2015.gada ziemā tika pieņemts drosmīgs lēmums - pārsēsties no 7er ar lielajiem un vislielākajiem benzinniekiem uz diesel.
Auto tika mazliet uzfrišināts vizuāli - aplīmētas restes, moldingi, piesēdināts un uzlikti flaņči.
Pirmo mēnesi nevarēju sev piedot šo lēmumu un izmisīgi kalu plānus kā tikt atpakal pie sava iepriekšējā E66 V12 760il.
Ar laiku pieradu gan pie švakās skaņas izolācijas (salīdzinot ar E66. Arī E38 un pat E32 man škita klusāks , gan pie īpašās un nezūdošās lēto materiālu sajūtas, gan pie tā, ka trūkst tās "pamatīguma sajūtas" kāda ir vecāka gadagājuma auto.
Nu ok, tehnoloģijas iet uz priekšu, mašīnas paliek vieglākas, "plastmasigākas", tajā pat laikā ātrāka sun drošākas(!), tāpēc ir jānorij šis, turpmāk būs vēl trakāk (jaunajam semakam viduskonsolē tās "metāla paskata" plastmasas pogas man atgādina "sudraba" pogas kādā Panasonix iztrādājumā 20 gadus atpakaļ )
Objektivitātes dēļ jāsaka, ka ir divas lietas šim auto, kas ir izcili labas:
1) BMW Intelligent Headlight tehnologija + BMW Dynamic Spot Light . Tajā riebīgajā rudenī, kad ārā ir tumšs, līst, gaismas atspid pilnīgi no visa, iznemot gājējus, Tu brauc kā dienā. + Vēl Spot Light atrod krūmos puspaslēpušos alni un iebliež tam pa pieri ar gaismas staru tā, ka Tu to točna redzi. Viņš arī
Manuprāt šīs gaismas realitātē ir labākas par S klases Multibeam. Bembim ir "asākas" un spilgtākas.
(https://www.youtube.com/watch?v=-dvPZ3H1Vm4)
(https://www.youtube.com/watch?v=ov1u1jd2Dbo)
2) Dzinējs. 381hp pie 7-8l reālā (kombinētā cikla) diesel patēriņa ir kosmoss, manuprāt.
Ok, ir jūtams, ka uz šosejas paatrinājums no 120, 130 uz augšu it tāds "gausāks", bet ..ar ko salīdzina. Ja ar V12, tad jā, protams , bet zato no krutojuma lec ārā gandrīz kā RS6 ))
Ja pērkat F01, tad iesaku FL un ar šo motoru. Bet vispār,- šis ir švakākais 7er so far, manuprāt, tāpēc es to pat neiesaku nevienam
aa, jaa. Bang & Olufsen ir pilnīgs mēsls. Logic7 bija kudi labāks.