Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
einaars
02. Aug 2016, 10:00 #1081

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2264

Braucu ar:

vw passat b6 2,0tdi manuals, problēma tāda , ka pabraucot ilgāk sastrēgumā nevar izņemt no pirmā vai otrā ātruma. sajūgs vainīgs vai kārba ?
Offline
PetrolHead
04. Nov 2016, 20:41 #1082

Kopš: 09. Apr 2012

Ziņojumi: 58

Braucu ar: šoferi

A4 2.0 Tdi 8V BPW
Auksts tukšgaitā nestabili strādā.
Diagnoatiķis pateica, ka pirmai sprauslai pizdohen.
1 cyl 2,99 vairāk nerāda
2 cyl 1,55
3 cyl 1,6
4 cyl 0,8

Vēl teica apskatīties pašu sprauslas kontaktu, vrb tur ir vaļīgs.

Jautājums.
Vai neliekot uz stenda tā uzreiz var pateikt ka Sprausla beigta?
Otrs jautājums - tieši kad motors auksts nestabili strādā, var novērot ka raustās tuvās gaismas, tpc pieļauju domu par sliktu kontaktu sprauslai, vrb kkur sit uz korpusu?
Offline
talsupeteris
04. Nov 2016, 20:44 #1083

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Sveiki! Nedaudz ne pa temu, bet vai kads varetu pa 1.9tdi 85kw pakonsultet nedaudz caur PM? Ja ir savs serviss, tas vispar super.
Offline
Kaross
05. Nov 2016, 20:04 #1084

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Nov 2016, 20:41:52 @PetrolHead rakstīja:
A4 2.0 Tdi 8V BPW
Auksts tukšgaitā nestabili strādā.
Diagnoatiķis pateica, ka pirmai sprauslai pizdohen.
1 cyl 2,99 vairāk nerāda
2 cyl 1,55
3 cyl 1,6
4 cyl 0,8

Vēl teica apskatīties pašu sprauslas kontaktu, vrb tur ir vaļīgs.

Jautājums.
Vai neliekot uz stenda tā uzreiz var pateikt ka Sprausla beigta?
Otrs jautājums - tieši kad motors auksts nestabili strādā, var novērot ka raustās tuvās gaismas, tpc pieļauju domu par sliktu kontaktu sprauslai, vrb kkur sit uz korpusu?


Ja sprauslas konktaktam viss ir o.k., tad nekāds stends nav vajadzīgs. viņa ir pilnīgi beigta.
Tuvo gaismu raustīšanās un sprauslas nekontakts nevar būt saistītas lietas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
JZ
05. Nov 2016, 22:00 #1085

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kā nevar? nekontakts sprauslai - apgriezieni krīt zem 700 un ģenerātors vairs nespēj uzražot 14+V, pakrīt zem un to tad arī redz uz gaismām

to "sišana uz korpusu" gan vajadzētu atmest jau startā, te nav runa par veciem benzīna motora svečvadiem
Offline
Kaross
05. Nov 2016, 22:05 #1086

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Nov 2016, 22:00:32 @JZ rakstīja:
kā nevar? nekontakts sprauslai - apgriezieni krīt zem 700 un ģenerātors vairs nespēj uzražot 14+V, pakrīt zem un to tad arī redz uz gaismām

to "sišana uz korpusu" gan vajadzētu atmest jau startā, te nav runa par veciem benzīna motora svečvadiem


Izklausās pēc sieviešu loģikas. Gaismas redz, ka raustās, bet to, ka dzinējs mirst nost, neredz. Vismaz nekas nav pieminēts.

To es arī mēģināju pateikt, ka sprauslu kontaktiem tiešā veidā ar gaismām nav sakara. Tur nav augstspriegums vai 100W katrai, kas varētu raustīt uguņus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
DFS
06. Nov 2016, 00:45 #1087

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

ja jau par audi, tad sekojošs jautājums : Audi B8 avant ar bixenon un lediem, vakar ieslēdzu tuvās gaismas, vienai lampai LEDiem tonis bik cits un liekas,ka spuldze spilgtāka pēkšņi paliek, pēc brīža izslēdzas. Ieslēdzot atkal, pēc 2-3minūtēm atkal izslēdzas. Nevarētu būt kāds gļuks blokā, ka kaut kā par daudz strāvu laiž pirms tam viss ok bija.
Offline
smudo
06. Nov 2016, 09:22 #1088

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Nov 2016, 00:45:38 @DFS rakstīja:
ja jau par audi, tad sekojošs jautājums : Audi B8 avant ar bixenon un lediem, vakar ieslēdzu tuvās gaismas, vienai lampai LEDiem tonis bik cits un liekas,ka spuldze spilgtāka pēkšņi paliek, pēc brīža izslēdzas. Ieslēdzot atkal, pēc 2-3minūtēm atkal izslēdzas. Nevarētu būt kāds gļuks blokā, ka kaut kā par daudz strāvu laiž pirms tam viss ok bija.


Noteikti, tā nav jābūt. Varētu būt problēma ar to bloku, kas regulē spilgtumu. Gan ieslēdzot pagriezienu, vai gabarītus, dienas gaismas LED spilgtums tiek samazināts un izskatās, ka Tavā gadījumā tas novērojams arī situācijā, kad tam nav jānotiek.
Offline
Mixxx2005
18. Dec 2016, 13:35 #1089

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?
Offline
kere8
18. Dec 2016, 14:55 #1090

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

1.9 izturigaks pa 2.0 bet ja nav nopists abi labi,perkot apskaties korekcijas sprauslam,pazinja brauc bezbedam 4g ar 2.0pd
Offline
Kaross
18. Dec 2016, 15:18 #1091

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?


Elementāri un vienkārši dzinēji. Nav tādu baigi rakturīgo kaišu.
Sprauslu beigšanas es neskaitu pie raksturīgām kaitēm. Nevienam dzinējam sprauslas neiet baigi ilgāk par 500 000km. Sprauslu izbeigšanās ir normāls gadījums jebkuram auto pie lielāka nobraukuma. Jaunas ap 400 Euro gab.
tai pat laikā 3.0TDI būs 330 Euro gab. nav baigā atšķirība. Samainīt 6 gab. tāpat būs dārgāk kā 4.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mizx
18. Dec 2016, 16:47 #1092

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6257

Braucu ar:


18 Dec 2016, 14:55:23 @kere8 rakstīja:
1.9 izturigaks pa 2.0 bet ja nav nopists abi labi,perkot apskaties korekcijas sprauslam,pazinja brauc bezbedam 4g ar 2.0pd
Tieši tā. 1,9 labāks. Tikko tādam sprauslas tika restaurētas - 1050€ par visām un var braukt tālāk. Incarā pat jaunas konkrētam motoram bija tikai mazliet dārgākas kā restaurēšana, tikai nezināmi ilgs piegādes laiks atturēja tās pirkt.
Offline
Mixxx2005
18. Dec 2016, 17:27 #1093

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

atšķirība starp 74kw un 96kw pd dzinējiem nekāda lielā laikam nebūs?

Cik ļoti VCDS korekciju rādījumam var uzticēties uz sprauslu dzīvību?

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 18 Dec 2016, 17:33:48 ]

Offline
jurrus
18. Dec 2016, 17:34 #1094

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?

Arī ar 1.9tdi var iegrābties.. Divmasu sprarats, sprauslas, EGR un citi prikoli, kā jau dīzeļdzinējam- viss ir atkarīgs no stāvokļa.
Offline
Mixxx2005
18. Dec 2016, 17:43 #1095

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


18 Dec 2016, 16:47:50 @Mizx rakstīja:

18 Dec 2016, 14:55:23 @kere8 rakstīja:
1.9 izturigaks pa 2.0 bet ja nav nopists abi labi,perkot apskaties korekcijas sprauslam,pazinja brauc bezbedam 4g ar 2.0pd
Tieši tā. 1,9 labāks. Tikko tādam sprauslas tika restaurētas - 1050€ par visām un var braukt tālāk. Incarā pat jaunas konkrētam motoram bija tikai mazliet dārgākas kā restaurēšana, tikai nezināmi ilgs piegādes laiks atturēja tās pirkt.


Tā īsti neiebraucu. Restaurācija sastāv no mīzēju galu maiņas un jaunu atsperu saturošo mehānismu vai arī tur kāds ķimerējas ar elektromehānisko daļu?
Offline
Mizx
18. Dec 2016, 17:46 #1096

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6257

Braucu ar:


18 Dec 2016, 17:34:46 @jurrus rakstīja:

18 Dec 2016, 13:35:51 @Mixxx2005 rakstīja:
Kāds var dot īsu izklāstu par 1.9 pd motoriem?
Pāris gadus atpakaļ visi no viņiem muka, vai kas mainījies? Sāpīgākasi laikam ir sprauslu beigšanās vai arī kādas citas kaites raksturīgas?

Arī ar 1.9tdi var iegrābties.. Divmasu sprarats, sprauslas, EGR un citi prikoli, kā jau dīzeļdzinējam- viss ir atkarīgs no stāvokļa.
Sprauslas mazliet virs 260 EUR jaunas priekš ~2006. gada 1,9 TDI, restaurēšana mazliet lētāka, oriģinālās beidzās pie 350000 km. Kam tad tagad nav divmasu sapararata? Tā tak tagad norma. EGR un drosele beidzās mazliet pēc 300000 km, visu noprogrammēja nost, nekādu problēmu. Jaunākais 1,6 TDI šajā ziņā daudz kaprīzāks, sprausla un EGR beidzās jau pie 160000 km, bet ne par tādiem te runa.
Offline
Mizx
18. Dec 2016, 17:48 #1097

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6257

Braucu ar:


18 Dec 2016, 17:43:55 @Mixxx2005 rakstīja:

18 Dec 2016, 16:47:50 @Mizx rakstīja:

18 Dec 2016, 14:55:23 @kere8 rakstīja:
1.9 izturigaks pa 2.0 bet ja nav nopists abi labi,perkot apskaties korekcijas sprauslam,pazinja brauc bezbedam 4g ar 2.0pd
Tieši tā. 1,9 labāks. Tikko tādam sprauslas tika restaurētas - 1050€ par visām un var braukt tālāk. Incarā pat jaunas konkrētam motoram bija tikai mazliet dārgākas kā restaurēšana, tikai nezināmi ilgs piegādes laiks atturēja tās pirkt.


Tā īsti neiebraucu. Restaurācija sastāv no mīzēju galu maiņas un jaunu atsperu saturošo mehānismu vai arī tur kāds ķimerējas ar elektromehānisko daļu?
Kad restaurēja, tad man atstāstīja, kas kurai par vainu, ko tieši darīs. Vienai bija kaut kāda elektronikas pielabošana, kaut kādi signāli bija nepareizi, bet necentos atcerēties.
Offline
sonx33
18. Dec 2016, 18:06 #1098

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?
Offline
Mixxx2005
18. Dec 2016, 18:47 #1099

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Starp citu, kas notiek ar 1.9pd bez quattro un ar quattro automātiem? Gaidāmas problēmas vai viss pieņemami, ja normāls eksemplārs ap 300k ?
Offline
MMMax
18. Dec 2016, 19:13 #1100

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


18 Dec 2016, 18:06:39 @sonx33 rakstīja:
Droši vien kārtējo reiz atkārtošos, 2.0tdi, eļļas sūknis, respektīvi nopērkot auto vēlams nomainit asiti, tātad kas vel butu jāmaina kopa, ar kadu $$ rēķināties?

120-150 eiro kopā ar darbu.
Pati seškante maksā ~10 euro.
Darba ir ļoti daudz.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo