Ievesta Latvijā pirms pusotra gada no Itālijas. Itālijā bija 1 saimniece, Latvijā arī esmu vienīgais saimnieks. 1.reģistrācija 07.02.2003.
Līdz 2010.gadam apkalpojusies un remontējusies tikai pie dīlera, pēc tam autorizētos Mercedes Benz servisos Itālijā, uz vietas šeit veicot remontdarbus izmantotas tikai oriģinālās daļas.
TA līdz 21.10.2016.
Nobraukums 176'000 km.
-Individuāla smaragdmelna krāsa (retums)
-Ekskluzīvs Javas ādas apdares salons (retums)
-Kastaņkoka apdare
Aprīkojums:
-Kārtīgs un neizsēdēts bēšs Javas ādas salons
-Priekšējie krēsli pumpējami ar apsildi, ventilāciju un masāžu
-Aizmugurējie krēsli apsildāmi
-Viss apšūts ar ādu (Panelis, viduskonsole, durvju apšuvumi un visi rokturi mašīnā, stūres, ātrumpārslēgs)
-Elektriska stikla lūka
-Bēši zamšādas griesti
-Biksenona gaismas
-Keyless-go (atslēgšana/aizslēgšana, iedarbināšana bez atslēgas palīdzības)
-Ledusskapis
-Elektrisks saulessargs aizmugurējam logam
-COMAND DVD APS ar navigāciju, 6 CD changer, TV
-Bose audiosistēma
-Softclose (durvju un bagažnieka piesūcekņi)
-Distronic kruīzkontrole (uztur vienādu ātrumu ar priekšā braucošo mašīnu)
-UV priekšējais stikls ar lietus sensoru
-Spoguļi pielokāmi, apsildāmi un ar pašaptumšošanās funkciju
-Divzonu klimatkontrole
-Tikko pilnībā restaurēti perfekti dažādu platumu R18 AMG diski ar nesen pirktām Bridgestone Turanza 245/45 r18 riepām + ļoti labas Dunlop m3 Runflat 245/45 r18 riepām
Pēdējā pusgada laikā:
-samainīta eļļa un filtri motorā (ik pa 10k km);
-jauna abc eļļa;
-nomainīta ātrumkārbas eļļa un eļļas filtrs;
-nomainīti filtri abc piekarei un stūres pastiprinātājam;
-nomainīts dzesēšanas šķidrums;
-nomainīta motora aizmugurējā un kārbas blīve;
-kreisas spoļu bloks jauns, labais restaurēts;
-pilnībā restaurēti visi diski;
-nomainīti bremžu diski un kluči;
-nomainītas visas hromētās uzlikas priekšējai restei;
-uzstādīti jauni abi motora un kārbas spilveni;
-uzliktas jaunas bremžu šļauciņas;
-ritošā daļa ideālā stāvoklī (nomainīts pakaļējais gultnis, šarnīrs, priekšējie gultņi, pirksts, sviras);
-nomainītas visas sveces un pīpītes;
-nomainītas vairākas abc augstspiediena trubiņas;
-nomainīti abc resīveri;
-nomainīti visi rullīši un siksnas;
-novērsti korozijas burbulīši;
-jauns tosola izplešanās trauks;
-salīmētās jaunas emblēmas un vēl daudzas lietas.
Kopumā pēdējā manā lietošanas laikā ieguldīti apmēram 5'000 eiro. Automašīnai uzstādītas tikai oriģinālās ražotāja rezerves daļas. Automašīnas uzturēšanai līdzekļi nav žēloti un tā ir savesta līdz tuvu ideālam stāvoklim.
Automašīnai nekur nav korozijas, kā arī ABC piekare nav nobraukta pa Latvijas ceļiem.
Vienmēr var atrast pie kā piekasīties un ko vēl var izdarīt, bet auto nav jauns un priekš sava gada mašīna ir tiešām labā tehniskā un vizuālā stāvoklī.