Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
Staris
11. Jan 2018, 22:14 #101

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Jonix pieņemu, ka tava atbilde ir šeit? http://www.remap.lv/lv/egr-off/
Bet tur rakstītais atkal ir pretrunā ar šeit augstāk lasāmo biedru postiem. Ej nu saproti, kur ir patiesība
Offline
uldens1
11. Jan 2018, 22:20 #102

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


11 Jan 2018, 21:43:32 @Staris rakstīja:

11 Jan 2018, 21:28:16 @Jonix rakstīja:

11 Jan 2018, 21:20:59 @Staris rakstīja:
Jonix ko tu iesaki saistībā ar EGR?
Labāk savest kārtībā sprauslas, turbo un atstāt EGR ON vai savest kārtībā visu un tāpat EGR OFF?
Defektīva EGR gadījumā ir jāizvērtē plusi un mīnusi (pārsvarā finansiālā daļa).
Ja ir DPF un autonomā apkure tad atslēgt vispār nav stresa. Ja nav autonomā, tad pie īsiem gabaliem var būt (un var arī nebūt) samazināts komforts.
Čipojot normāli es samazinu EGR intensitāti, nevis pilnībā atslēdzu.

Nu cik manas amatiera zināšanas saka, tad ar sprauslām un turbo man ir viss ok. Diagnostikas kompis uzrādīja 2 sprauslām korekcijas, kas bija tāpat ļoti mazas pret norādītajām maksimālajām vērtībām. DPF izņemts un EGR atslēgts (jāpaprasa slēdzējam precīzāk). Tagad domāju vai man braukt atpakaļ un palūgt aktivizēt EGR vai to nedarīt
Ja nesmirdētu, tad atstātu viņu atslēgtu, bet man besī tās kodīgās atgāzes.
EGR nav nekāda vaina. Pats pie termostatu maiņas viņu bišku patīrīju, lai gan tur nekas vairāk par melnu kvēpu iekšpusē nebija. Neredzēju augstāk pieminēto milimetru kārtu vai ko aizaugušu. EGR atslēdzu, jo tā visi dīzelisti saka, ka vajag. Tagad varbūt tomēr slēgt atpakaļ. Visādi citādi bez egr nesūdzos ne par motora silšanu, ne citiem elementiem. Smaka tik
labas korekcijas vel nenozimē ka sprauslas labas,man bij 3 no 4 beigtas,korekcijas lielākā bij 0,38.Melni dūmi,patēriņs paaugstināts
Offline
Modrs
11. Jan 2018, 22:20 #103

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


11 Jan 2018, 22:14:43 @Staris rakstīja:
Jonix pieņemu, ka tava atbilde ir šeit? http://www.remap.lv/lv/egr-off/
Bet tur rakstītais atkal ir pretrunā ar šeit augstāk lasāmo biedru postiem. Ej nu saproti, kur ir patiesība


ir aitas, ir cirpēji

tā pat, kā pa tv tev cenšas iesmērēt dormeo roll up, tā cirpēji piedāvā pakalpojumus, ar kuriem uzlabot savu materiālo stāvokli.

Ja es būtu čipotājs, es ne tādas vien bašņas sarakstītu, jo bars ar maksātspējīgiem egoniem uzķertos
Offline
Jonix
11. Jan 2018, 22:30 #104

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Jan 2018, 22:12:35 @Modrs rakstīja:
...
Vai šeit kāds var pateikt, kas ir vislielākais feils šajos bmw dīzeļos?
...
Lielākoties tas, izvēlēts ir zemas kvalitātes produkts, kam vispār nasaregulēta dūmainība + pie viena (par to pašu cenu vai +15€) tiek nekvalitatīvi nočipots.

Lai normāli saregulētu dzinēju, kuram ir DPF, lai pēc tam viss uzvestos OK standarta automašīnai dažādās paaudzēs tas aizņem 1-4h. Kurš normāls čipotājs no labā gala par tāda apjoma darbu neprasīs papildus samaksu?

Protams, pastāv arī sprauslu, dzinēju, egr u.c. defekti, bet pēc manas pieredzes tie ir mazākumā. Galvenā problēma ir čipa kvalitāte - kūp un neattīsta pilnu jaudu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
11. Jan 2018, 22:36 #105

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Jan 2018, 22:14:43 @Staris rakstīja:
Jonix pieņemu, ka tava atbilde ir šeit? http://www.remap.lv/lv/egr-off/
Bet tur rakstītais atkal ir pretrunā ar šeit augstāk lasāmo biedru postiem. Ej nu saproti, kur ir patiesība
Forumā jau vienmēr biedri labāk zina par debesīm lillā krāsā un zāli pelēkā. Viena lieta ir diskutēt internetā, otra saskarties ar reālām situācijām dzīvē.
Tas, ka EGR ir arī pozitīvie aspekti jau netiek noliegts, bet tas, ka 3000€ vērtai mašīnai EGR nāk kopā ar siltummaini, mainās caur pakaļu un maksā 600-700€, daudziem cilvēkiem liek aizdomāties par alternatīvām, kuras adekvāti strādā (ja pareizi sataisa).

[ Šo ziņu laboja Jonix, 11 Jan 2018, 22:37:08 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
N53series
11. Jan 2018, 22:45 #106

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 22:20:06 @uldens1 rakstīja:

11 Jan 2018, 21:43:32 @Staris rakstīja:

11 Jan 2018, 21:28:16 @Jonix rakstīja:

11 Jan 2018, 21:20:59 @Staris rakstīja:
Jonix ko tu iesaki saistībā ar EGR?
Labāk savest kārtībā sprauslas, turbo un atstāt EGR ON vai savest kārtībā visu un tāpat EGR OFF?
Defektīva EGR gadījumā ir jāizvērtē plusi un mīnusi (pārsvarā finansiālā daļa).
Ja ir DPF un autonomā apkure tad atslēgt vispār nav stresa. Ja nav autonomā, tad pie īsiem gabaliem var būt (un var arī nebūt) samazināts komforts.
Čipojot normāli es samazinu EGR intensitāti, nevis pilnībā atslēdzu.

Nu cik manas amatiera zināšanas saka, tad ar sprauslām un turbo man ir viss ok. Diagnostikas kompis uzrādīja 2 sprauslām korekcijas, kas bija tāpat ļoti mazas pret norādītajām maksimālajām vērtībām. DPF izņemts un EGR atslēgts (jāpaprasa slēdzējam precīzāk). Tagad domāju vai man braukt atpakaļ un palūgt aktivizēt EGR vai to nedarīt
Ja nesmirdētu, tad atstātu viņu atslēgtu, bet man besī tās kodīgās atgāzes.
EGR nav nekāda vaina. Pats pie termostatu maiņas viņu bišku patīrīju, lai gan tur nekas vairāk par melnu kvēpu iekšpusē nebija. Neredzēju augstāk pieminēto milimetru kārtu vai ko aizaugušu. EGR atslēdzu, jo tā visi dīzelisti saka, ka vajag. Tagad varbūt tomēr slēgt atpakaļ. Visādi citādi bez egr nesūdzos ne par motora silšanu, ne citiem elementiem. Smaka tik
labas korekcijas vel nenozimē ka sprauslas labas,man bij 3 no 4 beigtas,korekcijas lielākā bij 0,38.Melni dūmi,patēriņs paaugstināts

Pirmkaart jaadaprot,ka taas korekcijas ir teema - mehaaniskaa efektivitaate tuksgaitaa.
Taatad - darba rezhiimus vispaar neredzam,neapspriezham.
Par tuksgaitu.
Uz taam korekcijaam nekaadi neattieksies sprauslu pileeshana. Taa korekcijas neietekmees. Tajaa pat laikaa - nesadegusi soljara mochiis izpluudee.
Otra teema - sprausla var churaat,un atkal - var izchuraat 2x par daudz,tikai puse normaali sadegs,veidos vajadziigo mehaanisko efektivitaati,otra puse - mochiis izpluudee,taisot nenormaalas atgaazes.
Kas veel interesantaak - man ir pamatotas aizdomas,ka sheit neviens no diizelju speciem (par inpa veerotaajiem nerunaajot) nezin,kaa taas adaptaacijas tiek veidotas,ko noziimee tie ciparinji. Ir tikai kaut kaadas urbaanaas legjendas - liidz x ir ok,vairaak - suudiigi. Tam ir kaads pamatojums? Nav..
Offline
laimislaimimigais
11. Jan 2018, 23:15 #107

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


11 Jan 2018, 13:49:47 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:

11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.


kungi, juus abi.. kaut ko..

jaunajiem diizeljiem ir arii drosele, lai uztureetu pareizu gaiss/soljara proporciju un [kopaa ar turbiinas vadiibu] un EGR mainiitu ieplustoshaa maisiijuma proporciju.
palielinot EGR 'pienesumu', var palielinat cilindru pipildiijumu [jo dalja gaazu ir nedegosha], vienlaiciigi - samzinot energjiju, kas nepiecieshama iepluudes ciklaa, zudumiem turbiinaa n shit. no shejienes ekonomija.
par adaptaacijaam - es saprotu, ka diesel lietotaajie tas vispaar svesh jeedziens, bet ticiet - DDE5/6/7 to ir daudz. un gana kompliceetas. un, ja taads engine pamana nekorekti straadaajoshu EGR, algoritmi mainaas.




Viss ir ok, ecu redz egr plūsmas karti kuru normālos apstākļos neviens neaiztiek, un nekādu problēmu, pat uz edc17cp45.. bet kā jau minēju iepriekš EGR vajag atstāt un Katalozātoru tāpat, tad viss ir forši.
Visu sapiš tas, ka dažiem dzinējiem egr ir elektriski vadāms un ir aprāvis šlices, tātad pasākums uz 400€ un loģiski reti kirš.var to atļauties + ļoti bieži cilvēki pie auto DPF izgriešanas, izgriež arī katalizātoru.
Ja dīzelis ir tehniski sakopts un egr darbojās+katalizātors ir savā vietā, nekāda smaka nebūs. Un par tūni runājot kūp tikai nobraukti tehniski miruši un beztolkā sagriezt. Duration %%% muļķības utt..
Offline
N53series
11. Jan 2018, 23:26 #108

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 23:15:08 @laimislaimimigais rakstīja:

11 Jan 2018, 13:49:47 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:

11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.


kungi, juus abi.. kaut ko..

jaunajiem diizeljiem ir arii drosele, lai uztureetu pareizu gaiss/soljara proporciju un [kopaa ar turbiinas vadiibu] un EGR mainiitu ieplustoshaa maisiijuma proporciju.
palielinot EGR 'pienesumu', var palielinat cilindru pipildiijumu [jo dalja gaazu ir nedegosha], vienlaiciigi - samzinot energjiju, kas nepiecieshama iepluudes ciklaa, zudumiem turbiinaa n shit. no shejienes ekonomija.
par adaptaacijaam - es saprotu, ka diesel lietotaajie tas vispaar svesh jeedziens, bet ticiet - DDE5/6/7 to ir daudz. un gana kompliceetas. un, ja taads engine pamana nekorekti straadaajoshu EGR, algoritmi mainaas.




Viss ir ok, ecu redz egr plūsmas karti kuru normālos apstākļos neviens neaiztiek, un nekādu problēmu, pat uz edc17cp45.. bet kā jau minēju iepriekš EGR vajag atstāt un Katalozātoru tāpat, tad viss ir forši.
Visu sapiš tas, ka dažiem dzinējiem egr ir elektriski vadāms un ir aprāvis šlices, tātad pasākums uz 400€ un loģiski reti kirš.var to atļauties + ļoti bieži cilvēki pie auto DPF izgriešanas, izgriež arī katalizātoru.
Ja dīzelis ir tehniski sakopts un egr darbojās+katalizātors ir savā vietā, nekāda smaka nebūs. Un par tūni runājot kūp tikai nobraukti tehniski miruši un beztolkā sagriezt. Duration %%% muļķības utt..


zini, es atceros laiku, kad [gadu atpakalj] izteicu domu [te/RU] par benziiniem, to nox teemu. tad visi 'speci', chiperus ieskaitot vnk reeca par maniem apgalvojumiem, ka algoritmi mainaas, ka adaptaacijas nobruuk, ka suudi ir lieli.
ok, nu tas ir pieraadiits. un jaa, piem., nox probleemas ne tikai norauj Stratified, bet sachakaree adaptaacijas homogeenaa, sachakaree individuaalaas, u.t.t. - it kaa nesaistitu teemu. dzineejam zuud jauda, vibree, duumo, u.t.t.

tas, ko gribu teikt - tie ecu algoritmi ir tik namudriiti, ka bez kljuudu [vai bez - jo no konfiguraacijas tas egr izvaakts] izmeshanas, piefikseejot situaacijas neatbilstiibu, pasaakums var saakt straadaat kaadaa no 117 alternatiivajiem algoritmiem - shaada probabilitaate manaa skatiijumaa ir ljoti, ljoti liela probabilitaate. vai kaads tos algoritmus zin? nee. vai kaads ir riktiigi papeetiijis? nee.
patiesiibaa - kaut kas kaut kaa tiek amputeets, labaakajaa gadiijumaa - nav vairs regjeneraaciju. vai dzienejs straadaa ar pilnu performanci? to nezin NEVIENS.
tas, ka diizeliesitem po par vibraaciju, par duumoshanu [lai tik TA izlaizh] ir cita teema
Offline
ezis_
11. Jan 2018, 23:30 #109

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1282

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Eko hujeko dizelisti pisas jau piekto dienu sini topika Es pasmaidu praucots ar , logiski gazi
Offline
laimislaimimigais
11. Jan 2018, 23:40 #110

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


11 Jan 2018, 23:26:00 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 23:15:08 @laimislaimimigais rakstīja:

11 Jan 2018, 13:49:47 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:

11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.


kungi, juus abi.. kaut ko..

jaunajiem diizeljiem ir arii drosele, lai uztureetu pareizu gaiss/soljara proporciju un [kopaa ar turbiinas vadiibu] un EGR mainiitu ieplustoshaa maisiijuma proporciju.
palielinot EGR 'pienesumu', var palielinat cilindru pipildiijumu [jo dalja gaazu ir nedegosha], vienlaiciigi - samzinot energjiju, kas nepiecieshama iepluudes ciklaa, zudumiem turbiinaa n shit. no shejienes ekonomija.
par adaptaacijaam - es saprotu, ka diesel lietotaajie tas vispaar svesh jeedziens, bet ticiet - DDE5/6/7 to ir daudz. un gana kompliceetas. un, ja taads engine pamana nekorekti straadaajoshu EGR, algoritmi mainaas.




Viss ir ok, ecu redz egr plūsmas karti kuru normālos apstākļos neviens neaiztiek, un nekādu problēmu, pat uz edc17cp45.. bet kā jau minēju iepriekš EGR vajag atstāt un Katalozātoru tāpat, tad viss ir forši.
Visu sapiš tas, ka dažiem dzinējiem egr ir elektriski vadāms un ir aprāvis šlices, tātad pasākums uz 400€ un loģiski reti kirš.var to atļauties + ļoti bieži cilvēki pie auto DPF izgriešanas, izgriež arī katalizātoru.
Ja dīzelis ir tehniski sakopts un egr darbojās+katalizātors ir savā vietā, nekāda smaka nebūs. Un par tūni runājot kūp tikai nobraukti tehniski miruši un beztolkā sagriezt. Duration %%% muļķības utt..


zini, es atceros laiku, kad [gadu atpakalj] izteicu domu [te/RU] par benziiniem, to nox teemu. tad visi 'speci', chiperus ieskaitot vnk reeca par maniem apgalvojumiem, ka algoritmi mainaas, ka adaptaacijas nobruuk, ka suudi ir lieli.
ok, nu tas ir pieraadiits. un jaa, piem., nox probleemas ne tikai norauj Stratified, bet sachakaree adaptaacijas homogeenaa, sachakaree individuaalaas, u.t.t. - it kaa nesaistitu teemu. dzineejam zuud jauda, vibree, duumo, u.t.t.

tas, ko gribu teikt - tie ecu algoritmi ir tik namudriiti, ka bez kljuudu [vai bez - jo no konfiguraacijas tas egr izvaakts] izmeshanas, piefikseejot situaacijas neatbilstiibu, pasaakums var saakt straadaat kaadaa no 117 alternatiivajiem algoritmiem - shaada probabilitaate manaa skatiijumaa ir ljoti, ljoti liela probabilitaate. vai kaads tos algoritmus zin? nee. vai kaads ir riktiigi papeetiijis? nee.
patiesiibaa - kaut kas kaut kaa tiek amputeets, labaakajaa gadiijumaa - nav vairs regjeneraaciju. vai dzienejs straadaa ar pilnu performanci? to nezin NEVIENS.
tas, ka diizeliesitem po par vibraaciju, par duumoshanu [lai tik TA izlaizh] ir cita teema


Šeit vairāk izskatās pēc tupa noremūverota dpf filtra un šāds varoņdarbs nes pamatīgu neslavu.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 23:42 #111

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 23:40:20 @laimislaimimigais rakstīja:

11 Jan 2018, 23:26:00 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 23:15:08 @laimislaimimigais rakstīja:

11 Jan 2018, 13:49:47 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:

11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.


kungi, juus abi.. kaut ko..

jaunajiem diizeljiem ir arii drosele, lai uztureetu pareizu gaiss/soljara proporciju un [kopaa ar turbiinas vadiibu] un EGR mainiitu ieplustoshaa maisiijuma proporciju.
palielinot EGR 'pienesumu', var palielinat cilindru pipildiijumu [jo dalja gaazu ir nedegosha], vienlaiciigi - samzinot energjiju, kas nepiecieshama iepluudes ciklaa, zudumiem turbiinaa n shit. no shejienes ekonomija.
par adaptaacijaam - es saprotu, ka diesel lietotaajie tas vispaar svesh jeedziens, bet ticiet - DDE5/6/7 to ir daudz. un gana kompliceetas. un, ja taads engine pamana nekorekti straadaajoshu EGR, algoritmi mainaas.




Viss ir ok, ecu redz egr plūsmas karti kuru normālos apstākļos neviens neaiztiek, un nekādu problēmu, pat uz edc17cp45.. bet kā jau minēju iepriekš EGR vajag atstāt un Katalozātoru tāpat, tad viss ir forši.
Visu sapiš tas, ka dažiem dzinējiem egr ir elektriski vadāms un ir aprāvis šlices, tātad pasākums uz 400€ un loģiski reti kirš.var to atļauties + ļoti bieži cilvēki pie auto DPF izgriešanas, izgriež arī katalizātoru.
Ja dīzelis ir tehniski sakopts un egr darbojās+katalizātors ir savā vietā, nekāda smaka nebūs. Un par tūni runājot kūp tikai nobraukti tehniski miruši un beztolkā sagriezt. Duration %%% muļķības utt..


zini, es atceros laiku, kad [gadu atpakalj] izteicu domu [te/RU] par benziiniem, to nox teemu. tad visi 'speci', chiperus ieskaitot vnk reeca par maniem apgalvojumiem, ka algoritmi mainaas, ka adaptaacijas nobruuk, ka suudi ir lieli.
ok, nu tas ir pieraadiits. un jaa, piem., nox probleemas ne tikai norauj Stratified, bet sachakaree adaptaacijas homogeenaa, sachakaree individuaalaas, u.t.t. - it kaa nesaistitu teemu. dzineejam zuud jauda, vibree, duumo, u.t.t.

tas, ko gribu teikt - tie ecu algoritmi ir tik namudriiti, ka bez kljuudu [vai bez - jo no konfiguraacijas tas egr izvaakts] izmeshanas, piefikseejot situaacijas neatbilstiibu, pasaakums var saakt straadaat kaadaa no 117 alternatiivajiem algoritmiem - shaada probabilitaate manaa skatiijumaa ir ljoti, ljoti liela probabilitaate. vai kaads tos algoritmus zin? nee. vai kaads ir riktiigi papeetiijis? nee.
patiesiibaa - kaut kas kaut kaa tiek amputeets, labaakajaa gadiijumaa - nav vairs regjeneraaciju. vai dzienejs straadaa ar pilnu performanci? to nezin NEVIENS.
tas, ka diizeliesitem po par vibraaciju, par duumoshanu [lai tik TA izlaizh] ir cita teema


Šeit vairāk izskatās pēc tupa noremūverota dpf filtra un šāds varoņdarbs nes pamatīgu neslavu.

Bet,ar ko atskjiras korektais variants? Tur nezinaamo nav mazaak.. tur ir tikai iluuzija - reku tolis,reku config biti..
Kas notiek patiesiibaa..
Offline
Fandulis
11. Jan 2018, 23:56 #112

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13492

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Izlasīju pirmo postu, jo pilnīgi noteikti viss pārējais sarakstītais ir par kosmosa tehnoloģijām.

Visvienkāršākais veids, primitīvākais un efektīvākais, noņemt dpf, ieliet beņu un izdedzināt, deg aptuveni divas stundas, tad ar kompresoru izpūst pelnus.

...lai reģenerācija notiktu, jābūt ne tikai termostatiem kārtībā, bet arī degvielai bākā, vēlams pilnai.

Man palīdzēja, aizgāja smirdēdams.
Offline
laimislaimimigais
11. Jan 2018, 23:59 #113

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Korekts dpf off variants ir manuāli pārveidots softs, viss pēc Vācu inženieru algoritmu tulkojumiem.
Offline
N53series
12. Jan 2018, 00:08 #114

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 23:59:03 @laimislaimimigais rakstīja:
Korekts dpf off variants ir manuāli pārveidots softs, viss pēc Vācu inženieru algoritmu tulkojumiem.


Pag,pag..
Tu gribi teikt,ka kaads ir dekripteejis,dizasembleejis taas paarsimts k komandu,paarziimeejis algoritmus?
Offline
Staris
12. Jan 2018, 00:31 #115

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


11 Jan 2018, 23:56:09 @Fandulis rakstīja:
Izlasīju pirmo postu, jo pilnīgi noteikti viss pārējais sarakstītais ir par kosmosa tehnoloģijām.

Visvienkāršākais veids, primitīvākais un efektīvākais, noņemt dpf, ieliet beņu un izdedzināt, deg aptuveni divas stundas, tad ar kompresoru izpūst pelnus.

...lai reģenerācija notiktu, jābūt ne tikai termostatiem kārtībā, bet arī degvielai bākā, vēlams pilnai.

Man palīdzēja, aizgāja smirdēdams.

jautājums tikai uz cik ilgu laiku. Ja filtra elements ir bojāts, tad aizdirsīsies tāpat pēc laika.
Offline
Kaross
12. Jan 2018, 00:40 #116

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jan 2018, 00:08:12 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 23:59:03 @laimislaimimigais rakstīja:
Korekts dpf off variants ir manuāli pārveidots softs, viss pēc Vācu inženieru algoritmu tulkojumiem.


Pag,pag..
Tu gribi teikt,ka kaads ir dekripteejis,dizasembleejis taas paarsimts k komandu,paarziimeejis algoritmus?


Jā. Tā bieži vien notiek ar populārākajiem vadības blokiem.
Un vēl ir tāda lieta kā DAMOS. Te var izlasīt sīkāk: https://www.evc.de/en/product/ols/damos.asp
Tur tiek definēti lielākā daļa procesu.
Nav jābūt mega zinātniekam, ir vienkārši par attiecīgu samaksu jānopērk konkrēta vadības bloka informācija un jāprot ar to operēt.
Piemēram, vislabāk man patīk VAG grupas DPF. Tur inženieri jau no rūpnīcas ir paredzējuši auto izslēgt DPF testa režīmos. Viss notiek ļoti korekti ar salīdzinoši sīku iejaukšanos. Korejiešiem tas DPF ir visdebīlākais pasākums.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
12. Jan 2018, 00:57 #117

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Jan 2018, 00:40:29 @Kaross rakstīja:

12 Jan 2018, 00:08:12 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 23:59:03 @laimislaimimigais rakstīja:
Korekts dpf off variants ir manuāli pārveidots softs, viss pēc Vācu inženieru algoritmu tulkojumiem.


Pag,pag..
Tu gribi teikt,ka kaads ir dekripteejis,dizasembleejis taas paarsimts k komandu,paarziimeejis algoritmus?


Jā. Tā bieži vien notiek ar populārākajiem vadības blokiem.
Un vēl ir tāda lieta kā DAMOS. Te var izlasīt sīkāk: https://www.evc.de/en/product/ols/damos.asp
Tur tiek definēti lielākā daļa procesu.
Nav jābūt mega zinātniekam, ir vienkārši par attiecīgu samaksu jānopērk konkrēta vadības bloka informācija un jāprot ar to operēt.
Piemēram, vislabāk man patīk VAG grupas DPF. Tur inženieri jau no rūpnīcas ir paredzējuši auto izslēgt DPF testa režīmos. Viss notiek ļoti korekti ar salīdzinoši sīku iejaukšanos. Korejiešiem tas DPF ir visdebīlākais pasākums.


Pag,pag,taa jau nav teema par algoritmiem!
Taa testa atsleegshana arii nebuut negarantee,ka ilgaakaa laikaa nelec aaraa briinumi. Konreetu funkciju testeeshanai taa fiicha vinjiem dereeja,bet neviens nevar garanteet,ka ilgterminjaa tas pasaakums korekti straadaa.
Tieshi taapat kaa ar msd - iisterminjaa apgraiziita versija straadaa,bet ntuukstoshi laikaa viss aizbrauc auzaas.
Offline
Kaross
12. Jan 2018, 01:03 #118

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ko? Sanāk, ka inženieri ir paredzējuši, lai auto strādā bez DPF, bet Tu saki, ka viņi to būs izstrādājuši nepareizi un ilgtermiņā kaut kas gļukos?
Nopietni? No kurienes tas viss dzimst?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Fandulis
12. Jan 2018, 01:04 #119

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13492

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


12 Jan 2018, 00:31:41 @Staris rakstīja:

11 Jan 2018, 23:56:09 @Fandulis rakstīja:
Izlasīju pirmo postu, jo pilnīgi noteikti viss pārējais sarakstītais ir par kosmosa tehnoloģijām.

Visvienkāršākais veids, primitīvākais un efektīvākais, noņemt dpf, ieliet beņu un izdedzināt, deg aptuveni divas stundas, tad ar kompresoru izpūst pelnus.

...lai reģenerācija notiktu, jābūt ne tikai termostatiem kārtībā, bet arī degvielai bākā, vēlams pilnai.

Man palīdzēja, aizgāja smirdēdams.

jautājums tikai uz cik ilgu laiku. Ja filtra elements ir bojāts, tad aizdirsīsies tāpat pēc laika.


Jepp, tieši tā, gadus divus nebija problēmu, kamēr man viņu nenoskaldīja uz total loss, bet uzpeldēja DNA topikā

Ir jau vēl cita problēma, ar dīzeli visi brauc ekonomiski, bet tur jādod ručkā.
Offline
Kaross
12. Jan 2018, 01:05 #120

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ņem palasi labāk. Citādi baigi brauc auzās.

Te ir viens materiāls pa taisno no Bosch. Izzagts, protams. Publikai plašākai Bosch šādu info nepiedāvā.

http://jmgarage.ru/wp-content/uploads/2014/10/E...10-RBOS-EDS2.pdf

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo