Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
makukaka
20. Apr 2024, 18:35 #35901

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 109

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Bagāžnieku vaļā dabūju ar to stieples metodi, diezgan vienkārši, pa kādam 10 min bija vaļā.
Viss štokos, uzmetu + klemmi, mašīnu var iedarbināt
Offline
sergis15
23. Apr 2024, 08:54 #35902

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11949

Braucu ar: pikapu

ir e39 pārsegs, šuves bez rūsām.
ir rūsiņš tikai pie vienas nāss, uzburbusi krāsa.
70e

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
makukaka
04. May 2024, 01:27 #35903

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 109

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Sveiki, radās jautājums - kā vieglāk saprast, vai m52b25 125kw dzinējs 96 gada sedanā ir no čuguna vai alumīnija sakausējuma? Cik esmu dzirdēji, čugunnieki ir izturīgāki, ja sāk pisināt dzinēju ar remapiem, modifikācijām utt, ar mērķi palielināt jaudu. Kādi būtu pieredzējušu BMW someljē ieteikumi, ar kuriem dzinēja mezgliem ir lietderīgāk uzsākt jaudas celšanu? Ja pareizi saprotu, tad ir arī tie paši m52b25 ar 142kw jaudu, bet ar ko atšķiras pats dzinējs vai tā apkare abiem variantiem?piemēram, Mans sedans pēc papīriem ir 523i ar 125kw, bet ir taču arī 525i ar 142kw (+/-, neatceros cik precīzi kw) , kas ir atšķirgs jaudīgākajam dzinējam no mazāk jaudīgā?

Ā, un meklēju oem E39 priekšējo bamperi M izpildījumā, var ar defektiem, jebkādā krāsā. Vēlams +/- Siguldas novada teritorijā + Rīga. PM

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:37:52 ]

Offline
makukaka
04. May 2024, 01:41 #35904

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 109

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


04 May 2024, 01:35:35 @xn3x rakstīja:
M52 jau nāca alumīnija bloks.


Aa okei, paldies par info, man šķita ka m52 vēl arī bija ar čuguna blokiem, bet laikam tad pēdējie čugunnieki bija m50...

Bet ar ko izskaidrojama samērā daudzu kw atšķirība? Vai tas varētu būt atkarīgs no apkares (inžektori, ieplūde, dme mapi, utt), vai fiziskajām dzinēja izmēru atšķirībām (lielāki virzuļi, citi izmēri klaņiem/sadalenēm utt)?

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:44:05 ]

Offline
xn3x
04. May 2024, 01:43 #35905

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2657

Braucu ar: ģimenes universāli

M52 jau nāca alumīnija bloks.
141/142 kW būs vai nu M52B28, vai M54B52, kas ir daudz jaunāks.
Ja gribi vairāk jaudas, jāskatās tilpuma palielināšanas virzienā - googlē pēc atslēgvārdiem "M52 stroker". Ja par procesu ir lielāks prieks, kā par rezultātu, var ņemties. Bet, ja mērķis ir jauda, nevis skrūvēšana, vienkāršāk un gan jau lētāk būtu vienkārši pārsēsties uz 530i/330i.
Offline
makukaka
04. May 2024, 01:47 #35906

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 109

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


04 May 2024, 01:43:55 @xn3x rakstīja:
M52 jau nāca alumīnija bloks.
141/142 kW būs vai nu M52B28, vai M54B52, kas ir daudz jaunāks.
Ja gribi vairāk jaudas, jāskatās tilpuma palielināšanas virzienā - googlē pēc atslēgvārdiem "M52 stroker". Ja par procesu ir lielāks prieks, kā par rezultātu, var ņemties. Bet, ja mērķis ir jauda, nevis skrūvēšana, vienkāršāk un gan jau lētāk būtu vienkārši pārsēsties uz 530i/330i.


Hmm, atkal tad būšu kļūdījies ar faktiem, cik skatījos pēc modeļiem pa gadiem, likās ka manīju arī dzinēja marķējumu m52b25 ar lielākiem kw. Pēc idejas, man sanāk tas 523i ir arī ar 2.5L, bet esot 525i arī ar 2.5L... Pag, sanāk tas ir tas pats gļuks ar sērijas nosaukumu kā 523i kuzovam? Tas ir, uz auto bagara uzraksts 525i bet faktiski ir b28? Lol

Jaudu gribas pacelt "prikola pēc", interesē gan pašam skrūvēt, gan pašam izbaudīt Iepriekšējais e39 ar m52b20 TU (galīgi sapists ar zemu kompresiju, nolaistu apkari, karsētu... paskrullē pāris lapas atpakaļ zem šī topika, es tad tikai sāku iepazīt auto uzbūvi xD) ar 110kw ziemas sniegā dev foršas emocijas, tāpēc paņēmu 523i ar 125kw un diezgan labu nenopistu dzinēju, bet tāpat sķiet ka pa maz jaudas manam prieciņam, jaudīgāks ir nenoliedzami un jūtami, bet ... gribas vairāk

Strokeri būtu interesanti taisīt, ja būtu kvalitatīvs un precīzs instruments, šķūņa variantā (zem debess), diezvai tur kas kvalitatīvs sanāks bez pārmērīgas pisšanās un periodiskam nervu sabrukumam

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 01:57:56 ]

Offline
xn3x
04. May 2024, 01:53 #35907

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2657

Braucu ar: ģimenes universāli

Tieši tā.
Prikola pēc labāk ieguldi šo enerģiju un entuziasmu savā kvalifikācijas/ienākumu celšanā, un tad nopērc auto ar tādu jaudu, kā vajag.
Offline
makukaka
04. May 2024, 02:02 #35908

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 109

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


04 May 2024, 01:53:11 @xn3x rakstīja:
Tieši tā.
Prikola pēc labāk ieguldi šo enerģiju un entuziasmu savā kvalifikācijas/ienākumu celšanā, un tad nopērc auto ar tādu jaudu, kā vajag.


Grūti koncentrēties uz kvalifikācijas celšanu esošajā darbā un sfērā, kamēr ir milzīga zinātkāre par bmw (adhd stuff)
Nenoliedzami, ir vieglāk uzreiz paņemt kaut ko gatavu un priecāties, bet ir milzīgs prieks, kad pats vari kko sataisīt, ko iepriekš nemācēji/nevarēji! Kā labs piemērs esošajam e39 - cauri, izrūsējuši sliekšņi pirmspēdējā skatē. Izdomāju, ka nopirkšu metināmo un prikola pēc sataisīšu pats... bez pieredzes metināšanā utt, un pēc nepilniem 2 mēnešiem (auto zem klajas debess, kad bija lietus, tad metināt nevarēja ) atkārtotā skatē par sliekšņiem ne ieraksta
rekur vnz, var paskatīties LI3643 xD

[ Šo ziņu laboja makukaka, 04 May 2024, 02:05:29 ]

Offline
RSAWorkshop
04. May 2024, 13:27 #35909

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6140

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Čuguna M52 būs ļoti grūti atrast, ļoti rets motors un tam arī nav baigā nozīmē, tas pats alumīnija bloks ir pietiekami izturīgs ja viņu nepārkarsē

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
04. May 2024, 13:49 #35910

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40628

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Sanak ka USA gaja cuguna M52, tas man jaununs
Online
RSAWorkshop
04. May 2024, 13:50 #35911

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6140

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man šķiet, ka Taizemei arī

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
makukaka
06. May 2024, 04:17 #35912

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 109

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Bet ja paaugstina kompresijas attiecību un vēl pieliek turbo pūti, tad čuguna bloks būtu kaut cik vairāk piekāpīgs pret šāda veida slodzi?
Offline
5STAR
07. May 2024, 17:38 #35913

Kopš: 17. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: e34

Te cilvēkam vēl nav izdzisusi gribēšanas liesmiņa. Nav jāklausas šitie vecie powera ūpji, kas jau apbērnojušies un ar škodu braukā ikdienā. Jāliek tik viss kopā un kā būs tā būs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo