E21 323i projekts nav miris...PART III

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-160]  [161-180]  [181-190] 

image 17. Jun 2009, 14:53

Labak veelu neka pectam mainit blives un tt. Kamer vari labak samekle meistaru un izdari.

JZ 15. Jun 2009, 15:34

var painteresēties te http://ramoto.lv/index.php?id=1737&top=1737 , onka zin ko dara, garantiju gan jau ka nedos konkrētajam galvas pielietojumam, bet strādā viņš labi

var būt tam pastiprinājumam pietiek pat ar to lodēšanu

Phasma 14. Jun 2009, 22:36

kad gribēju metināt, tad nebija kas to izdara!

image 14. Jun 2009, 21:00

te var redzet drusku labak

image 14. Jun 2009, 20:54

Diemzel galva netures pat 300hp, jo udens kanalus bija jaaizmetina ciet un pec tam jauztaisa tikai paris caurumus

Gala rezultata vinai jaizskatas aptuveni shaadi

Moe 03. Jun 2009, 23:44

sekoju līdzi un gaidu rezultātu, kurš nu jau pavisam ir tuvu

martinsz 02. Jun 2009, 17:07

Prieks ka projekts manāmi virzās uz priekšu

Phasma 02. Jun 2009, 16:36

tie, kas pīpē parlamentu, nebūvē ātrus auto! ...nu vismaz ar savām rokām
Par to kolektora būvi - gāze un stieple nav rēķināmas, jo šīs vienības ilgst vairāk, nekā tikai viena kolektora būvēšanai un atpelna sevi citos darbos. Elektrība jāmaksā katru mēnesi neatkarīgi no tā, kas tiek darīts garāžā. Kad ķīnīzers nosprāgs, flanči paliks

Machida 02. Jun 2009, 13:07

pats cigaretes budžeta variants

Puce 02. Jun 2009, 10:48

Pirms pāris gadiem rēķinājām cik sanāk materiālā vien, lai uzmetinātu līdzīgu kolektoru. Tuvu vien 200Ls sanāca... Ja parēķina cik daudz līkumu tur nepieciešams un tur katrs no tiem līkumiem ntos latus maksā, tad vēl flanči vismaz divi nepieciešami, metināšanai gāze, stieple, elektrība galu galā, neskaitot darbu, tā ka uzmetināt 3 gabalus būtu tīrā labdarība ar sponsorēšanas iezīmēm.

Vispār domāju, ka tas ķīnīzeris ilgi ies, jo auto tiks izmantots īsiem pārbraucieniem 200-400m attālumā. Btw moš kāds var pateikt latviešu dragreisistu auto nobraukumu sezōnā ar visiem trenniņiem?

mx_kanskis 02. Jun 2009, 09:55

labs puuteejs
te top pats vells

Phasma 02. Jun 2009, 07:30

uvel, pa tādu naudu man čoms 3 gabalus uzmetinās un daudz smukākām šuvēm! Tā mēs arī darīsim, kad ķīnīzers izdegs!

Phasma 02. Jun 2009, 07:27

Ja esmu pēc darba mājās, tad sieva vienmēr prasa: a ko tu te dari?

defekc 02. Jun 2009, 03:11

Phasma mans elks diez ko sieva par shito saka

Rakstnieks 02. Jun 2009, 01:21

Resnais. Tu kautko sliktu laikam esi šovakar iedzēris...
To kādi izskatās klamburi un kādas atsperes es zinu.

uvels 02. Jun 2009, 00:25

www.666fabrication.com tagad izpardosana
sitas kolektors maksaja 1650$ tagad 950$
un vins uztaisa WG pievadu kadu vajag

Phasma 01. Jun 2009, 23:51

nu būs tak arkas, liekas mierā

taksists 01. Jun 2009, 23:50

Nu mega, ko lai saka...
A kas ar aizmugurējo arku - tā jābūt un tā paliks?

Phasma 01. Jun 2009, 21:47

mieru, puiši, vai tad galvenais nav, lai viss droši turas savās vietās? :chill:

Rakstnieks 01. Jun 2009, 18:41

adolfs Vakar, 13:59
un pederes pamataa lieto kaa papildus droshiibu, kad tie saglabaats orig meh


Pirmo reizi dzirdu,ka spooorta auto tiek saglabāts orig slēdzenes mehānisms

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-160]  [161-180]  [181-190] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties