Online

Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII

AutorsZiņojums
Mizx
13. Apr 2024, 21:32 #35081

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5784

Braucu ar:


13 Apr 2024, 18:41:47 @hasans rakstīja:
Manai dāmai tāds bija 1.2 manuāls Pilsētai bija ok, bet uz šosejas ja plāno kādu arī apdzīt, tad tikai uz stipri pārredzma gabala, jo apdzīt fūri ir vesels pasākums. Brauc ar viņu kā negribi, bet baigi vairāk pa 6L/100 vidējo nevareju dabūt.
Mazāk arī ne. Man Fabijai nesanāca ne tuvu rūpnīcas solītais patēriņš pa šoseju. Varbūt aiz fūres ar 85 km/h izdotos.
Offline
protams
14. Apr 2024, 22:43 #35082

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5420

Braucu ar: null ziiben


14 Apr 2024, 10:46:45 @Kalnz rakstīja:
VW Polo, 2012.gads, 1.2TDI

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...polo/bxckex.html

Viss skaisti, ja vien nebiedē nobraukums

PM

Kapēc tad nenorādi to nobraukumu?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
valvoline
15. Apr 2024, 14:16 #35083

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2468

Braucu ar: PP-78


14 Apr 2024, 22:43:25 @protams rakstīja:

14 Apr 2024, 10:46:45 @Kalnz rakstīja:
VW Polo, 2012.gads, 1.2TDI

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...polo/bxckex.html

Viss skaisti, ja vien nebiedē nobraukums

PM

Kapēc tad nenorādi to nobraukumu?


Jo banānijas iedzīvotājs nav gatavs sagremot 500k km… viņam vajag 280k km max kā 10 tā 40 gadus vecai kastei
Offline
Cipotsdizels
15. Apr 2024, 15:31 #35084

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: Jaguar XK8, e91


15 Apr 2024, 14:16:23 @valvoline rakstīja:

14 Apr 2024, 22:43:25 @protams rakstīja:

14 Apr 2024, 10:46:45 @Kalnz rakstīja:
VW Polo, 2012.gads, 1.2TDI

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...polo/bxckex.html

Viss skaisti, ja vien nebiedē nobraukums

PM

Kapēc tad nenorādi to nobraukumu?


Jo banānijas iedzīvotājs nav gatavs sagremot 500k km… viņam vajag 280k km max kā 10 tā 40 gadus vecai kastei

Loti loģiski domā banāniijas iedzīvotājs, jo miskastei ar 280k būs potenciāli mazāk problēmu, nekā 500k miskastei.
Offline
Edik
15. Apr 2024, 18:59 #35085

Kopš: 08. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 315

Braucu ar: 535d

Sveiki!
Gribu nopirkt e90/e91/e92 330d/335d facelift ar m paku.
Vajag tiešām labu - varbūt kādam ir kas piedāvājams.
Paldies
Offline
valvoline
15. Apr 2024, 21:49 #35086

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2468

Braucu ar: PP-78


15 Apr 2024, 15:31:29 @Cipotsdizels rakstīja:

15 Apr 2024, 14:16:23 @valvoline rakstīja:

14 Apr 2024, 22:43:25 @protams rakstīja:

14 Apr 2024, 10:46:45 @Kalnz rakstīja:
VW Polo, 2012.gads, 1.2TDI

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...polo/bxckex.html

Viss skaisti, ja vien nebiedē nobraukums

PM

Kapēc tad nenorādi to nobraukumu?


Jo banānijas iedzīvotājs nav gatavs sagremot 500k km… viņam vajag 280k km max kā 10 tā 40 gadus vecai kastei

Loti loģiski domā banāniijas iedzīvotājs, jo miskastei ar 280k būs potenciāli mazāk problēmu, nekā 500k miskastei.



Loģiski domājošs banānijas iedzīvotājs apzinas ka banānijā 90% kastēm ar 280k km patiesībā ir 500k km un brauc skatīties stāvokli ne gadus/kilometrus.
LT tirgū ar vien biežāk ir redzami 400-500k km … tajā pat cenā kā “280 k km” … gan arī līdz banānijai atnāks ka nav obligāti tīt un dirst lai pārdotu.
Offline
martins_usars
15. Apr 2024, 21:55 #35087

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 809

Braucu ar: 2.0TDI

Nu beidz, latvieši tikai nesen, ar dna un atskaitēm, ir pieņēmuši, ka 10 gadus vecam auto ir 280kkm Vēl gadus 5-6 atpakaļ 10gadīgie dīzeļi SS stāvēja ar maģiskajiem 230kkm. Ne velti SS piedāvā maksas pakalpojumu nelikt nobraukumu, lai var potenciālo pacientu apstrādāt dzīvajā, cenšoties ar loģiku cīnīties ar tūristu
Offline
520i
15. Apr 2024, 21:58 #35088

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2676

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


15 Apr 2024, 21:49:14 @valvoline rakstīja:

15 Apr 2024, 15:31:29 @Cipotsdizels rakstīja:

15 Apr 2024, 14:16:23 @valvoline rakstīja:

14 Apr 2024, 22:43:25 @protams rakstīja:

14 Apr 2024, 10:46:45 @Kalnz rakstīja:
VW Polo, 2012.gads, 1.2TDI

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...polo/bxckex.html

Viss skaisti, ja vien nebiedē nobraukums

PM

Kapēc tad nenorādi to nobraukumu?


Jo banānijas iedzīvotājs nav gatavs sagremot 500k km… viņam vajag 280k km max kā 10 tā 40 gadus vecai kastei

Loti loģiski domā banāniijas iedzīvotājs, jo miskastei ar 280k būs potenciāli mazāk problēmu, nekā 500k miskastei.



Loģiski domājošs banānijas iedzīvotājs apzinas ka banānijā 90% kastēm ar 280k km patiesībā ir 500k km un brauc skatīties stāvokli ne gadus/kilometrus.
LT tirgū ar vien biežāk ir redzami 400-500k km … tajā pat cenā kā “280 k km” … gan arī līdz banānijai atnāks ka nav obligāti tīt un dirst lai pārdotu.


nu tad jau viss pareizi, jo sanāk, ka tad tai 500k patiesībā ir 750
Offline
VagPower
15. Apr 2024, 22:05 #35089

Kopš: 15. Apr 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Tikai VAG 1.9tdi

Sveiki! Gribēju uzzinat - varbūt ir kkādi viedokļi par VAGa 3.0tdi ar 200kw kas ir btdi un parasto 160kw. Ko jāņem vērā pērkot, utt? Skatos, ka daudzi no viņiem sulo, un līdzīgas problēmas. Varbūt kādam ir kkāds viedoklis? Kontekstam - Plānoju iegādāties A6 C7 Facelift.
Offline
Bmwpowerists
15. Apr 2024, 22:14 #35090

Kopš: 03. Jun 2010

Ziņojumi: 223

Braucu ar: ///M

Offline
valvoline
15. Apr 2024, 22:30 #35091

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2468

Braucu ar: PP-78


15 Apr 2024, 22:05:06 @VagPower rakstīja:
Sveiki! Gribēju uzzinat - varbūt ir kkādi viedokļi par VAGa 3.0tdi ar 200kw kas ir btdi un parasto 160kw. Ko jāņem vērā pērkot, utt? Skatos, ka daudzi no viņiem sulo, un līdzīgas problēmas. Varbūt kādam ir kkāds viedoklis? Kontekstam - Plānoju iegādāties A6 C7 Facelift.


Ja Tu kaut nedaudz būtu iedziļinājies/pameklējis info/palasijis tad būtu zinājis ka 200kW nav biturbo.
Ir tāds bijis. Nekādas īpašās kaites pa pus gadu neizleca.
Īsumā Bi ir jaudīgāks un ar uzticamāku automātu.
200kW ir ļoti pat ok.
160kW salīdzinoši sprāgonis
Offline
heHz
16. Apr 2024, 16:00 #35092

Kopš: 16. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 126

Braucu ar: K2

Pamazam saku meklet auto

- dizeli
- automats
- velams unversalis
- obligati adas salons

Ne vecāku par 2008 ne jaunāku par 2014/2015 gadu!

lidz 8k

PM

ideala varianta skoda superb b6(3T) 14/15 gada!
Offline
Gordenfromlv
16. Apr 2024, 16:24 #35093

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R


15 Apr 2024, 22:30:16 @valvoline rakstīja:

15 Apr 2024, 22:05:06 @VagPower rakstīja:
Sveiki! Gribēju uzzinat - varbūt ir kkādi viedokļi par VAGa 3.0tdi ar 200kw kas ir btdi un parasto 160kw. Ko jāņem vērā pērkot, utt? Skatos, ka daudzi no viņiem sulo, un līdzīgas problēmas. Varbūt kādam ir kkāds viedoklis? Kontekstam - Plānoju iegādāties A6 C7 Facelift.


Ja Tu kaut nedaudz būtu iedziļinājies/pameklējis info/palasijis tad būtu zinājis ka 200kW nav biturbo.
Ir tāds bijis. Nekādas īpašās kaites pa pus gadu neizleca.
Īsumā Bi ir jaudīgāks un ar uzticamāku automātu.
200kW ir ļoti pat ok.
160kW salīdzinoši sprāgonis


Nu nav tik traki ar to 160kW. Man bija gandrīz 4.gadus, tikko Februārī atbrīvojos veiksmīgi vaļā.
Tā jau pie mums nav kur skriet un ar tiem 160kW ir atliektiem galiem, gan apdzīt var, gan iespiest.
Man pat tagad ar 110kW Mercedesa dīzeli pietiek. Kurš ir lēnāks par A6 C7 160kW, bet sakožot zobus, izdzīvot var.
Labi, par A6.., man laikam bija neveiksmīgs eksemplārs un es otro reizi tādu negribētu, visādi interesanti pigori ir bijuši.
Vienīgais mīnuss, ko es varēju pateikt par manu A6 C7 FL ir motors, tā remonti, u.c. herņa, viss pārējais bija stīgā un sūdzību nebija, bet pēdējais, kas pielika punktu A6 stāstā bija Antifrīza pazušana motorā un drīzumā arī eļļas ēšana. P.S. neko sliktu nevarēju pateikt par S-Tronic kārbu.
P.S. Lēts pilna servisa apkopēs nav!
P.S2 : Grūti pārdot, pat smuku, sapucētu, ar bling blingiem un pa pievilcīgu cenu, principā periodiski izliku no 2022.gada un pat biju licis placī, bet interese minimāla. Un cik vēroju šos divus gadus, kad pats mēģināju tirgot, ssā apgrozās vieni un tie paši eksemplāri.

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 16 Apr 2024, 16:26:59 ]

Offline
otomarz
16. Apr 2024, 17:02 #35094

Kopš: 18. Aug 2015

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Drīzumā būs pieejams PEUGEOT 208, 2018 gada. Nobraukums ~45k. Pirkts un apkopts pie dīlera. Būs ar svaigu skati un tikko veiktu apkopi. 1.2 benzīns 60kW, manuālā kārba, el logi priekšā, sēdekļu apsilde, kruīzs, Aple Car Play/Android auto, divzonu klimats, piecas durvis. PM
Offline
Output
16. Apr 2024, 17:10 #35095

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 333

Braucu ar:

Pamazām tomēr laidīšu savu Z4 E89 uz tirgu. Braukt protams kaifs, bet kā ikdienas auto tomēr nav piemērots un vajag kaut ko praktiskāku.

Motors 3.0, mauālā kārba. Komplektā vienu ziemu (3000km) braukts Bridgestone Blizzak ziemas riepu komplekts. Rudenī atvests no Vācijas.

SS nelikšu, nedēļas beigās dosies pie profesionāļiem uz tirgošanu.
Cena ~19 000.
Ja kādam interese, tad PM. Apskatīt var Ulbrokas-Sauriešu apkārtnē (pagaidām).

Offline
crime
17. Apr 2024, 19:42 #35096

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8419

Braucu ar: m635csi

te kādam interesētu balts 22.gada tiguan, 2litru tsi, 180kw, r-line, pilns, ~45tk km, 37k eur, pm
Offline
VagPower
17. Apr 2024, 20:27 #35097

Kopš: 15. Apr 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Tikai VAG 1.9tdi


Labi, par A6.., man laikam bija neveiksmīgs eksemplārs un es otro reizi tādu negribētu, visādi interesanti pigori ir bijuši.
Vienīgais mīnuss, ko es varēju pateikt par manu A6 C7 FL ir motors, tā remonti, u.c. herņa, viss pārējais bija stīgā un sūdzību nebija, bet pēdējais, kas pielika punktu A6 stāstā bija Antifrīza pazušana motorā un drīzumā arī eļļas ēšana. P.S. neko sliktu nevarēju pateikt par S-Tronic kārbu.
P.S. Lēts pilna servisa apkopēs nav!
P.S2 : Grūti pārdot, pat smuku, sapucētu, ar bling blingiem un pa pievilcīgu cenu, principā periodiski izliku no 2022.gada un pat biju licis placī, bet interese minimāla. Un cik vēroju šos divus gadus, kad pats mēģināju tirgot, ssā apgrozās vieni un tie paši eksemplāri.


Kā beidzās ar to dzinēja remontu? Kādas vispāŗ bija vēl problēmas? Kam vajadzētu pievērst uzmanību?
Offline
VagPower
17. Apr 2024, 20:31 #35098

Kopš: 15. Apr 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Tikai VAG 1.9tdi

Varbūt kādam ir kādi ieteikumi - kādu autiņu labāk paņemt no 15k-25k, lai normāli ietu kad iespied grīdā, un arī tehniski nevajadzētu baigi tērēties pa servisiem? Šobrīd skatos uz A7 no 14-15 gada, a5 kas ir trešā paaudze no 2017, X5 F15, un protams A6 C7 FL.
Offline
Gordenfromlv
17. Apr 2024, 21:14 #35099

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R


17 Apr 2024, 20:31:19 @VagPower rakstīja:
Varbūt kādam ir kādi ieteikumi - kādu autiņu labāk paņemt no 15k-25k, lai normāli ietu kad iespied grīdā, un arī tehniski nevajadzētu baigi tērēties pa servisiem? Šobrīd skatos uz A7 no 14-15 gada, a5 kas ir trešā paaudze no 2017, X5 F15, un protams A6 C7 FL.


Ņem šo : https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/fdbhx.html

Varbūt vēl sarunās kādu atlaidi, šobrīd ir vēlme pēc pēdējā Škoda Kodiaq Sportlainā, stāv un gaida salonā, bet vēl Octavia jānotirgo. Viens mirklis un salonā būs jau tikai jaunie Kodiaq, uzreiz dārgāki.

Bet ja nopietni....
Visu ko nosauci augstāk, nezinu vai ietilpst teicienā "nevajadzētu baigi tērēties".


Kā beidzās ar to dzinēja remontu? Kādas vispāŗ bija vēl problēmas? Kam vajadzētu pievērst uzmanību?


Nekā nebeidzās, velti izmetu naudu, problēma nepazuda, pārdevu mašīnu.
Gribi pilnu sarakstu?
Gadā vidējais naudas patēriņš servisam bija 3-4k.
Labākais, protams bija elektriskā stūres reika, tikai Moller, nekādas restaurācijas, ap 3k.

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 17 Apr 2024, 21:17:23 ]

Offline
kipismpower
17. Apr 2024, 22:14 #35100

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 80

Braucu ar:


17 Apr 2024, 21:14:53 @Gordenfromlv rakstīja:

17 Apr 2024, 20:31:19 @VagPower rakstīja:
Varbūt kādam ir kādi ieteikumi - kādu autiņu labāk paņemt no 15k-25k, lai normāli ietu kad iespied grīdā, un arī tehniski nevajadzētu baigi tērēties pa servisiem? Šobrīd skatos uz A7 no 14-15 gada, a5 kas ir trešā paaudze no 2017, X5 F15, un protams A6 C7 FL.


Ņem šo : https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/fdbhx.html

Varbūt vēl sarunās kādu atlaidi, šobrīd ir vēlme pēc pēdējā Škoda Kodiaq Sportlainā, stāv un gaida salonā, bet vēl Octavia jānotirgo. Viens mirklis un salonā būs jau tikai jaunie Kodiaq, uzreiz dārgāki.

Bet ja nopietni....
Visu ko nosauci augstāk, nezinu vai ietilpst teicienā "nevajadzētu baigi tērēties".


Kā beidzās ar to dzinēja remontu? Kādas vispāŗ bija vēl problēmas? Kam vajadzētu pievērst uzmanību?


Nekā nebeidzās, velti izmetu naudu, problēma nepazuda, pārdevu mašīnu.
Gribi pilnu sarakstu?
Gadā vidējais naudas patēriņš servisam bija 3-4k.
Labākais, protams bija elektriskā stūres reika, tikai Moller, nekādas restaurācijas, ap 3k.

Vienmēr jau ir opcija uzlikt citu-lietotu. Nav jau obligāti Moller pa 3 k
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo