Online
Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi
Autors | Ziņojums |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9336
Braucu ar: Alfu
|
15 Jan 2020, 10:20:52 @Kaross rakstīja:
Tikai jārēķinās ar to, ka pie tādas temperatūras VNT lāpstas un pati turbīna ilgi nedzīvos.
ja notiek reģenerācija, tad pedal to metal nav labi? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| da labi - nav jau tas DDE tik glups, ka cels temperatūru visrs normas. Uz pirmajiem E60 kur DPF bija atsevišķi no CAT varēja sasniegt 800 grādus, bet tiem, kam CAT ir vienā korpusā ar DPF tādu neesmu redzējis. Pie kam tie 700+ ir aiz CAT nevis pirms... | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Mazgāšana atrisina problēmu, bet uz daudz īsāku laika periodu nekā jauns DPF. Tikai cik īsāks ir šis periods? Nav nekur garantija, ka pēc 20-30k km atkal nenāksies mazgāt. | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: Pienpak
| Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Jan 2020, 20:11:35 @Ruudis rakstīja:
Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?
Uz vietas stāvot viņa NENOTIEK! Un nenotiek viņa arī zem 50 km/h Un vispār, visiem turbo aparātiem patīk, ja viņi kādu brīdi parūc tuksgaitā pirms slāpēšanas - tas ievērojami paildzina turbīnas mūžu... | Offline | | |
KasparsGr | | Kopš: 09. Dec 2014
No: Auce
Ziņojumi: 442
Braucu ar: GTI
| Kāds Kaspich uzvārds? | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Sproģis | Offline | | |
gacciZm | | Kopš: 06. Sep 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 504
Braucu ar: 314
|
15 Jan 2020, 11:37:48 @sys9291 rakstīja:
da labi - nav jau tas DDE tik glups, ka cels temperatūru visrs normas. Uz pirmajiem E60 kur DPF bija atsevišķi no CAT varēja sasniegt 800 grādus, bet tiem, kam CAT ir vienā korpusā ar DPF tādu neesmu redzējis. Pie kam tie 700+ ir aiz CAT nevis pirms...
Darbojoties ar industriālo tehniku, konkrēti ar Cummins, tad pirms DPF vienā korpusā atrodas arī DOC, kas, saskarē ar degvielu (+turbo spiedienu), rada T virs 600 grādiem. Kādā veidā BMW risina šo procesu?
Tīrot DPF speciālā iekārtā (nevis mazgājot), rodas metālu sakausējumi, kuri ar katru šādu tīrīšanas reizi rada slāni, kas samazina DPF filtrēšanas spēju. | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Jan 2020, 21:43:45 @gacciZm rakstīja:
15 Jan 2020, 11:37:48 @sys9291 rakstīja:
da labi - nav jau tas DDE tik glups, ka cels temperatūru visrs normas. Uz pirmajiem E60 kur DPF bija atsevišķi no CAT varēja sasniegt 800 grādus, bet tiem, kam CAT ir vienā korpusā ar DPF tādu neesmu redzējis. Pie kam tie 700+ ir aiz CAT nevis pirms...
Darbojoties ar industriālo tehniku, konkrēti ar Cummins, tad pirms DPF vienā korpusā atrodas arī DOC, kas, saskarē ar degvielu (+turbo spiedienu), rada T virs 600 grādiem. Kādā veidā BMW risina šo procesu?
Tīrot DPF speciālā iekārtā (nevis mazgājot), rodas metālu sakausējumi, kuri ar katru šādu tīrīšanas reizi rada slāni, kas samazina DPF filtrēšanas spēju.
CAT un DOC ir viens un tas pats...
Uz E60 PFL tie bija atsevišķos korpusos... pārējiem jau kopā...
Un sakausējumi var rasties tikai uz CAT un tā pazeminātās efektivitātes dēļ DPF reģenerācija vairs pilnvērtīgi nenotiek...
Un kā tad notiek DPF tīrīšana jaunākajos stendos? Vismaz pēc man esošas informācijas ar karstu gaisu... pie kam iespejama arī plūsmas maiņa lai dabūtu ārā pelnus, kas palikuši pāri no kvēpu dedzināšanas...[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Jan 2020, 21:50:44 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Jan 2020, 20:41:31 @sys9291 rakstīja:
15 Jan 2020, 20:11:35 @Ruudis rakstīja:
Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?
Uz vietas stāvot viņa NENOTIEK! Un nenotiek viņa arī zem 50 km/h Un vispār, visiem turbo aparātiem patīk, ja viņi kādu brīdi parūc tuksgaitā pirms slāpēšanas - tas ievērojami paildzina turbīnas mūžu...
EURO 6 VAGiem nu jau vis notiek ari stavot uz vietas bet optimali esot 2300-2500rpm videji liela slodze. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| uz BMW EUR6 tu nemaz nevari noslāpēt kamēr temperatūra nav nokritusies... tobiš aizslēdz rūcošu auto... [ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Jan 2020, 22:46:33 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Jan 2020, 20:55:01 @DM-101 rakstīja:
5. Kas tad notiek slikts tajaa DPF, kaapeec pasliktinaas mikrodalju aiztureeshana:
a. Ar laiku dalja rezgja shuunu tiek aizdambeetas ar kveepiem [tie nedadeg regjenerejoties, bet sabliveejas] un strauji pieaug gaazu pluusmas aatrums/energjija atlikushajos kanaalos, to shuunaas. Daudz lielaaks aatrums – mazaas daljas ieguust pietiekoshu kineetisko energjiju, lai tiktu izspljautas aaraa;
pa izdedzinaatajiem tuneljiem;
Neliels precizējums - kvēpi ir degošas daļiņas, kas tiek uzkrāti filtra kanālos un kas pilnībā sadeg aptuveni 550-650C grādos. Kad filtrs sasniedzis noteiktu piepildījumu, sākas reģenerācija (aktīvā), ja vien brauciena laikā nav bijuši apstākļi, kas būtu ļāvuši notikt pasīvajai reģenrācija (piemēram, ilgāks brauciens lielā ātrumā). Savukārt, degot kvēpiem, viens no blakus produktiem ir pelni, kas nu jau vairs nav degošs viela normālos apstākļos un daļa pelnu paliek filtra režģī, ar laiku nosprostojot tā 10-30 mikronu mazās poras, palielinātu radot pretspiedienu un izraisot biežākas reģenerācijas, kamēr kādā brīdī pretspiediens sasniedz līmeni, pie kura filtrs sāk kaitēt dzinējam. Ja režģis nav bojāts, tad arī vēl pie liela nobraukuma DPF vēl samērā labi pildīs filtrēšanas funkciju. DPF režģa uzbūve ir tāda, ka katrs no daudzajiem DPF kanāliem galā ir nosprostots un atgāzes izplūst pa porām, kas ir šo kanālu sieniņās. | Offline | | |
Markijs | | Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Bmw 2011 gada pie 170tkm auto smadzenē iemeta info par kvēpu, kvēpu noņēmu nost aizvedu iztīrīt, kvēps bija mazliet mazliet piekvēpis, pretspiediens pirms 029mbar, pēc tīrīšanas 015mbar. Caur plūstamība pirms 314m3/h pēc 324m3/h.
Eļļa auto mainīta kopš pirmās dienas 10k
Auto pilsētas šosejas. jaudas izmaiņas neizjutu domāju, ka viss tīri apkopē pret dzinēju.
Auto smadzenē kļūda par kvēpu palika, kurš vispār to varētu noresetot ?
Bet tā personīgi pilnīgi vienalga kurš griež kurš negriež kvēpus katus, man patīk ka savam auto ir viss savās vietās. | Online | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Jan 2020, 22:46:08 @sys9291 rakstīja:
uz BMW EUR6 tu nemaz nevari noslāpēt kamēr temperatūra nav nokritusies... tobiš aizslēdz rūcošu auto...
VAG var izslēgt dzinēju jebkurā brīdī - arī aktīvās reģenerācijas vidū un nākamajā dienā iedarbīnot, jau pēc pārsimts nobrauktiem metriem reģenerācija atsāksies principā vēl pilnīgi aukstam dzinējam. Tur ir salikti papildus ventilatori, kas dzesē sakarsēto filtru un tos var ļoti labi dzirdēt šādās situācijās. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Atveru ss. F30/F31/F10/F11 2012-2018 gads - tikai 4 benzinieki. Reals vakums shaja perioda ar normaliem BMW benzina motoriem... | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
15 Jan 2020, 23:10:04 @edzulis rakstīja:
Atveru ss. F30/F31/F10/F11 2012-2018 gads - tikai 4 benzinieki. Reals vakums shaja perioda ar normaliem BMW benzina motoriem...
Tici man,DE tas pats.Lai kā te neapdirstu dīzeļus,Vācijā BMW pārsvarā arī dīzeļi/vismaz pie dīleriem/ | Offline | | |
|
KasparsGr | | Kopš: 09. Dec 2014
No: Auce
Ziņojumi: 442
Braucu ar: GTI
|
15 Jan 2020, 21:14:25 @depo rakstīja:
Sproģis
Tad ar interenta diagnostiku un ko tādu visiem Latvijas BMW braucējiem viņš būtu jāzin? Vismaz pats ko tādu izteicās | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Vins tevi nepazīstot var nosaukt par lohu un tad pats apvainoties uz tevi | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
15 Jan 2020, 23:59:56 @DM-101 rakstīja:
BMW katru gadu sarazho un paardod 55..60% auto ar BENZIINA dzineejiem.
Jautaajums:
a) kaapeec sekundaarajaa tirguu dominee diizelji;
b) kaapeec shie lieliskajiem lietotajiem diizeljiem cenas ir zemaakas.
Un jaa, kaapeec gan salonos dominee diizelji, ja tie ir tik lieliski un tos izkjer kaa karstus piiraadiznjus?
Jāsāk ar to, ka Rietumeiropā populārākais jaunais BMW ir 1. sērija Pie mums jaunu BMW tirgus sākas no 5er. Reāli no X5, bet nu ja pēc modeļu hierarhijas, tad 5er.
Vienā no MB "Star Experience" pasākumiem Biķerniekos biju vienā grupā ar klientiem. Tur visu zem CLS klienti lika novākt no trases E-Class AMG stāv tukšs uz trases, vācietis prasa, kurš kāps iekšā, viens no klientiem - "uberitje etu para6u" Ar CLA braucu ar vienu klientu no trases uz bāzes staciju (no karta trases uz spīdveja), tas "mne dazhe pozorno na etom govno ezditj"
Nesalīdzini LV tirgu ar EU | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Jāņem vērā tas, ka saskaņā ar BMW datiem, 2018. gadā divi lielāki BMW noieta tirgi Ķīna un ASV veidoja 39,9% no visam pārdošanas un Vācija ar 12,5% bija tikai trešajā vietā. Tāpat, lai arī Vācijā kopumā 2018. (un 2019). gadā no jauniem auto dīzeļi ir tikai trešdaļa, tomēr BMW gadījumā īpaši 3., 5., 7., X3-X6 modeļu segmentā dominē dīzeļauto un Mobile.de dati samērā precīzi atspoguļo jaunu auto datus. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|