Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Motora bloka un galvas slīpēšana

AutorsZiņojums
Puce
14. Nov 2003, 11:33 #101

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Izmantota tiek Garret T3. Tikai izmeeru gan nezinu. Standartaa naaca 524td e28.
Temperatuuras deveeju nav probleemu piesleegt. Shtekerii kas pievieno Gaisa meeriitaaju ir divi vadi kas atbild par temperatuuras meeriijumiem. Vot i tos vadus vajag piesleegt pie cita temp meeriitaaja. Tika kur normaalu temperatuuras meeriitaaju dabuut.. Uz bmw tas izskataas plaanas stiepliites formataa... Laikam lai vareetu aatri un preciizi nomeeriit.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
kvatra
14. Nov 2003, 11:36 #102

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Te ir variants, kur tas datchiks ir aiz coolera iepluudee: http://www.digitalnoise.org/4ktq/3/intake1.jpg"" target="_blank" title="http://www.digitalnoise.org/4ktq/3/intake1.jpg"" class="postlink">http://www.digitalnoise.org/4ktq/3/intake1.jpg" target="_blank" target="_new">http://www.digitalnoise.org/4ktq/3/intake1.jpg
Offline
kvatra
14. Nov 2003, 11:37 #103

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Te ir variants, kur tas datchiks ir aiz coolera iepluudee:
Offline
Puce
14. Nov 2003, 11:51 #104

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

A no kaada auto taadu datchiku var ieguut, lai nav jaajauc kaads gaisa meeriiklis? Audi?

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
kvatra
14. Nov 2003, 11:55 #105

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Tas ir no audi 100 MC motora, naak ieksh intercoolera, skruuveejas uz divaam skruuveem un iekshaa ar ir taada tieva draatinja. Domaaju, ka veikalaa vajadzeetu vareet vinju nopirkt.
Offline
Puce
14. Nov 2003, 12:01 #106

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man ir intercooleris no A5000. iisti nepatiik trubu izvietojums (abas vienaa pusee), bet nu shis ir vismaz "biezais" variants.. Ja nepatiks, tad paartaisiis taa ka trubas ir katra savaa pusee.

Tanks, par info! buus uz Audi centru jaapazvana un jaapaintereseejas par cenaam.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
kvatra
14. Nov 2003, 12:09 #107

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Detaljas kods 034 905 379 B, pastiijos tikko krievijaa vinsh maksaa 112$ Vienkaarshaak laikam buus samekleet shrotaa. Tam coolerim gali mainaas, var piemekleet no kaada beigta coolera, kuram trubas ir abaas pusees.
Offline
JV
14. Nov 2003, 12:12 #108

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

Atgriežoties pie ALS, nu nav tas ielas auto domāts. Ja turbina ir mega liela un iegriežaas un sasniedz savu maksimālo spiedienu ne atrāk kā kādi 4000-5000 rpm, tad izmanto startā NOS uz kādi 30HP, lai atrāk uzgrieztu līdz šiem apgriezieniem.


-----------------
www.trackday.lv

Offline
JZ
14. Nov 2003, 12:15 #109

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Puce, manupraat, jeedziigaakais variants buutu paarvietot esosho dachiku uz kaadu piemeerotu vietu pirms pasha droseljvaarsta, vismaz nebuus probleemas ar temp. deveeja un ECU savietojamiibu...
Offline
JZ
14. Nov 2003, 12:21 #110

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

par ALS, nekur netika apgalvots, ka tas ir vajadziigs ielas mashiinai braukaajot ikdienaa, lietojot to tikai dragos turbiinas muuzhs krasi nesamazinaasies, jo tur tas nostraadaa tikai 2-3-4 reizes, no taa turbiina nepaspees uzkarst, un tas spraadziens izpluudee nav tik ass, ka radiitu paaraako slodzi laapstaam, jo maisiijums tanii briidii ir stipri bagaatinaats - leeni sadeg un saak degt tikai pie jau atveerta izpluudes vaarsta/vaarstiem, suudi saakaas tad, kad tu ar to ALS nobraukaa kaadus paaris Km biezhi paarsleedzot aatrumus vai atmetot gaazi, tad turbiina ljoti aatri uzkarst un nobeidzas bliivsleegi, atjaunoshana pie Norberta meha maksaa 50ls, kaadus 50km aatrumposmos akal tur
Offline
Puce
14. Nov 2003, 12:28 #111

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

kvatra:
kaadiem tieshi modeljiem bija shis datchiks. savaadaak skatos www.exist.ru un nekaadigi pie intercooleriem taadu nevaru atrast...

JZ: doma tieshi taada ar ir, ka ielikt pirms droseljvarsta to deveeju. Varbuut paliidz..

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
kvatra
14. Nov 2003, 12:36 #112

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

-> Puce, tas datchiks naaca MC,1B motoriem, audi 100, 200, ir divi varianti: intercooolerii ieskruuveets un otrs variants pie droseljvaarsta, kaa tajaa bildee. Pasties www.elcats.ru
Offline
Tigers
14. Nov 2003, 12:36 #113

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Puce, tu zini kā darbojas tas temperatūras dačiks? Neesmu specs, bet ir aizdomas, ka nepārtraukti tiek mērīta tās tievās drātiņas pretestība, kas mainās atkarībā no temperatūras. Ja tu pieliksi dačiku no citas mašīnas vai ražotāja - kāda ir garnatija, ka tur sakrīt parametri? Nekāda.
Manuprāt aizmirsti par audi datčiku, un padomā kā izņemt no kāda cita gaisa mērītāja to gabalu un ielikt tur, kur tev vajag.
Offline
kvatra
14. Nov 2003, 12:38 #114

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


2003-11-14 12:36, Tigers rakstīja:
Puce, tu zini kā darbojas tas temperatūras dačiks? Neesmu specs, bet ir aizdomas, ka nepārtraukti tiek mērīta tās tievās drātiņas pretestība, kas mainās atkarībā no temperatūras. Ja tu pieliksi dačiku no citas mašīnas vai ražotāja - kāda ir garnatija, ka tur sakrīt parametri? Nekāda.
Manuprāt aizmirsti par audi datčiku, un padomā kā izņemt no kāda cita gaisa mērītāja to gabalu un ielikt tur, kur tev vajag.


Taa arii ir, ka meera pretstiibu, bet domaaju, ka ne ar ko vinji tur neatskiras, bet neesmu paarliecinaats!
Offline
Vetal
14. Nov 2003, 12:43 #115

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:


2003-11-14 12:21, JZ rakstīja:
atjaunoshana pie Norberta meha maksaa 50ls, kaadus 50km aatrumposmos akal tur

Kas ir Norberts un kapec tik leti? Kvalitate ir OK? Man liekas citur stipri dargak...
Par to ko tu rakstiji ka rallijos pirmie 2-3 biezhi iebrauc vienaa sekunde, tad par dragiem runajot gandriz visi iebrauc vienaa sekundee Ta ka no starta dragaa ir atkarigs mazlet vairak
Offline
ww
14. Nov 2003, 13:15 #116

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Varbuut kaadam der: Detonaacijas samazinaasanai taatad jaaliek veelaaka aizdedze. Ja nevar nopirkt reguleejamo kompi, kas protams ir labaakais variants, iespeejams var dariit sekojosi: uz spararata motoram parasti atrodas magneets, kas dod signaalu kaada poziicijaa atrodas motors, kautkur pie kaarbas jaabuut dacikam, kas to magneetu sajuut. Ideja ir pabiidiit to daciku taalaak, lai aizdedze buutu veelaaka. Buus drossi vien probleema ar tuksgaitu un motora darbu pie zemiem apgriezieniem. Bet detonaacijai vajadzeetu pazust. Taa mees daram sporta uudensmociem, pirms reguleejamaas aizdedzes uzliksanas.
Offline
Puce
14. Nov 2003, 14:17 #117

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Par to pretestibi ir taa, ka atkariigs no kaada materiaala taa stieple ir izgatavota. Ja materiaals sakriit tak kaine probleme, ja ne, tad suudiigi. Bet domaaju, ka taa stieple ir no vienaada materiaala. tobish tiek izmantota vienaada tehnologjija.


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Fii
14. Nov 2003, 15:37 #118

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-11-14 14:17, Puce rakstīja:
Par to pretestibi ir taa, ka atkariigs no kaada materiaala taa stieple ir izgatavota. Ja materiaals sakriit tak kaine probleme, ja ne, tad suudiigi. Bet domaaju, ka taa stieple ir no vienaada materiaala. tobish tiek izmantota vienaada tehnologjija.


Tos sensorus razho kaada firma, iespeejams, ka Audi un BMW izmanto tos pashus sensorus, iespeejams, ka nee. Ja firmas atshkjiras tad sensori ar lielu varbuutiibu arii atshkjirsies.
Labaakais risinaajums buutu to sensoru izraut no taa pasha vai kaada cita gaisa meeriitaaja.
Offline
Tigers
14. Nov 2003, 15:52 #119

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Tai stieplei svarīga ir gan materiāla īpatnējā pretestība, gan garums!
Tā ka domā pats.
Offline
HiJaCKeR
14. Nov 2003, 16:14 #120

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Var jau nomērīt dačika pretestību pie dažādām temperatūrām un salīdzināt ar originālā mērījumiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo