Lai nekrājas palagi, jauna galerija! Darbi turpinās, idejas realizējas! Notīram objektīvu un dodam virsū
23.04.2009.
Beidzot galva ir atpakaļ no meistariem, kuri pārfrēzēja vārstu sēžas pēc oversize vārstiem. Viss tika pārbaudīts ar vakuumu. Nesteidzoties pusstundas laikā tika rūpīgi salikta galva. Izmantoju CMW montāžas smēri.
25.04.2009.
Bloks ar tiktāl gatavs! Izborēts, izhonēts, nofrēzēts. Pamatu un galvas skrūves aizvietotas ar ARP špiļkām. Visi komponenti nobalansēti, Custom made JE Pistons kaltie virzuļi, EAGLE H-tipa sporta klaņi.
Custom made COMETIC trīsslāņu metāla galvas blīve.
Pauris ir uz rumpīša! Jauns Sachs Performance sajūgs un pārlasīta ZF kārba.
07.05.2009.
Kamēr krāmējos ap virsbūvi, hokejā sakautie kaimiņi atsūtīja vajadzīgas daļas dzinējam.
08.05.2009.
Atkal daudz sadarīts. Drošības karkass ir iebūvēts, iekštelpas nogruntētas un izkrāsotas baltā krāsā.
14.05.2009.
Nedaudz jaunu detaļu. Komplekts ar kolektoru špiļkām un jauna pedalizācija - vecais gāzes pedālis, no pārāk aktīvas lietošanas, salūza.
20.05.2009.
Atkal kāds bišķis ir sadarīts. Špaktele norīvēta, formas pielabotas un viss ir sagruntēts. Kaste gaida krāsošanu, lai atkal atgūtu "sarkanā tepiķa" titulu!
22.05.2009.
Tas svinīgais brīdis ir pienācis - pēc divu gadu garas bleķu nomaiņas procesa, "sarkanais tepiķis" ir atkal sarkans.
23.05.2009.
SIA "Armando Auto" pagalmā ierauga sauli jaunais kažoks...
...un te jau atkal "mājās". Rokas atpūtinot un priecājoties par pozitīvo notikumu porjekta attīstībā, uztapa bagažnieka vāka stiprinājumi.
30.05.2009.
Riteņu skrūves nomainītas pret špiļkām - atvieglo riteņu montēšanu un atbilst FIA noteikumiem!
Ienācās armētās bremžu caurules, starp citu, labs UK kantoris taisa.
Beidzot arī vārsu vāks ir uztapis pēc mana nosapņotā projekta! Paldies Jānim K. par izpildījumu!
31.05.2009.
Zīmīga diena, noslēdzies jauns posms projekta gaitā - dzinējs ir "mājās". Lūk to es saucu par superīgu nedēļas nogali!
01.06.2009.
Jauns mēnesis, jauni pavērsieni darbos. Ir jauna OBX turbīna..nav jau Garrett, bet labākais no budžeta variantiem (laukā tak dižķibele). Cīgu paka mērogam
Ķīnīzeru kolektors nav plānots ilgstošai palikšanai, diez vai arī šis ilgi izturēs, turklāt tas ir jāpārtaisa, lai adaptētu wastegate.
Sakarā ar to, ka motors ir vietā, var sākt ieplūdes un izplūdes sistēmu mērīšanu un visu, kas ar to saistīts. Man par lielu izbrīnu, viss ierūmējas un nekur neatduras.
27.06.2009.
Pienāca kravano USA ar sporta pedalizāciju un galvenajiem cilindriem. Tagad sāksies gemārs ar to pielāgošanu iekš E21.
05.07.2009.
Pedalizācija ir ierīkota, tagad tikai jāsagaida bremžu balansieris un jāsaskrūvē visi cilindri vietā, nu un bremžu trubas jāsavelk.
Ģenerālā piemērīšana!
30.07.2009.
Noslēdzies viens liels projekta posms - sajūga un bremžu sistēma ir pabeigta un pilnībā funkcionē. Cauruļvadi savilkti un nostiprināti, aizmugurējo bremžu shut-off krāns ir ierīkots, galveno cilindru sviras ir saregulētas, rezervuāri ierīkoti savā vietā un uzpildīti ar MOTUL RBF600 bremžu eļļu. Visa sistēma atgaisota un pārbaudīta.
Pareizā manta. Silikonu nesaturoša sporta bremžu eļļa.
"Karstā" puse izklāta ar heatshield materiālu.
Interkūleris vietā
22.08.2009.
Ir uztapis ieplūdes kolektors ar tilpumu 5.6l
Nu jau bišku vairāk sakrāmēts motortelpā
Bēdīgais vienacis
12.09.2009.
Nekas prātīgs kopš pagājušās reizes nav sadarīts. Ienākušas dažas detaļas:
60mm wastegate, pinky style.
Eļļas radiatoru nocēlu userim FunnyBoy par patīkamu cenu.
Vēl tiku pie Greddy Profec B Type II elektroniskā spiediena kontroliera.
02.01.2010. Laimigu šo gadu visiem!
Radža ir klāt un pat smuks!
Nenocietos un jau pirmajā jaungada dienā uzražoju radiatora apakšējos stiprinājumus.
Sorrī par bilžu kvalitāti, jo paši zinat ar ko bildēts!