Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Solihull
23. Apr 2024, 16:56 #5421

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 333

Braucu ar: bonatti grey


23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.

Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.

Nopietni, nejūtat atškirību, sēžot tajā nabagu Model3?!

Nav jāatbild, vienkārši smieklīgi, ka ar vecumu prasības samazinās, sieva paliek zem tupeles un prinicpā lielākā daļa tēviņu kļūst par patētiskiem dīvānā pirdējiem ar alus vēderiem.

Pasakiet kādam TopG, ka viņam jābrauc turpmāk būs ar Model3 atlikušo mūžu.
1k ietaupījums dažam gadā esot. Ble, nu tak ejiet nopelniet tos nepilnus 3e dienā papilus.



top g kas pedeja gada laika ir tirgojies ar padsmitgaditiem dizeliem, zurkam, e- serijas rezerves dalam un nezinamas izcelsmes smarzam visu pa plauktiem salika. noladetie impotenti!

[ Šo ziņu laboja Solihull, 23 Apr 2024, 16:57:25 ]

Offline
Mikels
23. Apr 2024, 16:57 #5422

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4647

Braucu ar: cieņu


23 Apr 2024, 15:10:57 @Fandulis rakstīja:
Kurš tagad ražo v8?

Tālāk būs 0,5 motori ar četrām turbīnām? No tīkamākiem zīmoliem
Gadus padsmit atpakaļ, ja nebija 1.8is, bet parasts 1.8, tad esi nopircis pusiju autiņu. Tagad 2.0 dīzelis

Bmw gadījumā pusijs tu biji arī ar 1.8is, jo zem kapota tev bija 4 nevis vismaz 6 cilindri Minētā aksioma kopš tiem laikiem nav novecojusi arī mūsdienās

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Apr 2024, 17:00:20 ]

Offline
AgrisLV
23. Apr 2024, 17:15 #5423

Kopš: 04. Dec 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Riteni


22 Apr 2024, 10:46:55 @Marex_FF6 rakstīja:

22 Apr 2024, 10:20:21 @AgrisLV rakstīja:
Vai kāds ir pircis lietotu Teslu no Mobile.de uz SIA? Gribētu to pirkšanu darīt bez starpniekiem, lai nav jātērē papildus vismaz 1K EUR. (t.i. pats aizbraukt, paņemt un atbraukt uz LV) Interesē, kuri ir uzticami dīleri. Pašam nav pieredzes ar Mobile.de un ir dzirdēti arī slikti stāsti.
Konkrēti šobrīd esmu noskatījis šo iestādi :
autozentrum-schmitz[.[de


no šiem esmu pircis, tā ka droši!


Paldies - ņemšu vērā. Tagad tik vēl atlikušie Eur jāsakrāj

Kādam šeit varbūt ir Model 3 Performance ar Uberturbine? Prāts saka, ka vajag Long Range, sirds saka Performance. Pa Rīgu cik ar vinu patestēts - neliekas nemaz baigi cietāks, tik tas, ka skaļāks gan krietni. Bet pieļauju ka lielākā ātrumā uz ceļiem ārpus Rīgas būtu sliktāk.

Ja kādam ir pieredze braukāt pa Latvijas plašajiem ceļiem ar 20 collu Uberturbine, varbūt var padalīties cik slikti ir. Vai pirmajā nedēļā pārsitīšu un nožēlošu vai nebūs tik slikti. (ziemā skaidrs ka vajg citus diskus) Kā arī cik slikti varētu būt pabraukt ar vinu arī pa granteni , jo nedēļas nogalēs sanāk aizbraukt uz dabas objektiem / takām.

[ Šo ziņu laboja AgrisLV, 23 Apr 2024, 17:16:04 ]

Offline
Samsasi
23. Apr 2024, 17:19 #5424

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3676

Braucu ar:


23 Apr 2024, 15:26:50 @shirminieks rakstīja:

23 Apr 2024, 14:51:01 @Samsasi rakstīja:

23 Apr 2024, 13:58:28 @shirminieks rakstīja:

23 Apr 2024, 13:28:03 @abyss rakstīja:

23 Apr 2024, 13:22:26 @Elviss rakstīja:
Kona parastā sākot no 30k eur, elektro no 38k. Ja pieņemam, kad visi tie paneļi neko nemaksā un visu auto mūžu elekrība neko nemaksā, tā pat tur nekas neatpēlnās, ja nebrauc 10 gadus


Tikko skandi lapā kona ev 53k, hibrīds ap 35k. Lab, 2x nesanāk, atvainojos. 1.5x gan.


P. S arī ice auto lietotājiem drīkst būt viedoklis :snuk:. Protams viedoklim jābūt cieņpilnam un jārespektē visi foruma lietotāji





KONA benzīns: 31kEUR

KONA electric 34kEUR

Kur Tu atradi par 58kEUR?


Abiem vienādi range?


Abus divus var uzpildīt mājās?


protams. pa 31k 5 min laikā var uzpildīt.
Offline
JDS
23. Apr 2024, 17:48 #5425

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10653

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


23 Apr 2024, 17:15:16 @AgrisLV rakstīja:

22 Apr 2024, 10:46:55 @Marex_FF6 rakstīja:

22 Apr 2024, 10:20:21 @AgrisLV rakstīja:
Vai kāds ir pircis lietotu Teslu no Mobile.de uz SIA? Gribētu to pirkšanu darīt bez starpniekiem, lai nav jātērē papildus vismaz 1K EUR. (t.i. pats aizbraukt, paņemt un atbraukt uz LV) Interesē, kuri ir uzticami dīleri. Pašam nav pieredzes ar Mobile.de un ir dzirdēti arī slikti stāsti.
Konkrēti šobrīd esmu noskatījis šo iestādi :
autozentrum-schmitz[.[de


no šiem esmu pircis, tā ka droši!


Paldies - ņemšu vērā. Tagad tik vēl atlikušie Eur jāsakrāj

Kādam šeit varbūt ir Model 3 Performance ar Uberturbine? Prāts saka, ka vajag Long Range, sirds saka Performance. Pa Rīgu cik ar vinu patestēts - neliekas nemaz baigi cietāks, tik tas, ka skaļāks gan krietni. Bet pieļauju ka lielākā ātrumā uz ceļiem ārpus Rīgas būtu sliktāk.

Ja kādam ir pieredze braukāt pa Latvijas plašajiem ceļiem ar 20 collu Uberturbine, varbūt var padalīties cik slikti ir. Vai pirmajā nedēļā pārsitīšu un nožēlošu vai nebūs tik slikti. (ziemā skaidrs ka vajg citus diskus) Kā arī cik slikti varētu būt pabraukt ar vinu arī pa granteni , jo nedēļas nogalēs sanāk aizbraukt uz dabas objektiem / takām.

Y performance, 21” uberturbine. Viss ir ok. Protams ir jaapiedomaa nedaudz, lielaakaa probleema iipashi sievieteem parkojoties, piebraucot pie apmales. Deelj riepu / disku specifikas, plataakaa dalja uz aaru ir diska aareeja kante, taa tad arii pirmaa atrod kontaktu ar apmali. Kad pie taa pierod, Viss ir ok.
Pa gadu tikai apskraapeeti diski, nekas paarsists nekur nav.

[ Šo ziņu laboja JDS, 23 Apr 2024, 17:49:32 ]

Offline
versatile
23. Apr 2024, 18:29 #5426

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 992

Braucu ar:


23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.

Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.



Otra mašīna ir jauns V90CC. VW ID.3 laikam skaitās pat mazāk pačotīgs par teslu.
Atšķirība ir jūtama, braucot pa sliktu ceļu, vef tiltu, utt.
Pārējā laikā, korķos sēžot - ir vienalga.
Naktī pa mūsu mežainajiem ceļiem VW adaptīvās lampas iekabina Volvo adaptīvajām.
Volvo nav Android Auto - uz iebūvētā android waze lietot ir mazohisms.
Adaptīvais kruīzs labāk strādā vw.
Mūzika vw noneimā spēlē līdzīgi kā volvo hermaņkardāns.
Tesla neesmu sēdējis, bet nebūšu pārsteigts, ka tas, kā ar ev var iekāroties kur vien vēlies, kamēr volvo tikai iepūšas turbo, jau vien atsver daudz ko.

[ Šo ziņu laboja versatile, 23 Apr 2024, 18:30:50 ]

Offline
shirminieks
23. Apr 2024, 18:39 #5427

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81

Tak šeit lielākā daļa nekad mūžā nav braukuši ar EV, kur nu vēl premium EV kā eTron / iX / Taycan / EQS; nav korekti salīdzināt 10g vecu ICE ar jaunu EV - jāsalīdzina jauns ar jaunu. Bet kad noliec blakus divus jaunus, tad skaidrs, ka EV (lielākoties) sanāk izdevīgāks lietošanā.

Un tieši tā momentālā atsaucība uz pedāli, klusums, vibrāciju neesamība, nekāds start/stop, momentāla salona uzsilšana, un pārnesumkārbas neesamība ir būtisks komforta uzlabojums.
Offline
Mixzzz
23. Apr 2024, 18:48 #5428

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2634

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


23 Apr 2024, 15:03:16 @kkas rakstīja:
imho EV sapnis (100% EV tuvākās desmitgades) tādā veidolā kā šobrīd (akumulātori) ir izsapņots. lai kādi zaļi mērķi ir (loģiski, ka viņi ir neizpildāmi, savādāk nebūtu EV progress) patērētāji ir pateikuši ka pietiek. cenas šobrīd zemē, pēdējie ražotāji, kas ienāca EV tirgū bankrotēs - rivian, xiaomi, lielākā daļa ķīniešu, utml. klasiskajiem auto ražotājiem EV nebūs vairs prioritāte. es domāju tur daudziem korportartīvajā līmenī ir mērena panika, top izmaksu griešanas plāni, izejas stratēģijas
katrā ziņā tāds žurku skrējiens kā bija ar EV vairs nebūs. būs sava tirgus niša, varbūt ar nelielu pieaugumu, bet paliks tikai patērētājam tīkamākie zīmoli/modeļi.
Es kkā hz kāpēc tik ļoti nespiež uz ūdeņradi, kā uz bateriju EV. Domājams, ka saules paneļi nākotnē būs ar vien vairāk un vairāk. Viens variants, kā to enerģiju, ko dienas vidū saražo paneļi, bet nevar izmantot, būtu pārvērst ūdeņradī. Un attiecīgi tad vēlāk viņu izmantot.

Man viens jautājums radās par litija EV - tas ir fakts, ka ja litija EV aizdegas, tad viņu nodzēst ir ļoti sarežģīti. Ok, ja tas notiek ārā tad pohuj, dzēs kamēr nodziest, bet kas ir gadījumā, ja tas notiek pazemes stāvvietā zem ēkas, kur piem būs dahuja EV saparkoti? Tur nebūs tā ka būs diezgan liels pizgec?
Offline
Mixzzz
23. Apr 2024, 18:49 #5429

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2634

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


23 Apr 2024, 18:39:25 @shirminieks rakstīja:
Tak šeit lielākā daļa nekad mūžā nav braukuši ar EV, kur nu vēl premium EV kā eTron / iX / Taycan / EQS; nav korekti salīdzināt 10g vecu ICE ar jaunu EV - jāsalīdzina jauns ar jaunu. Bet kad noliec blakus divus jaunus, tad skaidrs, ka EV (lielākoties) sanāk izdevīgāks lietošanā.

Un tieši tā momentālā atsaucība uz pedāli, klusums, vibrāciju neesamība, nekāds start/stop, momentāla salona uzsilšana, un pārnesumkārbas neesamība ir būtisks komforta uzlabojums.
A ko darīt, ja nu gadījumā vēl neesi sasniedzis 50g un vēl interesē auto?
Offline
sliir
23. Apr 2024, 18:52 #5430

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 705

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu


17 Apr 2024, 11:30:29 @Marex_FF6 rakstīja:

Man ir gan viens, gan otrs, tā ka ļoti labi pārzinu nianses... ar tehniski es biju domājis motorus un bateriju, nu tu saprati...


Kā tad ir ar to salonu un refainmentu (skaņas izolācija, materiāli utt) Highland faceliftei pret pre-feisliftu? It kā liekas galvenais upgrade tieši ir salonā.

Par dumajām pagriezienu pogām uz stūres jau zinu. Gan jau kaut kā var pierast.
Offline
martins_usars
23. Apr 2024, 19:02 #5431

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 2.0TDI


23 Apr 2024, 18:49:47 @Mixzzz rakstīja:

23 Apr 2024, 18:39:25 @shirminieks rakstīja:
Tak šeit lielākā daļa nekad mūžā nav braukuši ar EV, kur nu vēl premium EV kā eTron / iX / Taycan / EQS; nav korekti salīdzināt 10g vecu ICE ar jaunu EV - jāsalīdzina jauns ar jaunu. Bet kad noliec blakus divus jaunus, tad skaidrs, ka EV (lielākoties) sanāk izdevīgāks lietošanā.

Un tieši tā momentālā atsaucība uz pedāli, klusums, vibrāciju neesamība, nekāds start/stop, momentāla salona uzsilšana, un pārnesumkārbas neesamība ir būtisks komforta uzlabojums.
A ko darīt, ja nu gadījumā vēl neesi sasniedzis 50g un vēl interesē auto?

Piemest līdz 100k naudiņām un nopirkt E60 535d
Offline
shirminieks
23. Apr 2024, 19:20 #5432

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


23 Apr 2024, 18:48:43 @Mixzzz rakstījas kkā hz kāpēc tik ļoti nespiež uz ūdeņradi, kā uz bateriju EV. Domājams, ka saules paneļi nākotnē būs ar vien vairāk un vairāk. Viens variants, kā to enerģiju, ko dienas vidū saražo paneļi, bet nevar izmantot, būtu pārvērst ūdeņradī. Un attiecīgi tad vēlāk viņu izmantot.


Ūdeņradim galvenā problēma ir zemā cikla-efektivitāte - ūdeņrad beigās tikai ~40% no tīkla paņemtās elektrības (ko izmanto ūdeņraža elektrolīzei) aiziet mehāniskā enerģijā (pie degvielas šūnu modeļa), savukārt BEV tie ir ~80%.

Bet ideja par ūdeņradi kā lētu ‘bateriju’ priekš tīkla balansēšanas, kuru lēnām ražo saule / vējš, tiek pētīta.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 23 Apr 2024, 19:22:34 ]

Offline
Mixzzz
23. Apr 2024, 19:21 #5433

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2634

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


23 Apr 2024, 19:02:17 @martins_usars rakstīja:

23 Apr 2024, 18:49:47 @Mixzzz rakstīja:

23 Apr 2024, 18:39:25 @shirminieks rakstīja:
Tak šeit lielākā daļa nekad mūžā nav braukuši ar EV, kur nu vēl premium EV kā eTron / iX / Taycan / EQS; nav korekti salīdzināt 10g vecu ICE ar jaunu EV - jāsalīdzina jauns ar jaunu. Bet kad noliec blakus divus jaunus, tad skaidrs, ka EV (lielākoties) sanāk izdevīgāks lietošanā.

Un tieši tā momentālā atsaucība uz pedāli, klusums, vibrāciju neesamība, nekāds start/stop, momentāla salona uzsilšana, un pārnesumkārbas neesamība ir būtisks komforta uzlabojums.
A ko darīt, ja nu gadījumā vēl neesi sasniedzis 50g un vēl interesē auto?

Piemest līdz 100k naudiņām un nopirkt E60 535d
nē, tas lai paliek kartupeļu laukam. Bet nu tagad staigāt apkārt un teikt ka visi lohi, kas nebrauc ar EV ir līdzīgi kā ar vegāniem/augstajiem galdiem/velopidariem. Tak tāpat nākotnē gan jau visiem būs jāparsēžas uz šādiem vai tādiem EV vai sabiedrisko, tagad tikmēr tad vēl var paspēt izbaudīt pēdējos normālos ice motorus pirms visi pārtop par 3 cilindru sūdiem.
Offline
smudo
23. Apr 2024, 19:37 #5434

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


23 Apr 2024, 19:20:51 @shirminieks rakstīja:

23 Apr 2024, 18:48:43 @Mixzzz rakstījas kkā hz kāpēc tik ļoti nespiež uz ūdeņradi, kā uz bateriju EV. Domājams, ka saules paneļi nākotnē būs ar vien vairāk un vairāk. Viens variants, kā to enerģiju, ko dienas vidū saražo paneļi, bet nevar izmantot, būtu pārvērst ūdeņradī. Un attiecīgi tad vēlāk viņu izmantot.


Ūdeņradim galvenā problēma ir zemā cikla-efektivitāte - ūdeņrad beigās tikai ~40% no tīkla paņemtās elektrības (ko izmanto ūdeņraža elektrolīzei) aiziet mehāniskā enerģijā (pie degvielas šūnu modeļa), savukārt BEV tie ir ~80%.

Bet ideja par ūdeņradi kā lētu ‘bateriju’ priekš tīkla balansēšanas, kuru lēnām ražo saule / vējš, tiek pētīta.


EV attīstība ES tiek uzspiesta dēļ Eiropas 2050. gada ambiciozā CO2 neitrālo emisiju plāna (ko zinātnieki sauc par nereālu, bet bieži izvirzītie mērķi ir grūti sasniedzami, lai visi iespringtu).

Tā ietvaros savukārt noteiktas milzīgas soda naudas auto ražotājiem, kuru portfelī nav noteikts apjoms EV un laikam ejot EV proporcijai jāpieaug. Līdz ar to ražot EV nav pašu ražotāju pirms 5-10 gadi izdarīta izvēle, bet gan tiesību aktos noteikta prasība. Ņemot vērā galveno mērķi, ūdeņraža tehnoloģijai dēļ milzīgajiem zudumiem ir jēga tikai valstīs, kur elektrību iegūst tikai no hidro, vēja, saules vai kodolreaktoriem. Tā kā tādu nav vairākums lielo auto tirgus valstu ES, tad īpaši uz neviens nelobē + vēl izaicinājumi ar tīkla izbūvi (elektrībai jau ir bāzes infrastruktūra).
Offline
smudo
23. Apr 2024, 19:48 #5435

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


23 Apr 2024, 15:10:57 @Fandulis rakstīja:
Kurš tagad ražo v8?

Tālāk būs 0,5 motori ar četrām turbīnām? No tīkamākiem zīmoliem
Gadus padsmit atpakaļ, ja nebija 1.8is, bet parasts 1.8, tad esi nopircis pusiju autiņu. Tagad 2.0 dīzelis


Vēl jau V8 ražo gan BMW, gan Audi, gan MB, par eksotiskiem ražotājiem nerunājot. Porsche tikko jauno Cayenne S facelift (kas ir otrs mazjaudigākais modelis visā range pēc V6 base benzīna) no Audi 2.9l V6 RS dzinēja "pārsēdināja" un V8 4,0l dzinēju, tā ka faktiski notika upsizings Bet nu ES ilgi tas vairs nebūs. Dēl jaunajām ES atgāzu normām Cayenne GT ES tirgūs vairs nav pieejama un jaudīgākā versija ir PHEV V8 versija ar 29kWh baču un 740zs - "zaļais kurss" uz papīra WLTP ciklos formāli tiek ievērots.

Bet tā pati Porsche jau paziņojusi, ka līdz 2030. gadam EV vienīgais ICE auto, paliks tikai 911. Visi pārējie būs EV. 2025. tiks prezentēts jaunais Boxster/Cayman, kas būs pieejams tikai EV formātā 2024. gadā iznāca jaunais macan, kas arī ir (būs) tikai EV formātā. Tā kā EV turpmāko 5-7. gadu laikā kļūs par mainstream produktu daudziem ražotājiem, vismaz ES tirgū (un visos ES mirroring tirgos). Pēc EURO7 ieviešanas, iespējams, ka ikdiena sauto ICE tiks izvēlēts tikai tad, ja EV tiešām vairs galīgi nederēs/nevēlēsies.
Offline
treshaa_josla
23. Apr 2024, 20:03 #5436

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 279

Braucu ar:


23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.

Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.

Nopietni, nejūtat atškirību, sēžot tajā nabagu Model3?!

Nav jāatbild, vienkārši smieklīgi, ka ar vecumu prasības samazinās, sieva paliek zem tupeles un prinicpā lielākā daļa tēviņu kļūst par patētiskiem dīvānā pirdējiem ar alus vēderiem.

Pasakiet kādam TopG, ka viņam jābrauc turpmāk būs ar Model3 atlikušo mūžu.
1k ietaupījums dažam gadā esot. Ble, nu tak ejiet nopelniet tos nepilnus 3e dienā papilus.


Tas ir novecošanas procesa daļa. Kā pusaugu skuķiem sāk dīkt pupi, tā vīriešiem pusmūžā parādās zandales un ceļojums pēc izdevīgāka persil izsauc sen aizmirstas trīsas
Kaut kādā brīdī gan jau arī tev bērnības urīns atstās galvu un izvēloties mašīnu nebūs vairs ne1 nekas jāpierāda.
Kad pirmo X izvēlēsies "saimnieciski izdevīgāko", tad zini - vecums. Principā nākamā pietura ir kaps


P.S. kas ir top g ?
Offline
_Eddy_
23. Apr 2024, 20:06 #5437

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Ir kādam pieredze pasūtot auto tesla.com LV sadaļā?
Kā tas process virzas pēc 250€, kā to finansēt ( ar banku ), un pārējā loģistika?
Offline
Samsasi
23. Apr 2024, 20:15 #5438

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3676

Braucu ar:


23 Apr 2024, 18:29:58 @versatile rakstīja:

mazāk pačotīgs par teslu.



svarīgs arguments
Offline
treshaa_josla
23. Apr 2024, 20:39 #5439

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 279

Braucu ar:


23 Apr 2024, 20:06:56 @_Eddy_ rakstīja:
Ir kādam pieredze pasūtot auto tesla.com LV sadaļā?
Kā tas process virzas pēc 250€, kā to finansēt ( ar banku ), un pārējā loģistika?


Normāli viņi iedod pirkuma līgumu. Pārdevējs ir Tesla NL. Samaksā piķi un zvani leitim, lai ved mājās

Man tas zvans leitim bija dīlbreikers, līgumu atcēlu

Tad viņi man piedāvāja nopirkt mašīnu no Tesla Doičland, ar manis izvēlētu transportu
Offline
foobar
23. Apr 2024, 21:11 #5440

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30


23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:

Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.



Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo