Diemžēl dažādu iemeslu dēļ bija jāizlaiž 2014.gads, un var jau arī teikt, ka 2015., bet galvenais, ka nekam nav pielikts punkts! Un ne mazāk svarīgi ir tas, ka auto jau rūc!
Bet par visu pēc kārtas.
Ieinstalēts motors un kārba, jau diezgan veikli. Pirms tam tika iegādāts jauns sajūga kurvis un pie DoubleD uztaisīts keramiskais sajūga disks.
Pielikām klāt eļļas radiatoru, pietjūnējām vēl šo to.
Un tad palika grūtākais. Vadu vilkšana. Pārvilkt vēlējos pilnīgi visus vadus, jo lai būtu spōrta setups, tad drošinātājiem, relejiem utt. vajadzētu atrasties kaut kur tuvumā salonā. Turklāt, arī pie reizes nolikvidēt vēl atlikušos liekos vadus.
Aizdedze tika pārtaisīta uz spolēm un arī šeit saskāros ar grūtu uzdevumu. Atrast spoles, kas derētu. Problēma ir tajā, ka šim motoram tās ir nepieciešamas ļoti garas. Klasika - Audi spoles šeit bija krietni par īsu. Tad nu izšķirstot visus katalogus un uz aci piemetot tika atrastas spoles no Fiat Stilo. Tās bija pat nedaudz par garu, bet viegli bija saīsināmas. Turklāt tās ļoti eleganti varēja piestiprināt oriģinālajās vietās.
Tā kā vēlējos arī normālu TPS, tad tika uztaisīta speciāla pāreja tam. Turklāt, no Opel uzliktais īsti neiederējās.
Sapirkti tika visa veida devēji priekš mana prieka un lepnuma VDO instrumentu paneļa. Tā ka visas mērierīces, kas varēja tikt aprīkotas ar kaut kādu brīdinājuma signāla izvadu tika tā ar aprīkotas.
Šeit attēlā dzeses šķidruma devēji. Viens priekš VEMS otrs melnais priekš VDO pulksteņa.
Eļļas spiediena devējs ar zema spiediena brīdinājuma izvadu.
Tā kā oriģinālā krāsniņa tika izravēta un lai saglabātu divas tādas extras kā neaizsvīdis logs un arī varbūt kāds siltums, ja nu tāds nepieciešams, auto tika aprīkots ar miniatūru salona krāsniņu. Starp citu strādā neslikti par spīti saviem mazajiem izmēriem.
Kolektors notīts ar karstumlentu.
Tad nu salikuši plus mīnuss visu nepieciešamo, noņemot visu lieko, lai garāžā, kur es taisījos vilkt elektrību man būtu vairāk rūmes, auto tika sagatavots transportēšanai.
Mans uzticamais zirgs un no Lamberta aizlienētā piekabe man izpalīdzēja.
Tā kā darbs bija paredzēts ilgs un fiziski ne pārāk mokošs, tad jau laicīgi biju uztaisījis dažus uzlabojumus garāžā:
* Nomainīts tekošais jumts
* Nobetonēta iebraukšana
* Nomainītas durvis
* Nosiltināti griesti un durvis
* Savilkta jauna elektrība ar gaismekļiem visos nepieciešamajos stūros un stāvos (pagrabs šai garāžas versijai ir tik pat plašs, kā pamatstāvs)
* Ielikta apkures krāsniņa, kas darbojas uz izstrādātās eļļas
* Un, protams, arī maksimāli izmesti laukā visi daudzos gados iekrātie "labumi".
Krāsniņa tika uztaisīta speciāli pēc manām prasībām. Apkārt kamerai, no kuras izdalās siltums tika iemetinātas dzeses ribas un tad vēl apkārt vēl viena kamera caur kuru tiek pūsts cauri gaiss un tādā veidā tiek piesildīta telpa. Cik nu pats kurināju, tad jau silts gaiss parādās pēc pirmajām 5-10min. Un pēc pusstundas jau vari apenēs klejot apkārt.
Darba telpa.
Upuris slazdā. Bet ne uz ilgu laiku. Dažas reizes paķimerējoties tika saprasts, ka, lai es izdarītu šāda apjoma darbu, man garažā būtu jāpavada vismaz mēnesis no vietas un tas apvienojumā ar to, ka kaut kā ir jāpelna iztika nebija iespējams..
Tad nu pēc ilgiem un grūtiem pūliņiem beidzot, tika atrasts elektro meistars, kurš bija gatavs autiņam pārvilkt vadus. Visi pārējie meistari varēja savilkt visu tikai pa telefonu. Bet apskatot dzīvē, kas jādara uzreiz atmetās..
Arī šim meistaram negāja viegli. Solītā mēneša vietā viss pārvērtās par teju 4 mēnešiem. Bet nu darbs bija izdarīts.
Tāds auto atgriezās pie manis.
Sataisīti smuki kronšteini un viss, kas nepieciešams nu jau atradās rokas stiepiena attālumā.
Motora telpā arī viss bija fen šuij.
Visi vadi smuki saizolēti un samarķēti.
Bet nu nācās man visu to smukumu izjaukt, jo:
1. vēlējos sakārtot vadus pēc savas gaumes
2. bija vēl jāpievieno salona krāsniņas izvadi uz paneli.
Visi šie darbi nevirzījās ar gaismas ātrumu, bet galu galā, viss tika salikts tur kur tam vajadzēja būt. Pie reizes tika pārtaisīts arī radiators.
Mans prieks un acuraugs: VDO instrumentu panelis karbōnā! Diezgan bija jāiespringst, lai uztaisītu. Aš biju spiests nopirkt cirkuli, ko nebiju rokās turējis kopš skolas laikiem, lai varētu visu šo ietilpināt daudz maz vienādi, šajā nelielajā pleķīti. Turklāt vēl visu to ielikt oriģinālajā vietā!
Tad nu, kad viss bija salikts auto iestājās nākošie gaidīšanas svētki - GintsK.
Te nu viņš ieradās, kādā jaukā vakarā. Protams, cerību bija maz, ka tajā pašā vakarā auto rūks, bet ar kaut ko bija jāsāk.
Tā kā vecais aķis, kas šajā auto stāvēja bija atdevis galus un GintsK ļoti un ilgi vēlējās griezt motoru motoru, tad tam attiecīgi arī sagatavojāmies.
Bet nu kā jau sapratāt, tad pirmajā vakarā nekas neierūcās. Pie vainas bija dažas neprecizitātes savilktajos vados, kas drīzumā no vadu vilcēja puses tika operatīvi salabotas.
Tad nāca nākamā reize. Arī šī gandrīz beidzās ar nerūcienu, jo kā izrādījās, tad oriģinālās degvielas sprauslas nav īsti paredzētas darboties ar VEMS motora vadības sistēmu, jo ir aizvēsturiskas un ar zemu pretestību. Protams, var ielodēt plati iekšā, lai viss notiktos, bet šī būs lieliska iespēja nomainīt tās gan uz augstas pretestības, gan arī uzlabot smidzināšanas īpašības - no vienas strūklas uz mākoņveidīgu izsmidzināšanu.
Lai vai kā auto tomēr tika iedarbināts ar šīm pašām sprauslām. Tukšgaitu un nelielu pagāzēšanu turēšot.
Lūk arī neliels video no ierūcinātā zvēra:
Spied "Play", lai skatītos video!
Bet ar to vēl uzlabojumi šosezon netiks beigti. Bez tā, ka vēl jāatrod attiecīgas sprauslas, kas tur iederētos bez pārbūves vēl ir plānā anulēt esošo bremžu pastiprinātāju un pārtaisīt bremzes uz individuāliem bremžu cilindrīšiem. Cik, pašlaik, ir papētīts, tad ļoti sarežģīti tas nebūs. Bet nu prakse rādīs.
Ak jā, vēl jau gribētos CF intake kasti uzlikt.