Autors | Ziņojums |
shirminieks | 05. May 2024, 10:33 |
#1021
|
|
Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1398
Braucu ar: 81
|
05 May 2024, 10:09:47 @Ksneps rakstīja:
05 May 2024, 09:32:57 @shirminieks rakstīja:
04 May 2024, 17:12:56 @Ksneps rakstīja:
27 Apr 2024, 20:11:07 @DiksIrseejs rakstīja:
Tas būtu tieši tas kas vajadzīgs. Drīksti ar savu hlamu braukt līdz Rīgas vai citas valstspilsētas robežai. Tālāk ņem Carguru vai Bolt skūteri.
Un pienāks tāds brīdis, kad secinās, ka visi vanabee elektroauto patiesībā vairāk rada dabas piesārņojumu kā vecs smirdīgs dīzelis.
Tu droši vari sev (un raģikam) stāstīt, ka Tavs kūpošais dīzelis ir dieva dāvana dabai un citiem cilvēkiem , bet man Tevi jāapbēdina - loģika un fakti nav Tavā pusē
Pameklē informāciju, palasi. Uzzini vairāk.
Pēdējā laikā aizvien vairāk parādās dažādi pētījumi un raksti par šo tēmum. Tādam elektro auto jānobrauc vismaz 300tkm ar vienu bateriju, lai var sākt runāt par ekoloğiju. Līdz tam ICE ir labāks.
Mūsu ğimenē ir divi auto, neviens no auto 10 gadu laikā nenobrauc vairāk par 100-150tkm. Nopērkot elektroauto es atstāju uz zemeslodes mega milzīgu izmešu un piesārņojuma bombu.
Izskaidro kādēļ man to elektroauto?!
Lūdzu parādi to avotu pa 300k km
Atkarībā no valsts / elektrības ražošanas veida tie ir 30k - 200k kilometri (pēdējais gadījums pie 100% ogļu izmantošanas elektrības ieguvē).
|
Offline | |
|
sliir | 05. May 2024, 11:23 |
#1022
|
|
Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 707
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Un pienāks tāds brīdis, kad secinās, ka visi vanabee elektroauto patiesībā vairāk rada dabas piesārņojumu kā vecs smirdīgs dīzelis.
Sen jau ir pierādīts.
This is a Tesla battery.
To manufacture it you need:
12 tonnes of rock for Lithium
5 tonnes of Cobalt minerals
3 tonnes of mineral for nickel
12 tonnes of copper ore
Move 250 tonnes of soil to obtain:
12 kg of Lithium
30 pounds of nickels
22 kg of manganese
15 pounds of cobalt
100 kg of rams
200 kg of aluminum, steel and plastic.
The Caterpillar 994A Tracker used for earthmoving consumes 1000 litres of diesel in 12 hours.
Finally, you get a “zero emissions” car.
|
Offline | |
|
shirminieks | 05. May 2024, 12:15 |
#1023
|
|
Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1398
Braucu ar: 81
| Un ICE ražo mājās no nopļautās zāles komposta un no grāvja pasmelta ūdens
Kāds varbūt var ielikt kādu avotu, kur salīdidzināti lifecycle-emissions, nevis paziņot, ka “lai uzražotu lietas ir nepieciešami izejmateriālu”? Citādāk šis apgalvojums, ka “lai saražotu elektroauto bateriju ir nepieciešami izejmateriāli”, neskatoties uz lifecycle-salīdzinājumu, ir tieši tas pats, kas paziņot, ka “EV ir bezemisiju transports”, ignorējot auto/elektrības ražošanu |
Offline | |
|
uldens1 | 05. May 2024, 12:30 |
#1024
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15784
Braucu ar:
|
05 May 2024, 11:23:41 @sliir rakstīja:
Un pienāks tāds brīdis, kad secinās, ka visi vanabee elektroauto patiesībā vairāk rada dabas piesārņojumu kā vecs smirdīgs dīzelis.
Sen jau ir pierādīts.
This is a Tesla battery.
To manufacture it you need:
12 tonnes of rock for Lithium
5 tonnes of Cobalt minerals
3 tonnes of mineral for nickel
12 tonnes of copper ore
Move 250 tonnes of soil to obtain:
12 kg of Lithium
30 pounds of nickels
22 kg of manganese
15 pounds of cobalt
100 kg of rams
200 kg of aluminum, steel and plastic.
The Caterpillar 994A Tracker used for earthmoving consumes 1000 litres of diesel in 12 hours.
Finally, you get a “zero emissions” car.
Pag un iekšdedzes auto lai saražotu neko nevajag??Nu tur zobsiksnas,eļļas utt.???Lielākā daļa kā dolbojobi,elektro auto salīdzina ar zirgu |
Offline | |
|
sliir | 05. May 2024, 13:51 |
#1025
|
|
Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 707
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Pag un iekšdedzes auto lai saražotu neko nevajag??
Ir jau saražotas. Vajag remontēt un braukt ar tām kas ir, ja vides tīrība un dabas resursu ne-izšķērdība ir svarīga.
Bet nē - EU uzliek vājprātīgus izplūdes daļiņu testus utt, spiež pilnīgi normālas un vēl lietojamas mašīnas vest uz tolmetu. |
Offline | |
|
uldens1 | 05. May 2024, 14:28 |
#1026
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15784
Braucu ar:
|
05 May 2024, 13:51:13 @sliir rakstīja:
Pag un iekšdedzes auto lai saražotu neko nevajag??
Ir jau saražotas. Vajag remontēt un braukt ar tām kas ir, ja vides tīrība un dabas resursu ne-izšķērdība ir svarīga.
Bet nē - EU uzliek vājprātīgus izplūdes daļiņu testus utt, spiež pilnīgi normālas un vēl lietojamas mašīnas vest uz tolmetu.
neviens nespiež vest uz tolmetu,saremontē un mauc tālāk |
Offline | |
|
Ksneps | 05. May 2024, 14:46 |
#1027
|
|
Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1334
Braucu ar:
| Ir jaskatās pilns cikls elektro auto.
Un jāsalīdzini ar jebkru dīzeli. Jaunu vai vecu. Pilnu ciklu.
Lai ir česna. Citādi šaurās pierìtes nesaprot kopbildi.
Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.
Tad tas elektroauto "tik tīrs" nemaz tā neliekas. |
Offline | |
|
shirminieks | 05. May 2024, 15:39 |
#1028
|
|
Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1398
Braucu ar: 81
|
05 May 2024, 14:46:09 @Ksneps rakstīja:
Ir jaskatās pilns cikls elektro auto.
Un jāsalīdzini ar jebkru dīzeli. Jaunu vai vecu. Pilnu ciklu.
Lai ir česna. Citādi šaurās pierìtes nesaprot kopbildi.
Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.
Tad tas elektroauto "tik tīrs" nemaz tā neliekas.
Nu bet tad iedod kādu avotu, kur ir salīdzināta kopējā dzīvescikla ietekme - pagaidām es tikai redzu absolūtus apgalvojumus bez un “un vēl ir šis un tas” bez kāda seguma
Lūk Tev pētījums ar aprēķiniem cik kurā valstī jānobrauc lai būtu net-ieguvums
https://subscriber.politicopro.com/eenews/f/een...ven%20point%20at[ Šo ziņu laboja shirminieks, 05 May 2024, 15:42:08 ] |
Offline | |
|
|
Kasics | 05. May 2024, 17:57 |
#1029
|
|
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2480
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| Spied "Play", lai skatītos video!
Ar vecu toyota varēs iziet jaunos atgāzu standartus ar izgriestu DPF. Sākot no 37:30 min.
Grētas- [ Šo ziņu laboja Kasics, 05 May 2024, 18:24:55 ] |
Offline | |
|
smilee45 | 06. May 2024, 00:46 |
#1030
|
|
Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 940
Braucu ar:
| Video cietās daļiņas sasniedz 600,000 P/cm3. Bet iespējamais limits ir 250k? Tātad neierakstas. Vai kļūdos? Pēdējam testam kur 4k tik, grūti noticēt. Parastam gaisam, ja to testē 40-60k servisā~~ [ Šo ziņu laboja smilee45, 06 May 2024, 00:52:06 ] |
Offline | |
|
Depijs | 06. May 2024, 09:11 |
#1031
|
|
Kopš: 17. Sep 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 419
Braucu ar: LC120
|
05 May 2024, 15:39:49 @shirminieks rakstīja:
05 May 2024, 14:46:09 @Ksneps rakstīja:
Ir jaskatās pilns cikls elektro auto.
Un jāsalīdzini ar jebkru dīzeli. Jaunu vai vecu. Pilnu ciklu.
Lai ir česna. Citādi šaurās pierìtes nesaprot kopbildi.
Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.
Tad tas elektroauto "tik tīrs" nemaz tā neliekas.
Nu bet tad iedod kādu avotu, kur ir salīdzināta kopējā dzīvescikla ietekme - pagaidām es tikai redzu absolūtus apgalvojumus bez un “un vēl ir šis un tas” bez kāda seguma
Lūk Tev pētījums ar aprēķiniem cik kurā valstī jānobrauc lai būtu net-ieguvums
https://subscriber.politicopro.com/eenews/f/een...ven%20point%20at
Padomā mazliet tālāk ne tikai par co2, bet kopējo pēdu kas tiek atstāta. Kaut vai tavā pētijumā pie metodoloģijas kas tiek iekļauts un kas nav iekļauts. Nav nekas ekoloģiskāks kā visu nolietot līdz galam un pārstrādāt ar pāris izņēmumiem. |
Offline | |
|
martins_usars | 06. May 2024, 11:33 |
#1032
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 843
Braucu ar: 2.0TDI
| Ja cilvēks lido ar lidmašīnu(vispār) un runā par ekoloģiju, tad nelīdzēs EV iegāde. Utilizējot sevi ir iespējams ietaupīt vēl vairāk CO2 |
Offline | |
|
Kasics | 06. May 2024, 15:57 |
#1033
|
|
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2480
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
06 May 2024, 00:46:03 @smilee45 rakstīja:
Video cietās daļiņas sasniedz 600,000 P/cm3. Bet iespējamais limits ir 250k? Tātad neierakstas. Vai kļūdos? Pēdējam testam kur 4k tik, grūti noticēt. Parastam gaisam, ja to testē 40-60k servisā~~
Es neesmu eksperts šajā jomā, bet vai tad tas aparāts nekalibrē nulli pēc parastā gaisa pirms viņu bāž izpūtējā? |
Offline | |
|
Mizx | 06. May 2024, 16:18 |
#1034
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5790
Braucu ar:
|
06 May 2024, 15:57:44 @Kasics rakstīja:
06 May 2024, 00:46:03 @smilee45 rakstīja:
Video cietās daļiņas sasniedz 600,000 P/cm3. Bet iespējamais limits ir 250k? Tātad neierakstas. Vai kļūdos? Pēdējam testam kur 4k tik, grūti noticēt. Parastam gaisam, ja to testē 40-60k servisā~~
Es neesmu eksperts šajā jomā, bet vai tad tas aparāts nekalibrē nulli pēc parastā gaisa pirms viņu bāž izpūtējā?
Tas izklausās pēc pārāk vieglas krāpšanas shēmas nonullējot jau daļiņu mākonī. Nullei būtu jābūt kalibrētai "no ražotāja", nevis kā pagadās tieši pirms mērījuma. Kāpēc gan lai parastajam gaisam būtu nozīme pirms mērījuma? To jau auto pats izanalizē utt. |
Offline | |
|
TasReinis | 06. May 2024, 19:26 |
#1035
|
|
Kopš: 01. Feb 2024
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Vai Euro4 ar izgrieztu DPF ir iespējams iziet tehnisko? |
Offline | |
|
sys9291 | 06. May 2024, 22:49 |
#1036
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5177
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 May 2024, 19:26:30 @TasReinis rakstīja:
Vai Euro4 ar izgrieztu DPF ir iespējams iziet tehnisko?
Euro 4 bija arī bez DPF - piemēram E46 pēdējie gadi... |
Offline | |
|
|
mrCage | 06. May 2024, 23:00 |
#1037
|
|
Kopš: 03. Apr 2021
Ziņojumi: 1864
Braucu ar:
|
05 May 2024, 14:46:09 @Ksneps rakstīja:
Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.
Šobrīd ES strādā ,lai dabūtu prom no ielām iekšdedzes dzinējus .Kad visi būs pārgājuši uz elektro auto ,sāksies jauns posms ,kur izrādīsies ,ka arī elektro auto nepalīdz samazināt piesārņojumu un sāksies individuālo auto ierobežošana.
Nākotnē jārēķinās ,ka privātais auto būs tikai ļoti turīgiem cilvēkiem.
|
Offline | |
|
Briize | 06. May 2024, 23:25 |
#1038
|
|
Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 639
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
06 May 2024, 23:00:01 @mrCage rakstīja:
05 May 2024, 14:46:09 @Ksneps rakstīja:
Vēl palasi par Ķīnu, ražošanas subsidēšanu un par EU/ASV de-industrializāciju. Ir jāskatās kopumā kam tas viss ir izdevīgi un kādas politiskas spēles tiek spēlētas elektroauto jomā.
Šobrīd ES strādā ,lai dabūtu prom no ielām iekšdedzes dzinējus .Kad visi būs pārgājuši uz elektro auto ,sāksies jauns posms ,kur izrādīsies ,ka arī elektro auto nepalīdz samazināt piesārņojumu un sāksies individuālo auto ierobežošana.
Nākotnē jārēķinās ,ka privātais auto būs tikai ļoti turīgiem cilvēkiem.
Tu taču saproti, ka šo tevis rakstīto powers kategorizēs kā plakanzemju sazvērestības teoriju ? |
Offline | |
|
kkas | 07. May 2024, 10:00 |
#1039
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 8904
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| Cilvēka psiholoģija ir fantastiska. Kā ir kkas jauns, nesaprotams un pašam nenopērkams, tā nāk ārā absurds aiz absurda. līdzīgā stilā nabagi runā par auto, kurus nevar vēl atļauties. Pēc tam kad jau paši nopērk, tad brauc un slavē. |
Offline | |
|
uldens1 | 07. May 2024, 12:31 |
#1040
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15784
Braucu ar:
|
07 May 2024, 10:00:16 @kkas rakstīja:
Cilvēka psiholoģija ir fantastiska. Kā ir kkas jauns, nesaprotams un pašam nenopērkams, tā nāk ārā absurds aiz absurda. līdzīgā stilā nabagi runā par auto, kurus nevar vēl atļauties. Pēc tam kad jau paši nopērk, tad brauc un slavē.
Duraku procents ir nemainīgs visos laikos,kaut kad bij nofotografēta veca avīze kur bij līdzīgi nolikts telegrāfs kad viņu tiko sāka ieviest,nu tur teksts praktiski 1:1 kā tagad 5G čurugalvām Par laimi tās čurugalvas nespēj apturēt progresu |
Offline | |
|