Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: E65 detaļu un remonta izmaksu salīdzinājums

AutorsZiņojums
Ridlihs
18. Nov 2017, 15:21 #41

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

Labāk nesāksim par Tavu ex e38
Offline
sergis15
18. Nov 2017, 15:58 #42

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu


18 Nov 2017, 15:21:50 @Ridlihs rakstīja:
Labāk nesāksim par Tavu ex e38

Nejau par iepriekšējo, bet melno vēl.

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Ridlihs
18. Nov 2017, 16:14 #43

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

tieši tā, pa melno
Offline
sergis15
18. Nov 2017, 18:50 #44

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu


18 Nov 2017, 16:14:40 @Ridlihs rakstīja:
tieši tā, pa melno

un kas tur tāds bija, ja neskaita to, ka bija jau entās reizes krāsots kā standarta lv e38?

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
kexxx
18. Nov 2017, 20:53 #45

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11620

Braucu ar:


18 Nov 2017, 14:58:53 @sergis15 rakstīja:
es tā padomāju par edvinsdainis pirkumu.
tiešām pie 200k turbiķis jau sulo?
man e38 bija oem 410k kad pārdevu, un turba pat nepuņķojās.
interesanti arī tas, ka kopš ievešanas pat 10k pa gadu nav nobraucis.
motora transmisijas noplūde un bojātas bremžu šļaukas pie 200k liekas pārāk dīvaini.
šādi defekti man pat 410k e38 nebija.


jā, davai salīdzini vēl ilgmūžību ar kādu w124 mersi vai e34... jo jaunāka un vairāk satūnēta mašīna (jauda, izmeši utt), jo ātrāk visam pizdohen
Offline
karlsonss
18. Nov 2017, 20:59 #46

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Nebrauc taapeec arii birst
Offline
sergis15
18. Nov 2017, 21:07 #47

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu


18 Nov 2017, 20:53:26 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2017, 14:58:53 @sergis15 rakstīja:



jā, davai salīdzini vēl ilgmūžību ar kādu w124 mersi vai e34... jo jaunāka un vairāk satūnēta mašīna (jauda, izmeši utt), jo ātrāk visam pizdohen

nevajag jau lekt uzreiz galējībās.
starp e38 3.0d un pre fl e65 ir vien pāris gadu starpība.



-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
kexxx
18. Nov 2017, 21:46 #48

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11620

Braucu ar:


18 Nov 2017, 21:07:11 @sergis15 rakstīja:

18 Nov 2017, 20:53:26 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2017, 14:58:53 @sergis15 rakstīja:



jā, davai salīdzini vēl ilgmūžību ar kādu w124 mersi vai e34... jo jaunāka un vairāk satūnēta mašīna (jauda, izmeši utt), jo ātrāk visam pizdohen

nevajag jau lekt uzreiz galējībās.
starp e38 3.0d un pre fl e65 ir vien pāris gadu starpība.




tikai nestāsti pasakas, ka 410k noripojušai ļurbai nedzina eļļu nemaz... ja nu vienīgi tā bija jau kāda trešā vai ceturtā
Offline
Arturiks
18. Nov 2017, 21:51 #49

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26

Beidziet, sergim visas mashinas pie 350k tik obkatku izgajushas.
Offline
sergis15
19. Nov 2017, 00:40 #50

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu


18 Nov 2017, 21:46:43 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2017, 21:07:11 @sergis15 rakstīja:

18 Nov 2017, 20:53:26 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2017, 14:58:53 @sergis15 rakstīja:



jā, davai salīdzini vēl ilgmūžību ar kādu w124 mersi vai e34... jo jaunāka un vairāk satūnēta mašīna (jauda, izmeši utt), jo ātrāk visam pizdohen

nevajag jau lekt uzreiz galējībās.
starp e38 3.0d un pre fl e65 ir vien pāris gadu starpība.




tikai nestāsti pasakas, ka 410k noripojušai ļurbai nedzina eļļu nemaz... ja nu vienīgi tā bija jau kāda trešā vai ceturtā

to es hvz.
bet tad jau sanāk, ka pilnīgi visi poweristi ar saviem e60 braukā puņķainām un nopistām turbām?
un tad vēl saka ka kož ārā m5?!

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
ATB
21. Nov 2017, 11:02 #51

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛

Atvainojiet, ka pārlecu uz citu tēmu, bet

Zinātāji pastāstiet, lūdzu, par lielajiem benzīniekiem. 745 vs 750 citiem vārdiem sakot. Kādas ir to kaites vispār? Vanos? Cik zinu, tad tiem dzinējiem nepatīk ar vecu eļļu braukt. Kas vēl - kādos ciparos ir remonti? Kā ar elektroblokiem - kaut kas birst nost? Kam jāpievērš uzmanība ? Kādas cenas ir par labu e65 tagad ? 8k?

Un 745 bija preFL un 750 Fl, ja? Kuriem useriem vēl ir bijis šitie semaki - kidd, Serģim, Tunnelim, kam vēl varu uzprasīties uz viedokli?

Man ir pazīstams viens, kurš nopirka 750 ar 150k nobraukumu - pēc nopirkšanas ielika uzreiz 1,5k€ vārstu gumijās vai kur tur (dūmoja ziliem dūmiem) un pēc tam brauca bēdu nezinot.

Kādi tie semaki ir uz remontiem? Man pašam patīk elementāros darbus sačinīt, vai ar tādu semaku es pats vispār kaut ko izdarīt varēšu - hotj eļļu nomainīt? Vai visam vajag kompi klāt - pat bremžu klučus pats nevari nomainīt utt.?

Dīzeli nepirkšu.

Edit: kā ar pneimu? Birst/nebirst? Ja birst tad cik dārgi? Nav problēmu būt gatavam ielikt 1-2k lai savestu kārtībā. Bet galvenais, lai tā nav kāda bērnu slimība, kuru izmaksā sataisīt 700€ bet ilgmūžība ir tikai 10k km. Citiem vārdiem sakot, pie 150k ielikt 1500€ ir ok, ja tas remonts būs jādara tikai atkal pēc 150k

[ Šo ziņu laboja ATB, 21 Nov 2017, 11:08:29 ]

Offline
Kidd
21. Nov 2017, 11:24 #52

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8015

Braucu ar: 400Zs

es Tev varu tikai nokomentēt 735 v8 . 745 un augstāk bijuši nav. nu un vēl 730d, bet, cik sapratu, tas Tevi neinteresē.
Offline
ATB
21. Nov 2017, 12:07 #53

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛

Nu labi, bet elektrokomponentes ir tās pašas?

Vai arī - veči, labāk no vācijas pa 7-8k atdzīt mint condition e38 un dzīvot bēdu nezinot.?
Offline
Kidd
21. Nov 2017, 13:49 #54

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8015

Braucu ar: 400Zs


21 Nov 2017, 12:07:50 @ATB rakstīja:
Nu labi, bet elektrokomponentes ir tās pašas?

Vai arī - veči, labāk no vācijas pa 7-8k atdzīt mint condition e38 un dzīvot bēdu nezinot.?


elektrogļuki bija pārsteidzoši maz. v8 bija samērā regulārs check engine - līdz salaboju motorschaden. Dīzelim vispār ne reizi neizleca. īpašumā bija nepilnu gadu. Teiksim tā - katra šaize, ko salaboju - otreiz vairs neizleca pa +-30k nobraukumu. Es Tavā vietā, ja būtu nobriedis atkal pārvietoties ar tās klases auto, paņemtu E65. visticamāk - ar kādu defektu, bet lētāk. Pēc tam pārlasītu un brauktu droši. v8 dārgākie remonti - valvetroniks un kautkādi tur eļļas kalpaki. nu un kārba, loģiski. pārējais nemaksā tādu kosmosu.
Offline
sergis15
21. Nov 2017, 14:28 #55

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu

es saku ka tie elektrogļuki lielākoties ir tiem, kuriem ir kopā salīmēts drots.
kkādi pārrāvumi un tt.

kad pirku savu, draivers piemeta pie kompa, un man ir tikai viens neoem bloks pēc vin.

kuram motoram patīk braukt ar vecu vai sūdīgu eļļu.
nevienam.
ir jābūt loham, lai tādu lietu.

viss pārējais baigi no e38 neatšķiras.
piekare pa lielam tā pati.
visādus resetus var pats caur spido uztaisīt.
arī eļļas.
bet piem kā manam, tad vairs nevarēja, bija ar kompi jāmet nost vispār tas km skaitītājs uz eļļu.
jo viņiem ir šī funkcija uz 30x.

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
21. Nov 2017, 14:29 #56

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu


21 Nov 2017, 12:07:50 @ATB rakstīja:
Nu labi, bet elektrokomponentes ir tās pašas?

Vai arī - veči, labāk no vācijas pa 7-8k atdzīt mint condition e38 un dzīvot bēdu nezinot.?

e66 salīdzinot ar e38 ir kruīza kuģis pret prāmi


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Mikels
21. Nov 2017, 16:09 #57

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4641

Braucu ar: cieņu

Atceraties tikai pirms pērkat 750, 745 utt, ka no 2019 gada būs +300 eur ekspluatācijas nodoklis klāt standarta likmei tiem, kam virs 3,5L
Offline
sergis15
21. Nov 2017, 16:59 #58

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu


21 Nov 2017, 16:09:22 @Mikels rakstīja:
Atceraties tikai pirms pērkat 750, 745 utt, ka no 2019 gada būs +300 eur ekspluatācijas nodoklis klāt standarta likmei tiem, kam virs 3,5L

Kur tas ir rakstīts?

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
k_be
21. Nov 2017, 17:47 #59

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:


21 Nov 2017, 16:09:22 @Mikels rakstīja:
Atceraties tikai pirms pērkat 750, 745 utt, ka no 2019 gada būs +300 eur ekspluatācijas nodoklis klāt standarta likmei tiem, kam virs 3,5L


Ne gluži tā..

[ Šo ziņu laboja k_be, 21 Nov 2017, 17:50:42 ]

Offline
SnapOn
21. Nov 2017, 21:56 #60

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5

Braucu ar 745i gadu,remontejis neko tadu nesmu,nomainiju generatoru,vienu dynamic drive trubu,parejais ka citiem auto....ellas,bremzes,kkadas sviras....
Check engine nekad nav dedzis un nekadu faultu nav,viss strada,regulari celu uz pacelaja nocekot un pie kompja sledzu.
Tere 18 pa pilsetu,10 pa strasi.
Baigi apmierinats ar auto,pirms pirksanas biju salasijiezbriesmu stastus bet man laikam paveicas ar labu eksrmpkaru.
09.2004 ar 170k uz tafeles.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo