Turpmākajiem M modeļiem samazinās cilindru skaitu
1-20 [21-25]
anamaL, 18. Nov 2011, 15:04
http://cut.lv/Q7M - iesaku šeit pelnīt naudu! netici? -uzkliko un pārbaudi, tici man tu to nenožēlosi! Iesaku, jo pats pārbaudīju un saņēmu uz paypal 16$ pa 2 dienām (sorry par spam)janism3, 10. Jul 2008, 23:00
visai sakarīgs gājiens!Bamperis, 22. Apr 2008, 16:03
meudza, 05. Apr 2008, 03:22
divas turbiinas, znachit 2as turbo bedres...Fii, 02. Apr 2008, 18:06
Dīzelim tieši tā arī ir, ka tās turbīnas ir virknē. Viena kompresē un, kad pietiek atgāzes, tad otra pārkompresē vēlreiz. Dīzelim tas ir ok, jo nedraud detonācija pie augstiem spiedieniem. Neesmu īsti drošs, bet liekas, ka benzīnniekam bija vienkārši maziņas paralēlas turbīnas uz augstas kompresijas motora, kā arī viltīgi saregulēts VANOS, tāpēc arī nav laga.Suprai pirmā turbīna darbojas līdz 4.5k rpm, un pēc tam tiek pieslēgta klāt otra, tālāk līdz redline abas pūš paralēli.
edzulis, 31. Mar 2008, 12:06
335i nekādas turbo bedres nav. PAt nejūt, ka tur būtu kaut kāds turbo. Vienkārši lidoNixN, 31. Mar 2008, 11:33
ar turbo-bedri ir jautrāk- iespied nekas nenotiek... un tad pēkšņi aiziet... un ķer viņu7788, 31. Mar 2008, 08:43
Vai kāds var paskaidrot, kā var būt "viena turbīna zemiem otra augstirm apgriezieniem" tad jau sanāk likt viņas virknēun vai tad "turbo bedre" nav jaliek pēdiņās?
SpOrcMeN, 31. Mar 2008, 08:24
17. kam tas ir vajadzigs ?????????kars, 29. Mar 2008, 20:52
bet kas var būt labāks par [I]high revving naturally aspirated[/I] bīdelibmwaddict, 29. Mar 2008, 20:28
nu tur ir taa, ka ir dazhaadas pieejas un meerkji taisot turbo motoru. reaali arii turbomotoram ir negatiivs kolektora spiediens paarsvaraa ikdienaa braucot, bet ja taas turbiinas ir mazas un vairaakas tad protams pieug lietderiiba bet taads dzineejs parasti nav uz performance orienteets, driizaak taas turbiininjas tur mochii jau pie mazaam slodzeem, paraadaas laba response bet lielaam slodzeem vinjas nav domaatas.. tad nu sanaak, ka tas dzineejs ir taads papusei atmosfeeriskais iisteniibaa un tur protams taa ekonomija ir. bet lielai turbo performancei vienmeer ir tradeoff - turbolag, un dzineeja nespeeja efektiigi straadaat pie maziem apgriezieniem, kaa rezultaataa pateerinjsh strauji aug, un tas ir tieshi ikdienas braukshanas rezhiims. anyway, taapeec jau vinji arii sola tos n-turbiinu dzineejus. mazas fiksas turbiininjas uz patiesiibaa tiem pashiem atmosfeeriskajiem motoriem, kas nodroshina nepiecieshamo kolektora pozitiivo spiedienu lai nav jaakjeepaajas ar rezonatoriem uz robezhas ar risku paarsniegt izmeshu normu.pareizais performance turbo motora piemeers bija tas Audi S1 vai kursh tur no piecinieka izceljot 600bhp jau kautkaadaa 80-to gadu saakumaa.. niw thats turbo
edzulis, 29. Mar 2008, 18:45
BMW Addict, es tev teikšu tā, 2.7 biturbo, čipots ar ~ 300zs neko daudz neēd... nu ne vairāk kā teiksim BMW 3.2 M3 E46. Ne pa šoseju, ne jauktajā režīmā. Jaunie turbo ir vēl taupīgi, piemēram BMW 3.0 biturbo.Saabich, 29. Mar 2008, 18:13
A kā Tu zini ka sūdu aiztiekot viņš vairāk sāk smirdēt? Es it kā nēsmu sūdus bagstījis jāpalūr netā par tiem turbo..........lasot izsmeļošo rakstu ''bmwaddict'' viss it kā būtu, bet par benzīna patēriņu gan Tu tur nofantazējiedzulis, 29. Mar 2008, 18:01
Tu esi kā sūds, kuru vairāk aiztiekot vairāk smird... Pirmais sērijveida auto ar turbo, vismaz Eiropā, bija 2002 turbo. PN kretīn!Saabich, 29. Mar 2008, 17:52
Un vispaar 1ais bija ar turbo Renault''F1'' kas izgudroja, kaut kada 70 g. Ar Tevi jau nevar dir... izdzesi vel mani, bet PN vari PATS puikiņSaabich, 29. Mar 2008, 17:49
Edzuli Nu Nu!!!! bmwee jau ar nebij pirmais ar turboedzulis, 29. Mar 2008, 16:28
Saabich PN labāk ar savām gudrībām. BMW ražoja turbomotorus, kamēr Audi un Subaru vēl nebija nekas...bmwaddict, 29. Mar 2008, 15:58
Izraisa mazliet izbriinu shaadi BMW vadiibas apgalvojumi, ne jau cilindru skaits nosaka izmeshu daudzumu.. cilidru skaits driizaak ir saistiits tieshi ar kubatuuras lielumu, jo eksistee taada magic formula, tipa visa dzineeja tilpums daliits ar efektiigo cilindra tilpumu, un logjiski ja samazina kubatuuras, tad arii cilindru skaits samazinas. Bet par atmosfeerisko vs forced induction ekonomiju, nudien, varbuut es esmu palaidis garaam kautkaadu "latest magic turbo technology" bet shitas ir chista maarketinga bullshits, respektiivi sagroza praatus jau laiciigi lai netruuktu "bmw ekonomiskaa turbo" pirceeju Man shkjiet gandriiz vienmeer ir bijis taa, ka lielaaks atmosfeeriskais dzineejs normaalaa ikdienas ekspluataacijaa pateeree mazaak nekaa mazaakas kubatuuras turbo dzineejs. Patiesais iemesls paarejai uz turbo tieshaam vareetu buut vieniigi izmeshu prasiibu paaugstinaashana, jo atmosfeeriskajam dzineejam lai no taa izspiestu performanci neizbeegami ir jaaspeeleejas ar iepluudes/ izpluudes vaarstu "overlaping" un rezonatoriem (VANOS, dVANOS), bet tur vienmeer ir kompromiss ar izmeshiem. Sheit savaa zinjaa vareetu buut sasniegti griesti, taapeec arii ir paarmeshanaas uz forced induction, jo tur taa probleema nav aktuaala.Bet patiesiibaa driizaak jautaajums ir - kaapeec BMW vispaar veel kautko murgo par bendziinmotoriem? Buutu labaak turpinaajushi attiistiit diesel. Imho tam ir lielaaks potenciaals.
Saabich, 29. Mar 2008, 15:16
Karoče turbo motori ir labāki, BMW ies audi/subaru sliedēs, ko vienmēr nedarījaedzulis, 29. Mar 2008, 13:52
Es domāju, ka pārvīlēam atmosferiskajam resurs ir mazāks nekā turbo motoram...1-20 [21-25]