diski bija krietni līki, neatceros jau vairs. Bija mūžīgs gemarojs ar slēdzenēm, centralka nestrādāja un katra atslēga tam sūdam bija savādāka - ar aizdedzes atslēgu varēja atslēgt pasažiera pusi tikai. Bagažnieks neslēdzās vispār. Skatos, ka tagad ir iemīcīts ādas salons no semaka, bet vispār tam bija auduma recaro - ne visai svaigs gan. Griesti bija pelēki un nokarājušies.
Pēc idejas tas auto varbūt vēl ir ceļams, bet jārēķinās ar daudziem sīkiem gļukiem, kas prasa pacietību un nervus - tas arī bija lielākais iemesls, kāpēc man tas auto izbessija un nolēmu ar to nepisties.
Pluss - labs rūpnīcas aprīkojums. Recaro, shadowline, telefons, visi el logi, el spoguļi. Tam bija custom shortshifters, taisīts vēl iekš xenon.lv, ja pareizi atceros. Zem haubes mētājās xenona bloki, spuldzes tika izņemtas uz TA un kaut kur papistas. Ā, tam ir Facelift purns, bet auto ir preface un tā haube ir draņķīgā stāvoklī - vajag citu. Pa lielam viss tyas purns nebija pārāk smuks un prasija uzmanību. Ja durvis nav mainītas, atī tās 99%, ka vajadzēs citas, jo apakšas bija nopuvušas.
Ar to auto ir slikti, sliekšņi izskatījās ka jāpārmetina pilnībā, radiators uz savilcējiem, tosols pietrūka, labais priekšā amortizatora atbalsts bija izlīdis, kapots jāmaina, reste arī pizda, salons šausmīgs, bet Recaro dodot līdzi. Ar slēdzenēm tur arī wtf, vienam rokturim trūka daļa, kas nāk pa virsu. TA vismaz ir bet nu... Ne vairāk kā 1k par to auto. Motors piešķiļot kko sākumā bish burbuļoja. Durvis arī laikam bija kapi. Pat nebija vēlmes ar viņu izbraukt | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
09 May 2018, 14:30:45 @barons13 rakstīja:
30 Apr 2018, 01:22:50 @kurils rakstīja:
joprojam ir interese pec laba e34. neticu ka tadu vairs nav
pa so kadam nav kss zinams? ir doma apskatit
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/aknfj.html
Ir zināms, mans bijušais auto.
Long storry short - kopš 2006 gada tas auto ir nobraucis apmēram 2k km.
2006-2007 nomētājās zem koka, pēctam līdz 2014 gadam mētājās garažā nekustināts. Ā, nē, laikam vienreiz tika izvilkts, lai pa Vosu paslīpētu.
Laikam 2014 gada vasarā uznāca liela vēlme pieķerties, bet tikpat ātri noplaka. Tālāk par melno TA tas tā arī netika. Tā turpināja mētāties garažā.
Pagājušajā vasarā pārdevu nafig,m nākamais čalis dabūja caur TA.
Auto bija dzīvi redzējis, 2000šo sākumā regulāri tika griezts līdz ierobežotājam.
Uz pārdošanas brīdi dzinējam bija kkādas dzeses problēmas, regulāri bija spiediens radiatorā. Bundža bija tāda so-so. Nākamais čalis pēc manis to nopūta no apakšas ar kkādu pretkorozijas sūdu, bet fakts ir tāds, ka ceļot uz domkrata priekšējā pasažiera puse tam sūdam ielūza. Nezinu ko tagad ir sataisijuši vai sametinājuši. Radiators motortelpā turējās uz savilcējiem. Pie 140 tam triperim bija kaut kādas vibrācijas - iespējams tie r17 diski bija krietni līki, neatceros jau vairs. Bija mūžīgs gemarojs ar slēdzenēm, centralka nestrādāja un katra atslēga tam sūdam bija savādāka - ar aizdedzes atslēgu varēja atslēgt pasažiera pusi tikai. Bagažnieks neslēdzās vispār. Skatos, ka tagad ir iemīcīts ādas salons no semaka, bet vispār tam bija auduma recaro - ne visai svaigs gan. Griesti bija pelēki un nokarājušies.
Pēc idejas tas auto varbūt vēl ir ceļams, bet jārēķinās ar daudziem sīkiem gļukiem, kas prasa pacietību un nervus - tas arī bija lielākais iemesls, kāpēc man tas auto izbessija un nolēmu ar to nepisties.
Pluss - labs rūpnīcas aprīkojums. Recaro, shadowline, telefons, visi el logi, el spoguļi. Tam bija custom shortshifters, taisīts vēl iekš xenon.lv, ja pareizi atceros. Zem haubes mētājās xenona bloki, spuldzes tika izņemtas uz TA un kaut kur papistas. Ā, tam ir Facelift purns, bet auto ir preface un tā haube ir draņķīgā stāvoklī - vajag citu. Pa lielam viss tyas purns nebija pārāk smuks un prasija uzmanību. Ja durvis nav mainītas, atī tās 99%, ka vajadzēs citas, jo apakšas bija nopuvušas.
Ar to auto ir slikti, sliekšņi izskatījās ka jāpārmetina pilnībā, radiators uz savilcējiem, tosols pietrūka, labais priekšā amortizatora atbalsts bija izlīdis, kapots jāmaina, reste arī pizda, salons šausmīgs, bet Recaro dodot līdzi. Ar slēdzenēm tur arī wtf, vienam rokturim trūka daļa, kas nāk pa virsu. TA vismaz ir bet nu... Ne vairāk kā 1k par to auto. Motors piešķiļot kko sākumā bish burbuļoja. Durvis arī laikam bija kapi. Pat nebija vēlmes ar viņu izbraukt | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
03 May 2018, 12:54:19 @Fjokumee rakstīja:
03 May 2018, 10:56:38 @Krabiz rakstīja:
@Fjokumee rakstīja:
Nesapuvušu un nemetinātu.
Tad tev jāskatās autoscoutā un jātēmē uz Francijas dienvidiem, Itāliju, Spāniju un Portugāli. No Igaunijas līdz Polijai nekas sterils un nemetināts noteikti neatradīsies.
Sīka rūsa, lai arī nav patīkama, bet ir sīkums, ja ir tikusi ierobežota un nav katrā stūrī, kas beigās būs gadiem ilga cīņa ar atkārtotu rūsēšanu.
Un mazums kurš 25 gadīgs BMW nebūs ticis uzsists pa šo laiku.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/engje.html
Par šo runājot:
Pašam interesē, jo bildēs jau tiešām super. Ilgi tirgojās, bet tas tāpēc, ka Latvijā neviens īsti nav gatavs maksāt 3k par labu 525i, kur nu vēl par tds.
Brauc skaties. Ja vajag padomu, kur vest pārbaudīt, tad PM.
Tas ir dīzelis, nu viņš sūtija man bildes, grīda vroģi ok, bet nevar zināt kas zem plastmasiem. Durvis, bagāžnieks un aizmugures vāks ir jākrāso katrā gadijumā. Tirgojās jau no pagājušā gada man šķiet. 2018 gadā vajag daudz naudas lai brauktu ar labu e34 un apkoptu viņu kā nākas. Doma pirkt e34 kā ikdienas auto, tā ir laba doma?
Kosmonauts, nav tas TDS tik labs lai ietu par 2,8. Un diski nenāk līdzi. Teicās, ka viens jau esot gatavs ņemt par 2,6 bet tā neizskatās. Visām durvīm kkas jau mazliet saburbuļojis, aizmugurējās kreisās vistrakākās. Vāks arī ar brūno. Priekšējiem spārniem apakšā krāsa nost, izskatījās ka kkāds brunox ir uzsmērēts. Sliekšņi izskatījās veseli, protams vajadzētu apstrādāt lai neiet tālāk, jo virspusēja rūsa bija. Grīda izskatījās ok. Aizmugurē kkas pa bedrēm čīkstēja, tipa 1 Amis kko nosulojis. SLS vēl tipa strādājot. Un tur kur vākam eņģes nāk, tur iekšpusē jumtam arī bija kkāda rūsa.
Salons patīkams, vēl Ok stāvoklī. AC arī strādā. TDSam uzlikts mehāniskais sūknis. Protams neko ģeniāli tas auto negāja. Uzlikts spidometrs no 520i tā kā Hz ar kādiem apgriezieniem tas motors strādā. Panorāma strādā bez problēmām.
Nezinu ko lai īsti domā par šo auto, pa 2.8 nav ņemams bet galīgi kapi arī nav. | Offline | | |
Fjokumee | | Kopš: 13. Apr 2018
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 83
Braucu ar: e34
|
09 May 2018, 19:44:28 @Mixzzz rakstīja:
03 May 2018, 12:54:19 @Fjokumee rakstīja:
03 May 2018, 10:56:38 @Krabiz rakstīja:
@Fjokumee rakstīja:
Nesapuvušu un nemetinātu.
Tad tev jāskatās autoscoutā un jātēmē uz Francijas dienvidiem, Itāliju, Spāniju un Portugāli. No Igaunijas līdz Polijai nekas sterils un nemetināts noteikti neatradīsies.
Sīka rūsa, lai arī nav patīkama, bet ir sīkums, ja ir tikusi ierobežota un nav katrā stūrī, kas beigās būs gadiem ilga cīņa ar atkārtotu rūsēšanu.
Un mazums kurš 25 gadīgs BMW nebūs ticis uzsists pa šo laiku.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/engje.html
Par šo runājot:
Pašam interesē, jo bildēs jau tiešām super. Ilgi tirgojās, bet tas tāpēc, ka Latvijā neviens īsti nav gatavs maksāt 3k par labu 525i, kur nu vēl par tds.
Brauc skaties. Ja vajag padomu, kur vest pārbaudīt, tad PM.
Tas ir dīzelis, nu viņš sūtija man bildes, grīda vroģi ok, bet nevar zināt kas zem plastmasiem. Durvis, bagāžnieks un aizmugures vāks ir jākrāso katrā gadijumā. Tirgojās jau no pagājušā gada man šķiet. 2018 gadā vajag daudz naudas lai brauktu ar labu e34 un apkoptu viņu kā nākas. Doma pirkt e34 kā ikdienas auto, tā ir laba doma?
Kosmonauts, nav tas TDS tik labs lai ietu par 2,8. Un diski nenāk līdzi. Teicās, ka viens jau esot gatavs ņemt par 2,6 bet tā neizskatās. Visām durvīm kkas jau mazliet saburbuļojis, aizmugurējās kreisās vistrakākās. Vāks arī ar brūno. Priekšējiem spārniem apakšā krāsa nost, izskatījās ka kkāds brunox ir uzsmērēts. Sliekšņi izskatījās veseli, protams vajadzētu apstrādāt lai neiet tālāk, jo virspusēja rūsa bija. Grīda izskatījās ok. Aizmugurē kkas pa bedrēm čīkstēja, tipa 1 Amis kko nosulojis. SLS vēl tipa strādājot. Un tur kur vākam eņģes nāk, tur iekšpusē jumtam arī bija kkāda rūsa.
Salons patīkams, vēl Ok stāvoklī. AC arī strādā. TDSam uzlikts mehāniskais sūknis. Protams neko ģeniāli tas auto negāja. Uzlikts spidometrs no 520i tā kā Hz ar kādiem apgriezieniem tas motors strādā. Panorāma strādā bez problēmām.
Nezinu ko lai īsti domā par šo auto, pa 2.8 nav ņemams bet galīgi kapi arī nav.
Biju skatīties, neko labāku pagaidām neesmu atradis, bet jā, jākrāso, tas droši vien kādi 600eiro kā minimums. Jāgaida kas sakarīgāks. | Offline | | |
Fjokumee | | Kopš: 13. Apr 2018
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 83
Braucu ar: e34
| Iepriekš bija ssā ielikts e34 a V12 swapu, izskatijās labā stāvoklī, bet ātri pazuda. | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| V12 aizgāja lietotājam @VLD, bet nekāds rožu dārzs tur nebija. | Offline | | |
|
arvis24 | | Kopš: 15. Dec 2017
Ziņojumi: 123
Braucu ar:
| Cenu ar piedāvājumu
e34 aizm lukturi
e34 sedans priekšējas un aizmugurējas atsperes
sports stūre pāreja e30, e34, e32-
pm vai whatsapp 29809089
Vairak sutu bildes | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
09 May 2018, 19:44:28 @Mixzzz rakstīja:
Nezinu ko lai īsti domā par šo auto, pa 2.8 nav ņemams bet galīgi kapi arī nav.
Izklausās, ka mans ir pat labāks. Gribēju savu pa kādi 700 atdot.
Nebiju kopš rudens braucis jo puikam biju atdevs. Tagad atkal pie manīm, fīlings labs iekāpjot. Nakuj tos elektroniskos pokemonvāģus, pats braukšu [ Šo ziņu laboja bum_bumz, 09 May 2018, 22:22:46 ] | Online | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
09 May 2018, 20:35:28 @Krabiz rakstīja:
V12 aizgāja lietotājam @VLD, bet nekāds rožu dārzs tur nebija.
Ideāli nebija, bet labs gan bija. | Offline | | |
Fjokumee | | Kopš: 13. Apr 2018
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 83
Braucu ar: e34
| https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/cnccc.html | Offline | | |
Beezyxd | | Kopš: 06. May 2016
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
| Pārdodu detaļas no 1995 gada fl toruinga.
Dzinējs 2.5TDS
*Ir visas lampas
*Kondicioniera sūknis
*kondiškas trubas un radiators
*kondiškas slēdži
*Ejošš kruīzs ar visu slēdzi pie stūres.
* salīdzinoši labā stāvoklī koks
*Tilti un statnes, amīši un citas piekares daļas.
Ir salīdzinoši dzīvas durvis (priekšējās)
*Ir parrakstāmi un sakārtojami dokumenti, ja nepieciešams.
*ir arī iespēja iegādāties pašu būri.
*Panorāmas lūka
*Ādas salons (melns) ir sīki defektiņi
*mazais borta kompis
*Pašaptumšojošais spogulis
*bremžu suporti
*Panelis
*instrumetu panelis bet ar defektu stikliņam
*Čipots adības kompis, ar izņemtiem ews utt
Varbūt kaut kas ir piemirsies, jautājat, ja kas interesē vai arī rakstat whatsappa 284495 nulle nulle | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
| Izslēgts(Neaktīvs), reģistrācijas apliecība un numura zīmes ir nederīgas. Aizliegts piedalīties ceļu satiksmē.
csdd rada par auto sito. ko tas nozime? ir iespejams vel ksdreiz dabut vinu braucamu legali? | Offline | | |
-SAIMNIEKS- | | Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 383
Braucu ar: sanesi +/- 5m
|
14 May 2018, 10:14:13 @kurils rakstīja:
Izslēgts(Neaktīvs), reģistrācijas apliecība un numura zīmes ir nederīgas. Aizliegts piedalīties ceļu satiksmē.
csdd rada par auto sito. ko tas nozime? ir iespejams vel ksdreiz dabut vinu braucamu legali?
vnk brauc uz csdd uz numuru salidzinasanu vai uz TA un viss bus kartiba! | Offline | | |
magnums | | Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: bmw e34
| Pārdodu!
Priekšējie recaro beņķi - 300e (bēša āda + sarkans mākslīgs audums)
Aizmugurējais bēšas ādas beņķis - 30e
Jauni priekšējie 525i KYB amortizatori - 40e abi
2mēn braukti aizm. KYB amortizatori - 30e abi
Jaunas e34 sarkanās atsperes -55mm - 110e
Pm. | Offline | | |
|
ilmarsz | | Kopš: 17. Oct 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 133
Braucu ar: e34 525i & Volvo 850
| Kādam ir kaut vai teorētiska interese par šādu e34 sliekšņu un bamperu uzliku komplektu?
https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.p...Full-BBS-Bodykit
Tāda tipa, kā augstākminētajā postā, tikai baltā krāsā. (alpineweiss 300)
Ražotājs: BBS
Materiāls: ABS plastmasa
P.S. Ja kādam būtu nopietna interese, tad jau arī reālas bildes varētu sazīmēt.[ Šo ziņu laboja ilmarsz, 15 May 2018, 17:31:31 ] | Offline | | |
Fjokumee | | Kopš: 13. Apr 2018
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 83
Braucu ar: e34
| Sveiki. Joprojām vēlos iegādāties e34 TDS līdz 3500eiro. Sapuvušus, metinātus nepiedāvāt. Var būt bez lv reģistrācijas vai nodokļu parādiem. | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
16 May 2018, 10:54:39 @Fjokumee rakstīja:
Sveiki. Joprojām vēlos iegādāties e34 TDS līdz 3500eiro. Sapuvušus, metinātus nepiedāvāt. Var būt bez lv reģistrācijas vai nodokļu parādiem.
autoscout24.com un skaties Dienvideiropas piedāvājumu. Atvest auto var vairākas firmas. Ja auto ~2k, tad ar vešanu un reģistrāciju budžetā iekļausies. | Offline | | |
Hazard | | Kopš: 07. May 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 853
Braucu ar: e28
| Vispār kaut ko Eiropa var atrast? Un pa 2k? Tur cik skaties labs E34 ar maksas sākot no 4-5k. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|