Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Whazaaa
16. Mar 2011, 16:19 #101

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

1.9 tdi - ekonomisks un uzticams dzineejs, pats b5.5 pasaats arii ir ok, ja auto ir uz normaaliem baloniem tad ar alusviru piekari nav lielaakas probleemas kaa citiem auto. paareejais viss noo probleemo.

btw ar pilnu baaku var nobraukt 1000+km normaali braucot ziemaa dazreiz mazaak, bet nu loti ekonomisks un pietiekosi ietilpiigs paarvietotaajs

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
LA
16. Mar 2011, 16:20 #102

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Jaa, tas ir tas 5.5.
1.9tdi motors ljoti labs, uz priekshu kustaas pietiekami labi(atkariigs cik sarkanie burtinji nosuaukumaa)
ja nenjem automaatu, tad 6gang ir must have.

Offline
edzulis
16. Mar 2011, 16:23 #103

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?
Offline
LA
16. Mar 2011, 16:25 #104

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


16 Mar 2011, 16:23:11 edzulis rakstīja:
Skaidrs. Tad jāpačeko 1.9tdi ar sexgangu. Vēl kas jāzin viņu pērkot. Tie 1.9 visi vienādi vai ar kaut ko atšķiras?


Pameklee netaa. Tur atkariigs no sarkanajiem burtinjiem TDI uzrakstaa. Ja visi triis ir sarkani tas ir pats jaudiigaakais, imho, 150zs
Offline
Whazaaa
16. Mar 2011, 16:27 #105

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

ar JAAAAAAAAUDU 90, 110 un 140'vai kaa tur bij ? atkariibaa no jau piemineetajiem sarkanajiem burtiem.

btw ja ir iespeeja ar 6gang tad obligaati to, jo teiksu godiigi - baigi pietruukst sestais aatrums.

ps bet nu ekonomija laba lieta, patiikami loti reti raadiities penciintankos.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
viesulis
16. Mar 2011, 16:36 #106

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

b5 ir dāārgā piekare, pārējais jau atkarīgs no niansēm un nojātības pakāpes
Offline
GTis
16. Mar 2011, 16:38 #107

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 208

Braucu ar: M550XD, E30 330i

Ar DI sarkano ir 131zs, labs variants.
Sešiniecei, gan jēgu neredzu
Sestais sešiniecei ir tikpat garš kā piektais pieciniecei. Pārējie tikai īsāki.
Offline
GTis
16. Mar 2011, 16:39 #108

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 208

Braucu ar: M550XD, E30 330i

Vēl, protams, vajag nočipot pie INC
Offline
LA
16. Mar 2011, 16:39 #109

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


16 Mar 2011, 16:38:47 GTis rakstīja:
Ar DI sarkano ir 131zs, labs variants.
Sešiniecei, gan jēgu neredzu
Sestais sešiniecei ir tikpat garš kā piektais pieciniecei. Pārējie tikai īsāki.


iespeejams, bet braukshana daudz patiikamaaka. un peectam tirgojot buss viens plusinjsh
Offline
al13n
16. Mar 2011, 16:40 #110

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:

Par pašiem Passātiem - Wikipedia
Dzinēji - Wikipedia
Ja nemaldos, tad facelift (b5.5) Passātam nāk 101, 130 zs (varbūt 115, bet neesmu drošs)
Pieminētais 150 zs nāk Sharanam un Golfam
Offline
edzulis
16. Mar 2011, 16:40 #111

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


16 Mar 2011, 16:36:37 viesulis rakstīja:
b5 ir dāārgā piekare, pārējais jau atkarīgs no niansēm un nojātības pakāpes


Dārgāka par e38 740?
Offline
Zaarciniex
16. Mar 2011, 16:41 #112

Kopš: 14. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: Ziloni

Mans Kadijs `98 - TDi, kravas, kapeikdraazhamaa miskastiite ar gandriiz pusmiljonu uz spidometra, un, hren cik mirushiem lopiem ieskrienas aatraak liidz simtam un top speeds veel joprojaam ir ap 180.
Un esmu atskatiijies gjermaanjus Merivaas, kas censhas uz baanja paraadiit, ka vinjas kustas.




07 Mar 2011, 22:22:44 VWfans rakstīja:
Skoda Superb Combi 1,6 TDI ar 105 diizelja lopinjiem nav gauss, jo maksimaalais aatrums shim auto ir cieniijami 187 km/h, bet ieskreejiens liidz 100 km/h notiek 12,6 sekundees. Saliidzinoshi mana Meriva 1,3 CDTI sasniedz tikai 157 km/h un ieskrienas liidz 100 km/h vairaak kaa 17 sekundees.

Offline
oose
16. Mar 2011, 16:42 #113

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


16 Mar 2011, 16:40:59 edzulis rakstīja:

16 Mar 2011, 16:36:37 viesulis rakstīja:
b5 ir dāārgā piekare, pārējais jau atkarīgs no niansēm un nojātības pakāpes


Dārgāka par e38 740?

visu priekšu samainīt šķiet ka bija kkas ap 200 Ls. Lemforder.
Offline
viesulis
16. Mar 2011, 16:44 #114

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


16 Mar 2011, 16:40:59 edzulis rakstīja:

16 Mar 2011, 16:36:37 viesulis rakstīja:
b5 ir dāārgā piekare, pārējais jau atkarīgs no niansēm un nojātības pakāpes


Dārgāka par e38 740?

dod man 5 minūtes tāpat arī par ford "lētajām" detaļām ir mīts
Offline
cat
16. Mar 2011, 16:44 #115

Kopš: 07. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

slinkums lasīt visu,
bet runājot par vag autiņiem noteikti izvēlētos audi.
braucu ar a4 1,9 tdi, pirms feislifta (pēc 2001. gada sāka ražot B6, un B7 ir tikai B6 feislifts +-)jau 3 gadus. Iepirku 6 gadus vecu. Pa šo laiku ir noskriets padaudz, bet mainīts reāli - sajūgs... (bremžu kučus u.c. apkopes lietas neskaitu.
Toties degvielas patēriņš - 5.5 litri. Jauda tam modelim 130hp.
Pilnīgi pietiekami dzīvei pilsētā. Braucot ar 3 litrīgu E60 protams hp starpība jūtama... bet ja nopietni - vai pilsētā ir kur tos zirgus likt?
Man tomēr liekas loģiskāk lai jauda/izdevumi/komforts būtu sabalansēts...
kkā tā
Offline
cat
16. Mar 2011, 16:45 #116

Kopš: 07. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


16 Mar 2011, 16:40:59 edzulis rakstīja:

16 Mar 2011, 16:36:37 viesulis rakstīja:
b5 ir dāārgā piekare, pārējais jau atkarīgs no niansēm un nojātības pakāpes


Dārgāka par e38 740?


ja runājam par vw b5, tad meklējot autiņu pirms 3 gadiem normālu b5 nemaz nebija tik viegli atrast.. pajāti viņi ir lv
Offline
Ekimons
16. Mar 2011, 16:49 #117

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


16 Mar 2011, 16:38:47 GTis rakstīja:
Ar DI sarkano ir 131zs, labs variants.
Sešiniecei, gan jēgu neredzu
Sestais sešiniecei ir tikpat garš kā piektais pieciniecei. Pārējie tikai īsāki.


tiešām, vai pats izdomāji?
Offline
tralla33
16. Mar 2011, 16:51 #118

Kopš: 14. Dec 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 161

Braucu ar: 4x4, FWD, RWD

B5 priekšējai piekarei viss pilns komplekts 135Ls. Manuprāt tas nav dārgi.
Offline
viesulis
16. Mar 2011, 16:52 #119

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

piekares sviras 740 ir divreiz-trīsreiz dārgākas bet salīdzinot, tad jaunajam b6 ir vienkāršāka un lētāka. (lemforder)

[ Šo ziņu laboja viesulis, 16 Mar 2011, 17:16:57 ]

Offline
al13n
16. Mar 2011, 16:52 #120

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:


16 Mar 2011, 16:51:29 tralla33 rakstīja:
B5 priekšējai piekarei viss pilns komplekts 135Ls. Manuprāt tas nav dārgi.

kaut kāds SWAG vai cits sūds, kurš izjuks pēc 20k km?

Par sešinieci -
pats braucis ar tādu neesmu, bet pārvietojos ar piecinieci 115zs + INC čips. man liekas, ka varētu būt diez ko neforši vēl biežāk pa robiem mētāt pilsētā dīzelim jau tas prieks, ka var kvai ar vienu robu visu pilsētu izbraukāt patēriņā starpību īpaši nejūtot

[ Šo ziņu laboja al13n, 16 Mar 2011, 16:56:24 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo