Līdera meklējumos starp V8 apvidus automobiļiem
1-20 [21-32]
Ivanc, 29. Jan 2005, 13:29
laaaabsviesis, 19. Jul 2004, 15:07
Es pa Rambler skatiijos shito testu...edzulis, 05. Jun 2004, 12:13
Tā, tā, Jūs laikam gribat, lai vienā rakstā par vienas klases auto apskata to, cik tie nežēlīgi uz šosejas, cik labi bezceļos, kā kartingu trasē uzvelk huļigankas utt. Tie ir SUV. Tā ir jauna (nu vairs ne īpaši) klase, kur akcents ir likts un masu, komfortu utt. Nevar gribēt no SUV nežēlīgu dubļu šķūri, kurā ir ir krēmkrāsas ādas salonsun kurā bez pārmetumiem varētu iekāpt un izkāpt dubļainos gumijniekos vai arī piedalīties offroadā. Pietiks vienreiz SUV uztvert kā bezceļniekus! Tā ir klase, kur svarīgāks ir paātrinājums, ausgtā sēdēšanas pozīcija, maka biezuma demonstrēšana utt.viesis, 04. Jun 2004, 13:23
Jaa - Touareg ir labaakas ieguvums par attieciigo cenu!viesis, 02. Jun 2004, 15:24
Principā nelasu AP testus. Un te pat kāds pacenties to iztulkot.diesel, 02. Jun 2004, 14:25
.... par apriikojumu, interjeru,... jaa - neizlasiiju tekstu. Vienkaarshi uzsita asini nosaukums par apvidus auto. Ne asfalta sliipeetaaji ne apvidnieki.Puuchuks, 02. Jun 2004, 10:49
pilniigi nepiekriitu dieselam - testaa liels uzsvars tiek likts uz apriikojumu, eertiibu, ergonomiku. tam ir noziime gan ziemaa, gan vasaraa. un gaitas iipashiibu saliidzinajums uz sausa un slidena celja arii noderiigs. par bezcelju jau tur tikai 3 rindkopasviesis, 02. Jun 2004, 09:52
Šo rakstu pirms diviem gadiem nevarēja izlasīt kaut vai tādēļ, ka X5 vēl nebija facelifts.btw, jaunajaa avtoreview ir jauks tests ar BMW 320.
viesis, 02. Jun 2004, 01:49
labs raksts! es laikam izveeleetos X5. ne jau tapec ka tas ir BMW, bet gan taapeec, ka man dzhips tapat nav kaa taads vajadziigs (ja runajam par UAZ vai Niva). Domaju, ka no shiem x5 toch labakais un touareg par cayenne labaaks. kaa jau rakstaa tika mineets par to standarta un papildus apriikojumu.diesel, 01. Jun 2004, 19:25
.... sho testu es taapat nelasiiju. Man jips interesee tikai ziemaa. Lai normaali uz apmales var uzbraukt, sastreeguma laikaa uz KrastenesRaicha, 01. Jun 2004, 19:21
es lasiitu, piedevaam ar lielaaku interesi nekaa shito - tie abi ir kudi pieejamaaki. p.s. ja, es uzprasos :Pedzulis, 01. Jun 2004, 19:18
Bet testu UAZ vs. Niva jūs lasītu?diesel, 01. Jun 2004, 19:00
... neredzu motivaaciju shaadam testam. Vot uaz pret niva to es saprotu - bezceljnieki. A shitie, brosj. Viens no simta vispaar grants celju labi ja ieraudziis.martini928, 01. Jun 2004, 15:53
Mnjaa - vecums nenaak viens - tas naak ar parasto Cayenne :-)gt99, 01. Jun 2004, 15:27
Martini928: uz to laiku, kad testēja automobiļus, tirgū tāds "vienkārši Cayenne" nemaz vēl nebija. Tas nelielai aizstāvībai. Tagad gan situācija savādāka - viens tāds "vienkārši Cayenne" ar VW 3,2 litru dzinēju bija Autoexotikāmartini928, 01. Jun 2004, 15:17
Nu kaut vienaa vietaa visaa rakstaa vareeja paraadiities ka taa ir nevis vienkaarshi Cayenne bet gan Cayenne S, savaadaak sanaak ka virsrakstaa mineetajam V8 nav nekaada sakara ar Cayenne :-) Teikshu atklaati - raksts kautkaa nepaarliecinaaja mani, bet ir lietas kuraam vareetu piekrist. :-) Paldies.viesis, 01. Jun 2004, 14:53
Autora nesleptas simpatijas pret BMW lien laika parak uzkritosi, bet nu raksts pec idejas jau loti labs. Peace!Damn, 01. Jun 2004, 14:42
Bobiks rullz (shkjiet UAZ ja nemaldos) braukts tika senaa jauniibaa, bet patiikamas atminjas saglabaajushaas par tekoshu radiotoru un nevareeshanu uzgriezt sauli.Vadik, 01. Jun 2004, 14:21
vse eti SUV gavno polnoegt99, 01. Jun 2004, 13:31
Viesi: pirms gada bija līdzīgs tests. Tikai tur testēja ar V6 dzinējiem auto un Cayenne vietā bija MB M klases dzips - http://www.bmwpower.lv/article.php?sid=3891-20 [21-32]