Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
smudo | 18. Dec 2016, 19:29 |
#1101
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:
18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina? | Offline | | |
crime | 18. Dec 2016, 19:38 |
#1102
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8536
Braucu ar: m635csi
| CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km | Offline | | |
MMMax | 18. Dec 2016, 20:00 |
#1103
|
| Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
18 Dec 2016, 19:38:34 @crime rakstīja:
CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km
Tieši tā no 2009 gada!
Noskrējiens VW passat CR dzinejs 170zs jau 300km, eļļas seškante vel vietā, un nav mainīta. Bet citi mezgli ir gan mainīti | Offline | | |
smudo | 18. Dec 2016, 20:08 |
#1104
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Dec 2016, 20:00:19 @MMMax rakstīja:
18 Dec 2016, 19:38:34 @crime rakstīja:
CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km
Tieši tā no 2009 gada!
Noskrējiens VW passat CR dzinejs 170zs jau 300km, eļļas seškante vel vietā, un nav mainīta. Bet citi mezgli ir gan mainīti
Paldies par atbildēm. Tam auto tikai 60k, līdz ar to par šo problēmu man laikam nebūs jāuztraucas. | Offline | | |
MMMax | 18. Dec 2016, 20:17 |
#1105
|
| Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
| Cerams ka patiesi ir tie 60t.km
| Offline | | |
jurrus | 18. Dec 2016, 21:04 |
#1106
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
Sprauslas mazliet virs 260 EUR jaunas priekš ~2006. gada 1,9 TDI, restaurēšana mazliet lētāka, oriģinālās beidzās pie 350000 km. Kam tad tagad nav divmasu sapararata? Tā tak tagad norma. EGR un drosele beidzās mazliet pēc 300000 km, visu noprogrammēja nost, nekādu problēmu. Jaunākais 1,6 TDI šajā ziņā daudz kaprīzāks, sprausla un EGR beidzās jau pie 160000 km, bet ne par tādiem te runa.
Viss pareizi, bet kad esi nopircis 1.9tdi ar domu, ka būs labāks par 2.0 un sāk birt pa vienam mezglam, atnāk paģiras un reality check Neviens no tiem dzinējiem nav ok, tāpat kā pārējie dīzeļi ar nezināmu noskrējienu.
| Offline | | |
Kaross | 18. Dec 2016, 21:18 |
#1107
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:
18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:
18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
Nav CR dzinējiem šādu problēmu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
-JUREVICH- | 18. Dec 2016, 21:53 |
#1108
|
| Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
18 Dec 2016, 17:46:42 @Mizx rakstīja:
18 Dec 2016, 17:34:46 @jurrus rakstīja:
18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?
Arī ar 1.9tdi var iegrābties.. Divmasu sprarats, sprauslas, EGR un citi prikoli, kā jau dīzeļdzinējam- viss ir atkarīgs no stāvokļa.
Sprauslas mazliet virs 260 EUR jaunas priekš ~2006. gada 1,9 TDI, restaurēšana mazliet lētāka, oriģinālās beidzās pie 350000 km. Kam tad tagad nav divmasu sapararata? Tā tak tagad norma. EGR un drosele beidzās mazliet pēc 300000 km, visu noprogrammēja nost, nekādu problēmu. Jaunākais 1,6 TDI šajā ziņā daudz kaprīzāks, sprausla un EGR beidzās jau pie 160000 km, bet ne par tādiem te runa.
Sanāk vienīgais uzraujos uz nop..teņiem!Nodilušas sadalenes,sadiluši kompensātori, dilušas sprauslu sēžas!Ir protams vēl lielāki dīzeļmēsli nu bet šitais nav dāvana! | Offline | | |
|
Riibeklis | 18. Dec 2016, 22:17 |
#1109
|
| Kopš: 10. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 193
Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ
|
18 Dec 2016, 18:47:18 @Mixxx2005 rakstīja:
Starp citu, kas notiek ar 1.9pd bez quattro un ar quattro automātiem? Gaidāmas problēmas vai viss pieņemami, ja normāls eksemplārs ap 300k ?
Ir Touran taxis DSG 07g
nopirku ar mistiskiem karbas sitieniem (nobraukumu ~630k)
uzliku citu no šrota (nobraukums ~700k)gļuku nav un viss strādā
Pieļauju kad viss ir atkarīgs vai eļļa mainīta laicīgi + veiksmes faktors
Par sadalenēm >
Latvija pirkts Roomster(105zs/BSW) ar pārskatāmu vēsturi - pie 200k sadalene sadilusi
Touran Taxis(105zs/BLS) - uz tāfeles ~340k (gan jau griezti, jo kārbā bija 630k) Sadalene ok un neizskatās kad būtu mainīta.
| Offline | | |
shuttle | 18. Dec 2016, 22:27 |
#1110
|
| Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
18 Dec 2016, 22:17:27 @Riibeklis rakstīja:
18 Dec 2016, 18:47:18 @Mixxx2005 rakstīja:
Starp citu, kas notiek ar 1.9pd bez quattro un ar quattro automātiem? Gaidāmas problēmas vai viss pieņemami, ja normāls eksemplārs ap 300k ?
Ir Touran taxis DSG 07g
nopirku ar mistiskiem karbas sitieniem (nobraukumu ~630k)
uzliku citu no šrota (nobraukums ~700k)gļuku nav un viss strādā
Pieļauju kad viss ir atkarīgs vai eļļa mainīta laicīgi + veiksmes faktors
Par sadalenēm >
Latvija pirkts Roomster(105zs/BSW) ar pārskatāmu vēsturi - pie 200k sadalene sadilusi
Touran Taxis(105zs/BLS) - uz tāfeles ~340k (gan jau griezti, jo kārbā bija 630k) Sadalene ok un neizskatās kad būtu mainīta.
Es tādus auto atļauties nevaru. | Offline | | |
Pufaix | 18. Dec 2016, 22:32 |
#1111
|
| Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1726
Braucu ar: NC700XD, gludekli
|
18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:
18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:
18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:
Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?
Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst
[ Šo ziņu laboja Pufaix, 18 Dec 2016, 22:50:25 ] | Offline | | |
sonx33 | 19. Dec 2016, 08:50 |
#1112
|
| Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2080
Braucu ar: 320d
|
18 Dec 2016, 22:32:32 @Pufaix rakstīja:
18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:
18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:
18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:
Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?
Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst
Droši vien, pie reizes ari zobeni izdevigi pie reizes nomainit, ja auto nesen iegādats? | Offline | | |
MMMax | 19. Dec 2016, 09:46 |
#1113
|
| Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
19 Dec 2016, 08:50:47 @sonx33 rakstīja:
18 Dec 2016, 22:32:32 @Pufaix rakstīja:
18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:
18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:
18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:
Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?
Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst
Droši vien, pie reizes ari zobeni izdevigi pie reizes nomainit, ja auto nesen iegādats?
Tas ir saprotami, ka labāk ir nomainīt, un aizmirst par to problēmu. | Offline | | |
Jonix | 19. Dec 2016, 10:36 |
#1114
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
18 Dec 2016, 17:27:41 @Mixxx2005 rakstīja:
atšķirība starp 74kw un 96kw pd dzinējiem nekāda lielā laikam nebūs?
Cik ļoti VCDS korekciju rādījumam var uzticēties uz sprauslu dzīvību?
Diagnostikas ziņā viss ir ļoti līdzīgi.
Mehāniski atšķiras daudz kas.
Kloķvārpsta, klaņi, virzuļi, sprauslas, šāles, bloks. Vienādas ir galvas.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | 19. Dec 2016, 10:38 |
#1115
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:
18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:
18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
2.0TDI CR dzinējam nav šāda problēma, tikai bieži nav kompresijas un šāļu ap 250t km.
Tas, visticamāk, pateicoties longlife.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
smudo | 19. Dec 2016, 11:19 |
#1116
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
19 Dec 2016, 10:38:22 @Jonix rakstīja:
18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:
18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:
18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
2.0TDI CR dzinējam nav šāda problēma, tikai bieži nav kompresijas un šāļu ap 250t km.
Tas, visticamāk, pateicoties longlife.
Ellu mainu ik pec 30k pie dilera, ka noteikts gramata + pa starpai vel 2 reizes sava servisa, lai butu 10k intervals, jo sanak daudz isi gabali, ar aukstu dzineju. | Offline | | |
|
Jonix | 19. Dec 2016, 11:55 |
#1117
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
19 Dec 2016, 11:19:02 @smudo rakstīja:
Ellu mainu ik pec 30k pie dilera, ka noteikts gramata + pa starpai vel 2 reizes sava servisa, lai butu 10k intervals, jo sanak daudz isi gabali, ar aukstu dzineju.
10t km ir veselīgs intervāls šim dzinējam.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Mixxx2005 | 20. Dec 2016, 19:12 |
#1118
|
| Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Kā rīkoties ar pašu diagnostiku, ir jēga sprauslu korekciju skatīties tukšgaitā, vai labāk lai vcds uztaisa grafiku gaitā?
Tāpat cik nopietni par dzinēja veselību norāda TA dūmainība? | Offline | | |
Jonix | 20. Dec 2016, 22:47 |
#1119
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Sprauslu korekcija PD dzinējam braucot nebūs korekta, ja nu vienīgi pie ļoti minimālām slodzēm.
Dūmainība bieži norāda uz defektiem, kuri var būt ļoti vai ne īpaši nopietni.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
kars | 20. Dec 2016, 23:22 |
#1120
|
| Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Kāds man var izskaidrot kāpēc LIETOTI R15 5/6/7 golfa oem lietie diski maksā sākot no 200euro par komplektu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|