Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
uzo
04. Apr 2009, 20:57 #1041

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: dārgu pasātu

es nesen sūkni mainīju sava e34, tikai man tas viss bija daudz vienkāršāk/saprotamāk - visu dienu braukāju...vakarā ieskrēju Alfā...izgāju no veikala...šķiļu...nevar pielaist....un viss - vilku uz servi jāmaina sūknis

(laikam man tas par sodu, ka tizli noparkojos )
Offline
aupinsh
04. Apr 2009, 22:11 #1042

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


04 Apr 2009, 20:35:55 Whazaaa rakstīja:
nēēēē, nākamnedēļ krāsošu hadene vēl jāpaspēj sakopt pēc ziemas, vopšem sooon sooon, pats vairs nevaru sagaidīt


[IMG]Hello nakts[/IMG]

Saki bus baigais dampis ja?!
Offline
Kashelz
05. Apr 2009, 18:27 #1043

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Taa, nomeriju suknja razjiibu, ar suukni viss ir kartibaa, bez aizdedzes ieslegtas ar manuaali ieslegtu suukni ir 3.6 BARi, bet kad pielaists, tad idlee ir 3.1 BARs (ja var ticet tam meramam kas bija), ko vel skatiities? Gaisa meritaju ari meeriju ar testeri cik nu tur var, nu itka merijumos iekljavas, atkal paliek zonde, bet neticu ka shii atkal buutu nospragusi vai sasista, ta jau pufu augstaak paceelu nedaudz, rit merishu to, japaskatas vai zondes apsilde stradaa, kadas idejas?
Offline
Edzja
05. Apr 2009, 18:42 #1044

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


04 Apr 2009, 20:40:26 Kashelz rakstīja:
A kas varetu but pa vainu, ka mashina neiet, ristaas, purinaas, pilniigs sviests.

Netieku gudrs, bija gadijums, kad taa ristijas, ka pilniba auto nevareja pielasit, , bec laika pastaveja un gaaja, bet tas sen jau un tagad kaadu laiku viss bija normaali, tagad braucu talaaku gabalu un pekshnji saaka ristities, ja turu vienus apgreizienus, tad iet, bet ja gaazee, tad liekas ka kaads cilindrs nerukaa.

Iznjemu sveces, visas ir vienaadi bruuni dzelteni iedegushas, taatad stradaa, biaj aizdoma uz kadu spoli sveceem M50B25 dzinejam, auto E34 525i 1990! Tagad saku domat par sukni, ta razjibu un spiedienu, ari bez slodzes gazejot abaroti uznjemas ristidamies, bet uznjem vismaz.

Kas pa fignju, rit jabrauc ar testeri zonde un gaisa meereklis pamerit, bet neticu ka tie vainiigi, zonde nav veca. Pagaidam akji nost ari negribu njemt, jo diagnostikas kabelis jaasagaida, lai kljudas varetu paskatities.

nu man shitaa bija kad gaisa gofra sapliisusu bija
Offline
Kashelz
05. Apr 2009, 18:46 #1045

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Gaisa kofra tika pirms kada pusgada/gada jauna uzlikta, vecaa arii bija saplaisaajusi, sapratu ka citi kaadreiz bija notishushi ar izoleni un tas viss ir kakjim zem astes, iislaiciigi, uzliku jaunu, cik petiju tad nemaniju caurumus un plaisas nekadas

Zonde shita arii nu viena bija senak jauna likta, bet to sasitu, jo puvinjam bija gumija notrukusi un dikti zems, pa bunduli uzsitu un zonde izjuka (kaut kas krabeja iekshaa), kaut kad oktobri vai novembri jaunu Bosch zondi uzliku, neticu ka taa vareetu nokauties, bet kas zin, rit merishu vai ir vajadzigas vertibas kas lekaa
Offline
murmurs
05. Apr 2009, 19:25 #1046

Kopš: 26. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 530d


04 Apr 2009, 20:40:26 Kashelz rakstīja:
A kas varetu but pa vainu, ka mashina neiet, ristaas, purinaas, pilniigs sviests.

Netieku gudrs, bija gadijums, kad taa ristijas, ka pilniba auto nevareja pielasit, , bec laika pastaveja un gaaja, bet tas sen jau un tagad kaadu laiku viss bija normaali, tagad braucu talaaku gabalu un pekshnji saaka ristities, ja turu vienus apgreizienus, tad iet, bet ja gaazee, tad liekas ka kaads cilindrs nerukaa.

Iznjemu sveces, visas ir vienaadi bruuni dzelteni iedegushas, taatad stradaa, biaj aizdoma uz kadu spoli sveceem M50B25 dzinejam, auto E34 525i 1990! Tagad saku domat par sukni, ta razjibu un spiedienu, ari bez slodzes gazejot abaroti uznjemas ristidamies, bet uznjem vismaz.

Kas pa fignju, rit jabrauc ar testeri zonde un gaisa meereklis pamerit, bet neticu ka tie vainiigi, zonde nav veca. Pagaidam akji nost ari negribu njemt, jo diagnostikas kabelis jaasagaida, lai kljudas varetu paskatities.


nezinu ka ir ar e 34,bet man uz e 39 sadi simptomi bija,kad klokenes devejs bija gameover!!!
Offline
hugo27
05. Apr 2009, 19:35 #1047

Kopš: 23. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: e34


05 Apr 2009, 19:25:42 murmurs rakstīja:

04 Apr 2009, 20:40:26 Kashelz rakstīja:
A kas varetu but pa vainu, ka mashina neiet, ristaas, purinaas, pilniigs sviests.

Netieku gudrs, bija gadijums, kad taa ristijas, ka pilniba auto nevareja pielasit, , bec laika pastaveja un gaaja, bet tas sen jau un tagad kaadu laiku viss bija normaali, tagad braucu talaaku gabalu un pekshnji saaka ristities, ja turu vienus apgreizienus, tad iet, bet ja gaazee, tad liekas ka kaads cilindrs nerukaa.

Iznjemu sveces, visas ir vienaadi bruuni dzelteni iedegushas, taatad stradaa, biaj aizdoma uz kadu spoli sveceem M50B25 dzinejam, auto E34 525i 1990! Tagad saku domat par sukni, ta razjibu un spiedienu, ari bez slodzes gazejot abaroti uznjemas ristidamies, bet uznjem vismaz.

Kas pa fignju, rit jabrauc ar testeri zonde un gaisa meereklis pamerit, bet neticu ka tie vainiigi, zonde nav veca. Pagaidam akji nost ari negribu njemt, jo diagnostikas kabelis jaasagaida, lai kljudas varetu paskatities.


nezinu ka ir ar e 34,bet man uz e 39 sadi simptomi bija,kad klokenes devejs bija gameover!!!
kloķenes apgriezienu devējs Simptomi precīzi ...
Offline
Kashelz
05. Apr 2009, 20:53 #1048

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kur tas devejs atrodas, un kaa angliski saucas? Vao tas bus crankshaft position sensor? Liekas, ka autodataa ir kaa jamo var parbaudiit. Es vel te saku domat par zondi, mozj ar vadiem kaut kas nav ka naakas, rit tikshu bedre, palidishu apaksha paskatities kas un kaa. Pamerishu ari ieteikto deveju vai stradaa. Paldies
Offline
Bamperis
06. Apr 2009, 12:32 #1049

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4789

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Cik maksaa apm. jauns benzina suuknis?
Offline
Laurens
06. Apr 2009, 13:06 #1050

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


06 Apr 2009, 12:32:12 Bamperis rakstīja:
Cik maksaa apm. jauns benzina suuknis?

Kādi 250 lati no bmw.
Offline
martink
06. Apr 2009, 13:40 #1051

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)



liekas, kaut kādi 50-80Ls / BOSCH.. reiz mainīju autoservisā Rolis. 250 toch nebija

[ Šo ziņu laboja martink, 06 Apr 2009, 13:40:57 ]

Offline
Fordpower
06. Apr 2009, 21:59 #1052

Kopš: 05. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 994

Braucu ar: 777

Es pilnīgs pešehods, tāpēc uzjautāšu - 89. gada 520 e34 nāk ar 6 cilindru motoriem? :F

[ Šo ziņu laboja Fordpower, 06 Apr 2009, 22:00:11 ]

Offline
Foxijs
06. Apr 2009, 22:11 #1053

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

sveiki tavariši

tātad, jautājums par e34 reduktoru, vai tas ir normāli ka viņam ir tik liels lauziens? tb, tilts pie kā reduktors ir pieskrūvēts ar 4 skrūvēm spiež reduktoru uz leju, bet pēdējais stiprinājums, viena liela skrūve, tur reduktoru pie rāmja... tad kad paceļ uz dankrota tad itkā lauziens ir mazāks, taa sanāk
nu karoč tie kas zin domājams sapratīs ko es vēlos saprast
Offline
LA
06. Apr 2009, 22:55 #1054

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


06 Apr 2009, 21:59:20 Fordpower rakstīja:
Es pilnīgs pešehods, tāpēc uzjautāšu - 89. gada 520 e34 nāk ar 6 cilindru motoriem? :F


Jā 89. gada e34 ir m20 6cilindru motors
Offline
Kashelz
06. Apr 2009, 23:04 #1055

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


06 Apr 2009, 22:11:35 Foxijs rakstīja:
sveiki tavariši

tātad, jautājums par e34 reduktoru, vai tas ir normāli ka viņam ir tik liels lauziens? tb, tilts pie kā reduktors ir pieskrūvēts ar 4 skrūvēm spiež reduktoru uz leju, bet pēdējais stiprinājums, viena liela skrūve, tur reduktoru pie rāmja... tad kad paceļ uz dankrota tad itkā lauziens ir mazāks, taa sanāk
nu karoč tie kas zin domājams sapratīs ko es vēlos saprast

Taa arii ir, tur ir bukse lielaa, tilta spilvens vai kaa taa saucas, pie kuzavas naak klaat ar 4 skruvem, talaak buskee ir liela skruuve, kas ir ierskuverta ar 1.5 smalko viitni, man taa bukse izjuka un reduktors ta teikt uzkrita ar pusasi uz pufinja, tas paglaaba no kaut kaa salaushanas, slodze ne pa jokam ir, pats liku atpaklj un ir kaa ir, prasiitos nedaudz sho to savaadaak konstrukcijaa uztaisiit.
Offline
Foxijs
06. Apr 2009, 23:07 #1056

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


06 Apr 2009, 23:04:30 Kashelz rakstīja:

06 Apr 2009, 22:11:35 Foxijs rakstīja:
sveiki tavariši

tātad, jautājums par e34 reduktoru, vai tas ir normāli ka viņam ir tik liels lauziens? tb, tilts pie kā reduktors ir pieskrūvēts ar 4 skrūvēm spiež reduktoru uz leju, bet pēdējais stiprinājums, viena liela skrūve, tur reduktoru pie rāmja... tad kad paceļ uz dankrota tad itkā lauziens ir mazāks, taa sanāk
nu karoč tie kas zin domājams sapratīs ko es vēlos saprast

Taa arii ir, tur ir bukse lielaa, tilta spilvens vai kaa taa saucas, pie kuzavas naak klaat ar 4 skruvem, talaak buskee ir liela skruuve, kas ir ierskuverta ar 1.5 smalko viitni, man taa bukse izjuka un reduktors ta teikt uzkrita ar pusasi uz pufinja, tas paglaaba no kaut kaa salaushanas, slodze ne pa jokam ir, pats liku atpaklj un ir kaa ir, prasiitos nedaudz sho to savaadaak konstrukcijaa uztaisiit.

nu paldies ka pastāstīji, domāju jau ka man tilts saliecies, galīgi dīvaini izdomāts
Offline
aupinsh
06. Apr 2009, 23:30 #1057

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Nez, es ka mainiju viegli daubuju vinju nost bez 4akaresanas,bet uzliksana gan prasija daudz laika, tur no4akarejos riktigi!
Offline
Kashelz
07. Apr 2009, 00:00 #1058

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


06 Apr 2009, 23:30:13 spridzis rakstīja:
Nez, es ka mainiju viegli daubuju vinju nost bez 4akaresanas,bet uzliksana gan prasija daudz laika, tur no4akarejos riktigi!

Nomainit ir samera vienakrshi, ja tu sakuma ar domkrotu pacel un tev ari izdodas veco skruvi no tas bukses ara dabut, ta ka man bukses aluminija korpus saluuza, nevareeju ari izskruvet araa to skruvi (bukse ar razjoshanas datumu, kad auto tika razjots, taatad vel OEM bija )

Rezumee es vel pusasij jaunu gumiju liku, reduktoru izjaucu, attiecibu mainiju blokjim, saljnjikus jaunus, jaunu lsd elju, nu viss kaa peinakas ja tur ko jauc araa, velak arii tilta buskes jaunas ieliktas
Offline
hype
07. Apr 2009, 00:39 #1059

Kopš: 03. Mar 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 689

Braucu ar: e46 330i

http://fotki.lv/hype3/621459/
E34 525 1989g,524,1989g,REZERVES DALJAS
dzinejs m20 b25 (2.5l)-150ls un daudz daljas no m20 b25
525 1989 benzin suknis-20ls
karba no m20 b25-40ls
karba no 318 1988g-30ls
e34 durvi un prieks haube melna un peleka(delphin) krasa-15ls gab
pilnais kompis-7ls
priboru panelis no 525i max atrum 260km-15ls
aizm bamperis peleks e 34-15ls
4 logu pacelšanas motoriņi ar slēdžiem -60ls
aizmugur 6torka-10ls
radiatori no- 525,318, 316, 524 bmw.
generators m20 b25-25ls
starters m20 b25-20ls
metal diski ar ripam-20ls
redukri n0 524 automata (3.46),525 (3.87)-25ls gab
stures kalonka-15ls
suporti-7ls gab
e34 priksejie un pakal lukturi-15ls, 10 ls,5ls.
Plastmasi ap lukturi 5Ls/gb

u tt...

-----------------
[Detaljas no BMW e34!!!URL=http://fotki.lv/hype3/621459/][B]
[IMG]null[/IMG]
Offline
Fordpower
07. Apr 2009, 07:57 #1060

Kopš: 05. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 994

Braucu ar: 777

Žēl, ka tikai viens borbet disks Būtu 4 paņemtu.

[ Šo ziņu laboja Fordpower, 07 Apr 2009, 07:59:22 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo