Retroperspektīva. Vai ’jaunais’ Porsche 911 no ’vecā’ atšķiras tikai ar lukturiem?

 1-20  [21-23] 

anamaL, 18. Nov 2011, 15:09

http://cut.lv/Q7M - iesaku šeit pelnīt naudu! netici? -uzkliko un pārbaudi, tici man tu to nenožēlosi! Iesaku, jo pats pārbaudīju un saņēmu uz paypal 16$ pa 2 dienām (sorry par spam)

Braen, 23. Jul 2005, 05:40

fantastika

Fii, 23. May 2005, 12:22

Nu paziistams, jaa, bet cik aktiivi izmantots? Ja tieshaam buutu nopietns meerkjis samazinaat tos vadus, tad pietiktu uz motora izvietot vienu vai vairaakus can bus moduljus, kuriem tiek piesleegti visi sensori un kuri taalaak pa to busu padod visu to informaaciju. Bet nu gan jau ka auto razhotaaji ir sareekjinaajushi, kaa izdeviigaak to visu ir taisiit.

Permalat, 21. May 2005, 13:33

can bus jau ir kaadus..nu.. 10 gadus paziistams. Protams, tas situaaciju uzlaboja, bet nedaudz. Vieniigais reaalais ieguvums: normaala komunikaacija starp vadiibas moduljiem. Bet, perifeerijas iekaartas, sensori, izpildmehaanismi jau taapat ar parastajiem vadiem piesleegti..

Fii, 20. May 2005, 18:16

Domaaju, ka ar CAN-BUS ievieshanu tam buus tendence samazinaaties, vai vismaz nepieaugt kaadu briidi

viesis, 20. May 2005, 18:11

agrāk mašīnai bija pāris simti metru ar vadiem, šodien ir kādi 3km kopējais vadu garums

gt99, 20. May 2005, 13:14

martini928: Es to zinu, tādēļ ar Golf II braukājos, un tagad tās Toyota Corolla skrūvējam...

martini928, 20. May 2005, 13:12

GT99: Preciizi GTI I. Skaidrojums bija, ka auto paliek ar laiku komfortablaaks/sarezjgjiitaaks, kas uzaudzee svaru, taadeelj arii rezultats taads. Shii tendence jau visaa autoindustrijaa ir veerojama, jo jaunaaks jo smagaaks -> leenaaks neskatoties uz jaudas pieaugumu.

Puuchuks, 20. May 2005, 13:05

gt99- Bengla revoluucija, protams, ir spilgts piemeers, bet arii (gandriiz) visi paareejie autorazhotaaji savus modeljus palaikam nomaina, sauc, kuru gribi - MB, Audi, Ford, Citroen, ... Bet, ja pirceejs taa veelas, kas ta man es tikai taa padomaaju...

gt99, 20. May 2005, 12:49

Martini928: arī Golf GTI ir dažādas versijas, piemēram vai Golf II bija ar DOHC dzinēju? Vai Golf III bija "īstais GTI" ar 2 litru 16v 150 zs dzinēju (nevis visbiežāk sastopamais 115 zs vārgulis)??? utt. Mans minējums ir Golf I GTI.

martini928, 20. May 2005, 12:42

GT99: Ja pareizi atceros vienaa Jeremy Clarkson raidiijumaa tika saliidzinaati uzraavienaa visu paaudzju Golfi GTI. Kaa tu domaa kursh bija visaatraakais? :-)

gt99, 20. May 2005, 10:17

JanisPuu: prikols ražot vienu un to pašu (es gan šim apgalvojumam nepiekrītu) auto ir tajā, ka tieši to pircēji vēlas. Tādu revolūciju, kā Bengls ar savu dizainu uztaisīja BMW kompānijā, Porsche nekad netaisīs. Pie tam šāda taktika Porsche kompānijā ir jau kopš pašiem pirmsākumiem - Porsche 911 sāka ražot sešdesmitajos gados, un ar šādām nelielām pakāpeniskām izmaiņām ražoja līdz pat 96 gadam (tātad gandrīz 40 gadus). 96. gadā parādījās Porsche 996 - priekš Porsche tā bija revolūcija! Kopš tā laika pagājuši nieka 9 gadi, tā ka es paredzu, ka līdz nākošajam revolucionāram Porsche 911 jāpagaida vēl gadiņi 30... p.s. piekrītu Bimmeram, ka Porsche 911 ir viens no spēcīgākajiem zīmoliem autoindustrijā, tomēr tas nav vienīgais šī auto popularitātes iemesls.

gt99, 20. May 2005, 10:00

Bimmer: pirmām kārtām Golf V ir labākais piedāvājums klasē. Vienīgais mīnuss tiešām ir cena. Vai arī Tu esi testējis Golf V un vari oponēt maniem pieņēmumiem, kas radušies vienkārši lasot autopresi? Ne velti Golf V GTI ir gada auto Top Gear versijā. p.s. cerams pēc kāda laika powerī parādīsies "Vācieši golfklasē", kur Golf auto jaunajai un pēc to ekspertu atzinuma veiksmīgajai Mercedes A klasei zaudē tikai dizaina novērtējuma ziņā. p.p.s. http://www.autoreview.ru/new_site/year20...rimerka/1.htm arī interesanti viedokļi

Bimmer, 19. May 2005, 23:46

Puu, nav runa tikai par vizuālo, bet produktu kā tādu ar savu zīmolu, kuram vērtība lielāka kā pašam produktam

viesis, 19. May 2005, 18:59

jaunais brauc daudz labāk par veco

Bimmer, 19. May 2005, 18:48

Ja pieprasījums ir nemanīgs (vai ar tendenci pieaugt), kāpēc neražot to pašu (ja reiz patērētājs ir apmierināts)? Visas šīs atjaunināšanas paredzētas pamatā pieprasījuma "atsvaidzināšanai". Tāpat var vaicāt, kāpēc VW Golf joprojām ir pieprasītākais kompaktajā klasē Rietumeiropā, neskatoties uz to, ka tas ir viens no dārgākajiem tajā un nebūt ne vispusīgi labākais, kāds savulaik bija Golf I? Atbilde ir zīmolā, citēju Džonu Maiklsonu, "Image Group International" izpilddirektoru: "McDonalds hamburgeri nav labākie pasaulē, taču kuru tas interesē, ja ir vērtīgs zīmols?"

Puuchuks, 19. May 2005, 17:54

jautaajums par veco un jauno porsche atshkjiriibaam arii man ir ienaacis praataa, gan drusku citaadi - kur prikols razhot vizuaali gandriiz 1 un to pashu auto tik daudzus gadus?

viesis, 18. May 2005, 16:58

labs žurnāls tas Авторевю

Rockstar, 16. May 2005, 16:28

Ir Ok! =)

gt99, 16. May 2005, 15:56

Šis noteikti labāks par 996.

 1-20  [21-23] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties