Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
jurrus
10. Mar 2016, 14:14 #1021

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Gandrīz visi 2.0 dīzeļi ir problemātiski... Ford, Opel, Audi (VW grupa), BMW, Toyota, Subaru u.c.
Offline
nick147
10. Mar 2016, 16:02 #1022

Kopš: 30. Jun 2005

Ziņojumi: 242

Braucu ar: auto

pārdevu savu 2.0 tdi ar 315k uz spido, pats nobraucu ap 200k, visas apkopes taisīju laicīgi, par motoru sūdzību nebija.
Offline
MMMax
10. Mar 2016, 16:04 #1023

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


10 Mar 2016, 16:02:31 nick147 rakstīja:
pārdevu savu 2.0 tdi ar 315k uz spido, pats nobraucu ap 200k, visas apkopes taisīju laicīgi, par motoru sūdzību nebija.

Kāds motors? gads?
Offline
nick147
10. Mar 2016, 16:12 #1024

Kopš: 30. Jun 2005

Ziņojumi: 242

Braucu ar: auto


10 Mar 2016, 16:04:37 MMMax rakstīja:

10 Mar 2016, 16:02:31 nick147 rakstīja:
pārdevu savu 2.0 tdi ar 315k uz spido, pats nobraucu ap 200k, visas apkopes taisīju laicīgi, par motoru sūdzību nebija.

Kāds motors? gads?


gads 06 (B7), kW 103
Offline
Pufaix
10. Mar 2016, 16:44 #1025

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1727

Braucu ar: NC700XD, gludekli

Man ir 2,0 TDI 140Zs BMM (8 nevis 16 vārsti).

braucu no ~215k līdz 300k km.

Ņēmu ar vēsturi no dīlera- fricis skrupulozi bija kopis, bet:
-Bija jāslīpē galva un jāmaina galvas blīve (bija spiediens dzesēšanas sistēmā);
-divmasnieks+sajūgs;
-DPF amputācija;
-apkopes;

Manējam eļļas sūknis piedzenās kā 1,9TDI ar ķēdi. Problēmas ir tiem, kam piedzen seškantis. Probleātiskajiem motoriem viņš ir īsāks, jaunākiem jau nāk garāks:


[ Šo ziņu laboja Pufaix, 10 Mar 2016, 16:46:40 ]

Offline
Jonix
10. Mar 2016, 16:58 #1026

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


10 Mar 2016, 14:09:30 demis1 rakstīja:
Man arii ientreseeja a4 b8 ... Vinam jau cik noprotu nāk jau comonrail... Nez vinam arī 2.00 Tdi ir problēmas ar to ellas sukni ... Laikam būs info japalasa kautkur
Šiem daudz bežāk ir problēmas ar kompresiju.
Kādi padsmit jau ir defektēti, kur siltam kompresija ir zem 22bar (minimums 24-25bar).


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
demis1
10. Mar 2016, 20:40 #1027

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Cik esmu ievācis info pa A4 B7 vai nu 1.9tdi vai 3.00 Tdi .... Bet izskatās ka visi cenšas ražot mašīnas lidz 300 k nobraukumam ... Laikam būs japerk ritens Vai arī jasāk mīlēt benzīn markas mašīnas
Offline
karlsonss
10. Mar 2016, 20:46 #1028

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Ev cufik, kam tad nav probleemu ar dzineejiem? A?
Offline
jurrus
10. Mar 2016, 21:06 #1029

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


10 Mar 2016, 20:51:16 cufiks rakstīja:

10 Mar 2016, 20:46:42 karlsonss rakstīja:
Ev cufik, kam tad nav probleemu ar dzineejiem? A?



Nav jautājums par problēmām, bet par to daudzumu - un VAG grupa izceļas ar saviem sūda PD motoriem un supereļļassūkni 2l dīzeļiem nafren + V6 motoriem sadalenes, eļļošanas, ķēdes - zipdu, nemaz rakstīt negribas - pirksti nodils... Iekāp 3.0d un smacē kamēr nelabi paliek, salīdzinājumā ar VAG!

Līdz 200K nevienam nav problēmu, pēc tam sākās.. VAG parādās LV ar 200+ nobraukumiem, no turienes arī priekšstats, ka VAG'i plīst vairāk par citiem. Un nu nav jau tā, ka visi slimo ar visu- katrs remonts uz saviem tkst km.
Offline
demis1
10. Mar 2016, 22:40 #1030

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Krč .. kas pie velna sanāk tas VAG ?

Cik es esmu piredzējis un zinu ka ar 1.9 TDI kuri ir pirms 2000g Var kurināt uz nebēdu (jo ir sadalītājsuknis) Tik uz skati varbūt kāda bukse janomaina un izpūtēs japaskalo

Bet PD man nešķiet pārāk izdevies pasākums .. Bet pamēģināt jau var pabraukāt Comonrails gan patīk.

Volvo bija comonrail no 2000 g ja nemaldos audis sāk popularizēt kopš 2008 g ja nemaldos
No kura gada BMW sāka lietot Comonrail ?


P.s manā skatijumā ar auto jabrauc !! nevis pa servisiem jamētājas

Un pilnībā piekrītu "Nav jautājums par problēmām, bet par to daudzumu"

Offline
hustla
11. Mar 2016, 23:13 #1031

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:

Lūgums pēc internetdiognostikas.

Audi A4 B7 2.0TDI 170PS - kad motors auksts, viss it kā iet kā nākas, kad uzsilst - zūd jauda, nav rāviens. Līdz 2,5 štukām apgriezieniem ceļ normāli, tad pēkšņi nevelk, citreiz sāk arī rīstīties/raustīties tanī brīdī, kad pedālis ir grīdā.
Paziņa pieslēdza pie kompja, izmetām līkumu un teica, ka ar sprauslām viss ok, turbīna varētu iet labāk, bet ir normas robežās, kko minēja ka moš kkas ar spiedienu nav kā nākas.
Moš kādam no pieredzes ir idejas, kas varētu būt pie vainas?
Offline
Kaross
11. Mar 2016, 23:36 #1032

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Mar 2016, 23:13:45 hustla rakstīja:
Lūgums pēc internetdiognostikas.

Audi A4 B7 2.0TDI 170PS - kad motors auksts, viss it kā iet kā nākas, kad uzsilst - zūd jauda, nav rāviens. Līdz 2,5 štukām apgriezieniem ceļ normāli, tad pēkšņi nevelk, citreiz sāk arī rīstīties/raustīties tanī brīdī, kad pedālis ir grīdā.
Paziņa pieslēdza pie kompja, izmetām līkumu un teica, ka ar sprauslām viss ok, turbīna varētu iet labāk, bet ir normas robežās, kko minēja ka moš kkas ar spiedienu nav kā nākas.
Moš kādam no pieredzes ir idejas, kas varētu būt pie vainas?


Jau sākās pretrunas.
1.Turbīna varētu iet labāk, bet ir normas robežās.
2. Moš kkas ar spiedienu nav.

1.jautājums, kas ir turbīnai normas robežās?
2. jautājums ar kādu spiedienu nav labi, dzesēšanas šķirdruma vai eļļas spiedienu?

Vai abi tie teksti ir par vienu tēmu un cilvēks īsti neko nerubī, tikai ar kompi rokās gudri runā.

Pēc tava apraksta un interesantās diagnostikas tas var būt jebkas. Kaut vai DPF pretspiediens, kas to auto mēģina nomocīt. 170zs 100% is Siemens sprauslas un Siemens vadības bloks. Reizēm tas vadības bloks ierauj gļuku un par DPF problēmām neziņo. Šodien pat bija viens labs Passat ar 0,9-1bar pretspiedienu no DPF. Turbīniņa drīz palidos.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
hustla
11. Mar 2016, 23:44 #1033

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:

DPF ir amputēts. Pirms kāda nepilna pusgada vadības bloks ir no nulles pārprogrammēts Dīzeļcentrā - viss gāja ok līdz šim brīdim.
Par spiedieniem toč nepateikšu, kurus viņš tur bija domājis.
Offline
shuttle
11. Mar 2016, 23:55 #1034

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


11 Mar 2016, 23:13:45 hustla rakstīja:
Lūgums pēc internetdiognostikas.

Audi A4 B7 2.0TDI 170PS - kad motors auksts, viss it kā iet kā nākas, kad uzsilst - zūd jauda, nav rāviens. Līdz 2,5 štukām apgriezieniem ceļ normāli, tad pēkšņi nevelk, citreiz sāk arī rīstīties/raustīties tanī brīdī, kad pedālis ir grīdā.
Paziņa pieslēdza pie kompja, izmetām līkumu un teica, ka ar sprauslām viss ok, turbīna varētu iet labāk, bet ir normas robežās, kko minēja ka moš kkas ar spiedienu nav kā nākas.
Moš kādam no pieredzes ir idejas, kas varētu būt pie vainas?

paarbaudi spiediena dacikus, tie ir vairaaki, vinjus var azliet, vinji tip darbojas, bet dod nepareizu infu, gjljuks neuzraadas, var paaraut spiediena trubu un tad jau motorelis avaarijas reziimaa paarvietojas.
Offline
Kaross
12. Mar 2016, 00:19 #1035

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

mamočka moja.
Kas te notiek?!

Spiediena devēji ir vairāki?
Jā, veseli trīs.
Viens eļļas spiediena lampiņai,
viens turbīnas spiedienam un viens izpūtējā DPF spiedienam.

Kā viņi tieši ir jāpārbauda? Izvelk 3 metru garus vadus līdz salonam, ar multitesteri nolasa izejas vadā spriegumu un tad pēc formulas aprēķina aptuveno spiedienu ja ir zināms sensoru mērapjoms. Šis gan laikam ir vienīgais pārbaudes veids loģiskais.

Esmu vēl dzirdējis, ka par padauzīt ar skrūvgriezni un paklausīties vai netikšķ līdzīgi kā parking sensori. Kjipa tā arī var.

Nez, var jau caur dirsu mašīnu diagnosticēt, bet nu es labāk aizbrauktu uz servisu un pa 15 Euro to izdarītu 5 minūtēs.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2016, 00:20:44 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
12. Mar 2016, 00:44 #1036

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Mar 2016, 23:44:14 hustla rakstīja:
DPF ir amputēts. Pirms kāda nepilna pusgada vadības bloks ir no nulles pārprogrammēts Dīzeļcentrā - viss gāja ok līdz šim brīdim.
Par spiedieniem toč nepateikšu, kurus viņš tur bija domājis.
Dīzeļcentrs nav kvalitātes rādītājs! Viņi paši vadības blokus neprogrammē bet izvēlas ārpakalpojumu, kur ir vēl papildus iespējas labi zaudēt uz kvalitāti.

Jo 90% vai pat vairāk "programmētāju" šiem siemens PPD blokiem pilnīgi nepareizi atslēdz DPF.
Tik nepareizi, ka dzinēja drošības jeb avārijas režīmi vairs neeksistē un kļūdas par reālām problēmām arī nerāda.


Tā kā var būt, ka defekts ir viegli atrodams, bet pateicoties šķībai programmai vidējā diagnostikā to ieraudzīt nevar

Ne mazāk kā reizi 2 nedēļās man sanāk atjaunot un pareizi pārprogrammēt Siemens PPD ar problēmām, kuras nav pamanāmas tikai tādēļ, ka iepriekš ir bijis "zinošs" un "profesionāls" "programmētājs.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
hustla
12. Mar 2016, 01:04 #1037

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:

Būs laikam jābrauc ciemos, tik tagad nezinu pie kā labāk - Kaross vai Jonix :abi_izklausās_gudri:
Offline
marchelago
12. Mar 2016, 01:20 #1038

Kopš: 01. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e34


12 Mar 2016, 01:06:01 cufiks rakstīja:

12 Mar 2016, 01:04:14 hustla rakstīja:
Būs laikam jābrauc ciemos, tik tagad nezinu pie kā labāk - Kaross vai Jonix :abi_izklausās_gudri:


Kurš tuvāk - pie tā brauc.. : pie_čoma_ar_kompi: gan nebrauc vairāk..

Es brauktu pie Kaross,divi auto čipoti,pirms gadiem 4 nav bijušas nekadas problemas,...personīgs viedoklis
Offline
shuttle
12. Mar 2016, 01:29 #1039

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:

Pareizi nav spiediena, vajag čupu iemest zem kapota i viss ureiz būs!
Offline
shuttle
12. Mar 2016, 01:36 #1040

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


12 Mar 2016, 00:19:23 Kaross rakstīja:
mamočka moja.
Kas te notiek?!

Spiediena devēji ir vairāki?
Jā, veseli trīs.
Viens eļļas spiediena lampiņai,
viens turbīnas spiedienam un viens izpūtējā DPF spiedienam.

Kā viņi tieši ir jāpārbauda? Izvelk 3 metru garus vadus līdz salonam, ar multitesteri nolasa izejas vadā spriegumu un tad pēc formulas aprēķina aptuveno spiedienu ja ir zināms sensoru mērapjoms. Šis gan laikam ir vienīgais pārbaudes veids loģiskais.

Esmu vēl dzirdējis, ka par padauzīt ar skrūvgriezni un paklausīties vai netikšķ līdzīgi kā parking sensori. Kjipa tā arī var.

Nez, var jau caur dirsu mašīnu diagnosticēt, bet nu es labāk aizbrauktu uz servisu un pa 15 Euro to izdarītu 5 minūtēs.

Spiedienu biksees sev vari rēķināt pēc formulas, ko pa dienu esi rijis, var arī ar skrūvgriezi urķēt!
Pizģets attapīgs esi, loģiski, ka servisā jāparbauda!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo