Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
smudo
18. Dec 2016, 19:29 #1101

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
Offline
crime
18. Dec 2016, 19:38 #1102

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8536

Braucu ar: m635csi

CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km
Offline
MMMax
18. Dec 2016, 20:00 #1103

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


18 Dec 2016, 19:38:34 @crime rakstīja:
CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km


Tieši tā no 2009 gada!
Noskrējiens VW passat CR dzinejs 170zs jau 300km, eļļas seškante vel vietā, un nav mainīta. Bet citi mezgli ir gan mainīti
Offline
smudo
18. Dec 2016, 20:08 #1104

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Dec 2016, 20:00:19 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 19:38:34 @crime rakstīja:
CR jau nāca no 2009.gada, vai pat 2008., ir 2009.gada Q5 ar 170hp 2.0tdi, nekādu problēmu līdz šim nav bijis, tiesa noskrējis ir tikai 130.000 km


Tieši tā no 2009 gada!
Noskrējiens VW passat CR dzinejs 170zs jau 300km, eļļas seškante vel vietā, un nav mainīta. Bet citi mezgli ir gan mainīti


Paldies par atbildēm. Tam auto tikai 60k, līdz ar to par šo problēmu man laikam nebūs jāuztraucas.
Offline
MMMax
18. Dec 2016, 20:17 #1105

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4

Cerams ka patiesi ir tie 60t.km
Offline
jurrus
18. Dec 2016, 21:04 #1106

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


Sprauslas mazliet virs 260 EUR jaunas priekš ~2006. gada 1,9 TDI, restaurēšana mazliet lētāka, oriģinālās beidzās pie 350000 km. Kam tad tagad nav divmasu sapararata? Tā tak tagad norma. EGR un drosele beidzās mazliet pēc 300000 km, visu noprogrammēja nost, nekādu problēmu. Jaunākais 1,6 TDI šajā ziņā daudz kaprīzāks, sprausla un EGR beidzās jau pie 160000 km, bet ne par tādiem te runa.

Viss pareizi, bet kad esi nopircis 1.9tdi ar domu, ka būs labāks par 2.0 un sāk birt pa vienam mezglam, atnāk paģiras un reality check Neviens no tiem dzinējiem nav ok, tāpat kā pārējie dīzeļi ar nezināmu noskrējienu.
Offline
Kaross
18. Dec 2016, 21:18 #1107

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?


Nav CR dzinējiem šādu problēmu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
-JUREVICH-
18. Dec 2016, 21:53 #1108

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


18 Dec 2016, 17:46:42 @Mizx rakstīja:

18 Dec 2016, 17:34:46 @jurrus rakstīja:

18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?

Arī ar 1.9tdi var iegrābties.. Divmasu sprarats, sprauslas, EGR un citi prikoli, kā jau dīzeļdzinējam- viss ir atkarīgs no stāvokļa.
Sprauslas mazliet virs 260 EUR jaunas priekš ~2006. gada 1,9 TDI, restaurēšana mazliet lētāka, oriģinālās beidzās pie 350000 km. Kam tad tagad nav divmasu sapararata? Tā tak tagad norma. EGR un drosele beidzās mazliet pēc 300000 km, visu noprogrammēja nost, nekādu problēmu. Jaunākais 1,6 TDI šajā ziņā daudz kaprīzāks, sprausla un EGR beidzās jau pie 160000 km, bet ne par tādiem te runa.

Sanāk vienīgais uzraujos uz nop..teņiem!Nodilušas sadalenes,sadiluši kompensātori, dilušas sprauslu sēžas!Ir protams vēl lielāki dīzeļmēsli nu bet šitais nav dāvana!
Offline
Riibeklis
18. Dec 2016, 22:17 #1109

Kopš: 10. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ


18 Dec 2016, 18:47:18 @Mixxx2005 rakstīja:
Starp citu, kas notiek ar 1.9pd bez quattro un ar quattro automātiem? Gaidāmas problēmas vai viss pieņemami, ja normāls eksemplārs ap 300k ?


Ir Touran taxis DSG 07g
nopirku ar mistiskiem karbas sitieniem (nobraukumu ~630k)
uzliku citu no šrota (nobraukums ~700k)gļuku nav un viss strādā

Pieļauju kad viss ir atkarīgs vai eļļa mainīta laicīgi + veiksmes faktors

Par sadalenēm >
Latvija pirkts Roomster(105zs/BSW) ar pārskatāmu vēsturi - pie 200k sadalene sadilusi
Touran Taxis(105zs/BLS) - uz tāfeles ~340k (gan jau griezti, jo kārbā bija 630k) Sadalene ok un neizskatās kad būtu mainīta.



Offline
shuttle
18. Dec 2016, 22:27 #1110

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


18 Dec 2016, 22:17:27 @Riibeklis rakstīja:

18 Dec 2016, 18:47:18 @Mixxx2005 rakstīja:
Starp citu, kas notiek ar 1.9pd bez quattro un ar quattro automātiem? Gaidāmas problēmas vai viss pieņemami, ja normāls eksemplārs ap 300k ?


Ir Touran taxis DSG 07g
nopirku ar mistiskiem karbas sitieniem (nobraukumu ~630k)
uzliku citu no šrota (nobraukums ~700k)gļuku nav un viss strādā

Pieļauju kad viss ir atkarīgs vai eļļa mainīta laicīgi + veiksmes faktors

Par sadalenēm >
Latvija pirkts Roomster(105zs/BSW) ar pārskatāmu vēsturi - pie 200k sadalene sadilusi
Touran Taxis(105zs/BLS) - uz tāfeles ~340k (gan jau griezti, jo kārbā bija 630k) Sadalene ok un neizskatās kad būtu mainīta.





Es tādus auto atļauties nevaru.
Offline
Pufaix
18. Dec 2016, 22:32 #1111

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1726

Braucu ar: NC700XD, gludekli


18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?


Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:


Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?

Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 18 Dec 2016, 22:50:25 ]

Offline
sonx33
19. Dec 2016, 08:50 #1112

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


18 Dec 2016, 22:32:32 @Pufaix rakstīja:

18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?


Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:


Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?

Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst



Droši vien, pie reizes ari zobeni izdevigi pie reizes nomainit, ja auto nesen iegādats?
Offline
MMMax
19. Dec 2016, 09:46 #1113

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


19 Dec 2016, 08:50:47 @sonx33 rakstīja:

18 Dec 2016, 22:32:32 @Pufaix rakstīja:

18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?


Man ir Tourans ar 2.0TDI 8V BMM un eļļas sūknis piedzenās ar ķēdi:


Tiem kam piedziņa ar zobratu laikam ir tā problēma?

Ja ir tas 6kantis, tad viņu ieliek garāku un, manuprāt, par viņu var aizmirst



Droši vien, pie reizes ari zobeni izdevigi pie reizes nomainit, ja auto nesen iegādats?


Tas ir saprotami, ka labāk ir nomainīt, un aizmirst par to problēmu.
Offline
Jonix
19. Dec 2016, 10:36 #1114

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


18 Dec 2016, 17:27:41 @Mixxx2005 rakstīja:
atšķirība starp 74kw un 96kw pd dzinējiem nekāda lielā laikam nebūs?

Cik ļoti VCDS korekciju rādījumam var uzticēties uz sprauslu dzīvību?

Diagnostikas ziņā viss ir ļoti līdzīgi.
Mehāniski atšķiras daudz kas.
Kloķvārpsta, klaņi, virzuļi, sprauslas, šāles, bloks. Vienādas ir galvas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
19. Dec 2016, 10:38 #1115

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
2.0TDI CR dzinējam nav šāda problēma, tikai bieži nav kompresijas un šāļu ap 250t km.
Tas, visticamāk, pateicoties longlife.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
smudo
19. Dec 2016, 11:19 #1116

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


19 Dec 2016, 10:38:22 @Jonix rakstīja:

18 Dec 2016, 19:29:18 @smudo rakstīja:

18 Dec 2016, 19:13:36 @MMMax rakstīja:

18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.


Vai šī eļļas sūkņa problēma arī CR 2.0 dzinējiem no 2012 un jaunākiem? Pie cik tūkstošiem kilometru tā pirmo reizi ir jāmaina?
2.0TDI CR dzinējam nav šāda problēma, tikai bieži nav kompresijas un šāļu ap 250t km.
Tas, visticamāk, pateicoties longlife.


Ellu mainu ik pec 30k pie dilera, ka noteikts gramata + pa starpai vel 2 reizes sava servisa, lai butu 10k intervals, jo sanak daudz isi gabali, ar aukstu dzineju.
Offline
Jonix
19. Dec 2016, 11:55 #1117

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


19 Dec 2016, 11:19:02 @smudo rakstīja:
Ellu mainu ik pec 30k pie dilera, ka noteikts gramata + pa starpai vel 2 reizes sava servisa, lai butu 10k intervals, jo sanak daudz isi gabali, ar aukstu dzineju.
10t km ir veselīgs intervāls šim dzinējam.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Mixxx2005
20. Dec 2016, 19:12 #1118

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Kā rīkoties ar pašu diagnostiku, ir jēga sprauslu korekciju skatīties tukšgaitā, vai labāk lai vcds uztaisa grafiku gaitā?

Tāpat cik nopietni par dzinēja veselību norāda TA dūmainība?
Offline
Jonix
20. Dec 2016, 22:47 #1119

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Sprauslu korekcija PD dzinējam braucot nebūs korekta, ja nu vienīgi pie ļoti minimālām slodzēm.

Dūmainība bieži norāda uz defektiem, kuri var būt ļoti vai ne īpaši nopietni.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
kars
20. Dec 2016, 23:22 #1120

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Kāds man var izskaidrot kāpēc LIETOTI R15 5/6/7 golfa oem lietie diski maksā sākot no 200euro par komplektu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo