Online
Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Motora bloka un galvas slīpēšana
Autors | Ziņojums |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Izmantota tiek Garret T3. Tikai izmeeru gan nezinu. Standartaa naaca 524td e28.
Temperatuuras deveeju nav probleemu piesleegt. Shtekerii kas pievieno Gaisa meeriitaaju ir divi vadi kas atbild par temperatuuras meeriijumiem. Vot i tos vadus vajag piesleegt pie cita temp meeriitaaja. Tika kur normaalu temperatuuras meeriitaaju dabuut.. Uz bmw tas izskataas plaanas stiepliites formataa... Laikam lai vareetu aatri un preciizi nomeeriit.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Te ir variants, kur tas datchiks ir aiz coolera iepluudee: http://www.digitalnoise.org/4ktq/3/intake1.jpg"" target="_blank" title="http://www.digitalnoise.org/4ktq/3/intake1.jpg"" class="postlink">http://www.digitalnoise.org/4ktq/3/intake1.jpg" target="_blank" target="_new">http://www.digitalnoise.org/4ktq/3/intake1.jpg | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Te ir variants, kur tas datchiks ir aiz coolera iepluudee: | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| A no kaada auto taadu datchiku var ieguut, lai nav jaajauc kaads gaisa meeriiklis? Audi?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Tas ir no audi 100 MC motora, naak ieksh intercoolera, skruuveejas uz divaam skruuveem un iekshaa ar ir taada tieva draatinja. Domaaju, ka veikalaa vajadzeetu vareet vinju nopirkt. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Man ir intercooleris no A5000. iisti nepatiik trubu izvietojums (abas vienaa pusee), bet nu shis ir vismaz "biezais" variants.. Ja nepatiks, tad paartaisiis taa ka trubas ir katra savaa pusee.
Tanks, par info! buus uz Audi centru jaapazvana un jaapaintereseejas par cenaam.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Detaljas kods 034 905 379 B, pastiijos tikko krievijaa vinsh maksaa 112$ Vienkaarshaak laikam buus samekleet shrotaa. Tam coolerim gali mainaas, var piemekleet no kaada beigta coolera, kuram trubas ir abaas pusees. | Offline | | |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| Atgriežoties pie ALS, nu nav tas ielas auto domāts. Ja turbina ir mega liela un iegriežaas un sasniedz savu maksimālo spiedienu ne atrāk kā kādi 4000-5000 rpm, tad izmanto startā NOS uz kādi 30HP, lai atrāk uzgrieztu līdz šiem apgriezieniem.
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Puce, manupraat, jeedziigaakais variants buutu paarvietot esosho dachiku uz kaadu piemeerotu vietu pirms pasha droseljvaarsta, vismaz nebuus probleemas ar temp. deveeja un ECU savietojamiibu... | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| par ALS, nekur netika apgalvots, ka tas ir vajadziigs ielas mashiinai braukaajot ikdienaa, lietojot to tikai dragos turbiinas muuzhs krasi nesamazinaasies, jo tur tas nostraadaa tikai 2-3-4 reizes, no taa turbiina nepaspees uzkarst, un tas spraadziens izpluudee nav tik ass, ka radiitu paaraako slodzi laapstaam, jo maisiijums tanii briidii ir stipri bagaatinaats - leeni sadeg un saak degt tikai pie jau atveerta izpluudes vaarsta/vaarstiem, suudi saakaas tad, kad tu ar to ALS nobraukaa kaadus paaris Km biezhi paarsleedzot aatrumus vai atmetot gaazi, tad turbiina ljoti aatri uzkarst un nobeidzas bliivsleegi, atjaunoshana pie Norberta meha maksaa 50ls, kaadus 50km aatrumposmos akal tur | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| kvatra:
kaadiem tieshi modeljiem bija shis datchiks. savaadaak skatos www.exist.ru un nekaadigi pie intercooleriem taadu nevaru atrast...
JZ: doma tieshi taada ar ir, ka ielikt pirms droseljvarsta to deveeju. Varbuut paliidz..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| -> Puce, tas datchiks naaca MC,1B motoriem, audi 100, 200, ir divi varianti: intercooolerii ieskruuveets un otrs variants pie droseljvaarsta, kaa tajaa bildee. Pasties www.elcats.ru | Offline | | |
Tigers | | Kopš: 29. Nov 2002
Ziņojumi: 477
Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II
| Puce, tu zini kā darbojas tas temperatūras dačiks? Neesmu specs, bet ir aizdomas, ka nepārtraukti tiek mērīta tās tievās drātiņas pretestība, kas mainās atkarībā no temperatūras. Ja tu pieliksi dačiku no citas mašīnas vai ražotāja - kāda ir garnatija, ka tur sakrīt parametri? Nekāda.
Manuprāt aizmirsti par audi datčiku, un padomā kā izņemt no kāda cita gaisa mērītāja to gabalu un ielikt tur, kur tev vajag. | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
2003-11-14 12:36, Tigers rakstīja:
Puce, tu zini kā darbojas tas temperatūras dačiks? Neesmu specs, bet ir aizdomas, ka nepārtraukti tiek mērīta tās tievās drātiņas pretestība, kas mainās atkarībā no temperatūras. Ja tu pieliksi dačiku no citas mašīnas vai ražotāja - kāda ir garnatija, ka tur sakrīt parametri? Nekāda.
Manuprāt aizmirsti par audi datčiku, un padomā kā izņemt no kāda cita gaisa mērītāja to gabalu un ielikt tur, kur tev vajag.
Taa arii ir, ka meera pretstiibu, bet domaaju, ka ne ar ko vinji tur neatskiras, bet neesmu paarliecinaats! | Offline | | |
Vetal | | Kopš: 20. Mar 2003
Ziņojumi: 778
Braucu ar:
|
2003-11-14 12:21, JZ rakstīja:
atjaunoshana pie Norberta meha maksaa 50ls, kaadus 50km aatrumposmos akal tur
Kas ir Norberts un kapec tik leti? Kvalitate ir OK? Man liekas citur stipri dargak...
Par to ko tu rakstiji ka rallijos pirmie 2-3 biezhi iebrauc vienaa sekunde, tad par dragiem runajot gandriz visi iebrauc vienaa sekundee Ta ka no starta dragaa ir atkarigs mazlet vairak | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Varbuut kaadam der: Detonaacijas samazinaasanai taatad jaaliek veelaaka aizdedze. Ja nevar nopirkt reguleejamo kompi, kas protams ir labaakais variants, iespeejams var dariit sekojosi: uz spararata motoram parasti atrodas magneets, kas dod signaalu kaada poziicijaa atrodas motors, kautkur pie kaarbas jaabuut dacikam, kas to magneetu sajuut. Ideja ir pabiidiit to daciku taalaak, lai aizdedze buutu veelaaka. Buus drossi vien probleema ar tuksgaitu un motora darbu pie zemiem apgriezieniem. Bet detonaacijai vajadzeetu pazust. Taa mees daram sporta uudensmociem, pirms reguleejamaas aizdedzes uzliksanas. | Offline | | |
|
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Par to pretestibi ir taa, ka atkariigs no kaada materiaala taa stieple ir izgatavota. Ja materiaals sakriit tak kaine probleme, ja ne, tad suudiigi. Bet domaaju, ka taa stieple ir no vienaada materiaala. tobish tiek izmantota vienaada tehnologjija.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2003-11-14 14:17, Puce rakstīja:
Par to pretestibi ir taa, ka atkariigs no kaada materiaala taa stieple ir izgatavota. Ja materiaals sakriit tak kaine probleme, ja ne, tad suudiigi. Bet domaaju, ka taa stieple ir no vienaada materiaala. tobish tiek izmantota vienaada tehnologjija.
Tos sensorus razho kaada firma, iespeejams, ka Audi un BMW izmanto tos pashus sensorus, iespeejams, ka nee. Ja firmas atshkjiras tad sensori ar lielu varbuutiibu arii atshkjirsies.
Labaakais risinaajums buutu to sensoru izraut no taa pasha vai kaada cita gaisa meeriitaaja. | Offline | | |
Tigers | | Kopš: 29. Nov 2002
Ziņojumi: 477
Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II
| Tai stieplei svarīga ir gan materiāla īpatnējā pretestība, gan garums!
Tā ka domā pats. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| Var jau nomērīt dačika pretestību pie dažādām temperatūrām un salīdzināt ar originālā mērījumiem. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|