Autors | Ziņojums |
KM | 10. Feb 2016, 19:54 |
#1001
|
|
Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| ta ir ta pati DSG kas ari naca octaviam ar 2.0tdi 140zs? |
Offline | |
|
Yussi | 10. Feb 2016, 20:01 |
#1002
|
|
Kopš: 01. Mar 2012
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
| Vai CAYCAC padodas čiptūningam? Cik zirgus var iegūt? Kas ar DPF? |
Offline | |
|
depo | 10. Feb 2016, 20:17 |
#1003
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20955
Braucu ar: Zirgu
| Visiem dīzeļiem +/- vienādu jaudu var iegūt, 20% apmēram. Tas standartā, bez papildus modifikācijām un izvirtībām. [ Šo ziņu laboja depo, 10 Feb 2016, 20:17:22 ] |
Offline | |
|
smudo | 10. Feb 2016, 20:31 |
#1004
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
10 Feb 2016, 19:54:18 KM rakstīja:
ta ir ta pati DSG kas ari naca octaviam ar 2.0tdi 140zs?
Manuprāt, nē. DSG ir robotizēta divsjūgu manuālā un multitronic laikam bija bezpakāpju variators. Principā ļoti atšķirīgas uzbūves. |
Offline | |
|
Jonix | 10. Feb 2016, 20:59 |
#1005
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
10 Feb 2016, 19:50:28 b1te rakstīja:
Pie kāda nobraukuma viņas parasti brūk un uz cik jārēķinās lai vienreiz salabot viņu un aizmirst?
Ļoti dažādi, zinu automašīnas, kuras ir pirktas te pat LV un 1-2x garantijas laikā ir veikts kārbas remonts vai nomaiņa, bet ir klienti, kuru automašīnām ir ap 200-300 t. km nobraukumu, kur it kā nekādi remonti nav bijuši, vismaz dīlera informācija par to neliecina.
Kārba katrā gadījumā ir izteikti jūtīga uz nesaudzīgāku braukšanas stilu un maršrutu īpatnībām.
Remonta izmaksas? Parasti sākas no 1500€ un uz augšu. Mazāk gan reti.[ Šo ziņu laboja Jonix, 10 Feb 2016, 22:30:39 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
Jonix | 10. Feb 2016, 21:07 |
#1006
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
10 Feb 2016, 20:01:33 Yussi rakstīja:
Vai CAYCAC padodas čiptūningam? Cik zirgus var iegūt? Kas ar DPF?
1.6TDI 105ZS?
Jā, padodas. Neatkarīgi no jaudas versijas (75, 90, 105ZS), nebojājot DPF, mierīgi var sasniegt drošus 140..145ZS.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
Kaross | 10. Feb 2016, 22:04 |
#1007
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
10 Feb 2016, 19:50:28 b1te rakstīja:
Pie kāda nobraukuma viņas parasti brūk un uz cik jārēķinās lai vienreiz salabot viņu un aizmirst?
Atkarīgs kā lieto. Ja pilsētā, tad pie 200 000km jau ir problēmas. Ja vairāk ārpus, tad izvelk ilgāk. Bet diži virs 300 000km neiet. Visļaunākais variants ir kopā ar 2.7TDI dzinēju.
Šie jau standartā pie neliela nobraukuma mēdz novērpt eļļas sūkni. Tāpēc es pat no šo auto čipošanas kopā ar Multitroniku atsakos. Ja nu vienīgi cilvēks pats labi saprot, kas var notikt.
Vienreiz salabo - lasīt - samaini pilnīgi visu kārbā atstājot tikai korpusu un brauc savus 150 000km.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Kaross | 10. Feb 2016, 22:10 |
#1008
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
10 Feb 2016, 20:31:04 smudo rakstīja:
10 Feb 2016, 19:54:18 KM rakstīja:
ta ir ta pati DSG kas ari naca octaviam ar 2.0tdi 140zs?
Manuprāt, nē. DSG ir robotizēta divsjūgu manuālā un multitronic laikam bija bezpakāpju variators. Principā ļoti atšķirīgas uzbūves.
Tieši tā!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
|
viesulis | 10. Feb 2016, 22:45 |
#1009
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Ja nemaldaos, tad vecajai Octavijai bija parastā/ gan DSG, atkarīgs vai 1.9 vai 2.0 dīzelis |
Offline | |
|
Jonix | 10. Feb 2016, 22:47 |
#1010
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
10 Feb 2016, 22:45:30 viesulis rakstīja:
Ja nemaldaos, tad vecajai Octavijai bija parastā/ gan DSG, atkarīgs vai 1.9 vai 2.0 dīzelis
Jā, tā pat kā citiem golf un passat veidīgājiem.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
archers330 | 09. Mar 2016, 21:48 |
#1011
|
|
Kopš: 06. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1002
Braucu ar:
| biksenonam kas par spuldzem nak? b7 kuzavs |
Offline | |
|
Jonix | 09. Mar 2016, 23:09 |
#1012
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
09 Mar 2016, 21:48:15 archers330 rakstīja:
biksenonam kas par spuldzem nak? b7 kuzavs
D1S
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
rr94 | 09. Mar 2016, 23:30 |
#1013
|
|
Kopš: 14. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 591
Braucu ar: 7k rpm
| Interese par audi a4 b8 ar 2.0tdi (140zs< vai 2.7tdi..
1. Ar kuru mazāk problēmu, kurš uzticamāks ?
2. Kādas biežākās probēmas šiem motoriem ?
3. Traktoru negribu, tātad, kurš klusāks ? 2011.gada un jaunāki nāk ar jauno 2.0tdi, kas ir klusāks, nekā 2009. un 2010.gada ?!
|
Offline | |
|
demis1 | 09. Mar 2016, 23:32 |
#1014
|
|
Kopš: 24. Jun 2012
Ziņojumi: 246
Braucu ar:
| audis a4 b7
Kāds nez kas darās ar tim audi 2.0 un 1.8 TFSI dzinējiem aa un vel ir laikam 1.6 un 3.2 ....
Cik esmu dzirdējis no tantiņām ka garšojot eļļa ... bet arī ne visiem ...[ Šo ziņu laboja demis1, 09 Mar 2016, 23:39:52 ] |
Offline | |
|
7788 | 09. Mar 2016, 23:35 |
#1015
|
|
Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
09 Mar 2016, 23:30:20 rr94 rakstīja:
Interese par audi a4 b8 ar 2.0tdi (140zs< vai 2.7tdi..
1. Ar kuru mazāk problēmu, kurš uzticamāks ?
2. Kādas biežākās probēmas šiem motoriem ?
3. Traktoru negribu, tātad, kurš klusāks ? 2011.gada un jaunāki nāk ar jauno 2.0tdi, kas ir klusāks, nekā 2009. un 2010.gada ?!
V6 dzinējs protams būs mazāk drebelīgs un konfortablāks. tehniskās problēmas, lai komentē lietpratēji. |
Offline | |
|
Jonix | 09. Mar 2016, 23:44 |
#1016
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
09 Mar 2016, 23:30:20 rr94 rakstīja:
Interese par audi a4 b8 ar 2.0tdi (140zs< vai 2.7tdi..
1. Ar kuru mazāk problēmu, kurš uzticamāks ?
2. Kādas biežākās probēmas šiem motoriem ?
3. Traktoru negribu, tātad, kurš klusāks ? 2011.gada un jaunāki nāk ar jauno 2.0tdi, kas ir klusāks, nekā 2009. un 2010.gada ?!
Nevajadzētu ņemt FWD automātus.
Vislabāk jau 3.0TDI quattro ar S-Tronic. Kārba spēj turēt līdz 800Nm
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
|
Jonix | 09. Mar 2016, 23:46 |
#1017
|
|
Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
09 Mar 2016, 23:32:12 demis1 rakstīja:
audis a4 b7
Kāds nez kas darās ar tim audi 2.0 un 1.8 TFSI dzinējiem aa un vel ir laikam 1.6 un 3.2 ....
Cik esmu dzirdējis no tantiņām ka garšojot eļļa ... bet arī ne visiem ...
Abi dzinēji ir normāli. 2.0TFSI ir interesantāks, tomēr pie čipošanas jau vairākiem esmu defektējis pusbeigtas sprauslas.
Gan 1.8 gan 2.0 pie eļļas maiņām servisā nereti redzam metāliskas skaidas eļļas filtros
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
|
Offline | |
|
MMMax | 10. Mar 2016, 08:15 |
#1018
|
|
Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
| 2.0TFSI arī ļoti garšo eļļa. |
Offline | |
|
Fanboy | 10. Mar 2016, 09:45 |
#1019
|
|
Kopš: 28. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 12
Braucu ar: dīzelīti
|
09 Mar 2016, 23:30:20 rr94 rakstīja:
Interese par audi a4 b8 ar 2.0tdi (140zs< vai 2.7tdi..
1. Ar kuru mazāk problēmu, kurš uzticamāks ?
2. Kādas biežākās probēmas šiem motoriem ?
3. Traktoru negribu, tātad, kurš klusāks ? 2011.gada un jaunāki nāk ar jauno 2.0tdi, kas ir klusāks, nekā 2009. un 2010.gada ?!
Pusgadu jau braucu ar 2.7
Pagaidām nekādu problēmu (izņemot tur rullīšu maiņa utml sīkumi, kas bija nolietojušies). Dzirdot kā tarkšķ 4cyl dīzeļi, noteikti skaidrs, ka nekad uz tādiem neskatīšos. Šis V6 ir mega kluss.
3.0 Q protams būtu mazliet saldāks variants (jaudas ziņā, bet nu vienmēr var uzčipot un iegūt ~ to pašu), bet patēriņā vidēji braucot kā ome varu iekļauties ~ 7 litros. Vidējs overall (60/40 pilsēta, ārpus) būs 8l/100.
Un šie cipari pa lielam ir tie paši, kas 2litru dīzelim. Mērīts uz reālu patēriņu - pilna bāka/km, ne kompī skatoties saldos ciparus, kas patiesībā manā gadījuma ir ~ 1:1 ar reālo.
Eļļa garšo <0.5l uz 10k, bet nu tas jau no uzturēšanas atkarīgs.
Noteikti ne automātu šim motoram.
Kad meklēju info par šiem modeļiem, uzdūros uz ļoti daudzām problēmām tieši par 4cyl 2.0 versijām. Labākais variants no tiem arī ir tas jaudīgākais ~ 173ps laikam. Bet nu viennozīmīgi visur info, ka tiek ieteiks 6cyl un tieši 2.7, ja negribi ar visiem pēc kārtas skrieties + šķērēt visus līkumus ziemā, jo citur average Joe šis Q nekam vairāk neder un netiek izmantots anyway.
labs performance/ekonomijas variants
[ Šo ziņu laboja Fanboy, 10 Mar 2016, 11:21:47 ] |
Offline | |
|
demis1 | 10. Mar 2016, 14:09 |
#1020
|
|
Kopš: 24. Jun 2012
Ziņojumi: 246
Braucu ar:
| Man arii ientreseeja a4 b8 ... Vinam jau cik noprotu nāk jau comonrail... Nez vinam arī 2.00 Tdi ir problēmas ar to ellas sukni ... Laikam būs info japalasa kautkur |
Offline | |
|