Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
shuttle
12. Mar 2016, 01:41 #1041

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


12 Mar 2016, 00:24:36 cufiks rakstīja:
Tik un tā vēl neviens nav atbildējis, kas tas par mistisko spiedienu, bet nu jau zinām, ka to mēra ar daciki, kuri dod infu, bet gljux neuzrādās...


Labots - daciki, nevis devēji...

Saprotu, esi latviešu valodas skolotājs uz pusslodzi powerā. Rumbula+čips=degpukts
Offline
Zibis
12. Mar 2016, 09:50 #1042

Kopš: 10. Jan 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


12 Mar 2016, 01:20:55 marchelago rakstīja:

12 Mar 2016, 01:06:01 cufiks rakstīja:

12 Mar 2016, 01:04:14 hustla rakstīja:
Būs laikam jābrauc ciemos, tik tagad nezinu pie kā labāk - Kaross vai Jonix :abi_izklausās_gudri:


Kurš tuvāk - pie tā brauc.. : pie_čoma_ar_kompi: gan nebrauc vairāk..

Es brauktu pie Kaross,divi auto čipoti,pirms gadiem 4 nav bijušas nekadas problemas,...personīgs viedoklis
Es gan brauktu jebkur citur tikai ne pie kaross.
Vienu mašīnas kompi man sapisa atbildību neuzņemās. MazdaClub jaudīgo mazdu arī sapisa arī atbildību neuzņemās.Tā laikam varētu turpināt jo gan jau būtu vēl citi kuri piesakās.
Offline
Kaross
12. Mar 2016, 13:07 #1043

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Es te visu esmu sačakarējis. Paraudi vēl mazulīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
12. Mar 2016, 13:10 #1044

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Mar 2016, 00:24:36 cufiks rakstīja:
Tik un tā vēl neviens nav atbildējis, kas tas par mistisko spiedienu, bet nu jau zinām, ka to mēra ar daciki, kuri dod infu, bet gljux neuzrādās...


Labots - daciki, nevis devēji...


Gadās.

Šeit pat forumā Balceram laboju Skodu RS, kad meta gļukus, bet kļūdu nebija. Tieši ar Siemens PDD kompi. Rumbulnieki bija nodzēsuši visas kļūdas. Rauj štekerus kam gribi nost un kļūdu nav.
Salabojam kompi un gļuku noķērām 15 minūtēs.


Te arī video no Balcera mašīnas.
Pirms:

Spied "Play", lai skatītos video!


Pēc:

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2016, 13:27:49 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
G1
12. Mar 2016, 16:57 #1045

Kopš: 22. Jul 2010

Ziņojumi: 807

Braucu ar: ...

Sāka skaļāk gaudot turbīna,pie 100 kad iespiež gāzes pedāli grīdā skaņa kā ugunsdzēsēju mašīnai,jauda mašīnai nav samazinājusies nedūmo,vai varētu būt ka turbīna iet uz galu vai vaina varētu būt arī kur citur?
Offline
GReddy
20. Mar 2016, 09:23 #1046

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 265

Braucu ar: F01

Iesakiet kādu eļļu liet 2.0 tdi BKP Siemens 2005 motoram, vai pēc kataloga liet?
Offline
Belluuns
22. Apr 2016, 19:26 #1047

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: quattro

man jau liekas, ka 2.0 tur ir stipri par maz, tas dzinējs tak sagriezts uz max, resurss nekāds, tie kas tirgojas, jau droši savu izsmēluši
Offline
shibernieks
22. Apr 2016, 23:18 #1048

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Amaroks der tikai kā 2 vai 3 auto. Tiem kam sanāk 2 un 3 auto nav jāčurā biksēs par remontiem. E36 būs apkopēs lētāks
Offline
Jonix
22. Apr 2016, 23:44 #1049

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

No pēdējā pusgada laikā čipotajiem Amarok divi saimnieki informēja, ka vēl garantijas laikā ir mainīti dzinēji. Iemesls - pazemināta kompresija.
Longlife + palielināta slodze...

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
uldens1
22. Apr 2016, 23:50 #1050

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16307

Braucu ar:


22 Apr 2016, 23:44:33 @Jonix rakstīja:
No pēdējā pusgada laikā čipotajiem Amarok divi saimnieki informēja, ka vēl garantijas laikā ir mainīti dzinēji. Iemesls - pazemināta kompresija.
Longlife + palielināta slodze...
deļ ka pazeminata kompresija,gredzeni sadiluši jau??
Offline
shibernieks
23. Apr 2016, 00:00 #1051

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Un jonix esot tas specs kas cērt tirdziņu
Mollers ir sūdīgs dīleris, bet kāda starpība, ja pa garantiju samaina bīdeli? Skaties, ka pēc tavas ādažu čipsu pakas nav dzinēju jāmaina

Ej un stiliņā stum savu sūdu pajoliņ
Offline
Jonix
23. Apr 2016, 00:16 #1052

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


22 Apr 2016, 23:50:11 @uldens1 rakstīja:

22 Apr 2016, 23:44:33 @Jonix rakstīja:
No pēdējā pusgada laikā čipotajiem Amarok divi saimnieki informēja, ka vēl garantijas laikā ir mainīti dzinēji. Iemesls - pazemināta kompresija.
Longlife + palielināta slodze...
deļ ka pazeminata kompresija,gredzeni sadiluši jau??
Bloks sadilis. VAG šiem dzinējiem pilnvērtīgu mūžu ir aprēķinājis uz 180-220t km, pie standarta apkopēm.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
JDS
23. Apr 2016, 00:21 #1053

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10967

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Tas mazais diizelis amaroka tam auto ir smagi par mazu, pateerinsh ir velkot piekabi knapi kust.
Offline
kere8
23. Apr 2016, 00:24 #1054

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

pec cips pakas karbas vagiem jamaina parak labs celiens no apaksas! ir darba bus oparativa lize ka nakas,ella del gluka nonak solkis ir bijis ka 2 limenji pilni un protams long living eella,man po firma njems nakamo,bet tas ka panems tos busus sudzesies kada redz tehnika no wv sudiga
Offline
Jonix
23. Apr 2016, 00:29 #1055

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


23 Apr 2016, 00:21:26 @JDS rakstīja:
Tas mazais diizelis amaroka tam auto ir smagi par mazu, pateerinsh ir velkot piekabi knapi kust.
Hilux ar 3.0D4D viennozīmīgi ir labāka izvēle. Apdare gan atpaliek, tomēr resursa atšķirība ir būtiska.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
janexz
23. Apr 2016, 00:30 #1056

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


23 Apr 2016, 00:24:31 @kere8 rakstīja:
pec cips pakas karbas vagiem jamaina parak labs celiens no apaksas! ir darba bus oparativa lize ka nakas,ella del gluka nonak solkis ir bijis ka 2 limenji pilni un protams long living eella,man po firma njems nakamo,bet tas ka panems tos busus sudzesies kada redz tehnika no wv sudiga

Tev uz iereibušo topiku
Offline
JDS
23. Apr 2016, 00:32 #1057

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10967

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


23 Apr 2016, 00:29:05 @Jonix rakstīja:

23 Apr 2016, 00:21:26 @JDS rakstīja:
Tas mazais diizelis amaroka tam auto ir smagi par mazu, pateerinsh ir velkot piekabi knapi kust.
Hilux ar 3.0D4D viennozīmīgi ir labāka izvēle. Apdare gan atpaliek, tomēr resursa atšķirība ir būtiska.

Baigo atskjiriibu apdaree nemaniiju
Amaroka kaar as sleegaashanaas gan ir funny

[ Šo ziņu laboja JDS, 23 Apr 2016, 00:33:23 ]

Offline
viesulis
23. Apr 2016, 07:02 #1058

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

2.0 sucks, bet kopuma diezgan baudams prieks raminieka. Ir divi cipoti darba visi kas arpus Rigas rausta zosi ieraugot to auto
Offline
uldens1
23. Apr 2016, 20:59 #1059

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16307

Braucu ar:


23 Apr 2016, 00:16:10 @Jonix rakstīja:

22 Apr 2016, 23:50:11 @uldens1 rakstīja:

22 Apr 2016, 23:44:33 @Jonix rakstīja:
No pēdējā pusgada laikā čipotajiem Amarok divi saimnieki informēja, ka vēl garantijas laikā ir mainīti dzinēji. Iemesls - pazemināta kompresija.
Longlife + palielināta slodze...
deļ ka pazeminata kompresija,gredzeni sadiluši jau??
Bloks sadilis. VAG šiem dzinējiem pilnvērtīgu mūžu ir aprēķinājis uz 180-220t km, pie standarta apkopēm.
psc,ja agrak vw motoriem 1milj.bij norma,tad tagad
Offline
viesulis
23. Apr 2016, 22:22 #1060

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Hvz, es tam neticetu, ja vienigi ellu maina ik pec 30k km

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo