Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vēlreiz par krutu eļļu vecos motoros

AutorsZiņojums
Blackadder
28. Feb 2005, 22:51 #101

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-02-28 19:44, Bron rakstīja:

Nu a ja mazliet precizeejam: M20 dzineejs, izpluude no izpuuteeja - ideaali, elljas pateerinjsh tuvu nullei. Kaadas viskozitaates elljas Permalat ieteiktu?

(BTW shobriid ieksh E30 - Mobil 5w50; ieksh E34 kaut kaada Esso sinteetika, paaidaam plaanojas uz apriili paariet uz to pashu Mobil 5w50 SUPER RALLY FORMULA)


Ja tu domā, ka nomainot "Esso" pret "Mobil" tu tiksi pie kaut kā makten krutāka, tad tu maldies. "Esso" un "Mobil" ražo viens un tas pats ražotājs - "ExxonMobil". Ja ir runa par pazīstamu ražotāju eļļām (ar citādām gan pārāk neieteiktu aizrauties), tad būtu vērts pievērst uzmanību, kāda ir eļļas atbilstība, piemēram, API (American Petroleum Institute) kvalitātes klasifikācijai un vai tā nebūtu zemāka, nekā ražotāja pieprasītā.
Offline
Bron
28. Feb 2005, 22:55 #102

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Vienkaarshi par ESSO ienaakusies infa ka jamo sintizeejot ne Exon/Mobil ruupniicaas (vismaz prieksh Latvijas)

Man nau aizspriedumi arii pret Castrol.
Offline
Blackadder
28. Feb 2005, 23:03 #103

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

"BMW oficiāli iesaka "Castrol". Tiešām augstvērtīgs produkts. Ikdienas braukšanai atšķirība nebūs arī ar BP vai Liqui Moly. Pēdējie piedāvā dažādas labas, profesionālas piedevas dzinējiem, u.c."

Te nu būtu vietā piebilst dažas lietas.
Pirmkārt - pārāk lielu uzmanību pievērst tam, ko iesaka ražotājs, nebūtu vērts, jo neba jau nu nerimstošās rūpes par autovadītāju mudina ražotāju dot šādus ieteikumus, bet gan daudz prozaiskāks iemesls - acīmredzot attiecīgais eļļas ražotājs tobrīd ir spējis piedāvāt autoražotājam eļļu uz izdevīgākajiem nosacījumiem. Neapšaubāmi, šāda "oficiāli rekomendētā" eļļa ir pietiekami kvalitatīva, bet tas itin nemaz nenozīmē, ka citas līdzvērtīgas kvalitātes eļļas ir par mata tiesu sliktākas.

Otrkārt piebildīšu, ka eļļu ražotājs "Castrol" patiesībā ir tāds ne īpaši liels "British Petroleum" (dažiem labāk pazīstama kā BP, šamie arī attiecīgās eļļas ražotāji) meitas uzņēmums ... tā kā radikālas atšķirības kvalitātē starp šiem diviem, domājams, nebūs
Offline
Blackadder
28. Feb 2005, 23:15 #104

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-02-28 22:55, Bron rakstīja:
Vienkaarshi par ESSO ienaakusies infa ka jamo sintizeejot ne Exon/Mobil ruupniicaas (vismaz prieksh Latvijas)

Man nau aizspriedumi arii pret Castrol.


Iespējams. Bet būtu vietā, ka "ExxonMobil" tomēr nav gluži viennozīmīgs pasaules līderis naftas pārstrādes jomā, tāpēc nekur nav teikts, ka tajā rūpnīcā, kur šamējās ražo, kaut kas ir kaut par mata tiesu sliktāk, nekā viņu pašu rūpnīcā. Un konkrētajai stratēģijai izmantot cita ražotāja (a varbūt pat kopuzņēmuma) rūpnīcu, visticamāk, nav nekāda saistība ar centieniem kaut ko šmugulēt.

Visai droši var apgalvot, ka laist klajā produktu, kura kvalitāte neatbilst paša ražotāja deklarētājiem standartiem, tāds uzņēmums kā "ExxonMobil", pie skaidra prāta būdams, nevar atļauties.

p.s. Bet ja kādam tomēr ir daudzmaz ticama informācija par kaut ko tādu (kam gan es īpaši neticu), tad jāsaka, ka varu tikai pamatīgi apskaust, jo šādu info var pārvērst visai iespaidīgā naudas summiņā
Offline
Bron
01. Mar 2005, 08:54 #105

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Kaadus paaris gadus atpakalj te figureeja info - saraxts ar elljaam ko BMW atzinushi par labaam esam. Diemzheel vairs nevar atrast Labpraat tur veelreiz ieskatiitos.

Par Esso elljaam - jamaas leetas, taatad buutiibaa shirpotrebs, parasti vilto shirpotrebu lai tas labaak izshkjiistu kopeejaa iistaa produkta apjomaa. Avots infai arii it kaa ticams.

Castrol IMHO leetaaks par Mobil, bet tur viena cita shaize - tur kur piedaavaa Castrol nav taada attiexme kaa tur kur es leju Mobil1 (ar to domaac Yur)
Var jau protams pac nopirkt Castrol un aizbraukt pie Yur samainiit - buus par jamo pasaakumu jaaparunaa ar Yur un jaapareekjina $$$ lai gan taa iisteniibaa taada santiimu pishshana
Offline
Blackadder
01. Mar 2005, 10:06 #106

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Galvenais tomēr ir atbilstība kvalitātes klasei. Es domāju, ka taviem drapakiem galvu nelauzot, mierīgi var ņemt jebkura pietiekami pazīstama ražotāja eļļu, kuras kvalitāte atbilst BMW noteiktajam standartam, piemēram, pēc API klasifikācijas.

Jā, viltojums - tas gan ir pavisam cits jautājums, tur nu piekrītu - tāpēc ir jāskatās līdzi, kur un no kā pērc.

A par "Castrol" un "Mobil" salīdzinājumu runājot - nu, viennozīmīgi skaidrs, ka laba eļļa nevar būt pārāk lēta, bet līdzīgas klases produktiem atšķirīgas cenas nebūt nenozīmē arī radikāli atšķirīgu kvalitāti.

Man piemēram, problēma par to, kur braukt, atkrīt, jo līdz šim saviem drapakiem eļļu esmu mainījis pats. Tiesa gan, laikam pielikšu punktu šai praksei, nav man vairs laika šādam hobijam.



2005-03-01 08:54, Bron rakstīja:
Kaadus paaris gadus atpakalj te figureeja info - saraxts ar elljaam ko BMW atzinushi par labaam esam. Diemzheel vairs nevar atrast Labpraat tur veelreiz ieskatiitos.

Par Esso elljaam - jamaas leetas, taatad buutiibaa shirpotrebs, parasti vilto shirpotrebu lai tas labaak izshkjiistu kopeejaa iistaa produkta apjomaa. Avots infai arii it kaa ticams.

Castrol IMHO leetaaks par Mobil, bet tur viena cita shaize - tur kur piedaavaa Castrol nav taada attiexme kaa tur kur es leju Mobil1 (ar to domaac Yur)
Var jau protams pac nopirkt Castrol un aizbraukt pie Yur samainiit - buus par jamo pasaakumu jaaparunaa ar Yur un jaapareekjina $$$ lai gan taa iisteniibaa taada santiimu pishshana
Offline
Permalat
01. Mar 2005, 11:03 #107

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-01 08:54, Bron rakstīja:
Kaadus paaris gadus atpakalj te figureeja info - saraxts ar elljaam ko BMW atzinushi par labaam esam. Diemzheel vairs nevar atrast Labpraat tur veelreiz ieskatiitos.

Par Esso elljaam - jamaas leetas, taatad buutiibaa shirpotrebs, parasti vilto shirpotrebu lai tas labaak izshkjiistu kopeejaa iistaa produkta apjomaa. Avots infai arii it kaa ticams.

Castrol IMHO leetaaks par Mobil, bet tur viena cita shaize - tur kur piedaavaa Castrol nav taada attiexme kaa tur kur es leju Mobil1 (ar to domaac Yur)
Var jau protams pac nopirkt Castrol un aizbraukt pie Yur samainiit - buus par jamo pasaakumu jaaparunaa ar Yur un jaapareekjina $$$ lai gan taa iisteniibaa taada santiimu pishshana

Piedodiet veči, varbūt man šodien tāds osdfvn**** noskaņojums, bet, eļļu mainot mainītāja attieksme īpaši nekustinātu. Nu, kaut viņš tur maķ/peremaķ, lai fiksi nomaina, un viss. Ja eļļa nomainīta, intervāli nodzēsti, viss kārtībā.
Kāpēc neviens neuztraucas par:
1. eļļas filtru kvalitāti
2. eļļas sūkņa spiedienu, spiediena regulatoru (kas 80% M20 jau ir uz izjukšanas robežas)
3. par to, ka kantori nemāk/nevar intervālus nodzēst pat E30/E36 (ar vadiņu dzēšot, nav korekti. Par to šeit.)
4. Par to, ka standarta servisi nemāk atgaisot M40 motoriem dzesēšanas sistēmu, tosolu maninot (iksezonas apkopes ietvaros)
5. par to, ka vairumā gadījumu mēs paši grēkojam, laikā eļļu nemainot, nepielejot līdz līmenim,
6. par to, ka lielākā daļa motoru būtu vispirms jāapkopj: janomaina blīvslēgi (vārstu, vārpstu), jāpārbauda eļļas sūkņi, jāiztīra no piededžiem, u.t.t..
Offline
Blackadder
01. Mar 2005, 11:10 #108

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-03-01 11:03, Permalat rakstīja:
Kāpēc neviens neuztraucas par:
1. eļļas filtru kvalitāti
2. eļļas sūkņa spiedienu, spiediena regulatoru (kas 80% M20 jau ir uz izjukšanas robežas)
3. par to, ka kantori nemāk/nevar intervālus nodzēst pat E30/E36 (ar vadiņu dzēšot, nav korekti. Par to šeit.)
4. Par to, ka standarta servisi nemāk atgaisot M40 motoriem dzesēšanas sistēmu, tosolu maninot (iksezonas apkopes ietvaros)
5. par to, ka vairumā gadījumu mēs paši grēkojam, laikā eļļu nemainot, nepielejot līdz līmenim,
6. par to, ka lielākā daļa motoru būtu vispirms jāapkopj: janomaina blīvslēgi (vārstu, vārpstu), jāpārbauda eļļas sūkņi, jāiztīra no piededžiem, u.t.t..


Respect.
Offline
karro
01. Mar 2005, 11:19 #109

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu


2005-03-01 11:03, Permalat rakstīja:
Piedodiet veči, varbūt man šodien tāds osdfvn**** noskaņojums, bet, eļļu mainot mainītāja attieksme īpaši nekustinātu. Nu, kaut viņš tur maķ/peremaķ, lai fiksi nomaina, un viss. Ja eļļa nomainīta, intervāli nodzēsti, viss kārtībā.
Kāpēc neviens neuztraucas par:
1. eļļas filtru kvalitāti
2. eļļas sūkņa spiedienu, spiediena regulatoru (kas 80% M20 jau ir uz izjukšanas robežas)
3. par to, ka kantori nemāk/nevar intervālus nodzēst pat E30/E36 (ar vadiņu dzēšot, nav korekti. Par to šeit.)
4. Par to, ka standarta servisi nemāk atgaisot M40 motoriem dzesēšanas sistēmu, tosolu maninot (iksezonas apkopes ietvaros)
5. par to, ka vairumā gadījumu mēs paši grēkojam, laikā eļļu nemainot, nepielejot līdz līmenim,
6. par to, ka lielākā daļa motoru būtu vispirms jāapkopj: janomaina blīvslēgi (vārstu, vārpstu), jāpārbauda eļļas sūkņi, jāiztīra no piededžiem, u.t.t..


kuru _iistenu_ riceri tas interesee?
galnais atziimeeties kexiem, ka ir ielieta eljlja pa miljons latiem, un visi no sajuusmas churaa karstu.

SWK, aplam niigrs shodien
Offline
Bron
01. Mar 2005, 12:00 #110

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-03-01 11:03, Permalat rakstīja:
Piedodiet veči, varbūt man šodien tāds osdfvn**** noskaņojums, bet, eļļu mainot mainītāja attieksme īpaši nekustinātu. Nu, kaut viņš tur maķ/peremaķ, lai fiksi nomaina, un viss. Ja eļļa nomainīta, intervāli nodzēsti, viss kārtībā.
Kāpēc neviens neuztraucas par:
1. eļļas filtru kvalitāti
2. eļļas sūkņa spiedienu, spiediena regulatoru (kas 80% M20 jau ir uz izjukšanas robežas)
3. par to, ka kantori nemāk/nevar intervālus nodzēst pat E30/E36 (ar vadiņu dzēšot, nav korekti. Par to šeit.)
4. Par to, ka standarta servisi nemāk atgaisot M40 motoriem dzesēšanas sistēmu, tosolu maninot (iksezonas apkopes ietvaros)
5. par to, ka vairumā gadījumu mēs paši grēkojam, laikā eļļu nemainot, nepielejot līdz līmenim,
6. par to, ka lielākā daļa motoru būtu vispirms jāapkopj: janomaina blīvslēgi (vārstu, vārpstu), jāpārbauda eļļas sūkņi, jāiztīra no piededžiem, u.t.t..


Njaa, tas bija suuri - kaa kulax uz acss.

Taadaa gadiijumaa jautaajums Permalatam - cik maxaas komplektaa elljas suuknja paarbaude, spiediena regulatora paarbaude, attiiriishana no piededzhiem, bliivsleegu paarbaude, jauna ellja teixim kaut kaada Castrol ar viskozitaati 5w50?

Laikam komplektaa veel jaaiereekjina pannas demontaazha/montaazha un kartera bliive...
Offline
pluginss
01. Mar 2005, 12:10 #111

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

veel jau jaapareekjina, ka bliivsleegu nomainja (ja tek) arii maksaa. iespeejams leetaak ir pieliet ellju nekaa nomainiit piem- kartera bliivi.

bet jautaajums:
Vai klokjenes saljnjiku var nomainiit neizjaucot motoru (baigi tek ). tas ir nonjemt tikai trumuli, kas griezh siksnas un citus prichendaaljus ???
Offline
Permalat
01. Mar 2005, 12:57 #112

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-01 12:00, Bron rakstīja:

2005-03-01 11:03, Permalat rakstīja:
Piedodiet veči, varbūt man šodien tāds osdfvn**** noskaņojums, bet, eļļu mainot mainītāja attieksme īpaši nekustinātu. Nu, kaut viņš tur maķ/peremaķ, lai fiksi nomaina, un viss. Ja eļļa nomainīta, intervāli nodzēsti, viss kārtībā.
Kāpēc neviens neuztraucas par:
1. eļļas filtru kvalitāti
2. eļļas sūkņa spiedienu, spiediena regulatoru (kas 80% M20 jau ir uz izjukšanas robežas)
3. par to, ka kantori nemāk/nevar intervālus nodzēst pat E30/E36 (ar vadiņu dzēšot, nav korekti. Par to šeit.)
4. Par to, ka standarta servisi nemāk atgaisot M40 motoriem dzesēšanas sistēmu, tosolu maninot (iksezonas apkopes ietvaros)
5. par to, ka vairumā gadījumu mēs paši grēkojam, laikā eļļu nemainot, nepielejot līdz līmenim,
6. par to, ka lielākā daļa motoru būtu vispirms jāapkopj: janomaina blīvslēgi (vārstu, vārpstu), jāpārbauda eļļas sūkņi, jāiztīra no piededžiem, u.t.t..


Njaa, tas bija suuri - kaa kulax uz acss.

Taadaa gadiijumaa jautaajums Permalatam - cik maxaas komplektaa elljas suuknja paarbaude, spiediena regulatora paarbaude, attiiriishana no piededzhiem, bliivsleegu paarbaude, jauna ellja teixim kaut kaada Castrol ar viskozitaati 5w50?

Laikam komplektaa veel jaaiereekjina pannas demontaazha/montaazha un kartera bliive...


Te būs mans personiskais viedoklis.
Tātad, šada tipa darbi ir darbietilpīgi un laikietipīgi, tādēļ Permalatā sanāks dārgi.
Arī par M20 motoriem īpašu sajūsmu šeit neizrāda (skrūves ierūsējušas, informācijas trūkums, detaļas BMW neražo, lielas investīcijas neizdevīgas).
Ideja:
organizēt tādu kā pašpalīdzības klubu. Varbūt kādam ir garāža, citam instrumenti. Man ir šada tāda informācija, Permalat var līdzēt ar padomu. Pašam darot, tas nav nekas traks. Piemēram, to sūkni pārbaudīt, spiediena regulatoram profilaksi izveikt, vārstus kārtīgi noregulēt, u.t.t.
Varbūt kāds no useriem, kam ir garāža, pacēlājs, var to par kādām naudiņām izīrēt citiem, piemēram? Ja ir interese, jātaisa juns topics augšā!!!
Offline
Permalat
01. Mar 2005, 12:58 #113

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-01 12:10, pluginss rakstīja:
veel jau jaapareekjina, ka bliivsleegu nomainja (ja tek) arii maksaa. iespeejams leetaak ir pieliet ellju nekaa nomainiit piem- kartera bliivi.

bet jautaajums:
Vai klokjenes saljnjiku var nomainiit neizjaucot motoru (baigi tek ). tas ir nonjemt tikai trumuli, kas griezh siksnas un citus prichendaaljus ???

Var! Kloķvārpsta ārā nav jāņem!
Offline
Bron
01. Mar 2005, 13:57 #114

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-03-01 12:57, Permalat rakstīja:

Te būs mans personiskais viedoklis.
Tātad, šada tipa darbi ir darbietilpīgi un laikietipīgi, tādēļ Permalatā sanāks dārgi.
Arī par M20 motoriem īpašu sajūsmu šeit neizrāda (skrūves ierūsējušas, informācijas trūkums, detaļas BMW neražo, lielas investīcijas neizdevīgas).
Ideja:
organizēt tādu kā pašpalīdzības klubu. Varbūt kādam ir garāža, citam instrumenti. Man ir šada tāda informācija, Permalat var līdzēt ar padomu. Pašam darot, tas nav nekas traks. Piemēram, to sūkni pārbaudīt, spiediena regulatoram profilaksi izveikt, vārstus kārtīgi noregulēt, u.t.t.
Varbūt kāds no useriem, kam ir garāža, pacēlājs, var to par kādām naudiņām izīrēt citiem, piemēram? Ja ir interese, jātaisa juns topics augšā!!!


Ar vaarstu reguleeshanu nekaa traka nav Basse teicaas par 20Ls izveikt - tas maku nepleesh un pie vaarstiem manupraat pasham labaak nekjerties - es tomeer esmu analiitikjis nevis automehaanikjis.

Jautaajums: par elljas suukni, spiediena regulatoru - kur jamie atrodaas? Jaanjem nost karteris vai var tikt klaat no augshas?
Un kur skatiities piededzus? Karterii?

It kaa pat zinu kur vareetu to izveikt ja nav paaraak sarezhgjiiti tikai jaazina ar ko cilveeku nobaidiit...
Offline
Indo
01. Mar 2005, 14:04 #115

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5153

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Offline
ivars001
01. Mar 2005, 14:10 #116

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


2005-03-01 13:57, Bron rakstīja:
Jautaajums: par elljas suukni, spiediena regulatoru - kur jamie atrodaas? Jaanjem nost karteris vai var tikt klaat no augshas?
Un kur skatiities piededzus? Karterii?

It kaa pat zinu kur vareetu to izveikt ja nav paaraak sarezhgjiiti tikai jaazina ar ko cilveeku nobaidiit...


-M20 ellas suuknis nosleepts zem kartera vaaka,
-spiediena regulators ir uz sprauslu raamja
Offline
Bron
01. Mar 2005, 14:26 #117

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Taatad elljas suuknja paarbaudei/tiiriishanai/whatever un izdedzhu izmazgaashanai jaanjem nost karteris?

Ok, suuds ar vinju, palix siltaax - izveixim
Offline
Permalat
01. Mar 2005, 15:54 #118

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-01 14:26, Bron rakstīja:
Taatad elljas suuknja paarbaudei/tiiriishanai/whatever un izdedzhu izmazgaashanai jaanjem nost karteris?

Ok, suuds ar vinju, palix siltaax - izveixim.

Eļļas nosēdumu iztīrīšanai jāņem nost karteris, vārstu vāks, ar ķīmiju pirms tam (pielej eļļai klāt) jāiztīra motors, jāizjauc eļļas sūknis, spiediena regulators, jānomaina vārstu blīvslēgi (var bez galvas demontāžas)..
Offline
Permalat
01. Mar 2005, 15:55 #119

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-01 14:10, ivars001 rakstīja:

2005-03-01 13:57, Bron rakstīja:
Jautaajums: par elljas suukni, spiediena regulatoru - kur jamie atrodaas? Jaanjem nost karteris vai var tikt klaat no augshas?
Un kur skatiities piededzus? Karterii?

It kaa pat zinu kur vareetu to izveikt ja nav paaraak sarezhgjiiti tikai jaazina ar ko cilveeku nobaidiit...


-M20 ellas suuknis nosleepts zem kartera vaaka,
-spiediena regulators ir uz sprauslu raamja


Nē, ar spiediena regulatoru domāju eļļas spiediena regulatoru (ierobežotāju).
Offline
ivars001
01. Mar 2005, 16:12 #120

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


Nē, ar spiediena regulatoru domāju eļļas spiediena regulatoru (ierobežotāju).


hmmm, a kur taads dziivo ?
tas ir tas pats redukcijas vaarsts ???

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo