E21 332ti projekts nav miris...PART VI
[1-20] 21-40 [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-122]
janeks7 11. Mar 2013, 14:01
Phasma tagad tik pamaniju ka ģeneratoru piedzen ar ķīļsiksiksnu,tā tak ir vēsturejaneks7 11. Mar 2013, 13:59
Adolf atradi ar ko salīdzināt,pasaki cik tas evo cipars ir beigāsPhasma 11. Mar 2013, 13:59
ES to atrisināju TĀ! Dragreisa noteikumos iekļaujas. Pārējie var stiprināt kā grib, kaut ar samareziem caur atzveltni pie bagažnieka starpsienas!Phasma 11. Mar 2013, 13:20
Labrīt, kārbas es izgatavoju no jauna un tieši tagad vairs nesitas galva gar trubām un regulēt var visādi.Puce 11. Mar 2013, 13:12
Kāpēc tu vispār tās kārbas atstāji? tikai traucē krēslu maksimāli zemu nolikt. Uzvilksi ķiveri galvā un būs tev caur lūku jāskatās uz trasi.Phasma 11. Mar 2013, 12:59
Nu vēlreiz pārlasīju jaunos noteikumus un nav atrunāts. Sliktākajā gadījumā varu sasiet tās kārbas savā starpā ar kvadrātcaurulēm. Paldies par info!JZ 11. Mar 2013, 12:23
ir dzirdēts ka prasa šāda tipa sēdekļu stiprinājumus pārtaisīt uz caurulēm kā Pūces bildē, un nekādu ierunu, citādi nepielaiž pie startareku FIA noteikumi, 20. un 21. lpp - http://www.fia.com/sites/default/files/r...n/file/253%20(2013).pdf
visam pamatā ir ideja, ka sāna trieciena gadījumā, nedrīkst spiest kopā sēdekļa apakšējo daļu, tādēļ tur ir tās šķērseniskās caurules
Phasma 11. Mar 2013, 11:56
Noteikumos tas nav atrunāts. Obligāti jābūt fia stiprinājumiem. Manā gadījumā kvadrātcaurules bija par augstu iemetinātas un zemāk nevarēja pārlikt, jo durvju krusts ceļā. Šis variants likās labāks, jo stiprinājumu plāksnes sēž uz pilnas virsmas.Puce 11. Mar 2013, 11:48
Vai tad krēsls pēc noteikumiem nebija jāstiprina uz noteikta izmēra kvadrātcaurulēm, kuras pie reizes strādā arī kā papildus drošības karkass?wasntme 09. Mar 2013, 19:56
Veiksmi un izturibu !Phasma 04. Mar 2013, 21:32
Nu vot nesanāks...Lidoskate24 04. Mar 2013, 21:24
Pietiks taisit, laiks testet !Phasma 26. Feb 2013, 01:20
Paldies, visiem par labajiem vārdiem un atbalstu!!! Tas tiešām palīdz piecelties no dīvāna un turpināt, kad nokaras rokas.Pārējām skābenēm - īsti profi izceļas ar to, ka vienmēr palabos ar vērtīgu padomu, bet kabatas biliardisti smirdēja un turpinās smirdēt!
GuntOn 25. Feb 2013, 21:39
Ticu, ka pacietība atmaksāsies.Phasma 25. Feb 2013, 20:33
Pagadām ir tikai process, ko arī atspoguļoju. Kad brauks, tad arī redzēs šeit.Ksneps 25. Feb 2013, 15:25
Labākais no porwera projektiem. Taču sāk līdzināties foto fetišam nevis reālai braukšanai ar auto. Kad būs video no reālas braukšanas un darbības!?Phasma 23. Feb 2013, 21:56
Nepatīk tās AIM, Stack, SDL utml tāfeles. Acij tīkamāk sķiet analogie pulksteņi. Un dataloggers man tahometrā.Phasma 23. Feb 2013, 21:23
Projektam gala tiešām nav. Orģināltekstā bija "pārmainīsies", ja nu kas...Vadi vēl procesā, jo vēl jāierīko flatshift un EWP, kurš iesprūdis muitā.
GuntOn 23. Feb 2013, 17:04
Šis projekts ir viens no retajiem iemesliem kapēc vēl ir interesanti apmeklēt bmwpower.lv
Phasma 11. Mar 2013, 14:04
Un ar ko tu piedzen? Ar plazmas fotonu paātrinātāju?