Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
20. Apr 2024, 14:53 #8341

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6110

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2024, 13:48:41 @eernijss rakstīja:
Droselei jābūt tīrai un sausai? Ir iekšā eļļa, nav daudz, bet ir, turbīna pūš iekšā?

Eļļa ieplūdē būs vienmēr, tā tas ir

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kipismpower
09. May 2024, 19:58 #8342

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 80

Braucu ar:

Sveiki, tāds interesants jautājums-auto (motors n47) ir nostāvējis nedarbināts 24 stundas, kad izskrūvē eļļas filtru, visa eļļa ir notecējusi karterī. Tas ir normāli? Vai aŗi filtram būtu jābūt vienmer pilnam ar eļļu, neatkarīgi, cik ilgi auto stāv nedarbināts?
Offline
RSAWorkshop
09. May 2024, 21:17 #8343

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6110

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

vajadzētu palikt iekšā, tur mēdz būt pretvārsti


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Z4
09. May 2024, 22:41 #8344

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 374

Braucu ar: F10 n47

Ir kāds interneta resurss vai programma, kur, piemeram, F10 ir norādītas visu skrūvju pievilkšanas spēki/leņķi, kas parastajiem mirstīgajiem ir pieejams?
Offline
josi
10. May 2024, 12:45 #8345

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Ne-BMW


09 May 2024, 22:41:00 @Z4 rakstīja:
Ir kāds interneta resurss vai programma, kur, piemeram, F10 ir norādītas visu skrūvju pievilkšanas spēki/leņķi, kas parastajiem mirstīgajiem ir pieejams?

Ir, BMW TIS saucās, AZD sadaļa.
Var mēģināt piereģistrēties šeit - https://www.newtis.info/
Offline
Z4
10. May 2024, 13:34 #8346

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 374

Braucu ar: F10 n47

Vēl jautājums par f10 n57 xdrive ar aktīvo stabilizatora stieni- esmu sācis jaukt visu lai nomainītu ķēdes un nočekotu šāles- esmu jau noņēmis kārbu, izņēmis pusasis, bet atduros pret to, ka vel ļoti daudz kas jānojauc zem dzinējā, lai tiktu klāt... šajos gadījumos, kad ir x drive, tad nav daudz vieglāk celt ārā dzinēju?
Offline
Z4
Vakar, 18:15 #8347

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 374

Braucu ar: F10 n47


10 May 2024, 12:45:38 @josi rakstīja:

09 May 2024, 22:41:00 @Z4 rakstīja:
Ir kāds interneta resurss vai programma, kur, piemeram, F10 ir norādītas visu skrūvju pievilkšanas spēki/leņķi, kas parastajiem mirstīgajiem ir pieejams?

Ir, BMW TIS saucās, AZD sadaļa.
Var mēģināt piereģistrēties šeit - https://www.newtis.info/



Paldies par šo! Piereģistrējos un viss ir atrodams un skaidrs!
Offline
ingusijs
Vakar, 22:53 #8348

Kopš: 25. Sep 2020

No: Ventspils

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW

Labs vakars.
Jautājums par turbīnu.
Vai ir vērts restaurēt vai labāk pirkt jaunu turbīnu? Ja labāk pirkt jaunu, tad kādu ražotāju.
Interesē prieks BMW F10 3.0D 258hp 2012.gada.
Offline
Elviss
Vakar, 23:27 #8349

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21599

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Jauna, oriģināls ir pareizais lēmums, ja gribi ar to auto kādu laiku braukt.
Vēl jautājums, kāpēc Tev viņa vispār nosprāga, lai nenosprāgst arī nākamā.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 11 May 2024, 23:28:27 ]



-----------------
Offline
ingusijs
Šodien, 09:09 #8350

Kopš: 25. Sep 2020

No: Ventspils

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW


11 May 2024, 23:27:29 @Elviss rakstīja:
Jauna, oriģināls ir pareizais lēmums, ja gribi ar to auto kādu laiku braukt.
Vēl jautājums, kāpēc Tev viņa vispār nosprāga, lai nenosprāgst arī nākamā.


Ja pareizi sapratu no mehāniķa, tad turbīna dzenot eļļu.
Offline
Briize
Šodien, 09:33 #8351

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 629

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


11 May 2024, 22:53:37 @ingusijs rakstīja:
Labs vakars.
Jautājums par turbīnu.
Vai ir vērts restaurēt vai labāk pirkt jaunu turbīnu? Ja labāk pirkt jaunu, tad kādu ražotāju.
Interesē prieks BMW F10 3.0D 258hp 2012.gada.

Man bija 2015.g iksmašīna (f15) kura turbīnas dēļ sāka strebt eļļu un turbai bija arīdzan aksiālā ass brīvkustība, kad pakonsultējos ar diviem bijušajiem wessa mehiem abi teica, ka jāliek jauna, ar restaurēto kuru katru brīdi varot sākties atkal problēmas. Tika pieņems lēmums likt jaunu un te tālāk sākās interesanti varianti:
1. Jauna oriģinālā Garret turba maksā 2,5k
2. Jauna tā pati oriģinālā Garret turba tikai ar izslīpētiem numuriem un BMW logo 1,2k
3. Man paveicās ar šo variantu, man mehs dabūja no bijušajiem wessa kolēģiem, kuri tikuši klāt pie izjaukto demo mašīnu daļām Garret turbu ar 15k km noskrējienu pa 700euro ar darbu un daudz visādām papildus jaunām sīkdetaļàm tā maiņa tāpat nostājas uz 1,2k

[ Šo ziņu laboja Briize, 12 May 2024, 09:35:36 ]

Offline
Aurius
Šodien, 12:54 #8352

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Es būtu uzlicis jaunu katrižu un braucis bēdu neredzēdams... līdz šim nēesmu nevienu sliktu atsauksmi no klientiem dzirdējis par EVERON vai Turboral....bet kas gan es esmu uz kopējā autoatslēdznieku fona

[ Šo ziņu laboja Aurius, 12 May 2024, 12:54:48 ]

Offline
RSAWorkshop
Šodien, 13:33 #8353

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6110

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Un elektriskais aktuators pats nokalibrēsies?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo