BMW izstrādājis savu pirmo benzīna turbomotoru pēdējo 20 gadu laikā
Tune-L, 22. Feb 2006, 19:39
No delfi auto komentaars ar visu autora paraxtuSuper LABS :
Bengls, 2006-02-22 16:09:10
puikas, galus biksās, rokas uz galda un klausās ko onkuls teiks !
nav jau tā ka bmw strādā beizpiengalvas, kuri nav spējuši visu šo laiku vēlreiz uzbūvēt turbomotoru. Situācija ir tāda, ka pa šiem gadiem pircēji kļūst arvien stulbāki. Un ja viņi saklausās ka kaimiņi ļoļikam ir taziks ar turbīnu, viņi sāk prātot - paga paga, a es kāds lohs esmu, vai, ka manai ķerrai turbas nava ? Un tad viņi atnāk pie dīlera un spalgā balsī prasa, kad beidzot bmw izlaidīs kautko ar turbomoru, jo pietrūkstot uzraksta uz pakaļas. Klientam ir taisnība - un ja turīgie duraki sāktu maksāt par kvazistacionārajiem pipelizatoriem, ticiet, ka mēs piedāvātu saviem klientiem arī tādus.
JZ, 22. Feb 2006, 18:50
kaspich, no turbomotora kaareiz negaida zirgus no litra, turbo ir tieshi deelj griezes momenta(un te NAV vispaar saliidzinaami atmosfeeriskie), jaudaam ir augstie apgriezieni, kas atkal neiet kopaa ar "korkji izpluudee" - turbiinu. Arii daudzie zirgspeeki iipashi neiespaido turbo ilgmuuzhiibu, konkreetais motors ir apgraiziits gan jau lai nekonkureetu ar ///M. Par kompresiju gan Fii vareetu buut taisniiba.shibernieks, 22. Feb 2006, 17:10
drūmie mārketinga speci nolasījušies...no mārketinga viedokļa šitā un tad akal tā.... muahaaaa
Mulder, 22. Feb 2006, 16:37
beidzot! joptvajmatj! tagad mosh kaadreiz arii saakshu domaat par bmw iegaadi! vieniigais nu nah jaaliek zemspiediena turbas (DIVAS!!!), ja var uzlikt augstspiediena ljurbas! tak poh par to bedri, galnais mochiit!Fii, 22. Feb 2006, 16:04
Kaspich, nav nekas tur apgriezts. Vienkaarshi ir taisiits domaajot par griezes momentu. Domaaju, ka nemainot turbiinas un/vai motora kompresiju, nespiediis virs 400zs aaraa. Par to, ka bloks un galva ir gatavi iztureet vairaak par 400zs es iipashi neshaubos.Fii, 22. Feb 2006, 15:37
Kur Tu biji agraak?Bosnija, 22. Feb 2006, 15:28
Es tik tagad uzzināju, ka bmw visu šo laiku ir gājis nepareizajā virzienā......Fii, 22. Feb 2006, 15:15
Edzuli, tieshi taa, maarketinga produkts. Turklaat ne prieksh manis. Bet taa citaadi patiikami, ka BMW saak iet pareizajaa virzienaa, ja vien arii ar kvalitaati viss buutu ok, buutu pavisam briinishkjiigi.Krauze, 22. Feb 2006, 15:15
Japietiek ieraudziit BMW ziimi, lai saprastu ka ir japis mala no celjadiesel, 22. Feb 2006, 15:09
... neviens jau nepasniedz šo motoru kā piemēru visiem. Sabalansēta grieze, jauda - ideāli teiksim priekš 3/5-sērijas ar automātu. Par ekonomiju - nu redz atkal stereotips - ja turbo, tad patēriņš neuztrauc. Tikai muļķis neskaita naudu, vai tas kurš to var atļauties.edzulis, 22. Feb 2006, 15:07
Fii, garām! Pats labi zini, ka BMW nav nekādu problēmu uztaisīt lielāku jaudu, ja jau eksistē 3.2 un 343 atmosfēriskais. Tas ir mārketinga produkts.Tune-L, 22. Feb 2006, 15:04
Spoguljraxtaa, lai Tu ar audi vai citu huinju vareetu pavaakties nost, kad ieraugi taadu atpakaljskata spogulii un izlasi uzraxtusFii, 22. Feb 2006, 14:55
Viesi, nevis ahuunai jaudai, bet normaalai jaudai. 330zs no 3l turbo motora taisiija jau pirms 14 gadiem, un arii tas bija konservatiivi. Par kaadu ekonomiju var buut runa 3l motoram? Un veel ar turbo? Ekonomijai ir domaati 1.6diesel, 22. Feb 2006, 14:47
... + dieselviesis, 22. Feb 2006, 14:45
... tādi kā fii uzskata, ja ir turbo tad jābūt ahuunai jaudai. Vēl pastāv tādas lietas, kā komfortabla braukšana (400NM pie 1500), ekonomija un resurss un tāds šis motors manuprāt ir. Patiesībā ir vienalga - tas ir turbomotors vai atmosfēriskais. Un nesakiet, ka ar 300 hp ir parmaz ikdienas braukšanai. Un vēl gan jau tieši priekš BMW Motorsport sērijas sabūvēs vēl ko niknāku.dzosua, 22. Feb 2006, 14:42
kapec spogulrakstaa???Bosnija, 22. Feb 2006, 14:41
Tas tak feini, ka izdomā kaut ko jaunuValcha, 22. Feb 2006, 14:04
Sen jau vajadzēja ... :PGirtzB, 22. Feb 2006, 13:14
HMZ Bimmer Uzraktu novāca nevis īpašnieku nesapartnes dēļ, bet gan vācijas TUV prāsība, apdraud satiksmes drošību etc...Fii, 22. Feb 2006, 12:31
Kaspich, tas taa bija ar 90. gadu motoriem. Jaunajiem ir daudz advanceetaakas vadiibas sisteemas un tie motori jau no ruupniicas naak daudz tuvaak robezhai sareguleeti. Un lietojot augstaakas kompresijas motorus, arii uz turbiinu slodze ir mazaaka. Vispaar gt99 ir taisniiba, Porsche ar pirmo VNT turbiinu benziinniekam ir taalaak priekshaa.