Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
smudo
02. Sep 2020, 10:51 #1101

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Izskatas, ka visi agregati bus identiski ID.3, kas nav nekads parsteigums. Skoda gan atklaj kartis par full range, nevis ka VW, pagaidam prezentejot tikai dalu range. Dizains man patik labak, par ID.3, nesktoties uz to, ka principa SUVi nepatik. ID.3 tieso prieksdalas dizains (3/4 skats) ir loti samocits. Sim ari bagaznieks ir lielaks un cerams, ka lielas baterijas versija bus ar 5 sedvietam, nevis 4, ka ID.3. Tie nebis tik efektivi, ka sedani vai hecbeki, ks EV gadijuma ir butiskak, neka ICE auto. Principa japabrauc ar savu ICE lidz garantijas beigam un tad jau kd siem naks facelifti, vares apsvert EV iegadi. Pagaidam vel arvien neredzu tam nekdu argumentu, ja pa aptuveni 50k EUR var panemt akcijas piedavajuma normali aprikotu A6 ar 5 gadu garantiju VS 35-50K EUR par sadu EV. Perkot jaunu auto man degvielas izmaksas sastada 10-20% ekspluatacijas izaksu (ietverot jauna auto vertibas kritumu pirmajos gados), uz ka fona 50 vai 100 ietupiti EUR menesi vispar neko nemaina. Man ir ceriba, ka bateriju razosana nakamajos 5 gados bus kads butisks izraviens - gaidam Tesla big battery day pazinojumus.
Offline
XK220
02. Sep 2020, 13:42 #1102

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


02 Sep 2020, 10:44:35 @JDS rakstīja:

28 Aug 2020, 19:47:43 @kaprons rakstīja:
Bija jau?
Tesla sūds

https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8

Un tad ir shis
911 turbo s vs taycan turbo s
Elektro var pastaveet veel malaa

mazs sporta auto izkoda četrdurvju pilnizmēra sedanu par 0.1sec?
tas man atgādina mazu puišeļu prieku, kad viņi ar izravētu e46 izkož pilnu omnivas piegādes busiņu no krustojuma un vēl 3 dienas nevar beigt lielīties
Offline
user
02. Sep 2020, 14:13 #1103

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


02 Sep 2020, 13:42:42 @XK220 rakstīja:

02 Sep 2020, 10:44:35 @JDS rakstīja:

28 Aug 2020, 19:47:43 @kaprons rakstīja:
Bija jau?
Tesla sūds

https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8

Un tad ir shis
911 turbo s vs taycan turbo s
Elektro var pastaveet veel malaa

mazs sporta auto izkoda četrdurvju pilnizmēra sedanu par 0.1sec?
tas man atgādina mazu puišeļu prieku, kad viņi ar izravētu e46 izkož pilnu omnivas piegādes busiņu no krustojuma un vēl 3 dienas nevar beigt lielīties



Dragreiss vispar ir suds.. trase jasalidzina.

Un, protams, ka 911 ir dahujaa krutaks auto.

Offline
smudo
02. Sep 2020, 14:56 #1104

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Sep 2020, 13:42:42 @XK220 rakstīja:

02 Sep 2020, 10:44:35 @JDS rakstīja:

28 Aug 2020, 19:47:43 @kaprons rakstīja:
Bija jau?
Tesla sūds

https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8

Un tad ir shis
911 turbo s vs taycan turbo s
Elektro var pastaveet veel malaa

mazs sporta auto izkoda četrdurvju pilnizmēra sedanu par 0.1sec?
tas man atgādina mazu puišeļu prieku, kad viņi ar izravētu e46 izkož pilnu omnivas piegādes busiņu no krustojuma un vēl 3 dienas nevar beigt lielīties



Sava zina, ir ka raksti, ja vien Taycan nebutu + 110zs un + 250nm un tas tomer ari ir Porsche (starp citu abi standarta ir ar 4 vietam, 911 gadijuma gan tas der tikai berniem). Uz 0.1 sec 1/4 judze nav maz!
Offline
mmartins
02. Sep 2020, 15:14 #1105

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius

Šobrīd Polestar2 šķiet tāds ļoti interesants variants.

Offline
smudo
02. Sep 2020, 15:34 #1106

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Sep 2020, 15:14:17 @mmartins rakstīja:
Šobrīd Polestar2 šķiet tāds ļoti interesants variants.




Tapat ka Teslai nebus vieteja dilera vel ilgi. Viniem pagaidam faktiski nav nekada servisa centru atbalsta Eiropa. Ar efektivitati arpus pilsetas tas auto ari neizcelas (iespejams, ka sava zina ir hatchback/SUV krustojums + loti smags (gandriz 2,3t ar vaditaju).
Offline
viagris
02. Sep 2020, 15:38 #1107

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4699

Braucu ar:


02 Sep 2020, 14:56:31 @smudo rakstīja:

02 Sep 2020, 13:42:42 @XK220 rakstīja:

02 Sep 2020, 10:44:35 @JDS rakstīja:

28 Aug 2020, 19:47:43 @kaprons rakstīja:
Bija jau?
Tesla sūds

https://www.youtube.com/watch?v=ItCGU7BTBv8

Un tad ir shis
911 turbo s vs taycan turbo s
Elektro var pastaveet veel malaa

mazs sporta auto izkoda četrdurvju pilnizmēra sedanu par 0.1sec?
tas man atgādina mazu puišeļu prieku, kad viņi ar izravētu e46 izkož pilnu omnivas piegādes busiņu no krustojuma un vēl 3 dienas nevar beigt lielīties



Sava zina, ir ka raksti, ja vien Taycan nebutu + 110zs un + 250nm un tas tomer ari ir Porsche (starp citu abi standarta ir ar 4 vietam, 911 gadijuma gan tas der tikai berniem). Uz 0.1 sec 1/4 judze nav maz!

911 ir 0.39zs uz 1kg - taikānam 0.33zs uz 1kg
911 grieze uz 1kg masas arī lielāka
Kādu vēl rezultātu Jūs sagaidījāt?

Škoda izskatās ļoti labi, interesanti kas tur bāzē, bet nu tādu Leaf tagad diez vai kāds gribēs īsti pirkt par 1k eur lētāk kā škodu, principā pat id3 vietā praktiskais latvietis izvēlētos šādu škodu, tik vienīgi lētākajai versijai lēnākā uzlāde un sūdīgākais uzrāviens līdz 100km/h - kaut kas pāri 11 sekundēm, pārējiem jau zem 9, kas jau ir kaut kas sakarīgs. Ši vw platforma izskatās pamatīgi sakustinās EV tirgu - pēc škodas prezentācijas, ja pirms tam tesla izskatījas daudz maz ok cena / izskats, tad tagad toč izskatās pēc mēsla, kā te heiteri izsakās
Tik interesanti kāds tur škodais softs, ja jau id3 vēl programmē, bet šo jau nākammēnes plāno pārdot (varbūt tikai pasūtināt )
Tas brūnais salons gan labākajās vācu auto govs sūdu salona krāsu tradīcijās..
Offline
envy
02. Sep 2020, 16:58 #1108

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

Skaidrs ka bāze būs plika kā renault zoe, bet tas nemaina būtību, ka tas ir sakarīgs vāģis vw ekosistēmā. VW id4 arī prezentēs šomēness kas būs māsa šitai škodai tehniski.

salona krāsa ir gaumes jautājums, manā ieskatā, brūnā ir best ever krāsa pasaulē
Offline
Modrs
02. Sep 2020, 17:44 #1109

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

bet tai škodai aizmugurē ir barabāni

paturpinot ev tēmu- izgāzu brīvdirnas ar renault zoe. Nu zaābis cēliens, normāls pilsētas range. bet nu grabažnieka apdare ir traģiska. lai vai kā, es pec šī nopietni aizdomājos par ev nepieciešamību ģimenē


Un, lai nixx turpina blogot par teslu. interesanti palasīt
Offline
DeeCee
02. Sep 2020, 17:52 #1110

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

tikai nahuj tās škodas tik lēnas, ev 100 ir jābūt zem 7sec
Offline
user
02. Sep 2020, 18:31 #1111

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


02 Sep 2020, 17:44:11 @Modrs rakstīja:
renault zoe. Nu zaābis cēliens


Tu to nopietni?
Offline
Deivid
02. Sep 2020, 18:40 #1112

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

nu līdz 50 mērot gan jau arī ir , kāds tur parsteigums
Offline
smudo
02. Sep 2020, 19:15 #1113

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Sep 2020, 17:52:36 @DeeCee rakstīja:
tikai nahuj tās škodas tik lēnas, ev 100 ir jābūt zem 7sec


EV ieviešanas mērķis ES ir CO2 izmešu samazinājums, lai izvairītos no soda naudām. Tā kā no likumdevēja puses, jo mazāk jaudīgs EV, jo tuvāk mērķim, bet protams, ka auto ražotāji grib pelnīt, tādēļ tiek ražoti modeļi ar dažādām jaudām, lai varētu no katra pircēja paņemt maksimumu Kam der 100kW motors un mazs range, tas maksās mazāk nekā tas, kuram vajag 200kW un lielāks range.

Ja nopietni, tad EV veiktspēju no piedziņas agregātu viedokļa pamatā ietekmē (ignorējot svaru, aerodinamiku uc. faktorus): 1) baterijas kapacitāte un enerģijas atdeves spēja (kas pieaug, pieaugot kapacitātei (pie esošās bateriju tehnoloģijas), 2) elektromotora jauda/grieze, 3) un strāvas pārveidotāja (converter) veiktspēja.
Kombinējot minētos elementus, tiek iegūti dažādas veiktspējas elektro auto. Lai būtu vieglāk saprast, tad sniegšu piemēru uz Taycan bāzes. Pašreiz kopā ir 4 dažādu veiktspēju modeļi: 4S, 4S Performance plus; Turbo un Turbo S ar samērā lielu jaudas diapazonu (no 435zs līdz 760zs). Piemēram, 4S un 4SPerformance atšķiras tikai ar akumulatoru kapacitāti 79 kWh pret 94 kWh (tie ir bruto dati!), bet ar lielāko akumulatoru, pie visiem citiem identiskiem parametriem jauda pieaug no 435zs un 490zs (tas ir bez LC režīma) un svars pa 80kg. Tāpat visiem trīs modeļiem priekšējie elektromotori ir identiski, toties turbo S, kas ir jaudīgākais modelis, ir ražīgāks priekšējā elektromotora strāvas pārveidotājs. Savukārt, aizmugurējie elektromotori atkal ir identiski Turbo un Turbo S modeļiem, bet 4S un 4S performace tas ir mazāks (par 80mm īsāks tinums). 2021 parādīsies ari Taycan S modelis ar RWD un vienu elektromotoru. Te var uzskatāmi redzēt, ka sakombinējot vienus un tos pašu agregātus, var iegūs plašu modeļa range, kur 4S Performarce plus sākas no aptuveni 115k EUR un Turbo S no 180k EUR. Protams, ka turbo S cena ir lielā mērā pateicoties tam, ka tam jau standartā nāk daudz ekstras, kas nav 4S, bet tehniski tos atšķir tikai nedaudz lielāks aizmugurējais elektromotors un nedaudz ražīgāks priekšējā elektromotora strāvas pārveidotājs.

Tas pats arī būs citiem ražotājiem un mani nepārsteigs, ka daļa modeļu būs ar softa limitētu jaudu, bet identiskiem agregātiem.
Offline
smudo
02. Sep 2020, 19:16 #1114

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Sep 2020, 18:15:32 @Vantage rakstīja:

02 Sep 2020, 15:34:03 @smudo rakstīja:

02 Sep 2020, 15:14:17 @mmartins rakstīja:
Šobrīd Polestar2 šķiet tāds ļoti interesants variants.




Tapat ka Teslai nebus vieteja dilera vel ilgi. Viniem pagaidam faktiski nav nekada servisa centru atbalsta Eiropa. Ar efektivitati arpus pilsetas tas auto ari neizcelas (iespejams, ka sava zina ir hatchback/SUV krustojums + loti smags (gandriz 2,3t ar vaditaju).


Es domāju, ka vietējais dīleris jau ir - MMR. Tie taču ir taisīti uz Volvo arhitektūras.


Polestar ir atsevišķs auto un vismaz Vācijā tam būs savi dīleri un servisi.
Offline
smudo
02. Sep 2020, 19:26 #1115

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Sep 2020, 18:17:45 @Vantage rakstīja:

02 Sep 2020, 17:44:11 @Modrs rakstīja:
bet tai škodai aizmugurē ir barabāni



kam, tai Škoda intraVenozai (iV) Enjaq?

bet no otras puses, nemaz neizbrīnītu tāds gājiens, arī parastajos Škoda ir redzami arhaiski risinājumi - balkas piekare utml.


Šī EV Škoda un VW ID.3 (un arī ID.4, kas būs VW EV SUVs) ir uz cienas platformas un šēro dzinējus, baterijas, konvertorus un gan jau arī softu.

Trumuļu bremzes aizmugurē būs arī ID.3 un iemesls ir tāds, ka dēļ fakta, ka auto ikdienā pamatā bremzēs ar elektromotoriem (veicot reģenerāciju), aizmugurējām bremzēm faktiski nav nekādas slodzes un tās mitrā klimatā sarūsēs 2 gadu laikā. Tādēļ tas bija apzināts solis, aizmugurē likt trumuļu bremzes, kas nav pakļautas ārējās vides iedarbībai. Tesla īpašnieki skandināvijā jau tagad mokās ar bremzēm, kuras pēc 2 ziemām mēdz iziet no ierindas dēļ pārāk mazas darba slodzes.

[ Šo ziņu laboja smudo, 02 Sep 2020, 19:27:13 ]

Offline
DeeCee
02. Sep 2020, 19:39 #1116

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


02 Sep 2020, 19:15:08 @smudo rakstīja:

02 Sep 2020, 17:52:36 @DeeCee rakstīja:
tikai nahuj tās škodas tik lēnas, ev 100 ir jābūt zem 7sec


EV ieviešanas mērķis ES ir CO2 izmešu samazinājums, lai izvairītos no soda naudām. Tā kā no likumdevēja puses, jo mazāk jaudīgs EV, jo tuvāk mērķim, bet protams, ka auto ražotāji grib pelnīt, tādēļ tiek ražoti modeļi ar dažādām jaudām, lai varētu no katra pircēja paņemt maksimumu Kam der 100kW motors un mazs range, tas maksās mazāk nekā tas, kuram vajag 200kW un lielāks range.

Ja nopietni, tad EV veiktspēju no piedziņas agregātu viedokļa pamatā ietekmē (ignorējot svaru, aerodinamiku uc. faktorus): 1) baterijas kapacitāte un enerģijas atdeves spēja (kas pieaug, pieaugot kapacitātei (pie esošās bateriju tehnoloģijas), 2) elektromotora jauda/grieze, 3) un strāvas pārveidotāja (converter) veiktspēja.
Kombinējot minētos elementus, tiek iegūti dažādas veiktspējas elektro auto. Lai būtu vieglāk saprast, tad sniegšu piemēru uz Taycan bāzes. Pašreiz kopā ir 4 dažādu veiktspēju modeļi: 4S, 4S Performance plus; Turbo un Turbo S ar samērā lielu jaudas diapazonu (no 435zs līdz 760zs). Piemēram, 4S un 4SPerformance atšķiras tikai ar akumulatoru kapacitāti 79 kWh pret 94 kWh (tie ir bruto dati!), bet ar lielāko akumulatoru, pie visiem citiem identiskiem parametriem jauda pieaug no 435zs un 490zs (tas ir bez LC režīma) un svars pa 80kg. Tāpat visiem trīs modeļiem priekšējie elektromotori ir identiski, toties turbo S, kas ir jaudīgākais modelis, ir ražīgāks priekšējā elektromotora strāvas pārveidotājs. Savukārt, aizmugurējie elektromotori atkal ir identiski Turbo un Turbo S modeļiem, bet 4S un 4S performace tas ir mazāks (par 80mm īsāks tinums). 2021 parādīsies ari Taycan S modelis ar RWD un vienu elektromotoru. Te var uzskatāmi redzēt, ka sakombinējot vienus un tos pašu agregātus, var iegūs plašu modeļa range, kur 4S Performarce plus sākas no aptuveni 115k EUR un Turbo S no 180k EUR. Protams, ka turbo S cena ir lielā mērā pateicoties tam, ka tam jau standartā nāk daudz ekstras, kas nav 4S, bet tehniski tos atšķir tikai nedaudz lielāks aizmugurējais elektromotors un nedaudz ražīgāks priekšējā elektromotora strāvas pārveidotājs.

Tas pats arī būs citiem ražotājiem un mani nepārsteigs, ka daļa modeļu būs ar softa limitētu jaudu, bet identiskiem agregātiem.


tad jānovēl veiksmi teslai, lai parastie autoražotāji aiziet nahuj ar savu klientu pišanas fetišu

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 02 Sep 2020, 19:40:23 ]

Offline
smudo
02. Sep 2020, 20:09 #1117

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Sep 2020, 19:53:35 @Nixx rakstīja:

02 Sep 2020, 15:34:03 @smudo rakstīja:

02 Sep 2020, 15:14:17 @mmartins rakstīja:
Šobrīd Polestar2 šķiet tāds ļoti interesants variants.




Tapat ka Teslai nebus vieteja dilera vel ilgi. Viniem pagaidam faktiski nav nekada servisa centru atbalsta Eiropa. Ar efektivitati arpus pilsetas tas auto ari neizcelas (iespejams, ka sava zina ir hatchback/SUV krustojums + loti smags (gandriz 2,3t ar vaditaju).


Tas ir tas pats ķīnieties, kam pieder Volvo

Tā Volvo smaka Z-EU ir liels "+", un gan jau ka tirgū aizies labi.
Pēc YT "norvēģa" txt spriežot, Oslo guberņā to mašīnu gaida

Bet tā, jā Polestars iet Teslas ceļu - tirdzniecība internetā, servisa apmeklējums reducēts līdz minimumam.
Par šo momentu man mūsējo sentiments līdz galam saprotams nav. It kā lamā dīlerus pēdējiem vārdiem - rindas / naudas kāsēji / duraki. Bet kad mašīna jāpērk, nē, tad bez dīlera nevar


Par to, ka Volvo un Polestar pieder vieniem un tiem
pasiem kiniesiem, zinu, bet vismaz Vacija tie bus divi neatkrigi brendi (vismaz pagaidam).

Nu ja nebus dilera un auto bus japerk interneta, tad nevares sarunat atlaidi, bet no otras puses, ja dileris panem sev 5 lidz 20%, tad varbut tas ari nav slikti ilgtermina, ja vismaz dalu no tas marzas “atdos” gala pircejam.
Offline
DeeCee
02. Sep 2020, 21:06 #1118

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

te var redzēt bateriju
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
smudo
02. Sep 2020, 21:28 #1119

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Attieciba uz maksimalo jaudu protams, ka baterijas stavoklis ir viens no ierobezojumiem. Porsche tadel norada max elektromotora kW, liekot prieksa vardu “līdz”. Uz launch control rezima uz ierobezotu laiku ir noradita oficiali lielaka jauda un grieze. VAG gadijuma vini atskiriba no teslas ir atstajusi lielaku baterijas rezervi, lai izlades beigas nav tik liels jaudas zudums un lai ladejot mazaka slodze akumulatoram un ilgaks muzs. Uz prieksa/aizmugure ir atskirigi elektromotori - prieksejie domati mierigai brauksanai un elektribas taupisanai un aizmugurejie paatrinajumam un max atrumam. Esmu elekteo lietas diezgan neizglitots, tadel nezinu ka latviaki sauc tos motoru veidus un kadas ir to darbibas principu galvenas atskiribas. Gan jau kads kas te raksta var mani papildinat.
Offline
Lafter
06. Sep 2020, 16:01 #1120

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Šis jau sāk atsist kādu sektantu/reliģijas topic

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo