Online
Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E34
Autors | Ziņojums |
uzo | 04. Apr 2009, 20:57 |
#1041
|
| Kopš: 09. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: dārgu pasātu
| es nesen sūkni mainīju sava e34, tikai man tas viss bija daudz vienkāršāk/saprotamāk - visu dienu braukāju...vakarā ieskrēju Alfā...izgāju no veikala...šķiļu...nevar pielaist....un viss - vilku uz servi jāmaina sūknis
(laikam man tas par sodu, ka tizli noparkojos ) | Offline | | |
aupinsh | 04. Apr 2009, 22:11 |
#1042
|
| Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
|
04 Apr 2009, 20:35:55 Whazaaa rakstīja:
nēēēē, nākamnedēļ krāsošu hadene vēl jāpaspēj sakopt pēc ziemas, vopšem sooon sooon, pats vairs nevaru sagaidīt
[IMG]Hello nakts[/IMG]
Saki bus baigais dampis ja?! | Offline | | |
Kashelz | 05. Apr 2009, 18:27 |
#1043
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Taa, nomeriju suknja razjiibu, ar suukni viss ir kartibaa, bez aizdedzes ieslegtas ar manuaali ieslegtu suukni ir 3.6 BARi, bet kad pielaists, tad idlee ir 3.1 BARs (ja var ticet tam meramam kas bija), ko vel skatiities? Gaisa meritaju ari meeriju ar testeri cik nu tur var, nu itka merijumos iekljavas, atkal paliek zonde, bet neticu ka shii atkal buutu nospragusi vai sasista, ta jau pufu augstaak paceelu nedaudz, rit merishu to, japaskatas vai zondes apsilde stradaa, kadas idejas? | Offline | | |
Edzja | 05. Apr 2009, 18:42 |
#1044
|
| Kopš: 02. Jun 2005
Ziņojumi: 29025
Braucu ar: sievu :D
|
04 Apr 2009, 20:40:26 Kashelz rakstīja:
A kas varetu but pa vainu, ka mashina neiet, ristaas, purinaas, pilniigs sviests.
Netieku gudrs, bija gadijums, kad taa ristijas, ka pilniba auto nevareja pielasit, , bec laika pastaveja un gaaja, bet tas sen jau un tagad kaadu laiku viss bija normaali, tagad braucu talaaku gabalu un pekshnji saaka ristities, ja turu vienus apgreizienus, tad iet, bet ja gaazee, tad liekas ka kaads cilindrs nerukaa.
Iznjemu sveces, visas ir vienaadi bruuni dzelteni iedegushas, taatad stradaa, biaj aizdoma uz kadu spoli sveceem M50B25 dzinejam, auto E34 525i 1990! Tagad saku domat par sukni, ta razjibu un spiedienu, ari bez slodzes gazejot abaroti uznjemas ristidamies, bet uznjem vismaz.
Kas pa fignju, rit jabrauc ar testeri zonde un gaisa meereklis pamerit, bet neticu ka tie vainiigi, zonde nav veca. Pagaidam akji nost ari negribu njemt, jo diagnostikas kabelis jaasagaida, lai kljudas varetu paskatities.
nu man shitaa bija kad gaisa gofra sapliisusu bija | Offline | | |
Kashelz | 05. Apr 2009, 18:46 |
#1045
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Gaisa kofra tika pirms kada pusgada/gada jauna uzlikta, vecaa arii bija saplaisaajusi, sapratu ka citi kaadreiz bija notishushi ar izoleni un tas viss ir kakjim zem astes, iislaiciigi, uzliku jaunu, cik petiju tad nemaniju caurumus un plaisas nekadas
Zonde shita arii nu viena bija senak jauna likta, bet to sasitu, jo puvinjam bija gumija notrukusi un dikti zems, pa bunduli uzsitu un zonde izjuka (kaut kas krabeja iekshaa), kaut kad oktobri vai novembri jaunu Bosch zondi uzliku, neticu ka taa vareetu nokauties, bet kas zin, rit merishu vai ir vajadzigas vertibas kas lekaa | Offline | | |
murmurs | 05. Apr 2009, 19:25 |
#1046
|
| Kopš: 26. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 530d
|
04 Apr 2009, 20:40:26 Kashelz rakstīja:
A kas varetu but pa vainu, ka mashina neiet, ristaas, purinaas, pilniigs sviests.
Netieku gudrs, bija gadijums, kad taa ristijas, ka pilniba auto nevareja pielasit, , bec laika pastaveja un gaaja, bet tas sen jau un tagad kaadu laiku viss bija normaali, tagad braucu talaaku gabalu un pekshnji saaka ristities, ja turu vienus apgreizienus, tad iet, bet ja gaazee, tad liekas ka kaads cilindrs nerukaa.
Iznjemu sveces, visas ir vienaadi bruuni dzelteni iedegushas, taatad stradaa, biaj aizdoma uz kadu spoli sveceem M50B25 dzinejam, auto E34 525i 1990! Tagad saku domat par sukni, ta razjibu un spiedienu, ari bez slodzes gazejot abaroti uznjemas ristidamies, bet uznjem vismaz.
Kas pa fignju, rit jabrauc ar testeri zonde un gaisa meereklis pamerit, bet neticu ka tie vainiigi, zonde nav veca. Pagaidam akji nost ari negribu njemt, jo diagnostikas kabelis jaasagaida, lai kljudas varetu paskatities.
nezinu ka ir ar e 34,bet man uz e 39 sadi simptomi bija,kad klokenes devejs bija gameover!!! | Offline | | |
hugo27 | 05. Apr 2009, 19:35 |
#1047
|
| Kopš: 23. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 256
Braucu ar: e34
|
05 Apr 2009, 19:25:42 murmurs rakstīja:
04 Apr 2009, 20:40:26 Kashelz rakstīja:
A kas varetu but pa vainu, ka mashina neiet, ristaas, purinaas, pilniigs sviests.
Netieku gudrs, bija gadijums, kad taa ristijas, ka pilniba auto nevareja pielasit, , bec laika pastaveja un gaaja, bet tas sen jau un tagad kaadu laiku viss bija normaali, tagad braucu talaaku gabalu un pekshnji saaka ristities, ja turu vienus apgreizienus, tad iet, bet ja gaazee, tad liekas ka kaads cilindrs nerukaa.
Iznjemu sveces, visas ir vienaadi bruuni dzelteni iedegushas, taatad stradaa, biaj aizdoma uz kadu spoli sveceem M50B25 dzinejam, auto E34 525i 1990! Tagad saku domat par sukni, ta razjibu un spiedienu, ari bez slodzes gazejot abaroti uznjemas ristidamies, bet uznjem vismaz.
Kas pa fignju, rit jabrauc ar testeri zonde un gaisa meereklis pamerit, bet neticu ka tie vainiigi, zonde nav veca. Pagaidam akji nost ari negribu njemt, jo diagnostikas kabelis jaasagaida, lai kljudas varetu paskatities.
nezinu ka ir ar e 34,bet man uz e 39 sadi simptomi bija,kad klokenes devejs bija gameover!!!
kloķenes apgriezienu devējs Simptomi precīzi ... | Offline | | |
Kashelz | 05. Apr 2009, 20:53 |
#1048
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Kur tas devejs atrodas, un kaa angliski saucas? Vao tas bus crankshaft position sensor? Liekas, ka autodataa ir kaa jamo var parbaudiit. Es vel te saku domat par zondi, mozj ar vadiem kaut kas nav ka naakas, rit tikshu bedre, palidishu apaksha paskatities kas un kaa. Pamerishu ari ieteikto deveju vai stradaa. Paldies | Offline | | |
|
Bamperis | 06. Apr 2009, 12:32 |
#1049
|
| Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4789
Braucu ar: 07`e61 530d///M
| Cik maksaa apm. jauns benzina suuknis? | Offline | | |
Laurens | 06. Apr 2009, 13:06 |
#1050
|
| Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
06 Apr 2009, 12:32:12 Bamperis rakstīja:
Cik maksaa apm. jauns benzina suuknis?
Kādi 250 lati no bmw. | Offline | | |
martink | 06. Apr 2009, 13:40 |
#1051
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
liekas, kaut kādi 50-80Ls / BOSCH.. reiz mainīju autoservisā Rolis. 250 toch nebija[ Šo ziņu laboja martink, 06 Apr 2009, 13:40:57 ] | Offline | | |
Fordpower | 06. Apr 2009, 21:59 |
#1052
|
| Kopš: 05. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 994
Braucu ar: 777
| Es pilnīgs pešehods, tāpēc uzjautāšu - 89. gada 520 e34 nāk ar 6 cilindru motoriem? :F [ Šo ziņu laboja Fordpower, 06 Apr 2009, 22:00:11 ] | Offline | | |
Foxijs | 06. Apr 2009, 22:11 |
#1053
|
| Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
| sveiki tavariši
tātad, jautājums par e34 reduktoru, vai tas ir normāli ka viņam ir tik liels lauziens? tb, tilts pie kā reduktors ir pieskrūvēts ar 4 skrūvēm spiež reduktoru uz leju, bet pēdējais stiprinājums, viena liela skrūve, tur reduktoru pie rāmja... tad kad paceļ uz dankrota tad itkā lauziens ir mazāks, taa sanāk
nu karoč tie kas zin domājams sapratīs ko es vēlos saprast | Offline | | |
LA | 06. Apr 2009, 22:55 |
#1054
|
| Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
06 Apr 2009, 21:59:20 Fordpower rakstīja:
Es pilnīgs pešehods, tāpēc uzjautāšu - 89. gada 520 e34 nāk ar 6 cilindru motoriem? :F
Jā 89. gada e34 ir m20 6cilindru motors | Offline | | |
Kashelz | 06. Apr 2009, 23:04 |
#1055
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
06 Apr 2009, 22:11:35 Foxijs rakstīja:
sveiki tavariši
tātad, jautājums par e34 reduktoru, vai tas ir normāli ka viņam ir tik liels lauziens? tb, tilts pie kā reduktors ir pieskrūvēts ar 4 skrūvēm spiež reduktoru uz leju, bet pēdējais stiprinājums, viena liela skrūve, tur reduktoru pie rāmja... tad kad paceļ uz dankrota tad itkā lauziens ir mazāks, taa sanāk
nu karoč tie kas zin domājams sapratīs ko es vēlos saprast
Taa arii ir, tur ir bukse lielaa, tilta spilvens vai kaa taa saucas, pie kuzavas naak klaat ar 4 skruvem, talaak buskee ir liela skruuve, kas ir ierskuverta ar 1.5 smalko viitni, man taa bukse izjuka un reduktors ta teikt uzkrita ar pusasi uz pufinja, tas paglaaba no kaut kaa salaushanas, slodze ne pa jokam ir, pats liku atpaklj un ir kaa ir, prasiitos nedaudz sho to savaadaak konstrukcijaa uztaisiit. | Offline | | |
Foxijs | 06. Apr 2009, 23:07 |
#1056
|
| Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
|
06 Apr 2009, 23:04:30 Kashelz rakstīja:
06 Apr 2009, 22:11:35 Foxijs rakstīja:
sveiki tavariši
tātad, jautājums par e34 reduktoru, vai tas ir normāli ka viņam ir tik liels lauziens? tb, tilts pie kā reduktors ir pieskrūvēts ar 4 skrūvēm spiež reduktoru uz leju, bet pēdējais stiprinājums, viena liela skrūve, tur reduktoru pie rāmja... tad kad paceļ uz dankrota tad itkā lauziens ir mazāks, taa sanāk
nu karoč tie kas zin domājams sapratīs ko es vēlos saprast
Taa arii ir, tur ir bukse lielaa, tilta spilvens vai kaa taa saucas, pie kuzavas naak klaat ar 4 skruvem, talaak buskee ir liela skruuve, kas ir ierskuverta ar 1.5 smalko viitni, man taa bukse izjuka un reduktors ta teikt uzkrita ar pusasi uz pufinja, tas paglaaba no kaut kaa salaushanas, slodze ne pa jokam ir, pats liku atpaklj un ir kaa ir, prasiitos nedaudz sho to savaadaak konstrukcijaa uztaisiit.
nu paldies ka pastāstīji, domāju jau ka man tilts saliecies, galīgi dīvaini izdomāts | Offline | | |
|
aupinsh | 06. Apr 2009, 23:30 |
#1057
|
| Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
| Nez, es ka mainiju viegli daubuju vinju nost bez 4akaresanas,bet uzliksana gan prasija daudz laika, tur no4akarejos riktigi! | Offline | | |
Kashelz | 07. Apr 2009, 00:00 |
#1058
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
06 Apr 2009, 23:30:13 spridzis rakstīja:
Nez, es ka mainiju viegli daubuju vinju nost bez 4akaresanas,bet uzliksana gan prasija daudz laika, tur no4akarejos riktigi!
Nomainit ir samera vienakrshi, ja tu sakuma ar domkrotu pacel un tev ari izdodas veco skruvi no tas bukses ara dabut, ta ka man bukses aluminija korpus saluuza, nevareeju ari izskruvet araa to skruvi (bukse ar razjoshanas datumu, kad auto tika razjots, taatad vel OEM bija )
Rezumee es vel pusasij jaunu gumiju liku, reduktoru izjaucu, attiecibu mainiju blokjim, saljnjikus jaunus, jaunu lsd elju, nu viss kaa peinakas ja tur ko jauc araa, velak arii tilta buskes jaunas ieliktas | Offline | | |
hype | 07. Apr 2009, 00:39 |
#1059
|
| Kopš: 03. Mar 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 689
Braucu ar: e46 330i
| http://fotki.lv/hype3/621459/
E34 525 1989g,524,1989g,REZERVES DALJAS
dzinejs m20 b25 (2.5l)-150ls un daudz daljas no m20 b25
525 1989 benzin suknis-20ls
karba no m20 b25-40ls
karba no 318 1988g-30ls
e34 durvi un prieks haube melna un peleka(delphin) krasa-15ls gab
pilnais kompis-7ls
priboru panelis no 525i max atrum 260km-15ls
aizm bamperis peleks e 34-15ls
4 logu pacelšanas motoriņi ar slēdžiem -60ls
aizmugur 6torka-10ls
radiatori no- 525,318, 316, 524 bmw.
generators m20 b25-25ls
starters m20 b25-20ls
metal diski ar ripam-20ls
redukri n0 524 automata (3.46),525 (3.87)-25ls gab
stures kalonka-15ls
suporti-7ls gab
e34 priksejie un pakal lukturi-15ls, 10 ls,5ls.
Plastmasi ap lukturi 5Ls/gb
u tt...
-----------------
[Detaljas no BMW e34!!!URL=http://fotki.lv/hype3/621459/][B]
[IMG]null[/IMG] | Offline | | |
Fordpower | 07. Apr 2009, 07:57 |
#1060
|
| Kopš: 05. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 994
Braucu ar: 777
| Žēl, ka tikai viens borbet disks Būtu 4 paņemtu. [ Šo ziņu laboja Fordpower, 07 Apr 2009, 07:59:22 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|