Autors | Ziņojums |
shuttle | 12. Mar 2016, 01:41 |
#1041
|
|
Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
12 Mar 2016, 00:24:36 cufiks rakstīja:
Tik un tā vēl neviens nav atbildējis, kas tas par mistisko spiedienu, bet nu jau zinām, ka to mēra ar daciki, kuri dod infu, bet gljux neuzrādās...
Labots - daciki, nevis devēji...
Saprotu, esi latviešu valodas skolotājs uz pusslodzi powerā. Rumbula+čips=degpukts |
Offline | |
|
Zibis | 12. Mar 2016, 09:50 |
#1042
|
|
Kopš: 10. Jan 2015
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
|
12 Mar 2016, 01:20:55 marchelago rakstīja:
12 Mar 2016, 01:06:01 cufiks rakstīja:
12 Mar 2016, 01:04:14 hustla rakstīja:
Būs laikam jābrauc ciemos, tik tagad nezinu pie kā labāk - Kaross vai Jonix :abi_izklausās_gudri:
Kurš tuvāk - pie tā brauc.. : pie_čoma_ar_kompi: gan nebrauc vairāk..
Es brauktu pie Kaross,divi auto čipoti,pirms gadiem 4 nav bijušas nekadas problemas,...personīgs viedoklis
Es gan brauktu jebkur citur tikai ne pie kaross.
Vienu mašīnas kompi man sapisa atbildību neuzņemās. MazdaClub jaudīgo mazdu arī sapisa arī atbildību neuzņemās.Tā laikam varētu turpināt jo gan jau būtu vēl citi kuri piesakās. |
Offline | |
|
Kaross | 12. Mar 2016, 13:07 |
#1043
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Es te visu esmu sačakarējis. Paraudi vēl mazulīt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Kaross | 12. Mar 2016, 13:10 |
#1044
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
12 Mar 2016, 00:24:36 cufiks rakstīja:
Tik un tā vēl neviens nav atbildējis, kas tas par mistisko spiedienu, bet nu jau zinām, ka to mēra ar daciki, kuri dod infu, bet gljux neuzrādās...
Labots - daciki, nevis devēji...
Gadās.
Šeit pat forumā Balceram laboju Skodu RS, kad meta gļukus, bet kļūdu nebija. Tieši ar Siemens PDD kompi. Rumbulnieki bija nodzēsuši visas kļūdas. Rauj štekerus kam gribi nost un kļūdu nav.
Salabojam kompi un gļuku noķērām 15 minūtēs.
Te arī video no Balcera mašīnas.
Pirms:
Spied "Play", lai skatītos video!
Pēc:
Spied "Play", lai skatītos video!
[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2016, 13:27:49 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
G1 | 12. Mar 2016, 16:57 |
#1045
|
|
Kopš: 22. Jul 2010
Ziņojumi: 807
Braucu ar: ...
| Sāka skaļāk gaudot turbīna,pie 100 kad iespiež gāzes pedāli grīdā skaņa kā ugunsdzēsēju mašīnai,jauda mašīnai nav samazinājusies nedūmo,vai varētu būt ka turbīna iet uz galu vai vaina varētu būt arī kur citur? |
Offline | |
|
GReddy | 20. Mar 2016, 09:23 |
#1046
|
|
Kopš: 02. Jul 2007
Ziņojumi: 265
Braucu ar: F01
| Iesakiet kādu eļļu liet 2.0 tdi BKP Siemens 2005 motoram, vai pēc kataloga liet? |
Offline | |
|
Belluuns | 22. Apr 2016, 19:26 |
#1047
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9642
Braucu ar: quattro
| man jau liekas, ka 2.0 tur ir stipri par maz, tas dzinējs tak sagriezts uz max, resurss nekāds, tie kas tirgojas, jau droši savu izsmēluši |
Offline | |
|
shibernieks | 22. Apr 2016, 23:18 |
#1048
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Amaroks der tikai kā 2 vai 3 auto. Tiem kam sanāk 2 un 3 auto nav jāčurā biksēs par remontiem. E36 būs apkopēs lētāks |
Offline | |
|
|
Jonix | 22. Apr 2016, 23:44 |
#1049
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| No pēdējā pusgada laikā čipotajiem Amarok divi saimnieki informēja, ka vēl garantijas laikā ir mainīti dzinēji. Iemesls - pazemināta kompresija.
Longlife + palielināta slodze...
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
uldens1 | 22. Apr 2016, 23:50 |
#1050
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
|
22 Apr 2016, 23:44:33 @Jonix rakstīja:
No pēdējā pusgada laikā čipotajiem Amarok divi saimnieki informēja, ka vēl garantijas laikā ir mainīti dzinēji. Iemesls - pazemināta kompresija.
Longlife + palielināta slodze...
deļ ka pazeminata kompresija,gredzeni sadiluši jau?? |
Offline | |
|
shibernieks | 23. Apr 2016, 00:00 |
#1051
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Un jonix esot tas specs kas cērt tirdziņu
Mollers ir sūdīgs dīleris, bet kāda starpība, ja pa garantiju samaina bīdeli? Skaties, ka pēc tavas ādažu čipsu pakas nav dzinēju jāmaina
Ej un stiliņā stum savu sūdu pajoliņ |
Offline | |
|
Jonix | 23. Apr 2016, 00:16 |
#1052
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
22 Apr 2016, 23:50:11 @uldens1 rakstīja:
22 Apr 2016, 23:44:33 @Jonix rakstīja:
No pēdējā pusgada laikā čipotajiem Amarok divi saimnieki informēja, ka vēl garantijas laikā ir mainīti dzinēji. Iemesls - pazemināta kompresija.
Longlife + palielināta slodze...
deļ ka pazeminata kompresija,gredzeni sadiluši jau??
Bloks sadilis. VAG šiem dzinējiem pilnvērtīgu mūžu ir aprēķinājis uz 180-220t km, pie standarta apkopēm.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
JDS | 23. Apr 2016, 00:21 |
#1053
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10967
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Tas mazais diizelis amaroka tam auto ir smagi par mazu, pateerinsh ir velkot piekabi knapi kust. |
Offline | |
|
kere8 | 23. Apr 2016, 00:24 |
#1054
|
|
Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| pec cips pakas karbas vagiem jamaina parak labs celiens no apaksas! ir darba bus oparativa lize ka nakas,ella del gluka nonak solkis ir bijis ka 2 limenji pilni un protams long living eella,man po firma njems nakamo,bet tas ka panems tos busus sudzesies kada redz tehnika no wv sudiga |
Offline | |
|
Jonix | 23. Apr 2016, 00:29 |
#1055
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
23 Apr 2016, 00:21:26 @JDS rakstīja:
Tas mazais diizelis amaroka tam auto ir smagi par mazu, pateerinsh ir velkot piekabi knapi kust.
Hilux ar 3.0D4D viennozīmīgi ir labāka izvēle. Apdare gan atpaliek, tomēr resursa atšķirība ir būtiska.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
janexz | 23. Apr 2016, 00:30 |
#1056
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
23 Apr 2016, 00:24:31 @kere8 rakstīja:
pec cips pakas karbas vagiem jamaina parak labs celiens no apaksas! ir darba bus oparativa lize ka nakas,ella del gluka nonak solkis ir bijis ka 2 limenji pilni un protams long living eella,man po firma njems nakamo,bet tas ka panems tos busus sudzesies kada redz tehnika no wv sudiga
Tev uz iereibušo topiku |
Offline | |
|
|
JDS | 23. Apr 2016, 00:32 |
#1057
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10967
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
23 Apr 2016, 00:29:05 @Jonix rakstīja:
23 Apr 2016, 00:21:26 @JDS rakstīja:
Tas mazais diizelis amaroka tam auto ir smagi par mazu, pateerinsh ir velkot piekabi knapi kust.
Hilux ar 3.0D4D viennozīmīgi ir labāka izvēle. Apdare gan atpaliek, tomēr resursa atšķirība ir būtiska.
Baigo atskjiriibu apdaree nemaniiju
Amaroka kaar as sleegaashanaas gan ir funny [ Šo ziņu laboja JDS, 23 Apr 2016, 00:33:23 ] |
Offline | |
|
viesulis | 23. Apr 2016, 07:02 |
#1058
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| 2.0 sucks, bet kopuma diezgan baudams prieks raminieka. Ir divi cipoti darba visi kas arpus Rigas rausta zosi ieraugot to auto |
Offline | |
|
uldens1 | 23. Apr 2016, 20:59 |
#1059
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
|
23 Apr 2016, 00:16:10 @Jonix rakstīja:
22 Apr 2016, 23:50:11 @uldens1 rakstīja:
22 Apr 2016, 23:44:33 @Jonix rakstīja:
No pēdējā pusgada laikā čipotajiem Amarok divi saimnieki informēja, ka vēl garantijas laikā ir mainīti dzinēji. Iemesls - pazemināta kompresija.
Longlife + palielināta slodze...
deļ ka pazeminata kompresija,gredzeni sadiluši jau??
Bloks sadilis. VAG šiem dzinējiem pilnvērtīgu mūžu ir aprēķinājis uz 180-220t km, pie standarta apkopēm.
psc,ja agrak vw motoriem 1milj.bij norma,tad tagad |
Offline | |
|
viesulis | 23. Apr 2016, 22:22 |
#1060
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Hvz, es tam neticetu, ja vienigi ellu maina ik pec 30k km
|
Offline | |
|