Sveiki. Ar nolūku popularizēt detailingu un savus produktus nolēmu uzcept šādu galeriju. Par to kā sagatavot auto ziemai. Kurā vietā kādus produktus izmantot.
Šādi tas auto izskatījās pirms procesa.
Tā kā uz auto nebija nekādu vasku vai citu pārklājumu nācās izmantot priekšmazgātāju. Izsmidzinot to uz virsbūves neatstāt ilgāk kā 5 min. Pēc tam rūpīgi noskalojam.
Pēc tam uzsmidzinām putas ko izmanto ikdienas mazgāšanai es konkrēti izmantoju IronX Snow Soap, bet der jebkas cits kas ir paredzēts ikdienas mazgāšanai. Mazgājam taisnām līnijām, apļveida kustības ko izmanto 4. Eur. mazgātavās tur arī atstājam jo ar apļveida kustībām jūs trinat smiltis lakā. Kā saudzīgi nomazgāt auto varat aplūkot ierakstot youtubā "two bucket wash method".
Pēc mazgāšana aplūkojam auto, lai saprastu, kādi līdzekļi būs nepieciešami, lai dabūt visu nost.
Uz dzinēja pārsega ir redzami brūni plankumi kas visdrīzāk ir no bērziem šeit būs nepieciešams māls (clay bar) vai nedaudz modernāka metode skūšanas bloks (polyshave block) vai arī skūšanas dvielis (polyshave towel). Es izmantošu dvieli jo tā ir daudz ātrāk un efektīvāk. Ja Jūs izmantojat mālu, tad jāskatās, lai tas nav pārāk rupjš, jo tad nāksies pulēt.
Bampers protams viss ir insektos un bitumā tur ir nepieciešams bituma noņēmējs, redneki var izmantot saļaru, bet es izmantošu TarX – tar & bug remover. Kā redzams pārējās bildēs bitums ir visur apmēram līdz logu līnijai.
Zemāk bildēs redzami brūni rūsas plankumi arī uz plastmasas daļām tie pārsvarā ir dzelzs putekļi, kas tur, nonāk no bremžu uzlikām. Tie kas ir jau rūsas krāsā atrodas tur jau ilgāk, bet tie kas vēl ir melni ir nesen tāpēc ne visi ir redzami. Šeit es izmantošu IronX dzelz noņēmēju.
Šeit ir redzami līdzekļi ko izmantošu tīrīšanai no kreisās:
TarX – tar & bug remover – bitumam un insketiem, IronX- dzelzs daļiņu noņemšanai, CG Clay Lube – lubrikants mālam vai skūšanas dvielim, māls – Clay bar, Eraser attaukotājs, Reload konservants (sealant), un skūšanas dvielis (polyshave towel).
Izsmidzinam Tarx uz visām vietām kur ir redzams bitums vai insekti. Nogaidam ~ 5 min. līdz tas reaģēs tad noskalojam. Iespējams procedūra būs jāatkārto. Varī aŗi tās vietas paslaucīt ar mīkstu mikrošķiedru vai švami. Tad atkal rūpīgi noskalojam.
IronX es izsmidzināju uz visas virsbūves jo dzelzs putekļi ar laiku sakrājas arī uz jumta un citās vietās. IronX reaģējot ar dzelzi maina krāsu uz violetu. Pagaidam 5 min. noskalojam. Daudzi prasa vai tas nav kaitīgs alumīnijam vai kādai citai virsmai. Nē šis produkts ir PH neitrāls 6-7 un nekaitē virsmām. To protams kā jebkuru citu ķīmiju nedrīkst lietot uz karstām virsmām vai tiešas saules iedarbībā.
Kā redzams bildēs dzelzs putekļi ir visur.
Notīram slotiņas ar eraser.
Pēc noskalošanas visu virsbūvi nomālējam (noskujam) izmantojot mālu vai dvieli un lubrikantu.
Uzklājam uz virsbūves konservantu (sealant) Reload. Video pamācība:
Spied "Play", lai skatītos video!
Reload pasargā virsbūvi no vides iedarbības putnu mēsliem, sāļiem utt. Reload padara virsmu spīdīgāku. Kā arī pēc Reload uzklāšanas pie auto mazgāšanas vairs nav nepieciešams izmantot priekšmazgātāju jo Reload virsmu padara slidenu un hidrofobisku. Reload noturība ir līdz pat 6 mēnešiem ar nosacījumu, ka netiek mazgāts ar priekšmazgātāju. Auto mazgāšanai tiek izmantotas putas vai šampūns kas paredzēts ikdienas mazgāšanai.
Rezultāts:
Par produktiem PM vai carcare.lv
Ja nav vēlmes vai iespēju darīt to pašiem tad uzticiet to profesionāļiem:
smartservice.lv
Ir arī viens BMPower jūzeris kas var sniegt šādu pakalpojumu, bet par to PM man.