Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Nello
27. Aug 2016, 20:43 #10161

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Durvju serdeni no paša korpusa var izņemt,samainīt?
Offline
ZJanis
28. Aug 2016, 08:54 #10162

Kopš: 25. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: E34


27 Aug 2016, 20:43:58 @Nello rakstīja:
Durvju serdeni no paša korpusa var izņemt,samainīt?


DIY How to swap a door handle
Offline
crime
28. Aug 2016, 11:15 #10163

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


28 Aug 2016, 00:55:42 @nikns rakstīja:

23 Jul 2016, 15:43:57 @crime rakstīja:
Nesen ņēmu jaunu OEM stiklu, kaut kas ap 180€ bija

nu nevar buut!
taja pasa etk ir pavisam citi cipari..

Ņēmu handlerā, ar atlaidi. labi, moš bija 190€, bija lielāks pasūtījums un stikla pozīcija bija zem 200€, 180-190€ robežās.
Offline
Achtung
28. Aug 2016, 21:15 #10164

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Kā salabot domkrata vietu, metināt citu vai aizmirst un turpināt darboties ar rombveida domkratu, ko paši darījāt, jo noteikti es neesmu pirmais. Šodien cēlu augšā un viss tur sabira putekļos. Galvenais, ka tlt ir skate.
Offline
Dlinnijs
29. Aug 2016, 15:01 #10165

Kopš: 18. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar: style 1 diskiem


28 Aug 2016, 21:15:26 @Achtung rakstīja:
Kā salabot domkrata vietu, metināt citu vai aizmirst un turpināt darboties ar rombveida domkratu, ko paši darījāt, jo noteikti es neesmu pirmais. Šodien cēlu augšā un viss tur sabira putekļos. Galvenais, ka tlt ir skate.

nu ja nevari vairs pacelt normali tad protams ir jametina
Offline
rolis1987
29. Aug 2016, 20:17 #10166

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Drīzumā plānoju iegādāties e34, benzīnu. Vēl nevaru izlemt vai sedanu, vai touringu. Laikam jau nebūs tik svarīgi.
Prasības benzīns un galvenais, lai ir labs kuzavs - taisns un bez dramatiskām rūsas problēmām.

PM, ja ir kas piedāvājams.



[ Šo ziņu laboja rolis1987, 29 Aug 2016, 21:00:44 ]

Offline
Nello
03. Sep 2016, 14:14 #10167

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


28 Aug 2016, 08:54:30 @ZJanis rakstīja:

27 Aug 2016, 20:43:58 @Nello rakstīja:
Durvju serdeni no paša korpusa var izņemt,samainīt?


DIY How to swap a door handle

Šodien beidzot saņēmos paknibināt slēdzeni... Ir tieši tā,kā parādīts,bet var gadīties,kā manā gadījumā sanāca,..caurums,kur liekās serdene,ir padilis,tāpēc cita serdene tur "nejūtās labi" un ķerās,pa labi slēdzās,pa kreisi nā...,saliku visu atpakaļ,likšu visu ručku pieslīpējot lai pats rokturis neķerās... P.S lai izvilktu serdeni,iespraudiet sākumā atslēgu,jo savādāk serdene "izbirs"
Offline
golfmk2
05. Sep 2016, 19:10 #10168

Kopš: 08. Jan 2016

No: Valka

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e34

varat pateikt vai no e39 525tds der reduktors uz e34 520i ? e34 baigi švaks ir vispār nebloķējas
Offline
Nello
05. Sep 2016, 20:44 #10169

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


05 Sep 2016, 19:10:29 @golfmk2 rakstīja:
varat pateikt vai no e39 525tds der reduktors uz e34 520i ? e34 baigi švaks ir vispār nebloķējas

E39 TDS nenāk reduktors,kurš bloķētos...un nē,reduktors neder.. Ja tev nespolē,tam iemesls var būt noguris dzinējs,vai slīdoš sajūgs...
Offline
us
05. Sep 2016, 20:49 #10170

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Kāda ir normāla cena par reduktoru ar bloķi no E34 2.5td? Attiecība 2.65

[ Šo ziņu laboja us, 05 Sep 2016, 20:49:52 ]

Offline
golfmk2
06. Sep 2016, 08:23 #10171

Kopš: 08. Jan 2016

No: Valka

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e34


05 Sep 2016, 20:44:50 @Nello rakstīja:

05 Sep 2016, 19:10:29 @golfmk2 rakstīja:
varat pateikt vai no e39 525tds der reduktors uz e34 520i ? e34 baigi švaks ir vispār nebloķējas

E39 TDS nenāk reduktors,kurš bloķētos...un nē,reduktors neder.. Ja tev nespolē,tam iemesls var būt noguris dzinējs,vai slīdoš sajūgs...

Jaudas ir. Viens rats tikai buksē. Jā e39 nav blokis bet labāk sasledzas
Offline
Krabiz
06. Sep 2016, 09:04 #10172

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Meklē dzīvu E34 LSD un viss.. Čoms mocīja E39 528i un 540i uz nebēdu, bet nekas tur nebloķējās viņiem...
Offline
golfmk2
06. Sep 2016, 09:37 #10173

Kopš: 08. Jan 2016

No: Valka

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e34


06 Sep 2016, 09:04:27 @Krabiz rakstīja:
Meklē dzīvu E34 LSD un viss.. Čoms mocīja E39 528i un 540i uz nebēdu, bet nekas tur nebloķējās viņiem...

A kā var zināt ka tas LSD vēl ir normāls un kā neiegrābjos? Kādas cenās iet? Un varbūt kādam ir ko piedāvāt. Pm.

[ Šo ziņu laboja golfmk2, 06 Sep 2016, 09:38:04 ]

Offline
Nello
06. Sep 2016, 12:36 #10174

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Ir kādam bildes,kā ir ievilkti oem āķim vadi salonā?
Offline
Krabiz
06. Sep 2016, 14:33 #10175

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


06 Sep 2016, 09:37:16 @golfmk2 rakstīja:

06 Sep 2016, 09:04:27 @Krabiz rakstīja:
Meklē dzīvu E34 LSD un viss.. Čoms mocīja E39 528i un 540i uz nebēdu, bet nekas tur nebloķējās viņiem...

A kā var zināt ka tas LSD vēl ir normāls un kā neiegrābjos? Kādas cenās iet? Un varbūt kādam ir ko piedāvāt. Pm.


Labu LSD pēc būtības nevar izgriezt(vai ļoti minimāli) uz pretējām pusēm, bet var arī uzrauties uz metinātā, jāskatās vai vāks nav nesen ņemts nost un ar hermētiķi aizsmērēts. Cenas kā kurš piedāvā.
Offline
Dlinnijs
06. Sep 2016, 15:02 #10176

Kopš: 18. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar: style 1 diskiem


06 Sep 2016, 14:33:56 @Krabiz rakstīja:

06 Sep 2016, 09:37:16 @golfmk2 rakstīja:

06 Sep 2016, 09:04:27 @Krabiz rakstīja:
Meklē dzīvu E34 LSD un viss.. Čoms mocīja E39 528i un 540i uz nebēdu, bet nekas tur nebloķējās viņiem...

A kā var zināt ka tas LSD vēl ir normāls un kā neiegrābjos? Kādas cenās iet? Un varbūt kādam ir ko piedāvāt. Pm.


Labu LSD pēc būtības nevar izgriezt(vai ļoti minimāli) uz pretējām pusēm, bet var arī uzrauties uz metinātā, jāskatās vai vāks nav nesen ņemts nost un ar hermētiķi aizsmērēts. Cenas kā kurš piedāvā.

ja stav blokis vienalga var pagriezt vienu ratu kad masinai tikai viena puse pacelta gruti iet bet var, metinatu jau nevaresi ta pa vienam pagriezt un kas slikts hermetikim uz vaka? tas vaks ir skibs un greizs un no vecas blives tur tolka nav jo visdrizak kad atversi vina bus jau sapista
Offline
Dlinnijs
06. Sep 2016, 15:13 #10177

Kopš: 18. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar: style 1 diskiem


06 Sep 2016, 08:23:05 @golfmk2 rakstīja:

05 Sep 2016, 20:44:50 @Nello rakstīja:

05 Sep 2016, 19:10:29 @golfmk2 rakstīja:
varat pateikt vai no e39 525tds der reduktors uz e34 520i ? e34 baigi švaks ir vispār nebloķējas

E39 TDS nenāk reduktors,kurš bloķē tos...un nē,reduktors neder.. Ja tev nespolē,tam iemesls var būt noguris dzinējs,vai slīdoš sajūgs...

Jaudas ir. Viens rats tikai buksē. Jā e39 nav blokis bet labāk sasledzas

man interese kas tur labak sasledzas
Offline
golfmk2
06. Sep 2016, 17:59 #10178

Kopš: 08. Jan 2016

No: Valka

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e34


06 Sep 2016, 15:13:17 @Dlinnijs rakstīja:

06 Sep 2016, 08:23:05 @golfmk2 rakstīja:

05 Sep 2016, 20:44:50 @Nello rakstīja:

05 Sep 2016, 19:10:29 @golfmk2 rakstīja:
varat pateikt vai no e39 525tds der reduktors uz e34 520i ? e34 baigi švaks ir vispār nebloķējas

E39 TDS nenāk reduktors,kurš bloķē tos...un nē,reduktors neder.. Ja tev nespolē,tam iemesls var būt noguris dzinējs,vai slīdoš sajūgs...

Jaudas ir. Viens rats tikai buksē. Jā e39 nav blokis bet labāk sasledzas

man interese kas tur labak sasledzas

E39 uz asfalta vismaz sauli var uzgriezt un buksē abi rati. Ar 3jiem esmu braucis un visiem labāks par manu e34tā. Un e34 2.5tds arī labāks kaut vai jaudas ir mazāk. Un vai no tds e34 der uz benzīnu reduktors un kārba? Benziniekam baigi īsā.
Offline
Krabiz
06. Sep 2016, 20:07 #10179

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Ja atvērtais reduktors ir sācis bloķēties, tad drīz vien viņš nosprūdīs pilnībā un auto šļūcošiem ratiem apstāsies ceļmalā, draugam tā bija ar E39.

Uzliec E34tds LSD un miers, attiecība viņam ir 2.65 un salīdzinājumā ar 520i kkādu 3.4x + tur būs daudz labāka ekonomija, ja tas protams, ir tas, ko meklē. Kārbas mainīt nav jēga.
Offline
Markijs
06. Sep 2016, 20:10 #10180

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

E34 miglas vāciņi, visi stiprinājumi vietās, vajag tikai pārkrāsot.




Ir vēl reduktors ar pussasīm, 2.65 tds.

Oem āķis, kuram pašu āķi var noskruvēt, bet nav kā otrs variants pagriežamais.

Visi vadi štekerim klā, nekas nav kniebts nost.

Pm/22000200
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo