Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
smudo | 02. Sep 2020, 10:51 |
#1101
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Izskatas, ka visi agregati bus identiski ID.3, kas nav nekads parsteigums. Skoda gan atklaj kartis par full range, nevis ka VW, pagaidam prezentejot tikai dalu range. Dizains man patik labak, par ID.3, nesktoties uz to, ka principa SUVi nepatik. ID.3 tieso prieksdalas dizains (3/4 skats) ir loti samocits. Sim ari bagaznieks ir lielaks un cerams, ka lielas baterijas versija bus ar 5 sedvietam, nevis 4, ka ID.3. Tie nebis tik efektivi, ka sedani vai hecbeki, ks EV gadijuma ir butiskak, neka ICE auto. Principa japabrauc ar savu ICE lidz garantijas beigam un tad jau kd siem naks facelifti, vares apsvert EV iegadi. Pagaidam vel arvien neredzu tam nekdu argumentu, ja pa aptuveni 50k EUR var panemt akcijas piedavajuma normali aprikotu A6 ar 5 gadu garantiju VS 35-50K EUR par sadu EV. Perkot jaunu auto man degvielas izmaksas sastada 10-20% ekspluatacijas izaksu (ietverot jauna auto vertibas kritumu pirmajos gados), uz ka fona 50 vai 100 ietupiti EUR menesi vispar neko nemaina. Man ir ceriba, ka bateriju razosana nakamajos 5 gados bus kads butisks izraviens - gaidam Tesla big battery day pazinojumus. | Offline | | |
XK220 | 02. Sep 2020, 13:42 |
#1102
|
| Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
02 Sep 2020, 10:44:35 @JDS rakstīja:
28 Aug 2020, 19:47:43 @kaprons rakstīja:
Bija jau?
Tesla sūds
https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8
Un tad ir shis
911 turbo s vs taycan turbo s
Elektro var pastaveet veel malaa
mazs sporta auto izkoda četrdurvju pilnizmēra sedanu par 0.1sec?
tas man atgādina mazu puišeļu prieku, kad viņi ar izravētu e46 izkož pilnu omnivas piegādes busiņu no krustojuma un vēl 3 dienas nevar beigt lielīties
| Offline | | |
user | 02. Sep 2020, 14:13 |
#1103
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
02 Sep 2020, 13:42:42 @XK220 rakstīja:
02 Sep 2020, 10:44:35 @JDS rakstīja:
28 Aug 2020, 19:47:43 @kaprons rakstīja:
Bija jau?
Tesla sūds
https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8
Un tad ir shis
911 turbo s vs taycan turbo s
Elektro var pastaveet veel malaa
mazs sporta auto izkoda četrdurvju pilnizmēra sedanu par 0.1sec?
tas man atgādina mazu puišeļu prieku, kad viņi ar izravētu e46 izkož pilnu omnivas piegādes busiņu no krustojuma un vēl 3 dienas nevar beigt lielīties
Dragreiss vispar ir suds.. trase jasalidzina.
Un, protams, ka 911 ir dahujaa krutaks auto.
| Offline | | |
smudo | 02. Sep 2020, 14:56 |
#1104
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 Sep 2020, 13:42:42 @XK220 rakstīja:
02 Sep 2020, 10:44:35 @JDS rakstīja:
28 Aug 2020, 19:47:43 @kaprons rakstīja:
Bija jau?
Tesla sūds
https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8
Un tad ir shis
911 turbo s vs taycan turbo s
Elektro var pastaveet veel malaa
mazs sporta auto izkoda četrdurvju pilnizmēra sedanu par 0.1sec?
tas man atgādina mazu puišeļu prieku, kad viņi ar izravētu e46 izkož pilnu omnivas piegādes busiņu no krustojuma un vēl 3 dienas nevar beigt lielīties
Sava zina, ir ka raksti, ja vien Taycan nebutu + 110zs un + 250nm un tas tomer ari ir Porsche (starp citu abi standarta ir ar 4 vietam, 911 gadijuma gan tas der tikai berniem). Uz 0.1 sec 1/4 judze nav maz! | Offline | | |
mmartins | 02. Sep 2020, 15:14 |
#1105
|
| Kopš: 14. Sep 2004
Ziņojumi: 1717
Braucu ar: Prius
| Šobrīd Polestar2 šķiet tāds ļoti interesants variants.
| Offline | | |
smudo | 02. Sep 2020, 15:34 |
#1106
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 Sep 2020, 15:14:17 @mmartins rakstīja:
Šobrīd Polestar2 šķiet tāds ļoti interesants variants.
Tapat ka Teslai nebus vieteja dilera vel ilgi. Viniem pagaidam faktiski nav nekada servisa centru atbalsta Eiropa. Ar efektivitati arpus pilsetas tas auto ari neizcelas (iespejams, ka sava zina ir hatchback/SUV krustojums + loti smags (gandriz 2,3t ar vaditaju). | Offline | | |
viagris | 02. Sep 2020, 15:38 |
#1107
|
| Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4699
Braucu ar:
|
02 Sep 2020, 14:56:31 @smudo rakstīja:
02 Sep 2020, 13:42:42 @XK220 rakstīja:
02 Sep 2020, 10:44:35 @JDS rakstīja:
28 Aug 2020, 19:47:43 @kaprons rakstīja:
Bija jau?
Tesla sūds
https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8
Un tad ir shis
911 turbo s vs taycan turbo s
Elektro var pastaveet veel malaa
mazs sporta auto izkoda četrdurvju pilnizmēra sedanu par 0.1sec?
tas man atgādina mazu puišeļu prieku, kad viņi ar izravētu e46 izkož pilnu omnivas piegādes busiņu no krustojuma un vēl 3 dienas nevar beigt lielīties
Sava zina, ir ka raksti, ja vien Taycan nebutu + 110zs un + 250nm un tas tomer ari ir Porsche (starp citu abi standarta ir ar 4 vietam, 911 gadijuma gan tas der tikai berniem). Uz 0.1 sec 1/4 judze nav maz!
911 ir 0.39zs uz 1kg - taikānam 0.33zs uz 1kg
911 grieze uz 1kg masas arī lielāka
Kādu vēl rezultātu Jūs sagaidījāt?
Škoda izskatās ļoti labi, interesanti kas tur bāzē, bet nu tādu Leaf tagad diez vai kāds gribēs īsti pirkt par 1k eur lētāk kā škodu, principā pat id3 vietā praktiskais latvietis izvēlētos šādu škodu, tik vienīgi lētākajai versijai lēnākā uzlāde un sūdīgākais uzrāviens līdz 100km/h - kaut kas pāri 11 sekundēm, pārējiem jau zem 9, kas jau ir kaut kas sakarīgs. Ši vw platforma izskatās pamatīgi sakustinās EV tirgu - pēc škodas prezentācijas, ja pirms tam tesla izskatījas daudz maz ok cena / izskats, tad tagad toč izskatās pēc mēsla, kā te heiteri izsakās
Tik interesanti kāds tur škodais softs, ja jau id3 vēl programmē, bet šo jau nākammēnes plāno pārdot (varbūt tikai pasūtināt )
Tas brūnais salons gan labākajās vācu auto govs sūdu salona krāsu tradīcijās..
| Offline | | |
envy | 02. Sep 2020, 16:58 |
#1108
|
| Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| Skaidrs ka bāze būs plika kā renault zoe, bet tas nemaina būtību, ka tas ir sakarīgs vāģis vw ekosistēmā. VW id4 arī prezentēs šomēness kas būs māsa šitai škodai tehniski.
salona krāsa ir gaumes jautājums, manā ieskatā, brūnā ir best ever krāsa pasaulē | Offline | | |
|
Modrs | 02. Sep 2020, 17:44 |
#1109
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| bet tai škodai aizmugurē ir barabāni
paturpinot ev tēmu- izgāzu brīvdirnas ar renault zoe. Nu zaābis cēliens, normāls pilsētas range. bet nu grabažnieka apdare ir traģiska. lai vai kā, es pec šī nopietni aizdomājos par ev nepieciešamību ģimenē
Un, lai nixx turpina blogot par teslu. interesanti palasīt | Offline | | |
DeeCee | 02. Sep 2020, 17:52 |
#1110
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| tikai nahuj tās škodas tik lēnas, ev 100 ir jābūt zem 7sec | Offline | | |
user | 02. Sep 2020, 18:31 |
#1111
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
02 Sep 2020, 17:44:11 @Modrs rakstīja:
renault zoe. Nu zaābis cēliens
Tu to nopietni? | Offline | | |
Deivid | 02. Sep 2020, 18:40 |
#1112
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| nu līdz 50 mērot gan jau arī ir , kāds tur parsteigums | Offline | | |
smudo | 02. Sep 2020, 19:15 |
#1113
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 Sep 2020, 17:52:36 @DeeCee rakstīja:
tikai nahuj tās škodas tik lēnas, ev 100 ir jābūt zem 7sec
EV ieviešanas mērķis ES ir CO2 izmešu samazinājums, lai izvairītos no soda naudām. Tā kā no likumdevēja puses, jo mazāk jaudīgs EV, jo tuvāk mērķim, bet protams, ka auto ražotāji grib pelnīt, tādēļ tiek ražoti modeļi ar dažādām jaudām, lai varētu no katra pircēja paņemt maksimumu Kam der 100kW motors un mazs range, tas maksās mazāk nekā tas, kuram vajag 200kW un lielāks range.
Ja nopietni, tad EV veiktspēju no piedziņas agregātu viedokļa pamatā ietekmē (ignorējot svaru, aerodinamiku uc. faktorus): 1) baterijas kapacitāte un enerģijas atdeves spēja (kas pieaug, pieaugot kapacitātei (pie esošās bateriju tehnoloģijas), 2) elektromotora jauda/grieze, 3) un strāvas pārveidotāja (converter) veiktspēja.
Kombinējot minētos elementus, tiek iegūti dažādas veiktspējas elektro auto. Lai būtu vieglāk saprast, tad sniegšu piemēru uz Taycan bāzes. Pašreiz kopā ir 4 dažādu veiktspēju modeļi: 4S, 4S Performance plus; Turbo un Turbo S ar samērā lielu jaudas diapazonu (no 435zs līdz 760zs). Piemēram, 4S un 4SPerformance atšķiras tikai ar akumulatoru kapacitāti 79 kWh pret 94 kWh (tie ir bruto dati!), bet ar lielāko akumulatoru, pie visiem citiem identiskiem parametriem jauda pieaug no 435zs un 490zs (tas ir bez LC režīma) un svars pa 80kg. Tāpat visiem trīs modeļiem priekšējie elektromotori ir identiski, toties turbo S, kas ir jaudīgākais modelis, ir ražīgāks priekšējā elektromotora strāvas pārveidotājs. Savukārt, aizmugurējie elektromotori atkal ir identiski Turbo un Turbo S modeļiem, bet 4S un 4S performace tas ir mazāks (par 80mm īsāks tinums). 2021 parādīsies ari Taycan S modelis ar RWD un vienu elektromotoru. Te var uzskatāmi redzēt, ka sakombinējot vienus un tos pašu agregātus, var iegūs plašu modeļa range, kur 4S Performarce plus sākas no aptuveni 115k EUR un Turbo S no 180k EUR. Protams, ka turbo S cena ir lielā mērā pateicoties tam, ka tam jau standartā nāk daudz ekstras, kas nav 4S, bet tehniski tos atšķir tikai nedaudz lielāks aizmugurējais elektromotors un nedaudz ražīgāks priekšējā elektromotora strāvas pārveidotājs.
Tas pats arī būs citiem ražotājiem un mani nepārsteigs, ka daļa modeļu būs ar softa limitētu jaudu, bet identiskiem agregātiem.
| Offline | | |
smudo | 02. Sep 2020, 19:16 |
#1114
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 Sep 2020, 18:15:32 @Vantage rakstīja:
02 Sep 2020, 15:34:03 @smudo rakstīja:
02 Sep 2020, 15:14:17 @mmartins rakstīja:
Šobrīd Polestar2 šķiet tāds ļoti interesants variants.
Tapat ka Teslai nebus vieteja dilera vel ilgi. Viniem pagaidam faktiski nav nekada servisa centru atbalsta Eiropa. Ar efektivitati arpus pilsetas tas auto ari neizcelas (iespejams, ka sava zina ir hatchback/SUV krustojums + loti smags (gandriz 2,3t ar vaditaju).
Es domāju, ka vietējais dīleris jau ir - MMR. Tie taču ir taisīti uz Volvo arhitektūras.
Polestar ir atsevišķs auto un vismaz Vācijā tam būs savi dīleri un servisi. | Offline | | |
smudo | 02. Sep 2020, 19:26 |
#1115
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 Sep 2020, 18:17:45 @Vantage rakstīja:
02 Sep 2020, 17:44:11 @Modrs rakstīja:
bet tai škodai aizmugurē ir barabāni
kam, tai Škoda intraVenozai (iV) Enjaq?
bet no otras puses, nemaz neizbrīnītu tāds gājiens, arī parastajos Škoda ir redzami arhaiski risinājumi - balkas piekare utml.
Šī EV Škoda un VW ID.3 (un arī ID.4, kas būs VW EV SUVs) ir uz cienas platformas un šēro dzinējus, baterijas, konvertorus un gan jau arī softu.
Trumuļu bremzes aizmugurē būs arī ID.3 un iemesls ir tāds, ka dēļ fakta, ka auto ikdienā pamatā bremzēs ar elektromotoriem (veicot reģenerāciju), aizmugurējām bremzēm faktiski nav nekādas slodzes un tās mitrā klimatā sarūsēs 2 gadu laikā. Tādēļ tas bija apzināts solis, aizmugurē likt trumuļu bremzes, kas nav pakļautas ārējās vides iedarbībai. Tesla īpašnieki skandināvijā jau tagad mokās ar bremzēm, kuras pēc 2 ziemām mēdz iziet no ierindas dēļ pārāk mazas darba slodzes.[ Šo ziņu laboja smudo, 02 Sep 2020, 19:27:13 ] | Offline | | |
DeeCee | 02. Sep 2020, 19:39 |
#1116
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
02 Sep 2020, 19:15:08 @smudo rakstīja:
02 Sep 2020, 17:52:36 @DeeCee rakstīja:
tikai nahuj tās škodas tik lēnas, ev 100 ir jābūt zem 7sec
EV ieviešanas mērķis ES ir CO2 izmešu samazinājums, lai izvairītos no soda naudām. Tā kā no likumdevēja puses, jo mazāk jaudīgs EV, jo tuvāk mērķim, bet protams, ka auto ražotāji grib pelnīt, tādēļ tiek ražoti modeļi ar dažādām jaudām, lai varētu no katra pircēja paņemt maksimumu Kam der 100kW motors un mazs range, tas maksās mazāk nekā tas, kuram vajag 200kW un lielāks range.
Ja nopietni, tad EV veiktspēju no piedziņas agregātu viedokļa pamatā ietekmē (ignorējot svaru, aerodinamiku uc. faktorus): 1) baterijas kapacitāte un enerģijas atdeves spēja (kas pieaug, pieaugot kapacitātei (pie esošās bateriju tehnoloģijas), 2) elektromotora jauda/grieze, 3) un strāvas pārveidotāja (converter) veiktspēja.
Kombinējot minētos elementus, tiek iegūti dažādas veiktspējas elektro auto. Lai būtu vieglāk saprast, tad sniegšu piemēru uz Taycan bāzes. Pašreiz kopā ir 4 dažādu veiktspēju modeļi: 4S, 4S Performance plus; Turbo un Turbo S ar samērā lielu jaudas diapazonu (no 435zs līdz 760zs). Piemēram, 4S un 4SPerformance atšķiras tikai ar akumulatoru kapacitāti 79 kWh pret 94 kWh (tie ir bruto dati!), bet ar lielāko akumulatoru, pie visiem citiem identiskiem parametriem jauda pieaug no 435zs un 490zs (tas ir bez LC režīma) un svars pa 80kg. Tāpat visiem trīs modeļiem priekšējie elektromotori ir identiski, toties turbo S, kas ir jaudīgākais modelis, ir ražīgāks priekšējā elektromotora strāvas pārveidotājs. Savukārt, aizmugurējie elektromotori atkal ir identiski Turbo un Turbo S modeļiem, bet 4S un 4S performace tas ir mazāks (par 80mm īsāks tinums). 2021 parādīsies ari Taycan S modelis ar RWD un vienu elektromotoru. Te var uzskatāmi redzēt, ka sakombinējot vienus un tos pašu agregātus, var iegūs plašu modeļa range, kur 4S Performarce plus sākas no aptuveni 115k EUR un Turbo S no 180k EUR. Protams, ka turbo S cena ir lielā mērā pateicoties tam, ka tam jau standartā nāk daudz ekstras, kas nav 4S, bet tehniski tos atšķir tikai nedaudz lielāks aizmugurējais elektromotors un nedaudz ražīgāks priekšējā elektromotora strāvas pārveidotājs.
Tas pats arī būs citiem ražotājiem un mani nepārsteigs, ka daļa modeļu būs ar softa limitētu jaudu, bet identiskiem agregātiem.
tad jānovēl veiksmi teslai, lai parastie autoražotāji aiziet nahuj ar savu klientu pišanas fetišu [ Šo ziņu laboja DeeCee, 02 Sep 2020, 19:40:23 ] | Offline | | |
|
smudo | 02. Sep 2020, 20:09 |
#1117
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 Sep 2020, 19:53:35 @Nixx rakstīja:
02 Sep 2020, 15:34:03 @smudo rakstīja:
02 Sep 2020, 15:14:17 @mmartins rakstīja:
Šobrīd Polestar2 šķiet tāds ļoti interesants variants.
Tapat ka Teslai nebus vieteja dilera vel ilgi. Viniem pagaidam faktiski nav nekada servisa centru atbalsta Eiropa. Ar efektivitati arpus pilsetas tas auto ari neizcelas (iespejams, ka sava zina ir hatchback/SUV krustojums + loti smags (gandriz 2,3t ar vaditaju).
Tas ir tas pats ķīnieties, kam pieder Volvo
Tā Volvo smaka Z-EU ir liels "+", un gan jau ka tirgū aizies labi.
Pēc YT "norvēģa" txt spriežot, Oslo guberņā to mašīnu gaida
Bet tā, jā Polestars iet Teslas ceļu - tirdzniecība internetā, servisa apmeklējums reducēts līdz minimumam.
Par šo momentu man mūsējo sentiments līdz galam saprotams nav. It kā lamā dīlerus pēdējiem vārdiem - rindas / naudas kāsēji / duraki. Bet kad mašīna jāpērk, nē, tad bez dīlera nevar
Par to, ka Volvo un Polestar pieder vieniem un tiem
pasiem kiniesiem, zinu, bet vismaz Vacija tie bus divi neatkrigi brendi (vismaz pagaidam).
Nu ja nebus dilera un auto bus japerk interneta, tad nevares sarunat atlaidi, bet no otras puses, ja dileris panem sev 5 lidz 20%, tad varbut tas ari nav slikti ilgtermina, ja vismaz dalu no tas marzas “atdos” gala pircejam. | Offline | | |
DeeCee | 02. Sep 2020, 21:06 |
#1118
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| te var redzēt bateriju
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
smudo | 02. Sep 2020, 21:28 |
#1119
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Attieciba uz maksimalo jaudu protams, ka baterijas stavoklis ir viens no ierobezojumiem. Porsche tadel norada max elektromotora kW, liekot prieksa vardu “līdz”. Uz launch control rezima uz ierobezotu laiku ir noradita oficiali lielaka jauda un grieze. VAG gadijuma vini atskiriba no teslas ir atstajusi lielaku baterijas rezervi, lai izlades beigas nav tik liels jaudas zudums un lai ladejot mazaka slodze akumulatoram un ilgaks muzs. Uz prieksa/aizmugure ir atskirigi elektromotori - prieksejie domati mierigai brauksanai un elektribas taupisanai un aizmugurejie paatrinajumam un max atrumam. Esmu elekteo lietas diezgan neizglitots, tadel nezinu ka latviaki sauc tos motoru veidus un kadas ir to darbibas principu galvenas atskiribas. Gan jau kads kas te raksta var mani papildinat. | Offline | | |
Lafter | 06. Sep 2020, 16:01 |
#1120
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Šis jau sāk atsist kādu sektantu/reliģijas topic
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|