Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
_Eddy_
23. Apr 2024, 21:41 #5441

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


23 Apr 2024, 20:39:05 @treshaa_josla rakstīja:

23 Apr 2024, 20:06:56 @_Eddy_ rakstīja:
Ir kādam pieredze pasūtot auto tesla.com LV sadaļā?
Kā tas process virzas pēc 250€, kā to finansēt ( ar banku ), un pārējā loģistika?


Normāli viņi iedod pirkuma līgumu. Pārdevējs ir Tesla NL. Samaksā piķi un zvani leitim, lai ved mājās

Man tas zvans leitim bija dīlbreikers, līgumu atcēlu

Tad viņi man piedāvāja nopirkt mašīnu no Tesla Doičland, ar manis izvēlētu transportu

Okei, huiņa kaut kāda.
Banka tad darbojas un finansē ar to pirkuma līgumu?
No DE tranzīta numuri un imports normālā kārtā, vai ne?
Offline
martins_usars
23. Apr 2024, 21:49 #5442

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 754

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

banka tev nedos līzingu uz LV nereģistrētu auto pirkt tesla.com ir prerogatīva tiem, kuriem šmelis ir pilnā apjomā un nav jābrāļojas ar čirkaino tautu
Offline
Fandulis
23. Apr 2024, 22:23 #5443

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12941

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


23 Apr 2024, 19:20:51 @shirminieks rakstīja:

23 Apr 2024, 18:48:43 @Mixzzz rakstījas kkā hz kāpēc tik ļoti nespiež uz ūdeņradi, kā uz bateriju EV. Domājams, ka saules paneļi nākotnē būs ar vien vairāk un vairāk. Viens variants, kā to enerģiju, ko dienas vidū saražo paneļi, bet nevar izmantot, būtu pārvērst ūdeņradī. Un attiecīgi tad vēlāk viņu izmantot.


Ūdeņradim galvenā problēma ir zemā cikla-efektivitāte - ūdeņrad beigās tikai ~40% no tīkla paņemtās elektrības (ko izmanto ūdeņraža elektrolīzei) aiziet mehāniskā enerģijā (pie degvielas šūnu modeļa), savukārt BEV tie ir ~80%.

Bet ideja par ūdeņradi kā lētu ‘bateriju’ priekš tīkla balansēšanas, kuru lēnām ražo saule / vējš, tiek pētīta.


Ir jau saules paneļi, kuri ražo H

Tesla 3 , nu ir pa mazu.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Apr 2024, 22:28:06 ]

Offline
treshaa_josla
24. Apr 2024, 09:12 #5444

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 268

Braucu ar:


23 Apr 2024, 21:41:46 @_Eddy_ rakstīja:

23 Apr 2024, 20:39:05 @treshaa_josla rakstīja:

23 Apr 2024, 20:06:56 @_Eddy_ rakstīja:
Ir kādam pieredze pasūtot auto tesla.com LV sadaļā?
Kā tas process virzas pēc 250€, kā to finansēt ( ar banku ), un pārējā loģistika?


Normāli viņi iedod pirkuma līgumu. Pārdevējs ir Tesla NL. Samaksā piķi un zvani leitim, lai ved mājās

Man tas zvans leitim bija dīlbreikers, līgumu atcēlu

Tad viņi man piedāvāja nopirkt mašīnu no Tesla Doičland, ar manis izvēlētu transportu

Okei, huiņa kaut kāda.
Banka tad darbojas un finansē ar to pirkuma līgumu?
No DE tranzīta numuri un imports normālā kārtā, vai ne?


Par banku mūsu ironiskā vārda meistars augstāk visu pareizi aprakstija. Ja jāņem talkā sprogainie, tad atliek izmantot aģentus. Kā EV Riga, Favorīts, BRC ... Vienalga, kurš to darbu izdarīs lētāk. Piem teslaBaltic prasa kkādus 10k par to

Par loģistiku. Man atnāca šāds epasts:
Congratulations to your B2B Tesla order!
  ​ 
We kindly ask you to provide the following information regarding your planned vehicle purchase: 

· Invoice address
· Copy of ID
· Filled and signed VAT declaration (attached)
· Screenshot of VIES VAT ID validation

Please note that we must remove the German environmental incentive from your invoice as this is only applicable if the car will be registered in Germany for a minimum period of 12 months.

Please note that we can’t send the documents of the car abroad. Moreover we can’t help you with temporary plates. So there are 3 options for pick up the car.

1. We send the documents to the delivery station. You pick up with a transport company and they pick up the car and the docs. ( We recommend this.)
2. We send the documents to the delivers station. You pick up first the docs go to the Germany “Zulassungsstelle” and create temporary plates and come back and pick up the car.
3. We send the documents to a german address and this person send you the docs in your county and you come with temporary plates from your country.

Which option do you prefer?



Atbilde ir acīmredzama. Nu ja vien nav kaut kāds ūber-motīvs, zvani poera Valčam, lai Wilde ved mājās
Offline
Marex_FF6
24. Apr 2024, 09:19 #5445

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.

Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.

Nopietni, nejūtat atškirību, sēžot tajā nabagu Model3?!

Nav jāatbild, vienkārši smieklīgi, ka ar vecumu prasības samazinās, sieva paliek zem tupeles un prinicpā lielākā daļa tēviņu kļūst par patētiskiem dīvānā pirdējiem ar alus vēderiem.

Pasakiet kādam TopG, ka viņam jābrauc turpmāk būs ar Model3 atlikušo mūžu.
1k ietaupījums dažam gadā esot. Ble, nu tak ejiet nopelniet tos nepilnus 3e dienā papilus.


Moš atkārtošos, bet nebraucu ar EV izdevīguma vai zaļuma pēc... zaļuma tur nav, par izdevīgumu varam ilgi diskutēt, tas ir gan ekonomisks, gan praktisks, bet arī tas man nav noteicošais.

Par kādu standartu pazemināšnu tu domā? Ja par kvalitātes, tad ar jauniem MB vai BMW (garantijas) servisu apmeklēju 100x biežāk. Jā ar vienu no teslām biju Zviedrijā, bija garantijas problēma, bet tas arī viss.

Par jaunākās paaudzes 3,S vai X vairs visp diskusijas nav, kvalitāte ir 99% tāda pati kā top brandiem, nav vairs dramatiskas atšķirības.

Nu un visbeidzot, parādi man vienu jaunu BMW vai MB par rupji 55k ar tādiem rādītājiem un tādu aprīkojumu kā šis - M3P

Rezumējot un atbildot uz tavu jautājumu - nopietni, jūtu atšķirību... un tieši tapēc man ģimenē ir 2 teslas
Offline
BigDog24
25. Apr 2024, 23:57 #5446

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


23 Apr 2024, 16:52:22 @zebra rakstīja:
Neesmu kategoriski pret EV, bet smieklīgi, ka šajā diskusijā EV auto lietotāji tik ļoti gatavi samazināt savus standartus un tad saka, ka EV ir izdevīgs.

Viens brauca ar jaunu XC90, tagad model3.
Otrs brauca ar jaunu X5/6, tagad model3.

Nopietni, nejūtat atškirību, sēžot tajā nabagu Model3?!

Nav jāatbild, vienkārši smieklīgi, ka ar vecumu prasības samazinās, sieva paliek zem tupeles un prinicpā lielākā daļa tēviņu kļūst par patētiskiem dīvānā pirdējiem ar alus vēderiem.


Kas tad ir tie viņu standarti? Kā tie izpaužas?
Manā saprašanā, tā daļa, par ko Tu runā, tiecas pēc prestiža tirgus produkta, ne pēc izteikti noteiktām tehniskām kvalitātēm, varbūt veikspējas(kam viņiem tas Latvijā? )

Acīmredzami, viņiem nav svarīga tā SUV sēdpozīcija vai piem. bmw komforta sēdekļu iespēja locīt krēsla augšējo daļu, mīkstais/lokāmais galvas atbalsts.

Un tas tā kā būtu normāli. Katram sava mēraukla.

Offline
Samsasi
26. Apr 2024, 08:41 #5447

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3650

Braucu ar:

Zebra, man gan vairāk liekas, ka ar laiku paliek vienalga... Tas taču ir tikai auto. A-B, nekad vairāk... Paradās citas lietas, kuras ir svarīgākas par mpaku
Offline
AgrisLV
Vakar, 18:52 #5448

Kopš: 04. Dec 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Riteni

Vai kāds var pakomentēt, ko nozīmē pirkt "reimport" vāģi.
Vai tas nenozīmē, ka auto visticamāk ir bijis sists (kautko tādu iegooglējot atradu)
Esmu noskatījis vienu sludinājumu, kurš apmierina. Cena ir salīdzinoši laba tam gadam / nobraukumam.
Pačekojot tirgotāja mājaslapu es secinu, ka viņi tirgo daudz "reimport" auto. Neesmu drošs, ka šis konkrētais arī tāds ir.
Manuprāt tirgotājs izskatās uzticams un nevajdzētu būt, ka par kautko melo, bet neesmu nekāds pieredzējušais pircējs, tāpēc viss liekas aizdomīgs.

šo konkrēto M3P esmu noskatījis (vēl gan bildes jāpalūdz, lai atsūta)

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=389323520&scopeId=C&s=Car&vc=Car&action=parkItem

[ Šo ziņu laboja AgrisLV, 04 May 2024, 18:56:57 ]

Offline
JDS
Šodien, 01:03 #5449

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10613

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Lafter, taa ir taisniiba, ka no pirmdienas Oslo elektro vagji vairs nevar braukt pa sabiedrisko joslaam? Kaut kur pa ausu galam pazibeja taads info
Offline
qa
Šodien, 10:35 #5450

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1370

Braucu ar:


05 May 2024, 01:03:17 @JDS rakstīja:
Lafter, taa ir taisniiba, ka no pirmdienas Oslo elektro vagji vairs nevar braukt pa sabiedrisko joslaam? Kaut kur pa ausu galam pazibeja taads info

Jā, no 6/7 maija Oslo un Akershus ir aizliegts izmantot sabiedriskā joslas,šajos datumos tiks uzstādītas attiecīgas ceļazīmes. Bet tas ir pagaidu pasākums(aptuveni 3 gadi). Jo tiek pārplānota satiksme, Ring1 klapēt ciet un jaunu tuneli taisa. Bet nebūtu nekāds brīnums, ja paliktu arī patstāvīgi.
Offline
Fandulis
Šodien, 10:43 #5451

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12941

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Norvēģijā 600tk (2022) elektro auto, Latvijā 6,5tk (2024). Nemīziet, mums vēl tālu līdz Oslo. Bet tagad jau ir dažās vietās uz sabtransa joslām salikti ķiegeļi.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 May 2024, 10:47:09 ]

Offline
Lafter
Šodien, 13:05 #5452

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26979

Braucu ar: wv


05 May 2024, 01:03:17 @JDS rakstīja:
Lafter, taa ir taisniiba, ka no pirmdienas Oslo elektro vagji vairs nevar braukt pa sabiedrisko joslaam? Kaut kur pa ausu galam pazibeja taads info

Jā! Un ar laiku visu nogriezīs. Garantēti. Šeit ir daudz elektro auto. Tikai nerunā, nepublicē un nestāsta vienu lietu, ko redzu ikdienā. Sevišķi pirms svētkiem vai pēc viñiem. Uzlādes staciju ir samērā daudz. Bet! Auto rindas uz uzlādi var sasniegt 2-4 stundu gaidīšanu. Kas ir jau ,,normāli,, Tu brauc no punkta A uz punktu B. Teiksim hytte ir 500km. Gribi uzlādēt- bet tur pàrsteigums. Rinda sākas jau uz šosejas, iet līdz pagriezienam uz uzlādes staciju, kur arī laukums pilns
Ir kad nepietiek strāvas- lūdz nelàdēt auto piemēram no 16.00-18.00 visiem. Jo nepietiek jaudu. Man vairāki ir teikuši- tikko kā novàks bonusus. Pāries atpakaļ uz iekšdedzi. Nesen viens pazīstams samainīja to elektrisko jaguar uz q5. Tikai elektro auto- tas ir tālu vēl
Ja nemaldos pagājušo gadu uz lieldienām uz E18 šosejas gaidīja uzlādi, nesagaidīja kopā aptuveni 2500 automašīnas Pēc policijas datiem.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 05 May 2024, 13:15:22 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
DimanC
Šodien, 13:50 #5453

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 304

Braucu ar: elektrību

1)Latvija nav sasniegusi un drīzumā nesasniegs tos bezizmešu transporta daudzumus, ko ir apņēmusies, tādēļ bonusus pie mums neatņems. gluži pretēji, būs vēl atbalsta programmas
2) Latvijai nav raksturīga tāda masveida ceļošana kā Norgē uz Lieldienu brīvdienām vai vasarā atvaļinājumos. tādēļ rindas nedraud.
3) attiecība ātrās uzlādes infrastruktūra pret EV skaitu Latvijā ir vismaz 3x labāka kā norvēģiem

Pagaidām panikai nav pamata.
Offline
Lafter
Šodien, 14:19 #5454

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26979

Braucu ar: wv

Es runāju par transporta elektrificēšanu pēc būtības. Tas neaizies- es pieņemu- šis ir posms pirms kā cita. Nu Latvijā nēsmu redzējis uzlādes vietas 50+ auto uzreiz. Tas, ka Latvijā ir salīdzinoši maz elektro auto nenozīmē, ka Latvija ir soli priekšā, vai labākā situācijā par citām valstīm. Tad kad Latvijā elektro auto sastādīs 50% apmēram- tur arī visa balle apstāsies. Jo nevilks ne infrastruktūra, ne pieslēgumi, ne jaudas tam visam. Ja ,,bagātajām valstīm tā ir problēma… Latvijai tā būs daudz lielāka. Tīri mans viedoklis personîgs.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 05 May 2024, 14:20:36 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Elviss
Šodien, 15:07 #5455

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21532

Braucu ar: VAZ 2101 80'

‘Bet elektro auto ir ērti un lēti’

-----------------
Offline
Lafter
Šodien, 15:24 #5456

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26979

Braucu ar: wv


05 May 2024, 15:07:07 @Elviss rakstīja:
‘Bet elektro auto ir ērti un lēti’

Pilsētā protams.
Ārpus. Nav ne lēti, ne ērti. Realitāte tomēr atšķirās no kultivētās ,,patiesības,,
Vienu ,,patiesību,, kultivē tirgotāji. Otru ,,patiesību,, lobē politiķi, trešo tur paši el auto īpašnieki. Latiņa jātur- saki tikai labo!
Realitātē nav viss tik skaisti. Šeit bums sākās ilgi pirms Lv. Un nav jau nemaz tik labas atsauksmes vairs. Dała man zināmo ir pārgājuši atpakaļ uz iekšdedzes dzinējiem (interesanti kāpec? )
Dała el auto tur, kā otro auto. Pilsētās cits stāsts. Nav slikti ar tiem auto. Bet nevajat arî pārspîlēt ar mega ieguvumu! Katram tipam ir savi mīnusi un plusi. Un neaizmirsīsim -Latvija tagad ir tur, kur apmēram pirms 10 gadiem bija NO!
Pacietieties līdz atklāsmei
Katram ir sava vajadzību latiņa. Protams vienmēr būs tādi- kā šeit nesen. Cilveks sajūsmà padalās ar to, ka divās dienās nobraucis 800km ar elektro auto. Cits fapos līdz un kopà jūsmos. Taču lielākā dała ironiski smaidīs un pagrozīs pirkstu pie deniņiem

[ Šo ziņu laboja Lafter, 05 May 2024, 15:30:08 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
JDS
Šodien, 15:46 #5457

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10613

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

shis gan interesanti, ka paroet atpakalj uz benzin/ diizelj auto. Ja njem veeraa, ka Norveegjijaa reizes 20-30 tas atbalsts ir lielaaks tieshi EV auto, kaa Latvijaa.

Bet tesla ar bezmaksas supercharger ir uber alles iipashi tiem kam sanaak buut tur blakus ikdienaa
A taa, kalkulators uz ritenniem. Bet pa to cenu

[ Šo ziņu laboja JDS, 05 May 2024, 15:47:16 ]

Offline
Lafter
Šodien, 15:50 #5458

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26979

Braucu ar: wv


05 May 2024, 15:46:57 @JDS rakstīja:
shis gan interesanti, ka paroet atpakalj uz benzin/ diizelj auto. Ja njem veeraa, ka Norveegjijaa reizes 20-30 tas atbalsts ir lielaaks tieshi EV auto, kaa Latvijaa.

Bet tesla ar bezmaksas supercharger ir uber alles iipashi tiem kam sanaak buut tur blakus ikdienaa
A taa, kalkulators uz ritenniem. Bet pa to cenu
Norvēģi nav stulbi. Tie ir vieni no lielākajiem kalkulētājiem un kapeikpisējiem ko zinu. Tiklīdz finansiālais ieguvums neatsver neērtības- tā vis! Čau!! Vēl ir dała eko fanātu. Kas fapo uz Tunenbergu Taču lielākā daļa pieiet pragmatiski.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
shirminieks
Šodien, 16:06 #5459

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1327

Braucu ar: 81

Kad visiem fosilajiem uzliks pienākumu ”savākt” CO2 emisijas, tad cilvēku sapratīs patieso cenu ICE-auto Būs, kas ražos sintētiskās degvielas, citi maksās par ‘carbon capture’ - jebkurā gadījumā ir skaidrs, ka fosilās degvielas kļūs daudz dārgākas.

Var jau, nezinot pilnu bildi, teikt, ka “valsts subsidē elektroauto”, bet faktiski jau 100-gadus neviens nav ņēmis vērā ilgtermiņa izmaksas kas saistītas ar CO2 izmešiem; kad tās iekļauj, tad nekādas atlaides / subsīdijas BEV’iem nevajag

Centralizētā atkritumu savākšana arī šķiet daudz dārgāka un ‘progresīvāka’ pieeja salīdzinot ar atkritumu izmešanu mežā - tikai kad saproti, ka mūžīgi mežā atkritumus mest nevarēsi un kāds uzliek par pienākumu tos atkritumus apsaimniekot saproti patiesās izmaksas

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 05 May 2024, 16:10:18 ]

Offline
ezis_
Šodien, 16:17 #5460

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1161

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


05 May 2024, 15:07:07 @Elviss rakstīja:
‘Bet elektro auto ir ērti un lēti’
Riktigi labi Es katras brivdienas uz Saulkrastu apvedceļa redzu ka EV smuki ripinas kopa ar furem uz 80km/h te tauta lielas ar kautkadiem griezes momentoiem un zirgaspekiem bet realitate to neizmanto jo nav kur izmantot.

[ Šo ziņu laboja ezis_, 05 May 2024, 16:18:48 ]

Online

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo