Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Sodi par ātruma pārsniegšanu Latvijā

AutorsZiņojums
JDS
04. May 2024, 17:06 #821

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10665

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


04 May 2024, 16:35:16 @Arsm3ns rakstīja:
Pie A7 veiča, kur bāānis sākas ķekavas virzienā.

Nunto es saprotu, bet tas jau vairs nav d tiilts
Online
Elviss
04. May 2024, 17:51 #822

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Pa Ziepniekkalnā ielu brauc Ķekavas virzienā, pa kreisi nogriezies uz D tiltu.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 04 May 2024, 17:52:08 ]



-----------------
Offline
kexxx
04. May 2024, 18:59 #823

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11631

Braucu ar:

par ko powerā šoreiz cepiens? ka uzliek sodu par +50?
Offline
martins_usars
04. May 2024, 19:03 #824

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 2.0TDI

Vispār jā šodien uz Ventspils šosejas apdzinu divus reizē, jo viena bija tesla un otrs volvo braucot atpakaļ joslā bija 144 tugriki/stundā panelī vai es tiešām esmu pelnījis tur papist korkas? Kā alternatīvu iedomāsimies ka es atvilku pa dzīvojamo zonu uz 74 abos gadījumos sods vienāds?
Offline
sn
04. May 2024, 19:05 #825

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879542

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Nē, apdzīvotā vietā sodi ir bargāki.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Jurka88
04. May 2024, 19:05 #826

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 288

Braucu ar:

Savu panāca, tagad 1/2 gadu braukšu pa mierīgo ar +10
Offline
kexxx
04. May 2024, 19:11 #827

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11631

Braucu ar:


04 May 2024, 19:03:23 @martins_usars rakstīja:
Vispār jā šodien uz Ventspils šosejas apdzinu divus reizē, jo viena bija tesla un otrs volvo braucot atpakaļ joslā bija 144 tugriki/stundā panelī vai es tiešām esmu pelnījis tur papist korkas? Kā alternatīvu iedomāsimies ka es atvilku pa dzīvojamo zonu uz 74 abos gadījumos sods vienāds?


nē, nav vienāds, 3 mēn vs 6 mēn. naudas prēmija arī atšķiras
Offline
ATB
04. May 2024, 19:48 #828

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5190

Braucu ar: ♛ ♛


04 May 2024, 19:05:35 @Jurka88 rakstīja:
Savu panāca, tagad 1/2 gadu braukšu pa mierīgo ar +10


Sēdēsi blakus?
Offline
Deivid
04. May 2024, 19:54 #829

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40624

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Brauks mierīgi cerībā ka netiks pie 280-570eur soda par vadīšanu ja spēkā liegums

OCTA/KASKO gan manuprat nedarbojas.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 04 May 2024, 19:55:53 ]

Offline
Elviss
04. May 2024, 20:12 #830

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Sodi strādā uz tiem, kas iepriekš jau nepārkāpa. Ventspils šoseja šodien 60-85 visi brauc. Vnk super. Un tad visai kolonnai jālido garām, lai uz saviem šausmīgajiem 110 varētu pabraukt.

-----------------
Offline
martins_usars
04. May 2024, 20:24 #831

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 2.0TDI


04 May 2024, 19:11:23 @kexxx rakstīja:

04 May 2024, 19:03:23 @martins_usars rakstīja:
Vispār jā šodien uz Ventspils šosejas apdzinu divus reizē, jo viena bija tesla un otrs volvo braucot atpakaļ joslā bija 144 tugriki/stundā panelī vai es tiešām esmu pelnījis tur papist korkas? Kā alternatīvu iedomāsimies ka es atvilku pa dzīvojamo zonu uz 74 abos gadījumos sods vienāds?


nē, nav vienāds, 3 mēn vs 6 mēn. naudas prēmija arī atšķiras

pamatos jau sods vienāds, ja tiesībām uzliek liegumu naudas sods tā pat nav tik liels kā sekas ja paliec bez vākiem. es piekrītu ka pilsētā no +40 jau varētu ņemt nost, jo standarta 60 iekš dzīvojāmās zonas ir pār kārtu bīstamāk kā tas pats uz šosejas, kur daudzbērnu māmiņas staigā
Offline
kexxx
04. May 2024, 20:31 #832

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11631

Braucu ar:


04 May 2024, 20:24:41 @martins_usars rakstīja:

04 May 2024, 19:11:23 @kexxx rakstīja:

04 May 2024, 19:03:23 @martins_usars rakstīja:
Vispār jā šodien uz Ventspils šosejas apdzinu divus reizē, jo viena bija tesla un otrs volvo braucot atpakaļ joslā bija 144 tugriki/stundā panelī vai es tiešām esmu pelnījis tur papist korkas? Kā alternatīvu iedomāsimies ka es atvilku pa dzīvojamo zonu uz 74 abos gadījumos sods vienāds?


nē, nav vienāds, 3 mēn vs 6 mēn. naudas prēmija arī atšķiras

pamatos jau sods vienāds, ja tiesībām uzliek liegumu naudas sods tā pat nav tik liels kā sekas ja paliec bez vākiem. es piekrītu ka pilsētā no +40 jau varētu ņemt nost, jo standarta 60 iekš dzīvojāmās zonas ir pār kārtu bīstamāk kā tas pats uz šosejas, kur daudzbērnu māmiņas staigā


tas laikam ir jauns līmenis- sūdzēties powerā par to, ka pats brauci tik ātri, ka par to varētu palikt bez tiesībām, ja noķertu policija
Offline
Mizx
04. May 2024, 23:55 #833

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:


04 May 2024, 09:04:32 @shirminieks rakstīja:

04 May 2024, 08:27:19 @martins_usars rakstīja:
Kāpēc tas ir nepieciešams? Vai 100km/h uz Dienvidnieka ir iemesls augstajai avāriju vai nāvju statistikai?


Satiksmes drošības pamatakmens ir izvairīties no pārvietošanās ātrumu atšķirības - ņemot vērā, ka visa Dienvidu tilta estakāde no Ziepniekkalna ielas līdz pat Lubānas ielai ir izkaisīta ar uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm, kurās atļautais ātrums ir 50kmh, tad arī pa pašu galveno posmu ātrums nevar pārsniegt 70kmh.

Jo pēc būtības būs plūsmas jaukšanās: kads no Lubanas ielas gribēs nogriezties uz RPK, un cits autobuss no Krasta MC brauks uz Ķekavu - viņiem vajag abiem sasniegt vienu ātrumu, samainītues joslām, un pēc tam atkal katram samazināt ātrumu atbilstoši nobrauktuvēm; tik īsā posmā kas ir starp katru nobrauktuvi nav reāli to darīt ar 100kmh.

Es, protams, saprotu, ka viss powers braukā ar M3Comp vai S100RR, bet satiksmē piedalās arī autobusi (kur cilvēki stāv kājā)s, kravas auto, un 1.0TSI VAG-produkti
No kurienes tāda teorija par ātruma atšķirībām? Jā, protams, sava loģika tur ir, bet citviet ātruma atšķirība nav problēma. Pat Zebrā bija sižets par izbraukšanu no Garkalnes, baltā zīme beidzas un kā izgriezies tā uzreiz ir 110 km/h. Pilna Latvija ar tādām pēkšņām +40 km/h vietām un nepārtaisīs tās visas lēnas.
Offline
Mikels
05. May 2024, 09:59 #834

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4651

Braucu ar: cieņu

Tikai atcerieties,ka jaunajos sodos ir vēl viena maza,bet svarīga nianse, ja agrāk piemēroja tiesību izmantošanas aizliegumu uz pāris mēnešiem,tad tagad būs tiesību atņemšana (kas nozīmē,ka tiesības būs jāiegūst no jauna)

[ Šo ziņu laboja Mikels, 05 May 2024, 09:59:33 ]

Online
shirminieks
05. May 2024, 10:07 #835

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


04 May 2024, 23:55:57 @Mizx rakstīja:

04 May 2024, 09:04:32 @shirminieks rakstīja:

04 May 2024, 08:27:19 @martins_usars rakstīja:
Kāpēc tas ir nepieciešams? Vai 100km/h uz Dienvidnieka ir iemesls augstajai avāriju vai nāvju statistikai?


Satiksmes drošības pamatakmens ir izvairīties no pārvietošanās ātrumu atšķirības - ņemot vērā, ka visa Dienvidu tilta estakāde no Ziepniekkalna ielas līdz pat Lubānas ielai ir izkaisīta ar uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm, kurās atļautais ātrums ir 50kmh, tad arī pa pašu galveno posmu ātrums nevar pārsniegt 70kmh.

Jo pēc būtības būs plūsmas jaukšanās: kads no Lubanas ielas gribēs nogriezties uz RPK, un cits autobuss no Krasta MC brauks uz Ķekavu - viņiem vajag abiem sasniegt vienu ātrumu, samainītues joslām, un pēc tam atkal katram samazināt ātrumu atbilstoši nobrauktuvēm; tik īsā posmā kas ir starp katru nobrauktuvi nav reāli to darīt ar 100kmh.

Es, protams, saprotu, ka viss powers braukā ar M3Comp vai S100RR, bet satiksmē piedalās arī autobusi (kur cilvēki stāv kājā)s, kravas auto, un 1.0TSI VAG-produkti
No kurienes tāda teorija par ātruma atšķirībām? Jā, protams, sava loģika tur ir, bet citviet ātruma atšķirība nav problēma. Pat Zebrā bija sižets par izbraukšanu no Garkalnes, baltā zīme beidzas un kā izgriezies tā uzreiz ir 110 km/h. Pilna Latvija ar tādām pēkšņām +40 km/h vietām un nepārtaisīs tās visas lēnas.


Tas, ka Latvijas ceļi daudzviet neatbilst drošas braukšanas pamatprincipiem, nenozīmē, ka pamatprincipi neeksistē

Es taču teicu - drošas satiksmes pamatprincipi nosaka, ka vietās, kur piekļaujas/sadalas plūsmas ar dažādiem ātrumiem, ir liels avārijas risks; katru mēnesi ir kāda avārija kādā Dienvidu tilta estakādes daļā (pie slāvu apļa, virs Krasta ielas, virs Daugavas).

Tāpēc arī neviens loģiski domājošs ceļu inženieris Tev uz Dienvidu tilta neliks atļauto ātrumu virs 70kmh, jo ik pēc pārsimt metriem ir kāda piekļaujošā / atdaloša piebrauktuve ar 50kmh.
Offline
Elviss
05. May 2024, 10:13 #836

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Tur ir divas joslas, izbrauktuvei ir trešā. Kāds tur risks?
No ķekngaraga ir ieskriešanās josla. Jā, pie mums nejēdz, ko tas nozīmē, bet nu tur cilvēki kaut kā ieskrienās.

-----------------
Offline
shirminieks
05. May 2024, 10:20 #837

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


05 May 2024, 10:13:38 @Elviss rakstīja:
Tur ir divas joslas, izbrauktuvei ir trešā. Kāds tur risks?
No ķekngaraga ir ieskriešanās josla. Jā, pie mums nejēdz, ko tas nozīmē, bet nu tur cilvēki kaut kā ieskrienās.


Jo cilvekiem no 1.joslas, kas brauc ar 50kmh, ir jāpārkārtojas uz 2.joslu, kur brauc ar 70kmh, kamēr tiem, kas brauc pa 2.joslu ar 70kmh, ir jāpārkārtojas uz 1.joslu un jānobremzē uz 50kmh.

Papildus vēl ir situācijas, kad 1.josla ceļu reindžeru dēļ stāv, un 2.josla arī stāv; tad lai no 1.joslas tiktu uz 3.joslu ir jāpaātrinās no 10kmh uz 70kmh lai iekļautos joslā.

Es saprotu, ka šeit visiem ir FIA-sacensību licences, bet lielākā daļa satiksmes dalībnieku ir ar tādām pašām viduvējām braukšanas prasmēm kā @Elviss izpratne par EURIBOR un finansēm.

Tieši tāpēc arī tur ir regulāras avārijas - jo ir paaugstināts risks.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 05 May 2024, 10:21:11 ]

Offline
Fandulis
05. May 2024, 10:30 #838

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12986

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Kad sāks p!$t par lēnu braukšanu, tad lietas sāks kārtoties.
Offline
Mizx
05. May 2024, 23:46 #839

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:

shirminiek, vispār Dienvidu tilta projektētais ātrums ir lielāks par 70 km/h ar visiem šī brīža pieslēgumiem no 50 km/h, tā ka nekādos priekšrakstos nav prasība būt 50/70 utt. attiecībai. Par to var palasīt. Kāpēc beigās tomēr uzlika zīmes 70 km/h, ko vēl piedevām daļā tilta uz 1/2 gada sāka ņemt nost jau ir jautājums. Loģiski, ka ja ceļš ir projektēts lielākam ātrumam un auto plūsma droši var pārvietoties ātrāk, tad ari sākas kolektīva zīmju neievērošana, kas te tika pieminēta.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo