Jaunais BMW piektās sērijas universāls un ‘mežonīgais’ dīzeļdzinējs
1-20 [21-35]
Pirats, 25. Feb 2004, 18:30
man saak iepatikties bmw diizelji vairaak un vairaak. tas buus rightig speekratsBeetee1, 23. Feb 2004, 16:48
Ar vārdiem, ka Europā nelieto kreiso dieseli, gribēju uzsvērt dīzeļauto īpašo praktiskumu tieši Latvijas apstākļos.Prindulis327is, 22. Feb 2004, 16:11
Man jau patik ka dizeli jau sak izjat benciniekus! Sen jau bija laiks BMW izcelties ar katrejo pasaules brinumu!!!diesel, 21. Feb 2004, 17:42
... ko nedara? Jaa jevropaa neviens no spainja baakaa nelej.Beetee1, 21. Feb 2004, 15:13
Vakar sešas tonnas pa 20 s/l pajēmu. Jevropā tā nedara.him, 21. Feb 2004, 14:58
puse eiropas braukaa ar dizeljiem ta kaa driz dizeljdegviela bus dargaka par benzinuSchutzstaffel, 20. Feb 2004, 09:43
vse vse vse! MAN PIETIEK! zb jau tas urkshkinaataaju karagaajiens paar visu pasauli. nakama mana mashina bus ///M5. kaa es necienshu shitos visus rakstus... katram no tiem vareetu buut nosaukums: ODA DIIZELIM!edzuli neka personiga! raksts ir labs. es tikai esu dons kihots savaa zinjaa
Swoosh, 20. Feb 2004, 09:32
Jā skaists eksemplaars! Stiliigs, ērts, ātrs un dinamisks auto!!! Jā, dīzelis 535 ir unikaals sasniegums, bet 545 man personīgi liekas iespaidīgāk.Yanny, 20. Feb 2004, 08:48
Diesel - man jau sapņot neviens nav aizliedzis. tikai iespējas, kur iztērēt naudu krietni pārsniedz pašas naudas daudzumu . Bet citādi man jau patīk periodiski kādam "vietu"ierādīt ))sevišķi tas būtu jauki ar nevainīgu ģimenes auto, lasi - govi
diesel, 19. Feb 2004, 21:39
.... es vienmeer esmu teicis, ka labs diizelis ir oga, bet 535d ... kak v skazku papastj. Labs skats buus kaa Yanny ar savu naakamo 530d vai 535d ieraadiis vietu teiksim kaadam "dzigitam" ar 325 vai 328viesis, 19. Feb 2004, 19:58
nevienam gadījumā mašīnas pakaļa neatgādina mercedes E klases universāli?325E46, 19. Feb 2004, 16:23
gribu 535 dArtis, 19. Feb 2004, 13:04
Kads degvielas paterins?viesis, 19. Feb 2004, 11:46
Nu ko driiz sagaidisim 4.0 litrigo monstru ar 400 zs un 700 NMPuuchuks, 19. Feb 2004, 11:12
ieteiktu veelreiz paarlasiit rakstu un pielabot, piem, shaada peerle: "Jaunais dzinējs attīsta 272 Zs un, pats svarīgākais, 560 Nm lielu griezes momentu jau pie 2’000 apgr./min., kamēr 500 Nm pieejami jau pie nieka 1’500 apgr./min. Tas „izšauj” jauno „BMW 535d” no nulles līdz 100 km/h nieka 6,6 sekundēs. Lai šādu veiktspēju nodrošinātu, pašreizējais „530d”, nebūt ne vārgais, attīsta 218 Zs, kamēr „M5” ‘E39’ nodrošina 500 Nm maksimālo griezes momentu." - ko noziimee peedeejais teikums? ka vecais 530d nodroshina taadu pashu veiktspeeju (tas buutu domaats uzraaviens vai Nm?) tikai ar 218 zs?? un M5 ko?Yanny, 19. Feb 2004, 10:29
labs. ja 530d kaulējoties var dabūt pa 45k eur, tad 535d diemžēl cena zem 50k diezi būs. rudenī mby parādīsies kaut kādi izlepušo vāciešu varianti, kur par šo pašu naudu varēs dabūt pārbāztus exemplārus ar noskrējieniem 8-10k km par to pašu naudu. tad samaksāt Mikasam 1.5 K LVL par garantijas atzišanu un braukt laimīgi tādas perspektīvas.....Bosnija, 19. Feb 2004, 10:07
Mjāā, disels iekaro tirgu uz urrrrāāāultraman, 19. Feb 2004, 09:02
ko - pasaule virzās uz dīzeļiem ? tas 4.5 benzīns tāds galīgi švaks salīdzinājumā.dizains - vēēē... zārks kaut kāds.
Agritis, 19. Feb 2004, 08:56
imho e28 touringi bija gan, tiesa skaitaa shamie bija ar divziimju ciparu rakstaamik_cee, 19. Feb 2004, 08:13
jāsaka vēlreiz - LEGACY!1-20 [21-35]