Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
7977
03. Aug 2020, 17:08 #5301

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 353

Braucu ar:

Kungi, jautājums sekojošs - gribu uztaisīt kempera busu, bet nevaru saprast, ko labāk ņemt par izejmateriālu - bāze visnormālākā būtu crafterim un sprinterim; bet viņi lielākoties ir diezgan norūsējuši. Savukārt Masteram aizm. Tilts ir gandrīz pašā aizmgurē - var diezgan viegli kkur uzsēsties, jo pazems un gara bāze. Skatos ~ L3H2 ar 5-6-7 sēdvietām, lai nav sēdvietu projekts jātaisa, cenā līdz kādiem 8keur. Par cik tur pec tam vel aptuveni tikpat jāieliek, tad rūsas faktors ir diezgan nozīmīgs..
Ja nu kāds krmpera būves procesam ir gājis cauri, varbūt varam sarunāt plašāku interviju - parādā nepalikšu..
Offline
Mizx
03. Aug 2020, 17:42 #5302

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:


03 Aug 2020, 17:08:44 @7977 rakstīja:
Kungi, jautājums sekojošs - gribu uztaisīt kempera busu, bet nevaru saprast, ko labāk ņemt par izejmateriālu - bāze visnormālākā būtu crafterim un sprinterim; bet viņi lielākoties ir diezgan norūsējuši. Savukārt Masteram aizm. Tilts ir gandrīz pašā aizmgurē - var diezgan viegli kkur uzsēsties, jo pazems un gara bāze. Skatos ~ L3H2 ar 5-6-7 sēdvietām, lai nav sēdvietu projekts jātaisa, cenā līdz kādiem 8keur. Par cik tur pec tam vel aptuveni tikpat jāieliek, tad rūsas faktors ir diezgan nozīmīgs..
Ja nu kāds krmpera būves procesam ir gājis cauri, varbūt varam sarunāt plašāku interviju - parādā nepalikšu..

Vai ar kemperi aktīvi plāno ziemās braukāt, ka tāds satraukums par rūsu? Tie parasti mazi nobraukumi, var pa gariem ziemas vakariem ar otiņu visu vizuālo pielabot. Tā ka ja nepaņem pilnīgu rūsas čupu var sanākt labs variants arī no tāda.
Ir tikai vēl praktiskā nianse Eiropā ar EURO normām un iebraukšanām dziļāk lielās pilsētās — ar vecu busu tas var nebūt izdarāms. Ja gribi pilsētās, tad jāņem max jauns, bet tas nozīmēs kaut kādus defektus. Savukārt vecākus var cerēt atrast labākus, bet jāskatās 2x rūpīgāk, jo šobrīd tos Eiropā mēdz vienkārši nokaut neremontējot, eļļu nemainot un braucot kamēr nekustas, jo tiem vairs otrreizēja tirgus faktiski nav.

Praktiski pašam saistība ar tādu uz 2000. gada Sprinter bāzes. Apsvērums bija vidējais garums, augstais jumts, minētas 5 vietas un lai masa zem 3 tonnām un nav Latvijā vinjete jāpērk. Par rūsu aizmirst nevar, bet principā pasekojot līdzi tā tādam kemperim tiešām nav problēma.
Offline
Leopolds
03. Aug 2020, 17:45 #5303

Kopš: 26. Oct 2018

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Sprinter/Crafter rūsē stipri vairāk par Renault/Opel/Nissan. Personīgi man no braukšanas viedokļa vislabāk patika Sprinter 3.0 dīzelis. Manuprāt labākais variants būs atrast labu Sprinterkrafteri un cītīgi uztaisīt antikoroziju. Pat rūsas pagrauzts Sprinter kravenieks pēc metināšanas un pretrūsas apstrādes pie mums noskrēja vēl 6 gadi/300000
Offline
7977
03. Aug 2020, 18:42 #5304

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 353

Braucu ar:

Liels paldies par atbildēm! Tikko uzzināju, ka crafterus un sprinterus taisīja vienā rūpnīcā - ar to tad būtu izskaidrojama tā rūsēšana; + vēl arī - garos modeļus vairāk brauc ārpus pilsētas, attiecīgi vairāk sāli dabon. Ziemā īpaši neesmu plānojis izmantot, tas vairāk tāpēc, ka negribās lai pec 5 gadiem mantas birst pa durvju apakšām ārā
Par EURO normām - jā, biju dzirdējis, to jāizpēta. Nav jau īsti jēgas uztaisīt kko, ar ko pec tam nevar aizbraukt tur kur gribās; lai gan ar busu stumties iekšā kādā vecpilsētā tāpat nav prāta darbs.
Ja nu kadam noder info - papildus sēdvietas izbūve maksā ~ projekts 400 + min300 par katru vietu + logi, attiecīgi ir vērts paskatīties busu, kam tas jau ir izdarīts, vēlams fabrikā.
Offline
Sandis_UR
04. Aug 2020, 11:07 #5305

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3939

Braucu ar: BITURBO

Gribu nedaudz konsultāciju, ja ir Crafter maxi buss, bet reģistrēts kā M1 uz uzņēmumu, pilna 3,5 t.?

1. Vai šādam busam vajdzēs viņjeti?
2. Vai šādam busam ja tiek vilkta piekabe nepieciešams taho?
Offline
depo
20. Aug 2020, 21:19 #5306

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu

Iesakiet, kur meklēt labas kvalitātes/brendīgos 12v uz 220v pārveidotājus, virs 3000w.

[ Šo ziņu laboja depo, 20 Aug 2020, 21:21:58 ]

Offline
Sancix
20. Aug 2020, 21:45 #5307

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6858

Braucu ar: to kas pa rokai


04 Aug 2020, 11:07:47 @Sandis_UR rakstīja:
Gribu nedaudz konsultāciju, ja ir Crafter maxi buss, bet reģistrēts kā M1 uz uzņēmumu, pilna 3,5 t.?

1. Vai šādam busam vajdzēs viņjeti?
2. Vai šādam busam ja tiek vilkta piekabe nepieciešams taho?

1. Jā
2. Nevajadzēs ja tie ir nekomerciālie/pašpārvadājumi (tiem no 7,5t vajag).

[ Šo ziņu laboja Sancix, 20 Aug 2020, 21:47:44 ]

Offline
cipargalva
20. Aug 2020, 22:13 #5308

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6510

Braucu ar: quattro


20 Aug 2020, 21:19:58 @depo rakstīja:
Iesakiet, kur meklēt labas kvalitātes/brendīgos 12v uz 220v pārveidotājus, virs 3000w.



3kw
Esi pārliecināts? Tas ir 250A pie 12V
Offline
depo
20. Aug 2020, 22:18 #5309

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu

Oi točna, nespīd.
Offline
megakakis
21. Aug 2020, 15:33 #5310

Kopš: 07. Jun 2012

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Labdien,
Ieteiksiet kur aizdzīt Actros 2544 2011.gada uz servisu. Dažādas elektrības kļūdas met, utt.
Interesē Rīga un apkātne.
Domeniksu zinu pats.

[ Šo ziņu laboja megakakis, 21 Aug 2020, 16:46:47 ]

Offline
zarins
21. Aug 2020, 18:09 #5311

Kopš: 31. Aug 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 100

Braucu ar: VOLVO

Cesis ir melatlux servis meršiem un ksetram. vairāk gan darbojas ar autobusiem, bet šad tad var sarunat kadu actrosu
Offline
wheels
21. Aug 2020, 20:00 #5312

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8

Zk9-kreiss
Offline
Lafter
26. Aug 2020, 12:33 #5313

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27052

Braucu ar: wv


26 Aug 2020, 12:18:59 @aivaras rakstīja:
Sveiki, no Vormsund, Norvēģijā vajag atvest kravu ar riepām, ja ir kādi varianti pm.
pie reizes masinu paņert no koppang vajag. pm

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
PJ13
26. Aug 2020, 17:56 #5314

Kopš: 08. Aug 2014

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

Biedri,
Varētu padalīties ar pieredzi vai ir jēga ņemt Iveco ML75 furgonu lietošanai?
Nepieciešamība ir pāris reizes nedēļā aizvest pāris paletes nelielos attālumos un nekas vairāk.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cargo-cars/vans/honop.html
Offline
Gi-Unit
01. Sep 2020, 17:32 #5315

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku

Vēlētos no Vācijas (Fulda) atvest vienu auto! Ja kādam brīva vietiņa, lūdzu uzrakstiet 22154930. Danke!
Offline
ozo
07. Sep 2020, 13:03 #5316

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18844

Braucu ar: Braucu ar

Pērku kubīgo plastmasas konteineru DD, jaunu vai lietotu.
2942644.3
Offline
Riho7
14. Sep 2020, 00:03 #5317

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:

Varbut kads var padalities ar info kurs Latvija taisa/loka dugas prieks miglam?
Offline
Sandis_UR
14. Sep 2020, 07:27 #5318

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3939

Braucu ar: BITURBO

Interesē štorka. Var būt bez TA ar defektiem. Galvenais lai ramis ir dzīvs, kkādas riepas kas tur gaisu un dzīvs tents
Offline
Gi-Unit
18. Sep 2020, 10:17 #5319

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 467

Braucu ar: Beņķiku

UWAGA!!! Dēļ traļa, kas mani ilgi pisinājis un beigās uzmetis, vajadzīgs atvest no Fulda, Vācijā audi a8. Lūdzu rakstīt 22154930 ja ir brīva vieta
Offline
Endurotraveller
19. Sep 2020, 08:55 #5320

Kopš: 02. Sep 2013

Ziņojumi: 59

Braucu ar:

Oktobra sākumā nepieciešams atvest biezumēveli no DE, 79774 Albbruck.

Svars kādi 800...1000kg būs. Ir uzlikta uz paletes.

Ja ir interese un varēšana - PM. Bildes nosūtīšu privāti.

[ Šo ziņu laboja Endurotraveller, 19 Sep 2020, 09:27:23 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo