Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
DP9141
11. Jul 2021, 14:00 #35621

Kopš: 31. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: E39 M57D25

Ir kādam bijis tāds variants, ka motora temperatūru aukstam un līdz darba temperatūrai rada visu pareizi, bet motoram parkarstot paneli joprojām rada, ka motoram 90 grādi?
Offline
gopnjik
11. Jul 2021, 18:02 #35622

Kopš: 24. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar:

varbūt kādam in universāļa nummura apgaismotāja līste vesela tuvāk Jelgavai kaut kur?
Offline
josi
12. Jul 2021, 08:46 #35623

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


11 Jul 2021, 14:00:52 @DP9141 rakstīja:
Ir kādam bijis tāds variants, ka motora temperatūru aukstam un līdz darba temperatūrai rada visu pareizi, bet motoram parkarstot paneli joprojām rada, ka motoram 90 grādi?

90 grādus panelī rādīs gan pie 75, gan 105°C. Bet ja motors sāk pārkarst pie tik zemas T, tad jau šķiet, ka dzesēšanas sistēma galīgi netur spiedienu.
Offline
DP9141
12. Jul 2021, 18:17 #35624

Kopš: 31. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: E39 M57D25


12 Jul 2021, 08:46:33 @josi rakstīja:

11 Jul 2021, 14:00:52 @DP9141 rakstīja:
Ir kādam bijis tāds variants, ka motora temperatūru aukstam un līdz darba temperatūrai rada visu pareizi, bet motoram parkarstot paneli joprojām rada, ka motoram 90 grādi?

90 grādus panelī rādīs gan pie 75, gan 105°C. Bet ja motors sāk pārkarst pie tik zemas T, tad jau šķiet, ka dzesēšanas sistēma galīgi netur spiedienu.



Problema tāda, ka elektriskais ventilators beidza darboties, bet pie veikala stāvot ar iedarbinātu motoru joprojām radīja 90gradi paneli, bet antifrizs vārījās. Ventilatoru es samainisu, tik domāju vai nav arī kādas problēmas ar temperatūras rādītāju
Offline
RicardsP
12. Jul 2021, 20:42 #35625

Kopš: 23. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: X5 m40d, Audi 80 b4

Pa kādu ciparu +/- var pārmetināt sliekšņus visā garumā?
Offline
Araajz
12. Jul 2021, 20:50 #35626

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28073

Braucu ar: E39


12 Jul 2021, 18:17:58 @DP9141 rakstīja:
Problema tāda, ka elektriskais ventilators beidza darboties, bet pie veikala stāvot ar iedarbinātu motoru joprojām radīja 90gradi paneli, bet antifrizs vārījās. Ventilatoru es samainisu, tik domāju vai nav arī kādas problēmas ar temperatūras rādītāju

Tas tak kondiškas vents Un ko nozīmē "vārījās"?
Offline
sys9291
12. Jul 2021, 20:58 #35627

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Jul 2021, 20:50:11 @Araajz rakstīja:

12 Jul 2021, 18:17:58 @DP9141 rakstīja:
Problema tāda, ka elektriskais ventilators beidza darboties, bet pie veikala stāvot ar iedarbinātu motoru joprojām radīja 90gradi paneli, bet antifrizs vārījās. Ventilatoru es samainisu, tik domāju vai nav arī kādas problēmas ar temperatūras rādītāju

Tas tak kondiškas vents Un ko nozīmē "vārījās"?

man arī interesanti kā noteicām " vārīšanos"
Offline
josi
12. Jul 2021, 20:58 #35628

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


12 Jul 2021, 18:17:58 @DP9141 rakstīja:
Problema tāda, ka elektriskais ventilators beidza darboties, bet pie veikala stāvot ar iedarbinātu motoru joprojām radīja 90gradi paneli, bet antifrizs vārījās. Ventilatoru es samainisu, tik domāju vai nav arī kādas problēmas ar temperatūras rādītāju

Ar rādītāju viss ir kārtība, tas ir speciāli ieprogrammēts tā rādīt. Bet izplešanās trauka korķi gan ieteiktu pārbaudīt.
Offline
aycaramba
12. Jul 2021, 22:51 #35629

Kopš: 12. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 226

Braucu ar: ?318

kaa lai dabuu normaalu muuziku 98. gadam ar DSP? meegjinaaju to cd changerii sprauzhamo aux adapteri - pakaraas ekraans un nekas neskan
fm transmiteri radio ar nez kapeec negrib kjert.
Offline
sergis15
12. Jul 2021, 23:08 #35630

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu

runājot par vārīšanos, vispirms pārliecinies, ka korķis ir normāli aizskrūvēts bijis.
kā jau normālam bembim, bieži jāpielej dzes. šķidrums, un pie 30+ temperatūras, var bliezt ārā gar ķorķa blīvi, pašam tā ir bijis, slovākijā padirsās gandrīz 5L šķidruma, un ja nebūtu lpg iekārtas, tad visticamāk arī uzvārītu dzinēju.
un bačokā reāli vārījās burbuļodams šķidrums.


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sys9291
12. Jul 2021, 23:10 #35631

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Jul 2021, 22:51:57 @aycaramba rakstīja:
kaa lai dabuu normaalu muuziku 98. gadam ar DSP? meegjinaaju to cd changerii sprauzhamo aux adapteri - pakaraas ekraans un nekas neskan
fm transmiteri radio ar nez kapeec negrib kjert.

jāliek tas, kas domāts DSP
Offline
DP9141
12. Jul 2021, 23:44 #35632

Kopš: 31. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: E39 M57D25


12 Jul 2021, 23:08:45 @sergis15 rakstīja:
runājot par vārīšanos, vispirms pārliecinies, ka korķis ir normāli aizskrūvēts bijis.
kā jau normālam bembim, bieži jāpielej dzes. šķidrums, un pie 30+ temperatūras, var bliezt ārā gar ķorķa blīvi, pašam tā ir bijis, slovākijā padirsās gandrīz 5L šķidruma, un ja nebūtu lpg iekārtas, tad visticamāk arī uzvārītu dzinēju.
un bačokā reāli vārījās burbuļodams šķidrums.



Korķis itka vienmēr aizskruveju normāli. Man situācija bija tāda, ka apstājos pie veikala un atstāju mašīnu rūcošu, atnākot jau likas, ka ir kāda smaka bet viss izskatījās vietas un braucu tālāk.. izbraucot no stajankas iedegas, ka dzesēšanas šķidrumam zems līmenis. Apstājos, attaisīju izplešanās trauku un protams viss antifrizs saka nākt ārā. Pec tam tā arī bija, ka pieleju gandrīz 5litrus.
Offline
RmaxLV
13. Jul 2021, 06:51 #35633

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1004

Braucu ar: Thirsty 9


12 Jul 2021, 23:44:26 @DP9141 rakstīja:

12 Jul 2021, 23:08:45 @sergis15 rakstīja:
runājot par vārīšanos, vispirms pārliecinies, ka korķis ir normāli aizskrūvēts bijis.
kā jau normālam bembim, bieži jāpielej dzes. šķidrums, un pie 30+ temperatūras, var bliezt ārā gar ķorķa blīvi, pašam tā ir bijis, slovākijā padirsās gandrīz 5L šķidruma, un ja nebūtu lpg iekārtas, tad visticamāk arī uzvārītu dzinēju.
un bačokā reāli vārījās burbuļodams šķidrums.



Korķis itka vienmēr aizskruveju normāli. Man situācija bija tāda, ka apstājos pie veikala un atstāju mašīnu rūcošu, atnākot jau likas, ka ir kāda smaka bet viss izskatījās vietas un braucu tālāk.. izbraucot no stajankas iedegas, ka dzesēšanas šķidrumam zems līmenis. Apstājos, attaisīju izplešanās trauku un protams viss antifrizs saka nākt ārā. Pec tam tā arī bija, ka pieleju gandrīz 5litrus.

Fizika. Tas ka zūd, var būt arī nesaistīts ar temperatūru, varbūt jau mēnešiem brauci ar līmeni knapi virs normas.. bet par to ka nāca ārā- kamēr sistēmā ir spiediens, tikmēr antifrīzs vārās pie augstākas temperatūras. Karstam nedrīkst to korķi vērt vaļā, jo kolīdz atver, tā spiediens sistēmā izlīdzinās ar atmosfēru un antifrīzs jau vārīsies. Tobiš pie 1.5-2bar spiediena( nezinu kāds sistēmā ir tikai kā piemērs) antifrīzs var vārīties pie 110°C bet pie atmosfēras spiediena jau 95°c :^) katrā ziņā es sāktu ar korķa nomaiņu, jauns oriģināls= kaut kādi 15 eur ja nemaldos. Un pirkt var tikai oriģinālu..
Offline
DP9141
13. Jul 2021, 09:34 #35634

Kopš: 31. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: E39 M57D25


13 Jul 2021, 06:51:56 @RmaxLV rakstīja:

12 Jul 2021, 23:44:26 @DP9141 rakstīja:

12 Jul 2021, 23:08:45 @sergis15 rakstīja:
runājot par vārīšanos, vispirms pārliecinies, ka korķis ir normāli aizskrūvēts bijis.
kā jau normālam bembim, bieži jāpielej dzes. šķidrums, un pie 30+ temperatūras, var bliezt ārā gar ķorķa blīvi, pašam tā ir bijis, slovākijā padirsās gandrīz 5L šķidruma, un ja nebūtu lpg iekārtas, tad visticamāk arī uzvārītu dzinēju.
un bačokā reāli vārījās burbuļodams šķidrums.



Korķis itka vienmēr aizskruveju normāli. Man situācija bija tāda, ka apstājos pie veikala un atstāju mašīnu rūcošu, atnākot jau likas, ka ir kāda smaka bet viss izskatījās vietas un braucu tālāk.. izbraucot no stajankas iedegas, ka dzesēšanas šķidrumam zems līmenis. Apstājos, attaisīju izplešanās trauku un protams viss antifrizs saka nākt ārā. Pec tam tā arī bija, ka pieleju gandrīz 5litrus.

Fizika. Tas ka zūd, var būt arī nesaistīts ar temperatūru, varbūt jau mēnešiem brauci ar līmeni knapi virs normas.. bet par to ka nāca ārā- kamēr sistēmā ir spiediens, tikmēr antifrīzs vārās pie augstākas temperatūras. Karstam nedrīkst to korķi vērt vaļā, jo kolīdz atver, tā spiediens sistēmā izlīdzinās ar atmosfēru un antifrīzs jau vārīsies. Tobiš pie 1.5-2bar spiediena( nezinu kāds sistēmā ir tikai kā piemērs) antifrīzs var vārīties pie 110°C bet pie atmosfēras spiediena jau 95°c :^) katrā ziņā es sāktu ar korķa nomaiņu, jauns oriģināls= kaut kādi 15 eur ja nemaldos. Un pirkt var tikai oriģinālu..


Pirms divām dienam tieši biju pārbaudījis līmeni un viss bija Ok. Un arī tagad kad izpildīju atpakal nekur netek ārā.
Offline
-next-
13. Jul 2021, 11:03 #35635

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

M52 bez kondicionieka ventilatora un bez spiediena dzesešanas sistemā pie 32 gradiem gaisa temp. 5 stundas ar videjo ātrumu ap 70 km/st - neparkarst! parbaudits.
Offline
sys9291
13. Jul 2021, 11:12 #35636

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


Pirms divām dienam tieši biju pārbaudījis līmeni un viss bija Ok. Un arī tagad kad izpildīju atpakal nekur netek ārā.

Gan jau kaut kur paspieda ārā ja jau juti smaku. Iesākumam jauns korķis, tālāk jāpavēro vai vēl kaut kur nav noplūde...
P.S kad nākamreiz izdomāsi karstam skrūvēt vaļā korķi patrennējies vispirms ar saulē sasildītu un sakratīu COLA pudeli... vizmac droši un tēriņi būs mazāk - kā arī pieredze radīsies, jo principā procesi tur ir analoģiski...
Offline
kreativsniks
13. Jul 2021, 16:21 #35637

Kopš: 15. Oct 2018

Ziņojumi: 88

Braucu ar: vecu slīkoni,tīteni,šķilteni

jautājums par kondiškas ventilatoru; šams kā ieslēdzas skaņa ir kā Otrā Pasaules kara Luftwaffes lidmašīna - dikti skaļš (funkciju pilda), pieņemu, ka princips līdzīgs ka datoru ventilatoram (izdilis gultnis?) un neko citu kā likt aftermarket ventilatoru un cerēt, ka tas būs klusāks laikam nav?
Offline
bokens
13. Jul 2021, 17:46 #35638

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91

E39 530d automats, pref., vakar pēkšņi izleca paziņojums TRANS.FAILSAFE PROG un auto kārba slēdzās ar rāvieniem. Uzzvanīju pēc ieteikuma vienam kārbu meistaram, šodien biju vizītē. Pieslēgties ar ISTA nevarēja(jau agrāk tas sākās), beigās ar Launch liekas pieslēdzās. Kļūdas nebija par kārbu?! Nodzēsa. Pēc tam vairāk paziņojums neparādījās, auto ripo normāli. Prasīju kur varētu būt problēma, dzinēja vadība neredz kārbu. Vados nekontakts? Auto 2000.g. nobraukums 300 tkst., eļļa kārbā divreiz mainīta.
Offline
sys9291
13. Jul 2021, 21:12 #35639

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Jul 2021, 17:46:13 @bokens rakstīja:
E39 530d automats, pref., vakar pēkšņi izleca paziņojums TRANS.FAILSAFE PROG un auto kārba slēdzās ar rāvieniem. Uzzvanīju pēc ieteikuma vienam kārbu meistaram, šodien biju vizītē. Pieslēgties ar ISTA nevarēja(jau agrāk tas sākās), beigās ar Launch liekas pieslēdzās. Kļūdas nebija par kārbu?! Nodzēsa. Pēc tam vairāk paziņojums neparādījās, auto ripo normāli. Prasīju kur varētu būt problēma, dzinēja vadība neredz kārbu. Vados nekontakts? Auto 2000.g. nobraukums 300 tkst., eļļa kārbā divreiz mainīta.

dažreiz šie kārbas vadības bloki sāk pamirt - mēdz parādīties internal error kļūdas, kļūdas par eeprom. Nav tā ka masveidā - bet ir gadījies. Palīdz bloka maiņa - var gadīties, ka nāksies pieprogrammēt un piekodēt - bet ja ņemsi no dieseļa E39 tad vajadzētu iet uzreiz...
Protams nav izslēgtas problēmas ar vadiem...(jāpārbauda vai nav zaļais iemeties...
Offline
bokens
13. Jul 2021, 21:59 #35640

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91


13 Jul 2021, 21:12:00 @sys9291 rakstīja:

13 Jul 2021, 17:46:13 @bokens rakstīja:
E39 530d automats, pref., vakar pēkšņi izleca paziņojums TRANS.FAILSAFE PROG un auto kārba slēdzās ar rāvieniem. Uzzvanīju pēc ieteikuma vienam kārbu meistaram, šodien biju vizītē. Pieslēgties ar ISTA nevarēja(jau agrāk tas sākās), beigās ar Launch liekas pieslēdzās. Kļūdas nebija par kārbu?! Nodzēsa. Pēc tam vairāk paziņojums neparādījās, auto ripo normāli. Prasīju kur varētu būt problēma, dzinēja vadība neredz kārbu. Vados nekontakts? Auto 2000.g. nobraukums 300 tkst., eļļa kārbā divreiz mainīta.

dažreiz šie kārbas vadības bloki sāk pamirt - mēdz parādīties internal error kļūdas, kļūdas par eeprom. Nav tā ka masveidā - bet ir gadījies. Palīdz bloka maiņa - var gadīties, ka nāksies pieprogrammēt un piekodēt - bet ja ņemsi no dieseļa E39 tad vajadzētu iet uzreiz...
Protams nav izslēgtas problēmas ar vadiem...(jāpārbauda vai nav zaļais iemeties...

Paldies Uldi, būs interneta dzīlēs jāpameklē info kur tas viss novietots e39, gribas pagaidām ielas izdaiļot ar e39
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo