Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
KM
10. Feb 2016, 19:54 #1001

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

ta ir ta pati DSG kas ari naca octaviam ar 2.0tdi 140zs?
Offline
Yussi
10. Feb 2016, 20:01 #1002

Kopš: 01. Mar 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar:

Vai CAYCAC padodas čiptūningam? Cik zirgus var iegūt? Kas ar DPF?
Offline
depo
10. Feb 2016, 20:17 #1003

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu

Visiem dīzeļiem +/- vienādu jaudu var iegūt, 20% apmēram. Tas standartā, bez papildus modifikācijām un izvirtībām.

[ Šo ziņu laboja depo, 10 Feb 2016, 20:17:22 ]

Offline
smudo
10. Feb 2016, 20:31 #1004

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


10 Feb 2016, 19:54:18 KM rakstīja:
ta ir ta pati DSG kas ari naca octaviam ar 2.0tdi 140zs?


Manuprāt, nē. DSG ir robotizēta divsjūgu manuālā un multitronic laikam bija bezpakāpju variators. Principā ļoti atšķirīgas uzbūves.
Offline
Jonix
10. Feb 2016, 20:59 #1005

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


10 Feb 2016, 19:50:28 b1te rakstīja:
Pie kāda nobraukuma viņas parasti brūk un uz cik jārēķinās lai vienreiz salabot viņu un aizmirst?
Ļoti dažādi, zinu automašīnas, kuras ir pirktas te pat LV un 1-2x garantijas laikā ir veikts kārbas remonts vai nomaiņa, bet ir klienti, kuru automašīnām ir ap 200-300 t. km nobraukumu, kur it kā nekādi remonti nav bijuši, vismaz dīlera informācija par to neliecina.
Kārba katrā gadījumā ir izteikti jūtīga uz nesaudzīgāku braukšanas stilu un maršrutu īpatnībām.

Remonta izmaksas? Parasti sākas no 1500€ un uz augšu. Mazāk gan reti.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 10 Feb 2016, 22:30:39 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
10. Feb 2016, 21:07 #1006

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


10 Feb 2016, 20:01:33 Yussi rakstīja:
Vai CAYCAC padodas čiptūningam? Cik zirgus var iegūt? Kas ar DPF?
1.6TDI 105ZS?
Jā, padodas. Neatkarīgi no jaudas versijas (75, 90, 105ZS), nebojājot DPF, mierīgi var sasniegt drošus 140..145ZS.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
10. Feb 2016, 22:04 #1007

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 Feb 2016, 19:50:28 b1te rakstīja:
Pie kāda nobraukuma viņas parasti brūk un uz cik jārēķinās lai vienreiz salabot viņu un aizmirst?


Atkarīgs kā lieto. Ja pilsētā, tad pie 200 000km jau ir problēmas. Ja vairāk ārpus, tad izvelk ilgāk. Bet diži virs 300 000km neiet. Visļaunākais variants ir kopā ar 2.7TDI dzinēju.
Šie jau standartā pie neliela nobraukuma mēdz novērpt eļļas sūkni. Tāpēc es pat no šo auto čipošanas kopā ar Multitroniku atsakos. Ja nu vienīgi cilvēks pats labi saprot, kas var notikt.

Vienreiz salabo - lasīt - samaini pilnīgi visu kārbā atstājot tikai korpusu un brauc savus 150 000km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
10. Feb 2016, 22:10 #1008

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 Feb 2016, 20:31:04 smudo rakstīja:

10 Feb 2016, 19:54:18 KM rakstīja:
ta ir ta pati DSG kas ari naca octaviam ar 2.0tdi 140zs?


Manuprāt, nē. DSG ir robotizēta divsjūgu manuālā un multitronic laikam bija bezpakāpju variators. Principā ļoti atšķirīgas uzbūves.


Tieši tā!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
viesulis
10. Feb 2016, 22:45 #1009

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Ja nemaldaos, tad vecajai Octavijai bija parastā/ gan DSG, atkarīgs vai 1.9 vai 2.0 dīzelis
Offline
Jonix
10. Feb 2016, 22:47 #1010

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


10 Feb 2016, 22:45:30 viesulis rakstīja:
Ja nemaldaos, tad vecajai Octavijai bija parastā/ gan DSG, atkarīgs vai 1.9 vai 2.0 dīzelis
Jā, tā pat kā citiem golf un passat veidīgājiem.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
archers330
09. Mar 2016, 21:48 #1011

Kopš: 06. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1002

Braucu ar:

biksenonam kas par spuldzem nak? b7 kuzavs
Offline
Jonix
09. Mar 2016, 23:09 #1012

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


09 Mar 2016, 21:48:15 archers330 rakstīja:
biksenonam kas par spuldzem nak? b7 kuzavs
D1S

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
rr94
09. Mar 2016, 23:30 #1013

Kopš: 14. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar: 7k rpm

Interese par audi a4 b8 ar 2.0tdi (140zs< vai 2.7tdi..

1. Ar kuru mazāk problēmu, kurš uzticamāks ?
2. Kādas biežākās probēmas šiem motoriem ?
3. Traktoru negribu, tātad, kurš klusāks ? 2011.gada un jaunāki nāk ar jauno 2.0tdi, kas ir klusāks, nekā 2009. un 2010.gada ?!
Offline
demis1
09. Mar 2016, 23:32 #1014

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

audis a4 b7

Kāds nez kas darās ar tim audi 2.0 un 1.8 TFSI dzinējiem aa un vel ir laikam 1.6 un 3.2 ....
Cik esmu dzirdējis no tantiņām ka garšojot eļļa ... bet arī ne visiem ...

[ Šo ziņu laboja demis1, 09 Mar 2016, 23:39:52 ]

Offline
7788
09. Mar 2016, 23:35 #1015

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


09 Mar 2016, 23:30:20 rr94 rakstīja:
Interese par audi a4 b8 ar 2.0tdi (140zs< vai 2.7tdi..

1. Ar kuru mazāk problēmu, kurš uzticamāks ?
2. Kādas biežākās probēmas šiem motoriem ?
3. Traktoru negribu, tātad, kurš klusāks ? 2011.gada un jaunāki nāk ar jauno 2.0tdi, kas ir klusāks, nekā 2009. un 2010.gada ?!


V6 dzinējs protams būs mazāk drebelīgs un konfortablāks. tehniskās problēmas, lai komentē lietpratēji.
Offline
Jonix
09. Mar 2016, 23:44 #1016

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


09 Mar 2016, 23:30:20 rr94 rakstīja:
Interese par audi a4 b8 ar 2.0tdi (140zs< vai 2.7tdi..

1. Ar kuru mazāk problēmu, kurš uzticamāks ?
2. Kādas biežākās probēmas šiem motoriem ?
3. Traktoru negribu, tātad, kurš klusāks ? 2011.gada un jaunāki nāk ar jauno 2.0tdi, kas ir klusāks, nekā 2009. un 2010.gada ?!

Nevajadzētu ņemt FWD automātus.
Vislabāk jau 3.0TDI quattro ar S-Tronic. Kārba spēj turēt līdz 800Nm

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
09. Mar 2016, 23:46 #1017

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


09 Mar 2016, 23:32:12 demis1 rakstīja:
audis a4 b7

Kāds nez kas darās ar tim audi 2.0 un 1.8 TFSI dzinējiem aa un vel ir laikam 1.6 un 3.2 ....
Cik esmu dzirdējis no tantiņām ka garšojot eļļa ... bet arī ne visiem ...
Abi dzinēji ir normāli. 2.0TFSI ir interesantāks, tomēr pie čipošanas jau vairākiem esmu defektējis pusbeigtas sprauslas.

Gan 1.8 gan 2.0 pie eļļas maiņām servisā nereti redzam metāliskas skaidas eļļas filtros

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
MMMax
10. Mar 2016, 08:15 #1018

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4

2.0TFSI arī ļoti garšo eļļa.
Offline
Fanboy
10. Mar 2016, 09:45 #1019

Kopš: 28. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: dīzelīti


09 Mar 2016, 23:30:20 rr94 rakstīja:
Interese par audi a4 b8 ar 2.0tdi (140zs< vai 2.7tdi..

1. Ar kuru mazāk problēmu, kurš uzticamāks ?
2. Kādas biežākās probēmas šiem motoriem ?
3. Traktoru negribu, tātad, kurš klusāks ? 2011.gada un jaunāki nāk ar jauno 2.0tdi, kas ir klusāks, nekā 2009. un 2010.gada ?!



Pusgadu jau braucu ar 2.7
Pagaidām nekādu problēmu (izņemot tur rullīšu maiņa utml sīkumi, kas bija nolietojušies). Dzirdot kā tarkšķ 4cyl dīzeļi, noteikti skaidrs, ka nekad uz tādiem neskatīšos. Šis V6 ir mega kluss.
3.0 Q protams būtu mazliet saldāks variants (jaudas ziņā, bet nu vienmēr var uzčipot un iegūt ~ to pašu), bet patēriņā vidēji braucot kā ome varu iekļauties ~ 7 litros. Vidējs overall (60/40 pilsēta, ārpus) būs 8l/100.
Un šie cipari pa lielam ir tie paši, kas 2litru dīzelim. Mērīts uz reālu patēriņu - pilna bāka/km, ne kompī skatoties saldos ciparus, kas patiesībā manā gadījuma ir ~ 1:1 ar reālo.

Eļļa garšo <0.5l uz 10k, bet nu tas jau no uzturēšanas atkarīgs.
Noteikti ne automātu šim motoram.

Kad meklēju info par šiem modeļiem, uzdūros uz ļoti daudzām problēmām tieši par 4cyl 2.0 versijām. Labākais variants no tiem arī ir tas jaudīgākais ~ 173ps laikam. Bet nu viennozīmīgi visur info, ka tiek ieteiks 6cyl un tieši 2.7, ja negribi ar visiem pēc kārtas skrieties + šķērēt visus līkumus ziemā, jo citur average Joe šis Q nekam vairāk neder un netiek izmantots anyway.
labs performance/ekonomijas variants


[ Šo ziņu laboja Fanboy, 10 Mar 2016, 11:21:47 ]

Offline
demis1
10. Mar 2016, 14:09 #1020

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Man arii ientreseeja a4 b8 ... Vinam jau cik noprotu nāk jau comonrail... Nez vinam arī 2.00 Tdi ir problēmas ar to ellas sukni ... Laikam būs info japalasa kautkur
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo