BMW izstrādājis savu pirmo benzīna turbomotoru pēdējo 20 gadu laikā

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-76] 

Mr-Scorpion, 22. Feb 2006, 12:11

-> gt99

jā. dzīvojam ) un nesūdzamies ))

gt99, 22. Feb 2006, 11:42

Jūs ko mucā dzīvojat? Vakardienas tehnoloģijas.

Fii, 22. Feb 2006, 11:36

Ir ir arī citi ko līdzīgu un pat labāku sasnieguši. Viss ir atkarīgs no mērķiem un prasībām. Vismaz priekš manis šī nav tā optimālākā griezes momenta līkne, ja maksimālā jauda ir tik zema.
Ja runājam par benzīna turbīnnieku, kuram maksimālais griezes moments ir pie 1500rpm, tad piemērs ir Bentley Continental GT.
Pagaidiet līdz Toyota atkal uztaisīs kārtīgu turbīnnieku. Neizskatās, gan, ka tuvākajā laikā kaut kas tāds ir plānos, jo vecais vēl joprojām ir nepārspēts.

Rons, 22. Feb 2006, 11:34

Very good ... gan jau vaarees veel tur dazhus ZS uztuuneet )

edzulis, 22. Feb 2006, 11:15

PAts BMW jau pirms gada vai pat vairāk teica, ka būs 335 ar 3.0 biturbo.

Asais, 22. Feb 2006, 11:13

Atceros, ko Perfs reiz teica, ka tas ir tikai laika jautājums, kad BMW sāks ražot turbo motorus un minivenus!

shibernieks, 22. Feb 2006, 11:00

nē bmw ir izgudrojis jaunu divriteni un nekad tāds nav bijis muahaaaa

PERFS, 22. Feb 2006, 10:51

Ir gan sasniegti, un ne tas vien ir sasniegts, bet ne jau par to sheit runa.

edzulis, 22. Feb 2006, 10:50

Tam pašam BMW 3.0 biturbo dīzelim to ņūtonu vēl vairāk. Bet tas, ka jau pie 1500 ir 400. + visas šitās tehnoloģijas. Neko tādu vēl pasaule nav redzējusi, tas ir skaidrs

Mr-Scorpion, 22. Feb 2006, 10:50

... bet es tik un tā labāk izvēlos V8 )

Mr-Scorpion, 22. Feb 2006, 10:45

njā. šādus ņūtonus gan laikam vēl neviens nav spējis sasniegt turbomotoriem. cepuri nost BMW priekšā.

shibernieks, 22. Feb 2006, 10:30

slinkums rakties pa veciem foruma topikiem bet labi atceros tavu textu ka ķipa turbo motori nekam neder... tas bija vispārināti par turbo nevis tikai par paziem pst pst... brum brum...
lab piis

edzulis, 22. Feb 2006, 10:26

Nesalīdzini vecos mazlitrāžas ps,ps,psh ar jaunu biturbo motoru, kas ir paredzēts vienkārši braukšanai. Šāds turbo der, jo tas ir liels sasniegums (svars, grieze), tam nav nekāda sakara ar teiksim Audi S2. Labi, par to nevēlos diskutēt. Turbo nav ne vainas

shibernieks, 22. Feb 2006, 10:17

kā tagad atceros kā edzulis nolika turbomotorus...
tādi nekam neesot derīgi... utt... DD
tagad gan turbo nav ne vainas... :P
par to griezes momentu un jaudu... ja es kautko no tās lietas saprotu tad abi raksturlielumi ir jāsabalancē jo ja pareizi atceros ta palielinot jaudu samazinās griezes moments un otrādi...

Fii, 22. Feb 2006, 10:10

Beidzot arii BMW ir saacis kusteeties pareizajaa virzienaa. Kaa jau Edzulis teica, ar jaudu ir taa pashvakaak, bet nu gan jau ka tautas masas, kas varees atljauties taapat to pirks. Un par jaudas palielinaashanu ar vienkaarshu spiediena celshanu, visticamaak var aizmirst. Te gan nekur nav rakstiits, bet izskataas peec augstas kompresijas motora ar keramiskajaam turbiinaam. Attieciigi ne motors ne turbiinas nav domaatas augstam spiedienam. BMW ir spiedis uz griezes momentu.

Artis_D, 22. Feb 2006, 10:03

izskatas bus labs, cepums ari autoram par labo rakstinju

viesis, 22. Feb 2006, 10:00

The motor is expected to appear in the 2007 BMW 335i and 2007 BMW 335ci

Tune-L, 22. Feb 2006, 09:35

BMW V8 dzineeju bija pilna pakalja un tos lika jau 501, 502, 503 un 507-tajos modeljos !
Cits jautaajums ir par to ka tie agregaati jau bija moraali novecojushi, bet BMW V8 bija !

Bet runaajot par jauno dzineeju...komentaari lieki .... soli priekshaa parejiem, kaa parasti

JZ, 22. Feb 2006, 09:34

pirmajai seerijai normaals motors beidzot

viesis, 22. Feb 2006, 08:50

paskatiijos kalendaaraa - itkaa 1. apriilis shodien nav ;]]

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-76] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties