Online

Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
Arsm3ns
07. Apr 2024, 16:57 #3301

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 450

Braucu ar:

Ja es redzu volvo vai varenu dīzeļbembi kurš spiedīs gāzi, es izslēdzu pečku. Paskaidrojiet, kāpēc lai tehapskatē neizslēgtu šo auto no skates, ja vizuāli ir dūmu mutulis? Ko tur nafig mērīt? Ja uz vizuālo ir dūmi, tad ko, mērierīce teiks, ka tādu nav? Ejiet nafig sodrēju miķeļi.
Mēs te usi pusi elektro, hibrīdi, a kāds vēl ogļu izdedžus bārsta uz ielas p.n. sasniedz vismaz 20.gs, tad runāsim
Offline
HiJaCKeR
07. Apr 2024, 17:12 #3302

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4535

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Apr 2024, 16:11:42 @abyss rakstīja:

07 Apr 2024, 15:12:40 @sliir rakstīja:
Ko viņi tur muld ka "motors beigts". Tas nav nekāds 5-gadīgs Hyundai benzīns kur jāpielej 1l eļļas / 1000 km. Tas vecais 5 cil dīzelis ir mūžīgs.


Vienīgais, kas tur ir mūžīgs ir kvēpi un rūsa

Offline
halloween
07. Apr 2024, 22:50 #3303

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X

E70 lukturiem ar bixenon, laikam, reflektori ir savu nokalpojuši un priekšējie stikli arī - pat ar nopulēšanu un spuldžu maiņu gaisma uz ceļa minimāla.

Vai ir variants ielikt ķīnas semi-brendīgus projektorus (~300eur) ar bi-led+laser? Un svaigus ķīnas stiklus (esošajiem nekur arī E marķējumu neatrodu, bet skatēs neviens nav piesējies)?

Skati ar šādu variantu varēs iziet?

Bilde ilustratīva:


Alītis

[ Šo ziņu laboja halloween, 07 Apr 2024, 22:52:13 ]

Offline
HE9600
08. Apr 2024, 06:01 #3304

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2390

Braucu ar: Veciem BMW

Šadā situācijā viss atkarīgs cik kvalitatīvi/skaisti uzstādīts. Ja stars precīzs, nav super balts gaismas tonis utt...TB inspektoram nav nekādas vēlmes pētīt sikāk, kas tur uzstādīts, tad uzlīme būs logā.
Ja jau startā redzēs, ka lēca uzkrītoši cita izmēra, atrodas citā pozīcijā utt, protams, pētīs sīkāk un rezultātā 2-nieks.
Offline
smilee45
08. Apr 2024, 17:10 #3305

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 940

Braucu ar:

Kāda ir situācija ar to jauno izmešu mēŗīšanas iekārtu? No 01.01.25 tiek mērīti auto sākot ar eur5. Ir pašam īpašumā eur5 viens auto, vai laicīgi meklēt jau lietotu DPF vai arī varētu būt arī iespējas apiet šo procedūru?
Limits Vācijā 250.000 cm-3, Beļģijā vai tik nebija 500k, bet cik LV būs?
Jo ja nav iespējams procedūru apiet, tad DPF jaunu/lietotu cenas kāps vēl vairāk, jo tās jau kāpj
Pēc ss.com paskatot, lielākā daļa eur5 ir jau ar DPF izravētu laukā, kas diezgan bēdīgi. Otrai daļai jau plaisa korpusā un arī skatē viss cauri.
Offline
Corey
08. Apr 2024, 17:53 #3306

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2314

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Perc nost to dpf ja pasam nevajadzes, tad 100 citiem toc vajadzes. Sanaks varka.
Offline
Mixzzz
08. Apr 2024, 18:56 #3307

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


07 Apr 2024, 16:57:57 @Arsm3ns rakstīja:
Ja es redzu volvo vai varenu dīzeļbembi kurš spiedīs gāzi, es izslēdzu pečku. Paskaidrojiet, kāpēc lai tehapskatē neizslēgtu šo auto no skates, ja vizuāli ir dūmu mutulis? Ko tur nafig mērīt? Ja uz vizuālo ir dūmi, tad ko, mērierīce teiks, ka tādu nav? Ejiet nafig sodrēju miķeļi.
Mēs te usi pusi elektro, hibrīdi, a kāds vēl ogļu izdedžus bārsta uz ielas p.n. sasniedz vismaz 20.gs, tad runāsim
Nu te var vienk labi manīt, kuri ir dzīves apbižotie un kuriem ļaunie TA onkuļi nedod skati viņu nopistajām misenēm

Tak protams, piem, tiem pašiem benzīniem zilo dūmu mākoni atgāzēs var neuzrādīt, bet uz aci skaidrs, ka nav labi.

PS. Tam lolvo tak pirmajā TA reizē dūmainība bija 7.5

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 08 Apr 2024, 18:59:10 ]

Offline
kexxx
08. Apr 2024, 19:25 #3308

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11603

Braucu ar:

LV buss
https://www.mdr.de/nachrichten/thueringen/ost-t...sdorfer-100.html
Offline
Mizx
08. Apr 2024, 20:03 #3309

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5784

Braucu ar:


08 Apr 2024, 17:10:49 @smilee45 rakstīja:
Kāda ir situācija ar to jauno izmešu mēŗīšanas iekārtu? No 01.01.25 tiek mērīti auto sākot ar eur5. Ir pašam īpašumā eur5 viens auto, vai laicīgi meklēt jau lietotu DPF vai arī varētu būt arī iespējas apiet šo procedūru?
Limits Vācijā 250.000 cm-3, Beļģijā vai tik nebija 500k, bet cik LV būs?
Jo ja nav iespējams procedūru apiet, tad DPF jaunu/lietotu cenas kāps vēl vairāk, jo tās jau kāpj
Pēc ss.com paskatot, lielākā daļa eur5 ir jau ar DPF izravētu laukā, kas diezgan bēdīgi. Otrai daļai jau plaisa korpusā un arī skatē viss cauri.
Uz Beļģijas parametriem var pārāk neskatīties, jo viņiem faktiski ir bans auto vecumam, ja gribas iebraukt tajā pašā Briselē. Tā ka visi, kas taisās izbraukt ārpus sava ciema ir spiesti braukt ar jauniem auto un tad jau visam jābūt +/- kā ražotājs noteicis. Tā ka tā ir tāda formalitāte un praksē visticamāk attiecināma uz rūdītiem lauciniekiem.
Offline
vadjiksBMW
08. Apr 2024, 20:45 #3310

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


08 Apr 2024, 19:25:56 @kexxx rakstīja:
LV buss
https://www.mdr.de/nachrichten/thueringen/ost-t...sdorfer-100.html


Normāli, bet reālistiski LV un LT un EE visi šitie vecie busi ir tieši tādā pašā stāvoklī, sapuvuši, bremzes nevienādas, īpaši trumuļnieces, ka jau nedēļu pēc skates atkal bremzē hz kā, caurums izpūtējā uz tā fona ir pilnīgs sīkums jau
Offline
RSAWorkshop
08. Apr 2024, 20:58 #3311

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6113

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Trumuļnieces jau efektīvākas, bet man šķiet, ka viņas autobusam neliek. Viņām gan arī parastā problēma, ka izdilst bukses un tad spēks neaiziet. Disku bremzēm jau parasti modulators ir beigts, cits tur nekas īpaši nevar nobeigties. Nu ja vien nav viss jau galīgi nolaists

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
08. Apr 2024, 21:00 #3312

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11603

Braucu ar:


08 Apr 2024, 20:58:38 @RSAWorkshop rakstīja:
Trumuļnieces jau efektīvākas, bet man šķiet, ka viņas autobusam neliek. Viņām gan arī parastā problēma, ka izdilst bukses un tad spēks neaiziet. Disku bremzēm jau parasti modulators ir beigts, cits tur nekas īpaši nevar nobeigties. Nu ja vien nav viss jau galīgi nolaists


kur to izrāvi, ka trumuļu bremzes būtu efektīvākas? lētākas- jā, bet nu ne jau efektīvākas
Offline
kkas
08. Apr 2024, 21:08 #3313

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8895

Braucu ar: zviedru ledusskapi


08 Apr 2024, 17:10:49 @smilee45 rakstīja:
Kāda ir situācija ar to jauno izmešu mēŗīšanas iekārtu? No 01.01.25 tiek mērīti auto sākot ar eur5. Ir pašam īpašumā eur5 viens auto, vai laicīgi meklēt jau lietotu DPF vai arī varētu būt arī iespējas apiet šo procedūru?
Limits Vācijā 250.000 cm-3, Beļģijā vai tik nebija 500k, bet cik LV būs?
Jo ja nav iespējams procedūru apiet, tad DPF jaunu/lietotu cenas kāps vēl vairāk, jo tās jau kāpj
Pēc ss.com paskatot, lielākā daļa eur5 ir jau ar DPF izravētu laukā, kas diezgan bēdīgi. Otrai daļai jau plaisa korpusā un arī skatē viss cauri.

LV varētu iedot indulgenci, ja dpf off, lielāks nodoklis. cik garām ejot internātā raksta ka Nīderlandē bija/ir tāda iespēja.
Offline
Athe
08. Apr 2024, 22:12 #3314

Kopš: 20. Apr 2018

Ziņojumi: 141

Braucu ar:

Jautājums par 4.2.2. punktu Slēgums.
Auto - 2008 E90 LCI.

Dabūju 2nieku, jo esot ne tā lampas saslēgtas, lai gan skati eju jau gadus 5 bez problēmām un šis ir pirmais kas piesējās. Inspektoram bija iebildumi, ka degot tuvajām deg arī dienas gaismas (DRL). Bet cik saprotu pašus noteikumus, tad DRL var degt, ja tuvo lukturis ir tas pats lukturis ar ko var signalizēt citiem, proti, tālie. Kāds varbūt var nokomentēt - izgāza pilnīgi lieki vai es ne tā saprotu likumu? Nekādas modifikācijas auto nav un lukturi nav aiztikti gadus 3 stabili.

Automobiļu dienas gaitas lukturi drīkst degt vieni paši. Motociklu, triciklu un kvadriciklu dienas gaitas lukturiem jāieslēdzas un jādeg kopā ar aizmugurējiem gabarītlukturiem. Dienas gaitas lukturiem jāizslēdzas, ieslēdzot galvenos lukturus, izņemot gadījumu, ja galvenie lukturi tiek izmantoti kā gaismas signalizācija (ieslēgt–izslēgt), lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību.

[ Šo ziņu laboja Athe, 08 Apr 2024, 22:13:40 ]

Offline
kexxx
08. Apr 2024, 22:20 #3315

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11603

Braucu ar:


08 Apr 2024, 22:12:11 @Athe rakstīja:
Jautājums par 4.2.2. punktu Slēgums.
Auto - 2008 E90 LCI.

Dabūju 2nieku, jo esot ne tā lampas saslēgtas, lai gan skati eju jau gadus 5 bez problēmām un šis ir pirmais kas piesējās. Inspektoram bija iebildumi, ka degot tuvajām deg arī dienas gaismas (DRL). Bet cik saprotu pašus noteikumus, tad DRL var degt, ja tuvo lukturis ir tas pats lukturis ar ko var signalizēt citiem, proti, tālie. Kāds varbūt var nokomentēt - izgāza pilnīgi lieki vai es ne tā saprotu likumu? Nekādas modifikācijas auto nav un lukturi nav aiztikti gadus 3 stabili.

Automobiļu dienas gaitas lukturi drīkst degt vieni paši. Motociklu, triciklu un kvadriciklu dienas gaitas lukturiem jāieslēdzas un jādeg kopā ar aizmugurējiem gabarītlukturiem. Dienas gaitas lukturiem jāizslēdzas, ieslēdzot galvenos lukturus, izņemot gadījumu, ja galvenie lukturi tiek izmantoti kā gaismas signalizācija (ieslēgt–izslēgt), lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību.



es punktu saprotu tā- ja brauc ar DLR un uzmet ar tālajiem, tad tajā brīdī DLR var degt
Offline
spriditis
08. Apr 2024, 22:25 #3316

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3988

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Kādreiz gāju šitam cauri TA,arī piesējās pie dienasgaitas lukturiem, bet tas bija e46,kipa jābūt kautkadam marķējumam uz lukturiem. Ar kompi frukts atslēdza to fīču,pa 10eur.

Trumuļu bremzes ir efektīvākas par disku bremzēm,bet tās ātrāk uzsilst un lēnāk atdziest, kā disku bremzes, pārkarstot bremzes paliek mazāk efektīvas,disku bremzes ātrāk dzesējas. 16.gada,darba scania,aizmugurē vēl ir trumuļi
Offline
kexxx
08. Apr 2024, 22:27 #3317

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11603

Braucu ar:


08 Apr 2024, 22:25:10 @spriditis rakstīja:
Kādreiz gāju šitam cauri TA,arī piesējās pie dienasgaitas lukturiem, bet tas bija e46,kipa jābūt kautkadam marķējumam uz lukturiem. Ar kompi frukts atslēdza to fīču,pa 10eur.

Trumuļu bremzes ir efektīvākas par disku bremzēm,bet tās ātrāk uzsilst un lēnāk atdziest, kā disku bremzes, pārkarstot bremzes paliek mazāk efektīvas,disku bremzes ātrāk dzesējas. 16.gada,darba scania,aizmugurē vēl ir trumuļi


kāpēc tad priekšā, kur lielāka slodze, neliek efektīvākas trumuļu, bet neefektīvākas disku?
Offline
HiJaCKeR
08. Apr 2024, 22:30 #3318

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4535

Braucu ar: BMW E90 330i


08 Apr 2024, 21:00:33 @kexxx rakstīja:

08 Apr 2024, 20:58:38 @RSAWorkshop rakstīja:
Trumuļnieces jau efektīvākas, bet man šķiet, ka viņas autobusam neliek. Viņām gan arī parastā problēma, ka izdilst bukses un tad spēks neaiziet. Disku bremzēm jau parasti modulators ir beigts, cits tur nekas īpaši nevar nobeigties. Nu ja vien nav viss jau galīgi nolaists


kur to izrāvi, ka trumuļu bremzes būtu efektīvākas? lētākas- jā, bet nu ne jau efektīvākas

laikam jau piespiedējlaukums, bet tas ja viss ir ideāls bremžu mehānismā
Offline
sliir
08. Apr 2024, 22:32 #3319

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 703

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

LV varētu iedot indulgenci, ja dpf off, lielāks nodoklis. cik garām ejot internātā raksta ka Nīderlandē bija/ir tāda iespēja.


Es protams PAR tādu indulgenci, bet vienīgi tad rastos interesants blakusefekts - DPFus izgrieztu vēl vairāk, jo izgriezt un samaksāt indulgenci būtu visticamāk daudz lētāk kā par miljons eiro nopirkt jaunu DPF, jaunas sprauslas utt.

Klasiskais variants kad likumiem un regulējumiem dzīvē izrādās diametrāli pretējs efekts.
Offline
martins_usars
08. Apr 2024, 22:34 #3320

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 812

Braucu ar: 2.0TDI

Vienīgie plusi, ko spēju iedomāties trumuļiem, ir pašpielietošanās bremzējot, kad materiāls uzsilst, izplešas un rada vēl lielāku berzi, palīdzot bremzēt, neaizmet ar mitrumu un gružiem un labāk atdziest stāvot. Un krietni lētāk Plus bezmaksas stāvbremzes integrācija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo