Online
Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
jurrus | 10. Mar 2016, 14:14 |
#1021
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Gandrīz visi 2.0 dīzeļi ir problemātiski... Ford, Opel, Audi (VW grupa), BMW, Toyota, Subaru u.c. | Offline | | |
nick147 | 10. Mar 2016, 16:02 |
#1022
|
| Kopš: 30. Jun 2005
Ziņojumi: 242
Braucu ar: auto
| pārdevu savu 2.0 tdi ar 315k uz spido, pats nobraucu ap 200k, visas apkopes taisīju laicīgi, par motoru sūdzību nebija. | Offline | | |
MMMax | 10. Mar 2016, 16:04 |
#1023
|
| Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
10 Mar 2016, 16:02:31 nick147 rakstīja:
pārdevu savu 2.0 tdi ar 315k uz spido, pats nobraucu ap 200k, visas apkopes taisīju laicīgi, par motoru sūdzību nebija.
Kāds motors? gads? | Offline | | |
nick147 | 10. Mar 2016, 16:12 |
#1024
|
| Kopš: 30. Jun 2005
Ziņojumi: 242
Braucu ar: auto
|
10 Mar 2016, 16:04:37 MMMax rakstīja:
10 Mar 2016, 16:02:31 nick147 rakstīja:
pārdevu savu 2.0 tdi ar 315k uz spido, pats nobraucu ap 200k, visas apkopes taisīju laicīgi, par motoru sūdzību nebija.
Kāds motors? gads?
gads 06 (B7), kW 103
| Offline | | |
Pufaix | 10. Mar 2016, 16:44 |
#1025
|
| Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1727
Braucu ar: NC700XD, gludekli
| Man ir 2,0 TDI 140Zs BMM (8 nevis 16 vārsti).
braucu no ~215k līdz 300k km.
Ņēmu ar vēsturi no dīlera- fricis skrupulozi bija kopis, bet:
-Bija jāslīpē galva un jāmaina galvas blīve (bija spiediens dzesēšanas sistēmā);
-divmasnieks+sajūgs;
-DPF amputācija;
-apkopes;
Manējam eļļas sūknis piedzenās kā 1,9TDI ar ķēdi. Problēmas ir tiem, kam piedzen seškantis. Probleātiskajiem motoriem viņš ir īsāks, jaunākiem jau nāk garāks:
[ Šo ziņu laboja Pufaix, 10 Mar 2016, 16:46:40 ] | Offline | | |
Jonix | 10. Mar 2016, 16:58 |
#1026
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
10 Mar 2016, 14:09:30 demis1 rakstīja:
Man arii ientreseeja a4 b8 ... Vinam jau cik noprotu nāk jau comonrail... Nez vinam arī 2.00 Tdi ir problēmas ar to ellas sukni ... Laikam būs info japalasa kautkur
Šiem daudz bežāk ir problēmas ar kompresiju.
Kādi padsmit jau ir defektēti, kur siltam kompresija ir zem 22bar (minimums 24-25bar).
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
demis1 | 10. Mar 2016, 20:40 |
#1027
|
| Kopš: 24. Jun 2012
Ziņojumi: 246
Braucu ar:
| Cik esmu ievācis info pa A4 B7 vai nu 1.9tdi vai 3.00 Tdi .... Bet izskatās ka visi cenšas ražot mašīnas lidz 300 k nobraukumam ... Laikam būs japerk ritens Vai arī jasāk mīlēt benzīn markas mašīnas | Offline | | |
karlsonss | 10. Mar 2016, 20:46 |
#1028
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Ev cufik, kam tad nav probleemu ar dzineejiem? A? | Offline | | |
|
jurrus | 10. Mar 2016, 21:06 |
#1029
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
10 Mar 2016, 20:51:16 cufiks rakstīja:
10 Mar 2016, 20:46:42 karlsonss rakstīja:
Ev cufik, kam tad nav probleemu ar dzineejiem? A?
Nav jautājums par problēmām, bet par to daudzumu - un VAG grupa izceļas ar saviem sūda PD motoriem un supereļļassūkni 2l dīzeļiem nafren + V6 motoriem sadalenes, eļļošanas, ķēdes - zipdu, nemaz rakstīt negribas - pirksti nodils... Iekāp 3.0d un smacē kamēr nelabi paliek, salīdzinājumā ar VAG!
Līdz 200K nevienam nav problēmu, pēc tam sākās.. VAG parādās LV ar 200+ nobraukumiem, no turienes arī priekšstats, ka VAG'i plīst vairāk par citiem. Un nu nav jau tā, ka visi slimo ar visu- katrs remonts uz saviem tkst km. | Offline | | |
demis1 | 10. Mar 2016, 22:40 |
#1030
|
| Kopš: 24. Jun 2012
Ziņojumi: 246
Braucu ar:
| Krč .. kas pie velna sanāk tas VAG ?
Cik es esmu piredzējis un zinu ka ar 1.9 TDI kuri ir pirms 2000g Var kurināt uz nebēdu (jo ir sadalītājsuknis) Tik uz skati varbūt kāda bukse janomaina un izpūtēs japaskalo
Bet PD man nešķiet pārāk izdevies pasākums .. Bet pamēģināt jau var pabraukāt Comonrails gan patīk.
Volvo bija comonrail no 2000 g ja nemaldos audis sāk popularizēt kopš 2008 g ja nemaldos
No kura gada BMW sāka lietot Comonrail ?
P.s manā skatijumā ar auto jabrauc !! nevis pa servisiem jamētājas
Un pilnībā piekrītu "Nav jautājums par problēmām, bet par to daudzumu"
| Offline | | |
hustla | 11. Mar 2016, 23:13 |
#1031
|
| Kopš: 28. Jun 2009
Ziņojumi: 3660
Braucu ar:
| Lūgums pēc internetdiognostikas.
Audi A4 B7 2.0TDI 170PS - kad motors auksts, viss it kā iet kā nākas, kad uzsilst - zūd jauda, nav rāviens. Līdz 2,5 štukām apgriezieniem ceļ normāli, tad pēkšņi nevelk, citreiz sāk arī rīstīties/raustīties tanī brīdī, kad pedālis ir grīdā.
Paziņa pieslēdza pie kompja, izmetām līkumu un teica, ka ar sprauslām viss ok, turbīna varētu iet labāk, bet ir normas robežās, kko minēja ka moš kkas ar spiedienu nav kā nākas.
Moš kādam no pieredzes ir idejas, kas varētu būt pie vainas? | Offline | | |
Kaross | 11. Mar 2016, 23:36 |
#1032
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
11 Mar 2016, 23:13:45 hustla rakstīja:
Lūgums pēc internetdiognostikas.
Audi A4 B7 2.0TDI 170PS - kad motors auksts, viss it kā iet kā nākas, kad uzsilst - zūd jauda, nav rāviens. Līdz 2,5 štukām apgriezieniem ceļ normāli, tad pēkšņi nevelk, citreiz sāk arī rīstīties/raustīties tanī brīdī, kad pedālis ir grīdā.
Paziņa pieslēdza pie kompja, izmetām līkumu un teica, ka ar sprauslām viss ok, turbīna varētu iet labāk, bet ir normas robežās, kko minēja ka moš kkas ar spiedienu nav kā nākas.
Moš kādam no pieredzes ir idejas, kas varētu būt pie vainas?
Jau sākās pretrunas.
1.Turbīna varētu iet labāk, bet ir normas robežās.
2. Moš kkas ar spiedienu nav.
1.jautājums, kas ir turbīnai normas robežās?
2. jautājums ar kādu spiedienu nav labi, dzesēšanas šķirdruma vai eļļas spiedienu?
Vai abi tie teksti ir par vienu tēmu un cilvēks īsti neko nerubī, tikai ar kompi rokās gudri runā.
Pēc tava apraksta un interesantās diagnostikas tas var būt jebkas. Kaut vai DPF pretspiediens, kas to auto mēģina nomocīt. 170zs 100% is Siemens sprauslas un Siemens vadības bloks. Reizēm tas vadības bloks ierauj gļuku un par DPF problēmām neziņo. Šodien pat bija viens labs Passat ar 0,9-1bar pretspiedienu no DPF. Turbīniņa drīz palidos.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
hustla | 11. Mar 2016, 23:44 |
#1033
|
| Kopš: 28. Jun 2009
Ziņojumi: 3660
Braucu ar:
| DPF ir amputēts. Pirms kāda nepilna pusgada vadības bloks ir no nulles pārprogrammēts Dīzeļcentrā - viss gāja ok līdz šim brīdim.
Par spiedieniem toč nepateikšu, kurus viņš tur bija domājis. | Offline | | |
shuttle | 11. Mar 2016, 23:55 |
#1034
|
| Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
11 Mar 2016, 23:13:45 hustla rakstīja:
Lūgums pēc internetdiognostikas.
Audi A4 B7 2.0TDI 170PS - kad motors auksts, viss it kā iet kā nākas, kad uzsilst - zūd jauda, nav rāviens. Līdz 2,5 štukām apgriezieniem ceļ normāli, tad pēkšņi nevelk, citreiz sāk arī rīstīties/raustīties tanī brīdī, kad pedālis ir grīdā.
Paziņa pieslēdza pie kompja, izmetām līkumu un teica, ka ar sprauslām viss ok, turbīna varētu iet labāk, bet ir normas robežās, kko minēja ka moš kkas ar spiedienu nav kā nākas.
Moš kādam no pieredzes ir idejas, kas varētu būt pie vainas?
paarbaudi spiediena dacikus, tie ir vairaaki, vinjus var azliet, vinji tip darbojas, bet dod nepareizu infu, gjljuks neuzraadas, var paaraut spiediena trubu un tad jau motorelis avaarijas reziimaa paarvietojas. | Offline | | |
Kaross | 12. Mar 2016, 00:19 |
#1035
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| mamočka moja.
Kas te notiek?!
Spiediena devēji ir vairāki?
Jā, veseli trīs.
Viens eļļas spiediena lampiņai,
viens turbīnas spiedienam un viens izpūtējā DPF spiedienam.
Kā viņi tieši ir jāpārbauda? Izvelk 3 metru garus vadus līdz salonam, ar multitesteri nolasa izejas vadā spriegumu un tad pēc formulas aprēķina aptuveno spiedienu ja ir zināms sensoru mērapjoms. Šis gan laikam ir vienīgais pārbaudes veids loģiskais.
Esmu vēl dzirdējis, ka par padauzīt ar skrūvgriezni un paklausīties vai netikšķ līdzīgi kā parking sensori. Kjipa tā arī var.
Nez, var jau caur dirsu mašīnu diagnosticēt, bet nu es labāk aizbrauktu uz servisu un pa 15 Euro to izdarītu 5 minūtēs.[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2016, 00:20:44 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | 12. Mar 2016, 00:44 |
#1036
|
| Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Mar 2016, 23:44:14 hustla rakstīja:
DPF ir amputēts. Pirms kāda nepilna pusgada vadības bloks ir no nulles pārprogrammēts Dīzeļcentrā - viss gāja ok līdz šim brīdim.
Par spiedieniem toč nepateikšu, kurus viņš tur bija domājis.
Dīzeļcentrs nav kvalitātes rādītājs! Viņi paši vadības blokus neprogrammē bet izvēlas ārpakalpojumu, kur ir vēl papildus iespējas labi zaudēt uz kvalitāti.
Jo 90% vai pat vairāk "programmētāju" šiem siemens PPD blokiem pilnīgi nepareizi atslēdz DPF.
Tik nepareizi, ka dzinēja drošības jeb avārijas režīmi vairs neeksistē un kļūdas par reālām problēmām arī nerāda.
Tā kā var būt, ka defekts ir viegli atrodams, bet pateicoties šķībai programmai vidējā diagnostikā to ieraudzīt nevar
Ne mazāk kā reizi 2 nedēļās man sanāk atjaunot un pareizi pārprogrammēt Siemens PPD ar problēmām, kuras nav pamanāmas tikai tādēļ, ka iepriekš ir bijis "zinošs" un "profesionāls" "programmētājs.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
hustla | 12. Mar 2016, 01:04 |
#1037
|
| Kopš: 28. Jun 2009
Ziņojumi: 3660
Braucu ar:
| Būs laikam jābrauc ciemos, tik tagad nezinu pie kā labāk - Kaross vai Jonix :abi_izklausās_gudri: | Offline | | |
marchelago | 12. Mar 2016, 01:20 |
#1038
|
| Kopš: 01. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: e34
|
12 Mar 2016, 01:06:01 cufiks rakstīja:
12 Mar 2016, 01:04:14 hustla rakstīja:
Būs laikam jābrauc ciemos, tik tagad nezinu pie kā labāk - Kaross vai Jonix :abi_izklausās_gudri:
Kurš tuvāk - pie tā brauc.. : pie_čoma_ar_kompi: gan nebrauc vairāk..
Es brauktu pie Kaross,divi auto čipoti,pirms gadiem 4 nav bijušas nekadas problemas,...personīgs viedoklis | Offline | | |
shuttle | 12. Mar 2016, 01:29 |
#1039
|
| Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
| Pareizi nav spiediena, vajag čupu iemest zem kapota i viss ureiz būs! | Offline | | |
shuttle | 12. Mar 2016, 01:36 |
#1040
|
| Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
|
12 Mar 2016, 00:19:23 Kaross rakstīja:
mamočka moja.
Kas te notiek?!
Spiediena devēji ir vairāki?
Jā, veseli trīs.
Viens eļļas spiediena lampiņai,
viens turbīnas spiedienam un viens izpūtējā DPF spiedienam.
Kā viņi tieši ir jāpārbauda? Izvelk 3 metru garus vadus līdz salonam, ar multitesteri nolasa izejas vadā spriegumu un tad pēc formulas aprēķina aptuveno spiedienu ja ir zināms sensoru mērapjoms. Šis gan laikam ir vienīgais pārbaudes veids loģiskais.
Esmu vēl dzirdējis, ka par padauzīt ar skrūvgriezni un paklausīties vai netikšķ līdzīgi kā parking sensori. Kjipa tā arī var.
Nez, var jau caur dirsu mašīnu diagnosticēt, bet nu es labāk aizbrauktu uz servisu un pa 15 Euro to izdarītu 5 minūtēs.
Spiedienu biksees sev vari rēķināt pēc formulas, ko pa dienu esi rijis, var arī ar skrūvgriezi urķēt!
Pizģets attapīgs esi, loģiski, ka servisā jāparbauda! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|