E30 un E36: pareizais gājiens!
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] 81-100 [101-105]
viesis, 30. Aug 2002, 12:40
Pref bet tad jau e21 suukaa veel pamatiigaak, saliidzinot to ar e30Artis_D, 30. Aug 2002, 12:36
Nu ja 750, kuram straadaa tikai 6 stobri iet taapat kaa kautkaads tur 318.viesis, 30. Aug 2002, 12:36
"Svarojums starp asīm ideāls – 50 uz 50. Jā, dēļ tā nācās dzinēju pavietot uz aizmuguri," dzineeju uz aizmuguri??SpOrcMeN, 30. Aug 2002, 12:31
da tie lohi vareja 7 ieseesties tad saprastu kur ir jeegaviesis, 30. Aug 2002, 12:07
nu labi, negribu te sakasiities ar dazhu labu, bet teikshu ko domaaju - nevaru ciest E30 un uzskatu ka tas ir kauna traips BMW veesturee. punkts. - Prfctyon (nenotureejos)edzulis, 30. Aug 2002, 11:46
Damberg! Meilu saņēmi? Man gan tagad tas [email protected] vairs nav,bet vai saņēmi?Dambergs, 30. Aug 2002, 11:44
Man gan citas domas! Nekad ne peec izskata, ne arii peec braukshanas baudiijuma un origjinalitaates negribeetu E36, ja buutu izveele starp E30 un E36! Viennoziimiigi!ivi, 30. Aug 2002, 10:50
Tur viss ir pateikts un taisniiba par 99%. Pats paarkaapu no E30 uz E36, un taam kopiigs ir tikai razotaajs. Lai arii par E30 nevaru teikt nevienu sliktu vaardu, tomeer 6-us gadus nokalpoja godam un tagad veel kalpo, bet 36-to pret 30 nemainiitu.Artis_D, 30. Aug 2002, 10:47
Bet raxt ir labaisArtis_D, 30. Aug 2002, 10:45
Balstoties uz savas pieredzes e30 suuka konkreeti. Man ir bijushi 3 gab. Neviens nav bijis taads ar kuru braukt vareetu ilgaak par 3 meeneshiem. Taadus auto pirku, lai nojaatu un paardotu. Jo pikji nav veerts tur likt iekshaa. Piekriitu, ka ideaalaa staavoklii, kad auto ir kaa ikona vareetu arii braukt. Cita lieta ir e34. Par e36 auto normaals, bet nezinu vai atmestu 4$ un vairaak par to. Labaak jau E32 vai 34 par to pikji labaa staavoklii. Ists BMW saakas ar 8 cilindriem, kaut gan pasham ir 6.Noval, 30. Aug 2002, 10:41
Izskatās, ka kāds te ne pa jokam samīlējies ikš E36.Bedo, 30. Aug 2002, 10:07
īstenībā negribu piekrist uzbraucienam par E30. Mans iepriekšējais bija 324d vadījās lieliski, ledus gonkās rezultāti arī bija pieņemami, motoram nebija ne vainas nogāja vairāk kā 350000 tūkstošus un arī apskatēs problēmu nebija. Kokpitan nebija ne vainas, protams mazāks kā pašreizējam E36, bet savādāk viss OK.Runājot par E36 arī ar oraņžajiem koni iet ļoti līgani un komfortabli. arī 1.8 motors ir ņiprs tikai trūkst skaņa izolācijas, kas standartā nāk visiem sešcilindriniekiem bet savā klasē neviens nestāv līdzi.
gt99, 30. Aug 2002, 09:58
Ko tik labi pamana (kā zilums uz acs )? Īstenībā gribu pateikties Mārcim74, Pūcem (vai Pūcei?), Lansam, Edžulim par sniegto palīdzību (tehnisko terminu tulkošanā) ši raksta tapšanas laikā !! Nākošreiz noteikti padarīšu šo darbu līdz galam.p.s. negribu kasīties, bet pRFCTYON mans niks ir gt99 (diemžēl iauto manu niku nevajadzīgi pārveido)
Silver, 30. Aug 2002, 09:47
Teicams raksts,taa tik turpinaat...tas saucaas progress!Puce, 30. Aug 2002, 09:35
Raksts labs, tikai vareeji ari peedeejo no krievu valodas aizguuto vaardinju saļņiki iztulkot latviešu valodā.. tobiš - blīvslēgi.I_v_a_r_s, 30. Aug 2002, 09:05
Lasiiju sho raxtu origjinaalvalodaa. Labi, ka ielikaat, interesants, bet mazliet ne pa teemu, jo mees jau te visi ar tjuuneetiem Bembjiem braukaajam!))marcis74, 30. Aug 2002, 09:04
nu, raksta sākums par to E30 ir absoluta tufta. tie krievi laikam braukuši ar 316, 318, vai nojātiem 325i.M5, 30. Aug 2002, 08:49
Labs raksts!Bet veel vajadzeeja par E46 piemest kaut ko klaat!Triis lietas labas lietas!gt99, 30. Aug 2002, 08:43
Un kur ir raksta turpinājumi?gt99, 30. Aug 2002, 08:42
Sāksim ar to, ka šeit runa iet par parastiem, ikdienā Krievijā lietotiem auto, kas nav ne tjūnēti, tikai daži labi kopti utt. Paskatieties uz Latvijas ceļiem - cik no visiem BMW e30 ir labā stāvoklī? Ticiet man procentuāli neliels skaits.Tas, ka e30 cienītāji nepiekritīs šim rakstam arī bija skaidrs (interesanti kāds būs e30-fana un Rozālijas koments)